Autors |
Ziņojums |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
Autoram varu ieteikt tureties pie 2.4, ja gribas lai "валит" un "рвет на повал"
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
|
Mon Apr 20, 2015 11:13 am |
|
 |
zaoblachnij
Pievienojies: 19 Feb 2015
Komentāri: 24
Atrašanās vieta: Bauska
2008 Alfa-Romeo 159SW
|
elbee rakstīja:Autoram varu ieteikt tureties pie 2.4, ja gribas lai "валит" un "рвет на повал" 
+10
|
Mon Apr 20, 2015 11:55 am |
|
 |
Quattordici
Member of

Pievienojies: 10 Apr 2007
Komentāri: 4652
|
 Re: вотвот
soundshake rakstīja:И я про это. 3.2 это тема. У самого 156 2.0 JTS. как говорил катался на 159 2.4. Комфорт и качество конечно лучше в 159. Но разгон даже простого 166сильного 156 просто рвет на повал 2.4дизеля ))
Выбор супер простой:
2.4 - помимо непохой динамики хотябы как-то приятно звучит при разгоне и работает ровнее (про 10 литров расхода в Рижском потоке можешь никого не слушать, будет все 12-13 при тяжёлой ноге)
1.9 - у него звук не очень приятный, вибраций побольше, едет скромнее, но и не жрёт нифига - экономичность там хорошая
Из бензинов выбора толком нет, т.к. даже топовый 3.2 - вообще никакой: жрёт очень много, едет невыразительно
P.S. Если возьмёшь дизель и будешь рассматривать возможные последствия чиповки, то не забудь что турбокомпрессор, коробка передач, приводы в трансмиссии - всё это заводом рассчитано на определённый срок службы при определённых нагрузках. Подумай, сколько в результаты ты добавишь лишнего момента и мощности к уже порядком изношенным деталям и готов ли твой кошелёк к возможным последствиям (я не говорю что у тебя всё развалится, но предупреждаю что развалиться может). Удачи!
Pēdējoreiz rediģējis Quattordici Mon Apr 20, 2015 12:55 pm; pavisam rediģēts 2 reizes
|
Mon Apr 20, 2015 12:43 pm |
|
 |
Quattordici
Member of

Pievienojies: 10 Apr 2007
Komentāri: 4652
|
 Re: ...
soundshake rakstīja:Вот только я в люблен в Альфу. Друг подсадил на них. Как то отдал года 4 назад мне 156 - 1998 года ( орегинал тюнинг от альфа ромео ( заводской тобишь тюнинг) 1.8TS + чипсет (166-170 лашодей было в место 144) и покруты оборотов. Так бембы 2.5 стояли. был поуши, вот купил себе 156 2.0 JTS фейслифтовый 2003. Вот кушает по городу ооочень много. каких 13л на сто (( но не говори. Седенья конечно табурет. но мягче чем тройка на брющатке 100 пудова. Ездил на бмв 3 и 5. Вот 159 даже чем-то наверно лучше 5торки по мягкости ( хотя она была 2004 года) . но я не ездил так что бы по ямам. а так по не ровнастям.
170 лошадиных сил с 1.8 TS двигателя, это вы, батенька, горазд в чужие сказки верить. Мало того, я вас обрадую: съездите-ка вы на стенд на своей машине и вы крайне удивитесь тому, как ваш 2.0 JTS выдаёт вышеупомянутые 145-150 л.с. на колёсах  (вместо заявленных 166) и жрёт он действительно ~13 литров по городу, это правда. 2.0 JTS - не удачный и скучный двигатель, который выглядит неплохо исключительно на бумаге  и не поможет поднять мощность ни чип-тюнинг, ни фильтр, ни выхлоп. Всё это мы уже проходили
|
Mon Apr 20, 2015 12:49 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
 Re: вотвот
Quattordici rakstīja:P.S. Если возьмёшь дизель и будешь рассматривать возможные последствия чиповки, то не забудь что турбокомпрессор, коробка передач, приводы в трансмиссии - всё это заводом рассчитано на определённый срок службы при определённых нагрузках. Подумай, сколько в результаты ты добавишь лишнего момента и мощности к уже порядком изношенным деталям и готов ли твой кошелёк к возможным последствиям (я не говорю что у тебя всё развалится, но предупреждаю что развалиться может). Удачи!
Nav isti korekti formulets. Slodzi uz mehaniskiem padod soferis nevis tunings. 400 vai 460Nm nebus tik izskirosi ka gazes pedalis grida  Agresiviem braucejiem viss izjuks atrak ka tiem, kas taupa masinu.
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
|
Mon Apr 20, 2015 1:45 pm |
|
 |
Quattordici
Member of

