 |
2 lapa no 2 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
dreelv
Pievienojies: 14 Dec 2014
Komentāri: 41
Atrašanās vieta: Jelgava
1999 Alfa-Romeo 166
|
mošk ar siksna mainīta bijusi, i nepareizi uzlikta, man tā pat bij ar twinsparku, un ar check engine lampiņa iedegās.
just sayin. uzlika velreiz ar sadaleņu fiksatoru palīdzību, un viss štokos, izņemot to sensoru sadalenei, ko viegli sačakarēt esot, lampiņa tikuntā deg, bet viss iet smuki čikipiki.
|
Mon Jul 20, 2015 4:12 pm |
|
 |
autoreverse
Pievienojies: 03 Jun 2015
Komentāri: 10
|
Teorētiski tā var būt, taču izmērījām kompresiju un tā ir šausmīgi zema  Tagad turu īkšķus, lai 'virzuļu gredzenu' un motora tīrīšana palīdzētu.
Varbūt kāds zin, cik tieši jābūt kompresijai 1.9 jtd motoram? Cik zinu, dīzeļiem tai jābūt ~ 25-30 bāru robežās. Atradu internetā, ka tieši 1.9 jtd compression ratio ir 17.5:1. Taču nekur neatradu, kā to ratio pārvērst uz bāriem..
Kādas vēl varētu būt procedūras kompresijas palielināšanai cilindros izņemot kapitālo remontu?
|
Wed Jul 22, 2015 8:13 am |
|
 |
dreelv
Pievienojies: 14 Dec 2014
Komentāri: 41
Atrašanās vieta: Jelgava
1999 Alfa-Romeo 166
|
Nu par siksnu arī to uzgāju mērot kompresiju, arī nebija viņas. Pectam tikai pateica, ka varētu būt ka siksna pārlekusi, jo uzlika bez fiksatoriem.. Uzlika velreiz siksnu ar fiksatoriem, un kompresija bija..
|
Wed Jul 22, 2015 10:09 am |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
autoreverse rakstīja:Teorētiski tā var būt, taču izmērījām kompresiju un tā ir šausmīgi zema Tagad turu īkšķus, lai 'virzuļu gredzenu' un motora tīrīšana palīdzētu.
Varbūt kāds zin, cik tieši jābūt kompresijai 1.9 jtd motoram? Cik zinu, dīzeļiem tai jābūt ~ 25-30 bāru robežās. Atradu internetā, ka tieši 1.9 jtd compression ratio ir 17.5:1. Taču nekur neatradu, kā to ratio pārvērst uz bāriem..
Kādas vēl varētu būt procedūras kompresijas palielināšanai cilindros izņemot kapitālo remontu?
kompresija (tas ko mēra caur sveču caurumiem ar manometru) un kompresijas pakāpe (tas cik degkamera liela ir pie virzuļa apakšējā stāvoklī vs augšējā) ir divas saistītas, bet tomēr dažādas lietas. Tādēļ tieša pārvēršana no viena uz otru nav iespējama.
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Wed Jul 22, 2015 11:10 am |
|
 |
koijotins
Member of

Pievienojies: 02 May 2008
Komentāri: 5936
Atrašanās vieta: Lēdurga
1984 Alfa-Romeo 90
|
ap 15 - 18 atm. cammon rail dizeliem, 25-30 jabut vecajiem dizeliem
_________________ visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
|
Wed Jul 22, 2015 7:56 pm |
|
 |
autoreverse
Pievienojies: 03 Jun 2015
Komentāri: 10
|
Manai pacietībai pienāca gals un es pateicu meistaram, ka šodien ņemšu mašīnu. 2 nedēļas viņš nevar izņemt sprauslu ārā - tas ir normāli? Uzzvanīju citiem meistariem, paskaidroju situāciju, teica, ka pa 1 dienu tiks galā.
Anyway - tagad situācija tāda, ka kompresija cilindros pacēlās līdz 25,26 bāriem pateicoties gredzenu iztīrīšanai. Taču tajā vienā cilindrā ( trešajā no kreisās puses ), no kura nevar izvilkt sprauslu, kompresija ir ~ 13 bāri.
