Autors |
Ziņojums |
Kostja
Pievienojies: 12 Sep 2014
Komentāri: 9
Atrašanās vieta: Rīga
|
 166 rokas bremzes regulēšana
Auto Alfa Romeo 166 2.0 v6 2000g. Kā noregulēt rokas bremzes? Kurā vietā regulē, jo salonā var reguēt tikai abas puses kopā, man vajag atsevišķi., jo viena puse vairak bremzē otra vairāk, kalodkas un diski pilnigi jauni uzlikti.
|
Mon Oct 06, 2014 11:04 am |
|
 |
kaspars
Pievienojies: 21 Oct 2006
Komentāri: 2200
|
Gan jau kāds no suportiem īsti labi nestrādā...
_________________ candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
|
Mon Oct 06, 2014 12:52 pm |
|
 |
Kostja
Pievienojies: 12 Sep 2014
Komentāri: 9
Atrašanās vieta: Rīga
|
Suporti strādā labi.
|
Mon Oct 06, 2014 1:57 pm |
|
 |
kaspars
Pievienojies: 21 Oct 2006
Komentāri: 2200
|
Cik atceros nekas tur vairāk īsti neregulejas. Cik liela ir atšķirība?
_________________ candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
|
Mon Oct 06, 2014 2:28 pm |
|
 |
Kostja
Pievienojies: 12 Sep 2014
Komentāri: 9
Atrašanās vieta: Rīga
|
Nu diez gan, viens ritenis normāli jau bremzē kamēr otrs tikai sāk knapi skarties.
|
Mon Oct 06, 2014 3:03 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
Kostja rakstīja:Nu diez gan, viens ritenis normāli jau bremzē kamēr otrs tikai sāk knapi skarties.
es neko nesaprotu, bet...
vai tā pati bilde nav bremzējot ar darba bremzēm?
vai pakaļratiem nav tā pati sistēma, ka mainot klučus cilindrītis ir jāieskrūvē iekšā un tas automātiski izskrūvējas piedilstot klučiem?
Un vai izjaukšana un pirmā skarošās bremžmašīnas cilindrs jāieskrūvē dziļāk?
vismaz senilai 155 tā bija...
_________________ in Busso we trust...
|
Mon Oct 06, 2014 3:06 pm |
|
 |
Gunča
Pievienojies: 30 May 2010
Komentāri: 1193
Atrašanās vieta: Preiļi
2001 Alfa-Romeo 166
|
Tātad suporti nestrādā labi... Nekas tur neregulējas. Skaties troses un suportus. Varbūt trose noķīlējusi... vai suports.. vai tiesi otrādi izdilis suporta mehānisms...
|
Mon Oct 06, 2014 3:09 pm |
|
 |
Biker
Member of

Pievienojies: 29 Jan 2007
Komentāri: 781
Atrašanās vieta: Rīga
2004 Alfa-Romeo GT
|
Tatad, salona regulejas tikai troses garums, lai, nebutu pa garu, ka ari pa isu. Stavbremze regulejas ar suporta virzuli. Parasti regule ar stavbremzes troses sviru pie suporta katru atseviski, pagriezot sviru ta itka bremzetu ar trosi vairakas reizes lidz riteni sak bremzet, un atstajot brivkustibu mazaku par 1cm. Ja sadi abas puses noregule stavbremzi, un vinu regulari lieto, vina pati automatiski pieregulejas. Tad visam jabut kartiba. Vajag paskatities cik liela brivkustiba ir suporta sviram. Savukart, ja viss noregulets, brivkustiba vienada un troses vienmerigi pievelk, stavbremzei ir jabut. Preteja gadijuma ari darba bremzes nebus vienmerigas. Un tad jau cits stasts.
Cerams ka saprotami uzrakstiju.
_________________ Mūsu klienti brauc! http://auto-apkopes-serviss.lv
|
Mon Oct 06, 2014 6:47 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
Biker rakstīja:Tatad, salona regulejas tikai troses garums, lai, nebutu pa garu, ka ari pa isu. Stavbremze regulejas ar suporta virzuli. Parasti regule ar stavbremzes troses sviru pie suporta katru atseviski, pagriezot sviru ta itka bremzetu ar trosi vairakas reizes lidz riteni sak bremzet, un atstajot brivkustibu mazaku par 1cm. Ja sadi abas puses noregule stavbremzi, un vinu regulari lieto, vina pati automatiski pieregulejas. Tad visam jabut kartiba. Vajag paskatities cik liela brivkustiba ir suporta sviram. Savukart, ja viss noregulets, brivkustiba vienada un troses vienmerigi pievelk, stavbremzei ir jabut. Preteja gadijuma ari darba bremzes nebus vienmerigas. Un tad jau cits stasts.
Cerams ka saprotami uzrakstiju.
Tad jau principā dikti līdzīgi kā vecākām lamatiņām, kā bija 155?
_________________ in Busso we trust...
|
Mon Oct 06, 2014 7:21 pm |
|
 |
|