Vakardienas sacīkste man bija diezgan nervoza. No sākuma
time keeping kompis uzkārās, tad pāreja uz rezerves variantiem (Paldies Reinim un Mārtiņam

), tad sacensību uzstādījumu pielāgošana
race režīmā, kas ka man likās, nedaudz iespaidoja rezultātus pirmajos braucienos...
Kopumā tomēr OK, viens otrs līderu brauciens bija ļoti baudams un aizraujošs. Un protams, kalna sekcija arī deva iespēju nedaudz savādāku slotcar sacīksti braukt.
Kas attiecas uz
obituary rakstīja:
Porsche,Audi,Peugeot un Chevrolet tagad ražo itāļi? 
...tad ar NEitāļu markām brauca manis personīgi uzaicinātie viesi, kuri papildina dalībnieku rindas ar sev tuvākām auto markām. Turklāt no tīrasiņu alfistiem jauni dalībnieki klāt nenāk. Viesu slotkāri pilnībā atbilst alfistu starpkontinentālā čempionāta tehniskajiem noteikumiem, kas tiem nedod nekādas priekšrocības (skat.rezultātus). Ir cerība, ka NEalfistu dalībnieki savu slotcar pieredzi " nesīs tautās" un līdzīgas entuziastu kopas varētu izveidoties arī kur citur.
Šobrīd alfistu slotcar čempionāts ir vienīgais šāda veida un formāta pasākums Latvijā, varbūt Baltijā

Alfisti ir un paliks celmlauži (skat. marta TopGear LV) saja jomā, bet ir pienācis brīdis, kad jāattīstās tālāk. Piemēri attīstībai nav tālu jameklē Cosanostra kļuvis par Scalextric pārstāvi Latvijā, gatavo stacionāru trasi, ir plāni par slotkāru sacensībām pavasara izstādēs Ķīpsalā, kur protams, alfisti varētu gūt papildus publicitati. Ir vīzija par Latvijas autoklubu slotkāru sacensībām (atceramies alfistu uzvaras autoklubu kartingu mačos

)...
Rezumējot: Alfistu slotkāru čempionātā joprojām brauc tikai ar alfām (magnētos), itāļu auto (bezmagnētos) un ciemiņi un viesi ar ko sirdij tuvāk (jaatbilst tehn.noteikumiem). Turklāt, sacensību norises vietu izvēle padara neiespējamu, kādu nekontrolētu, nevienam nezināmu personu parādīšanos pasākumā.
Tas tā, īsumā. Protams, varbūt ir citi viedokļi.
_________________
'Quoconque Jeceris Stabit