Autors |
Ziņojums |
zeenjaa
Pievienojies: 10 Sep 2006
Komentāri: 1565
Atrašanās vieta: Jelgava
|
par rūsēšanu runājot... vienā autoapskates raidījumā šo temu labi nokomentēja:
jebkura auto rūsēšana ir tieši atkarīga no ekspluatācijas apstākļiem!
sista - rūsēs vairāk kā nesista.
daudz braucot pa granti - jauna mašīna var sarūsēt arī 5 gadu laikā.
kā un ar ko mazgā, kā kopj pēc ziemas un ziemas laikā.
Pazīstams zemnieks nopirka Hilux un uzreiz jaunu pārklāja apkašu ar to gumijoto pretrūsas pārklājumu. Bet braucot 90% pa granti pa laukiem, jau 3. gadā uz auto nesošajām konstrukcijām apakšā sāka parādīties rūsa, ražotājs teicās, ka auto nav paredzēts šādiem apstākļiem
mūžam stāvoši "pensionāru" auto (mūsu platuma grādos) rūsē ātrāk, jo braucot un lietojot tiek izpūstas no ūdens visas spraugas. bet ja auto stāv. spraugās sakrājas ūdens, kas ziemā sasalst un visi zina kādu skādi var nodarīt sasalis ūdens....
tā ka rūsēšana ir ļooti individuāli pat diviem identiskiem auto.
|
Tue Sep 08, 2015 1:46 pm |
|
 |
smic
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 5497
Atrašanās vieta: Ķ.
2010 Alfa-Romeo Brera
|
Campagnolo rakstīja:http://www.skelbiu.lt/skelbimai/ne-visai-ferrari-bertone-x-1-9-16881978.html

Pontiac Fiero itāļu brālēns?
_________________ @Scmic
|
Tue Sep 08, 2015 2:32 pm |
|
 |
Campagnolo
Pievienojies: 26 Mar 2015
Komentāri: 261
|
Vienīgais Pontiaca brālēns ir tosteris.
|
Tue Sep 08, 2015 2:41 pm |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
VW dīzeļskanāls varētu izraisīt vēl virkni izmeklēšanu saistībā ar atgāzēm un patēriņiem:
Citāts:Vehicles built by Daimler AG’s Mercedes division used 48 percent more fuel on average than their published statistics claim, with gaps exceeding 50 percent on new A-, C- and E-Class models, Brussels-based Transport & Environment said Monday. BMW’s 5-Series and the Peugeot 308 produced differences between real-world and laboratory results of just under 50 percent. Across the industry, the gap widened to 40 percent last year from 8 percent in 2001, with the difference between published specifications and actual fuel use costing a typical driver an additional 450 euros ($500) yearly at the pump.
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Mon Sep 28, 2015 5:51 pm |
|
 |
arba
Member of

Pievienojies: 16 Jul 2006
Komentāri: 5514
Atrašanās vieta: Rīga
1975 Alfa-Romeo GTV 2000 Bertone
|
tas bus lielā dīzeļu buma norieta sākums
izrādīsies, ka viņi nav ne ekonomiski, ne zaļi
_________________ es atgriezos 3 x
|
Mon Sep 28, 2015 5:59 pm |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
arba rakstīja:tas bus lielā dīzeļu buma norieta sākums
izrādīsies, ka viņi nav ne ekonomiski, ne zaļi
drīkstēs tevi citēt pēc 5-6 gadiem ?
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Mon Sep 28, 2015 6:04 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
j.k. rakstīja:arba rakstīja:tas bus lielā dīzeļu buma norieta sākums
izrādīsies, ka viņi nav ne ekonomiski, ne zaļi
drīkstēs tevi citēt pēc 5-6 gadiem ? 
Zināma taisnība arbam jau ir.
Atgāzu "ekosistēma" ir čum sarežģītaka kā benzīnniekiem, tāpat tie nelikvidē pilnībā sīkos kvēpus, kurus nu par baigo veselības eliksīru nevar nosaukt...
Kā arī cipari, kurus uzrāda jauna dīzeļa autoražotāji bukletos (nu jau tajos pat neko neuzrāda - japrasa dīlerim izziņa), praktiskā dzīvē ir "mazliet" nereāli...
_________________ in Busso we trust...
|
Mon Sep 28, 2015 9:38 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
Eiropa jau vieniga vieta uz zemeslodes, kas ta parnemta ar dizeliem. Amerika tie ir 1% no pardotajiem auto, un puse no tiem bija VW. Bet ari Eiropa attieksme mainas. Piemeram, Oslo saja ziema tikko ir zem 0 ar dizeli drikstes braukt tikai katru otro dienu, Francija nesen kaut ko diskuteja, ka dizelu atvieglotie nosacijumi bijusi kluda, un tagad visas pilsetas smird. Es piekritu, man ari riebjas dizela smaka, it ipasi aukstas ziemas dienas. Rigas centrs klust staigasanai loti nepatikams.
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
|
Mon Sep 28, 2015 10:35 pm |
|
 |
MartinsT
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 12216
Atrašanās vieta: Rīga
|
benzīna turbo motori ir lieta. un ja vajag ekonomiju, tad liekam gāzi. vai pērkam LPG versijas jau no rūpnīcas, btw arī Giuliettu var dabūt 1.4 lpg
|
Tue Sep 29, 2015 10:19 am |
|
 |
Nr.7
Member of