Pievienojies: 10 Apr 2007
Komentāri: 4652
|
 Re: вотвот
elbee rakstīja:Nav isti korekti formulets. Slodzi uz mehaniskiem padod soferis nevis tunings. 400 vai 460Nm nebus tik izskirosi ka gazes pedalis grida Agresiviem braucejiem viss izjuks atrak ka tiem, kas taupa masinu.
Pareizi! Es to izlaidu garam, jo automatiski pienjemu ka savus auto chipos tikai agressori )
|
Mon Apr 20, 2015 1:48 pm |
|
 |
ega
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 3570
Atrašanās vieta: Rīga, Daugavpils
1996 Alfa-Romeo 155
|
 Re: вотвот
Quattordici rakstīja:elbee rakstīja:Nav isti korekti formulets. Slodzi uz mehaniskiem padod soferis nevis tunings. 400 vai 460Nm nebus tik izskirosi ka gazes pedalis grida Agresiviem braucejiem viss izjuks atrak ka tiem, kas taupa masinu.
Pareizi! Es to izlaidu garam, jo automatiski pienjemu ka savus auto chipos tikai agressori )
bet vai tad nav tā, ka šitie nenormāāāālie ņūtoni ir pieejami apgriezienu sākumā (~2000rpm) un tāpat uzbrūk, pat negriežot to dīzeli redlainā? respektīvi, jebkura čipotā vienkārši ātrāk izjuks
|
Mon Apr 20, 2015 5:57 pm |
|
 |
schupius
Pievienojies: 28 Mar 2010
Komentāri: 81
Atrašanās vieta: Rīga
|
Buso SmileSmileSmile
eļļa tek pa visām vietām.
Kur ir tās visas vietas?
|
Mon Apr 20, 2015 6:41 pm |
|
 |
kaspars
Pievienojies: 21 Oct 2006
Komentāri: 2200
|
schupius rakstīja:Buso SmileSmileSmile
eļļa tek pa visām vietām.
Kur ir tās visas vietas?
+1
_________________ candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
|
Mon Apr 20, 2015 7:29 pm |
|
 |
soundshake
Pievienojies: 20 Oct 2014
Komentāri: 34
Atrašanās vieta: Riga
|
 Ну
Ну зато я рву и БМВ 2.5. Да кнч на 300метов. Но скажу, что по мне удачный у альфы двигатель 1.8 TW/ у меня была такая(( чип сет до 167 лошадок. и почти все 2.5 двигатели позади были.
|
Sun Apr 26, 2015 9:18 am |
|
 |
soundshake
Pievienojies: 20 Oct 2014
Komentāri: 34
Atrašanās vieta: Riga
|
 Re: вотвот
[quote="Quattordici"] soundshake rakstīja:
2.4 - помимо непохой динамики хотябы как-то приятно звучит при разгоне и работает ровнее (про 10 литров расхода в Рижском потоке можешь никого не слушать, будет все 12-13 при тяжёлой ноге)
Ну я в этот двигатель влюбился. Я ходил смотреть именно 2.4 дизель. Очень понравился. Тихий, а когда жмешь, кнч не сравнится со звуком JTS, но тоже хороший. Кстати, что удивило, вроде 2.4 (200 л.с) а тише на холостых работает, чем passat b6 1.9 (к тому же 2007 года) вроде должны у немцов быть тихие дизеля к этому времени. Но я сужу по бмв и мерсам.
Что касается, чипа, да я тоже об этом думал, и из-за этого боюсь ставить. Хотя друг миханик, говорит если делать индивидуально ( не слишком много разгонять, то и мощность будет приемлема (заметна, но и нагрузки не такой адской, хотя и весомой)
А нога у меня легкая. Экономить умею. просто задалбал бензин... Только залью на 10 евро, так сразу после 65км едь еще заполняй
|
Sun Apr 26, 2015 9:24 am |
|
 |
soundshake
Pievienojies: 20 Oct 2014
Komentāri: 34
Atrašanās vieta: Riga
|
 Re: вотвот
elbee rakstīja:
Nav isti korekti formulets. Slodzi uz mehaniskiem padod soferis nevis tunings. 400 vai 460Nm nebus tik izskirosi ka gazes pedalis grida Agresiviem braucejiem viss izjuks atrak ka tiem, kas taupa masinu.
Nu zini, man piemeram žel bus visu laiku pedalis grida... Ne viss tads kurš agresivs, bet tads kurš vienkarši necien savu auto...  Jo pa musam ceļam, šeit var tikai ta atstat visu ritošu daļu.  Un skatit spoluļa kas no detaļam ir nokrituša
|
Sun Apr 26, 2015 9:33 am |
|
 |
arba
Member of

Pievienojies: 16 Jul 2006
Komentāri: 5514
Atrašanās vieta: Rīga
1975 Alfa-Romeo GTV 2000 Bertone
|
taupīgai braukšanai ir arī otra puse
dzinējs neuzsilst, nepietiekoši eļļojas
man benzīna dzinējam, mierīgi braucot, gredzeni iedega !!! un visa ekonomija pie vienas vietas, labi vēl, ka tiku cauri ar to, ka 2000 km nobraucu 1-2-3 ātrumu, griežot līdz galam 
cik esmu sapratis, tad arī dīzeļiem nepatīk taupīga braukšana - kvēpu filtri aizaug, recirkulācijas vārsti aizaug , dzinējs neuzsilst u.t.t.
dzinējam ir jāstrādā visos apgriezienos !!!!
nevis tikai līdz 1500, lai arī kā gribētos to kapeiku ietaupīt
_________________ es atgriezos 3 x
|
Sun Apr 26, 2015 9:42 am |
|
 |
soundshake
Pievienojies: 20 Oct 2014
Komentāri: 34
Atrašanās vieta: Riga
|
 Nu taa ir
Nu taa ir. Visa ekonomija iet uz vienu vieta, ja kaut ko dizelam saplist
|
Sun Apr 26, 2015 10:07 am |
|
 |
riexc
Member of

Pievienojies: 17 May 2009
Komentāri: 638
Atrašanās vieta: Rīga
2003 Alfa-Romeo 156SW
|
Alfa ir jābauda, nevis jādomā, kā ar to iekonomēt..
_________________ houseofwildcats.com
|
Sun Apr 26, 2015 10:49 am |
|
 |
|