Autors |
Ziņojums |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Kas ar patēriņu? Un kā ar dzinēja temperatūru? Ja dzinējs neuzsilst kā nākas, iespējams, jāskatās vai termostats darbojas?
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Fri Sep 12, 2014 12:25 pm |
|
 |
Tutolli
Member of

Pievienojies: 21 Mar 2010
Komentāri: 1109
Atrašanās vieta: Rīga
2004 Alfa-Romeo 156SW
|
Efektīvāk būs, ja vairākas reizes ieskriesies griežot motoru līdz galam, jo slodzē izplūdes gāzes plūst ar lielāku spiedienu nekā vienkārši `zāģejot` dzinēju trešajā pie 120!
|
Fri Sep 12, 2014 12:29 pm |
|
 |
vecvec
Pievienojies: 19 Jul 2013
Komentāri: 51
Atrašanās vieta: Liepāja
2004 Alfa-Romeo 156SW
|
j.k. rakstīja:Kas ar patēriņu? Un kā ar dzinēja temperatūru? Ja dzinējs neuzsilst kā nākas, iespējams, jāskatās vai termostats darbojas?
Jā, tev taisnība dzinejs nesilst ka vajag vismaz salona dačiks tā rāda.
|
Fri Sep 12, 2014 9:04 pm |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Kamēr dzinējs auksts, degviela tiek padota vairāk, viss aizaug.
Ja termostats piem. vislaik vaļā dzinējs normāli neuzsilst un tērē vismaz par litru vairāk uz simtu...
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Fri Sep 12, 2014 9:49 pm |
|
 |
vecvec
Pievienojies: 19 Jul 2013
Komentāri: 51
Atrašanās vieta: Liepāja
2004 Alfa-Romeo 156SW
|
 thank you for help.
j.k. rakstīja:Kamēr dzinējs auksts, degviela tiek padota vairāk, viss aizaug.
Ja termostats piem. vislaik vaļā dzinējs normāli neuzsilst un tērē vismaz par litru vairāk uz simtu...
Nopirku jaunu termostaru nomainiju un tagad viss ok.
65eur + antifreez.
Paldies tev.
|
Sat Sep 20, 2014 12:49 pm |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
 Re: thank you for help.
vecvec rakstīja:j.k. rakstīja:Kamēr dzinējs auksts, degviela tiek padota vairāk, viss aizaug.
Ja termostats piem. vislaik vaļā dzinējs normāli neuzsilst un tērē vismaz par litru vairāk uz simtu...
Nopirku jaunu termostaru nomainiju un tagad viss ok.
65eur + antifreez.
Paldies tev.
 prieks palīdzēt! Un prieks ka problēmu topikam uzrakstīji atrisinājumu, varbūt kādam kādreiz noderēs!
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Sat Sep 20, 2014 1:01 pm |
|
 |
vecvec
Pievienojies: 19 Jul 2013
Komentāri: 51
Atrašanās vieta: Liepāja
2004 Alfa-Romeo 156SW
|
Vel gribeu piebilst ka iztīrīju EGR valve. un bija pilnīgi aizaudzis.
Ar karborātor tīrītāju sapūtu un viss smuki iztīrījās, principā tieši ta pat kā šis Spānis: https://www.youtube.com/watch?v=L2_UQ7FXlhs
arī blīves savādākas ieliku, pirms tam bija tikai viena blīve bez plāksnītēm. Tagad jautājums vai tās plāksnītes ir ok? kāda atšķirība. ar viņām, vai bez?
Rezūltāts panaks, melnie dūmi vairs nav
|
Sat Sep 27, 2014 5:03 pm |
|
 |
petjka
Member of

Pievienojies: 22 Mar 2011
Komentāri: 1606
1990 Alfa-Romeo 75
|
vecvec rakstīja:
arī blīves savādākas ieliku, pirms tam bija tikai viena blīve bez plāksnītēm. Tagad jautājums vai tās plāksnītes ir ok? kāda atšķirība. ar viņām, vai bez?
Rezūltāts panaks, melnie dūmi vairs nav 
EGR princips ir barot ieplūdē motoru ar izplūdes gāzēm. Teorētiski uz papīra samazina izmešus. Realitātē- aizdirš ieplūdi ar kvēpiem...