Sakiet lūdzu, braukājot ar 3 strādājošiem un 4. uz 50-60% strādājošu cilindru pāris dienas ( 100-200 km ), ko var ( ja vispār var ) sačakarēt? Pirmdien vedīšu uz citu servisu, taču šajās brīvdienās gribētos pavizināties.
|
Fri Aug 07, 2015 1:09 pm |
|
 |
autoreverse
Pievienojies: 03 Jun 2015
Komentāri: 10
|
koijotins rakstīja:ap 15 - 18 atm. cammon rail dizeliem, 25-30 jabut vecajiem dizeliem 
hmm. 1.9 jtd taču ir common rail vai ne? https://www.youtube.com/watch?v=RMcxCIeIzeg te var redzēt, ka arī kompresija ~ 25,26
|
Fri Aug 07, 2015 1:10 pm |
|
 |
zeenjaa
Pievienojies: 10 Sep 2006
Komentāri: 1565
Atrašanās vieta: Jelgava
|
autoreverse rakstīja:
Sakiet lūdzu, braukājot ar 3 strādājošiem un 4. uz 50-60% strādājošu cilindru pāris dienas ( 100-200 km ), ko var ( ja vispār var ) sačakarēt? Pirmdien vedīšu uz citu servisu, taču šajās brīvdienās gribētos pavizināties.
man problēma ar sprauslu bija ceļā uz Liepāju pie Saldus. ar Ficinas konsultāciju (bez garantijas, jo nekad nevar zināt patieso vainu) netrakojot tiku gan līdz Liepājai gan atpakaļ un līdz pašai ficinai. baigās baudas braukt nav, bet tos 200 km nobraucu, nekas traks nenotika.
Bet uzmanīgi
|
Fri Aug 07, 2015 1:53 pm |
|
 |
autoreverse
Pievienojies: 03 Jun 2015
Komentāri: 10
|
zeenjaa rakstīja:autoreverse rakstīja:
Sakiet lūdzu, braukājot ar 3 strādājošiem un 4. uz 50-60% strādājošu cilindru pāris dienas ( 100-200 km ), ko var ( ja vispār var ) sačakarēt? Pirmdien vedīšu uz citu servisu, taču šajās brīvdienās gribētos pavizināties.
man problēma ar sprauslu bija ceļā uz Liepāju pie Saldus. ar Ficinas konsultāciju (bez garantijas, jo nekad nevar zināt patieso vainu) netrakojot tiku gan līdz Liepājai gan atpakaļ un līdz pašai ficinai. baigās baudas braukt nav, bet tos 200 km nobraucu, nekas traks nenotika.
Bet uzmanīgi 
Kas tieši par problēmu? Man problēma ir nevis sprauslā, bet mazā kompresijā vienā cilindrā  Ja pareizi saprotu, tad no sprauslas kompresija nav atkarīga
|
Fri Aug 07, 2015 2:20 pm |
|
 |
zeenjaa
Pievienojies: 10 Sep 2006
Komentāri: 1565
Atrašanās vieta: Jelgava
|
autoreverse rakstīja:zeenjaa rakstīja:autoreverse rakstīja:
Sakiet lūdzu, braukājot ar 3 strādājošiem un 4. uz 50-60% strādājošu cilindru pāris dienas ( 100-200 km ), ko var ( ja vispār var ) sačakarēt? Pirmdien vedīšu uz citu servisu, taču šajās brīvdienās gribētos pavizināties.
man problēma ar sprauslu bija ceļā uz Liepāju pie Saldus. ar Ficinas konsultāciju (bez garantijas, jo nekad nevar zināt patieso vainu) netrakojot tiku gan līdz Liepājai gan atpakaļ un līdz pašai ficinai. baigās baudas braukt nav, bet tos 200 km nobraucu, nekas traks nenotika.
Bet uzmanīgi 
Kas tieši par problēmu? Man problēma ir nevis sprauslā, bet mazā kompresijā vienā cilindrā Ja pareizi saprotu, tad no sprauslas kompresija nav atkarīga 
man bija sprauslas kontaktiem problēma. tāpēc jau saku, ka varianti var būt daudz. Drošāk uzzvani uz ficinu vai arī meistaram, kas pēc tam to problēmu risinās. Teorētiski no mehānikas nekam trakam nevajadzētu notikt, jo kautkāda kompresija ir, tātad pa tukšo nemētājas cilindrs tur kā viņam patīk, bet praktiski kā mēs zinām visādi var izvērsties...
|
Fri Aug 07, 2015 3:12 pm |
|
 |
AMV
Member of

Pievienojies: 23 Nov 2006
Komentāri: 4735
2001 Alfa-Romeo GTV
|
Bez viena cilindra var braukt, bet nedrīks gāzēt un slodzi dzinējam dot lielu jo pārējie uzņem slodzi no slinkojošā cilindra un temperatūras pieaug degkamerā un izplūdes gāzēm. Tas ir slikti vārstiem, var izdegt. Turbīnai augsta t var eļļ pārkarsēt un giultni nokaut.
_________________ Zvaigznēm ir nozīme
|
Fri Aug 07, 2015 5:44 pm |
|
 |
Meisaro
Pievienojies: 10 Sep 2014
Komentāri: 42
Atrašanās vieta: Bauska, Rīga
2006 Alfa-Romeo 159SW
|
Bija līdzīga problēma, iztīrīju EGR un viss kartībā.
|
Mon Aug 17, 2015 8:25 am |
|
 |
|
Pašlaik ir Sun Apr 27, 2025 10:14 pm | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
2 lapa no 2 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|