Pievienojies: 12 Oct 2006
Komentāri: 4677
2000 Alfa-Romeo 156
|
pilns internets ar rakstiem par dīzeļu ekoloģiskumu; EU normu/testu neapzinātu (apzinātu?) absurdu; benzīns vs dīzelis gāzu un izmešu evolūciju.
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
|
Tue Sep 29, 2015 1:08 pm |
|
 |
zeenjaa
Pievienojies: 10 Sep 2006
Komentāri: 1565
Atrašanās vieta: Jelgava
|
bet piekritīsiet tak, ka ja ņem laiku kādus 7-5 gadus atpakaļ, tad bija atmosfēriskie benzīnnieki (neskaitot gaužām nepopulāros VW grupas 1,8T) un TDI.
TDI cilvēkus pievilka, jo tiem par slaīdzinoši lētu naudu, nelielu degvielas patēriņu varēja uz ceļa ērti un patīkami apdzīt, turklāt labi vilka arī 4x4 agregātus.
neviens jau nestrīdās, ka dīzeļi ir dārgāki uzturēšanā, bet, lai ar atmosfērisko brauktu brauktu tikpat dinamiski ir jābūt vismaz par litru lielākam motoram vai arī jāgriež motors virs 3k rpm/min, kas attiecīgi degvielas patēriņā atspoguļosies x2 salīdzinot ar dīzeli.
svarīgākais cilvēkiem izrādījās griezes moments pie maziem apgriezieniem t.i. dīzelis.
piemēram, manam Crossam, lai brauktu tāpat kā ar 1,9TDI būtu vajadzīgs vismaz 2,5 V6 agregāts, kam patēriņš >12l/100km. a man pat pie dinamiskas braukšanas ne pēc noteikumiem max 9l/100km, bet vispār vidējai ~7,5.
Domāju, ka vispār visa šī jezga arī sākās, jo kādam bija ļoti izdevīgi, lai benzīn turbomotori kļūtu populārāki. vismaz lai cilvēki tos iepazītu.
Protams skatoties uz mūsdienu turbomotoriem - cita aršana. griezes/jaudas rādītājos ļoti labi konkurē ar TDI.
paliek atklāts jautājums par patēriņu. mēs te cilājām tematu 159 alfas sakarā. teicāt ka protams 1,8t ir īstais šīs mašīnas motors ar pietiekamu griezi un jaudu, arī uz papīra cipari smuki. bet zinātāji teica, ka patēriņš viņiem maz atpaliek no 3,2 motora un tas nav iepriecinoši priekš ikdienas braukšanas.
Kādam nav? varētu uzrakstīt reālos patēriņa ciparus kā tad tur īsti ir dzīvē?
"benzīna turbo motori ir lieta. un ja vajag ekonomiju, tad liekam gāzi." ja nemaldos, tad jau jēga no turbīnas zīd un strādā tikai nedaudz labāk, kā parastais atmosfēriskais
|
Tue Sep 29, 2015 2:41 pm |
|
 |
zeenjaa
Pievienojies: 10 Sep 2006
Komentāri: 1565
Atrašanās vieta: Jelgava
|
ekoloģija? kuram tas interesē? cik no mums šķiro atkritumus?
|
Tue Sep 29, 2015 3:01 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
Reals 1.8TBI
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
|
Tue Sep 29, 2015 5:15 pm |
|
 |
ega
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 3570
Atrašanās vieta: Rīga, Daugavpils
1996 Alfa-Romeo 155
|
elbee rakstīja:
Reals 1.8TBI 
tas pats, kas 3.0 outback ar tomātu
|
Tue Sep 29, 2015 11:02 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
Tas pats, kas jebkuram dizelim, kam 200+ zs
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
|
Wed Sep 30, 2015 8:14 am |
|
 |
|