Pareizākais risinājums- sakrāt naudiņu bik un pārprogrammēt vadībnieku (un noglušīt EGR fiziski)- iegūt no 16v 1.9 +100Nutonus, atslēdz programmā EGR, krietni patīkamāka jaudas līkne... Es to krossam veicu autofficina- viņiem ir liela pieredze šai lauciņā. Par šo pakalpojumu esmu MEGA apmierināts!
Par to ka noglušī ar caurumainiem ielikņiem- moš mazāk aizdirš... bet iesaku pie čipošanas arī ieplūdi iztīrīt. Man iztīrija- sajūtas ka vēl kādus 50Nm toč dabūju klāt.... gari jārakasta- tur vesels kompleksa pakete jādara lai dzinēju savestu kārtībā.
|
Sat Sep 27, 2014 6:10 pm |
|
 |
kalfis
Pievienojies: 22 Sep 2015
Komentāri: 11
|
petjka rakstīja:vecvec rakstīja:
arī blīves savādākas ieliku, pirms tam bija tikai viena blīve bez plāksnītēm. Tagad jautājums vai tās plāksnītes ir ok? kāda atšķirība. ar viņām, vai bez?
Rezūltāts panaks, melnie dūmi vairs nav 
EGR princips ir barot ieplūdē motoru ar izplūdes gāzēm. Teorētiski uz papīra samazina izmešus. Realitātē- aizdirš ieplūdi ar kvēpiem...
Pareizākais risinājums- sakrāt naudiņu bik un pārprogrammēt vadībnieku (un noglušīt EGR fiziski)- iegūt no 16v 1.9 +100Nutonus, atslēdz programmā EGR, krietni patīkamāka jaudas līkne... Es to krossam veicu autofficina- viņiem ir liela pieredze šai lauciņā. Par šo pakalpojumu esmu MEGA apmierināts!
Par to ka noglušī ar caurumainiem ielikņiem- moš mazāk aizdirš... bet iesaku pie čipošanas arī ieplūdi iztīrīt. Man iztīrija- sajūtas ka vēl kādus 50Nm toč dabūju klāt.... gari jārakasta- tur vesels kompleksa pakete jādara lai dzinēju savestu kārtībā.
respektīvi, iepirku 156 1.9 jtd ar beigtu termostatu, dūmo. samainīju - ir vērts ņemtieties ar egr iznīcināšanu un ieplūdes tīrīšanu? (vēl nav bijis laika izgriezt tos kvēpus pie darba t)
|
Tue Sep 22, 2015 4:01 pm |
|
 |
kalfis
Pievienojies: 22 Sep 2015
Komentāri: 11
|
petjka rakstīja:vecvec rakstīja:
arī blīves savādākas ieliku, pirms tam bija tikai viena blīve bez plāksnītēm. Tagad jautājums vai tās plāksnītes ir ok? kāda atšķirība. ar viņām, vai bez?
Rezūltāts panaks, melnie dūmi vairs nav 
EGR princips ir barot ieplūdē motoru ar izplūdes gāzēm. Teorētiski uz papīra samazina izmešus. Realitātē- aizdirš ieplūdi ar kvēpiem...
Pareizākais risinājums- sakrāt naudiņu bik un pārprogrammēt vadībnieku (un noglušīt EGR fiziski)- iegūt no 16v 1.9 +100Nutonus, atslēdz programmā EGR, krietni patīkamāka jaudas līkne... Es to krossam veicu autofficina- viņiem ir liela pieredze šai lauciņā. Par šo pakalpojumu esmu MEGA apmierināts!
Par to ka noglušī ar caurumainiem ielikņiem- moš mazāk aizdirš... bet iesaku pie čipošanas arī ieplūdi iztīrīt. Man iztīrija- sajūtas ka vēl kādus 50Nm toč dabūju klāt.... gari jārakasta- tur vesels kompleksa pakete jādara lai dzinēju savestu kārtībā.
pasūtīju vecvec rādītās blīves
ko vinas dara? daļēji bloķē EGR, bet laiž caur gana izplūdes, lai kompis nesāktu gļukot. principā 15 euro variants čiptūningam, protams, efekts nav tas, kas pilnībā nogriežot egr un pārprogrammējot, bet - vai vairāk kā 10 gadus vecam dīzeļauto vajag to?
|
Thu Sep 24, 2015 8:41 pm |
|
 |
|