 |
1 lapa no 1 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
Uģēns
Pievienojies: 01 Sep 2014
Komentāri: 45
Atrašanās vieta: Talsi, Ventspils
|
 Alfa 159 1.9 JTDm automāts 6 ātrumi 2006.apkope un izmaksas!
Sveiki!
Tā kā esmu jauniņais ar Alfām tad ir lūgums pēc padoma!
Ir nepieciešams veikt apkpopi!
Varbūt varat palīdzēt ar eļļas un filtru izvēli un ieteikt šo to par to Alfiņu, kuras vietas uzmanīt regulāri!?
Kādu eļļu liet motorā, grāmatā it kā bija 5w40 rakstīts! nomainot eļļu, kā var nodzēst servissa lampiņu un brīdinājumu par eļļas maiņu?
Kā ir ar kārbu, cik bieži maina eļļu, ir kāds filtrs tam automātam?
Cik noprotu motoram ir ķēde zobu siksnas vietā, tā tad, vai nav nepieciešams mainīt kādu spriegotāj rullīti un ūdens pumpi?
Motoram kādu laiciņu rūcot, laikam jau ka galvenokārt siltam pie siksnām ir mazs tirkšķis ik pa laiciņam, iespējams kāds skriemelis, kur siksnas griežas?
Kā nonullot kilometru skaitītāju?
Ir vērts pirkt kādas savādākas, labākas spuldzes un likt tuvajās gaismās, jo ieliekot gabarītos zilās diodes..deg nepārtraukti-nevar izslēgt!?
Paldies jau iepriekš
|
Mon Sep 01, 2014 9:13 pm |
|
 |
Emilio
Pievienojies: 14 Mar 2014
Komentāri: 128
|
Cik man zināms tad servisa intervālu var restartēt tikai pieslēdzot pie "datora" ( kāds palabojat, ja kļūdos ), ja pašam ļoti gribas krāmēties, tad ir MultiEcuScan maksas programmatūra ( 50 eur ), kā arī vajadzīgs ELM-tipa vads.
Kilometru skaitītāju nonullē kreisajā pusē ir četri slēdži ( kur ieslēdz/izslēdz miglas lukturus ), no kuriem uz viena rakstīts "Km" - ilgāk paturi būs 0
|
Mon Sep 01, 2014 9:43 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
 Re: Alfa 159 1.9 JTDm automāts 6 ātrumi 2006.apkope un izmak
Uģēns rakstīja:Kādu eļļu liet motorā, grāmatā it kā bija 5w40 rakstīts!
Ja ir DPF, tad jalej 5w30 ella, kas paredzeta dizeliem ar DPF filtru. No rupnicas vinam visam ir, bet ar laiku tiek likvideti...
Citāts:nomainot eļļu, kā var nodzēst servissa lampiņu un brīdinājumu par eļļas maiņu?
Tikai ar kompi
Citāts:Kā ir ar kārbu, cik bieži maina eļļu, ir kāds filtrs tam automātam?
Razotajs saka, ka nekad nav jamaina... Specialisti iesaka ik pa 5 gadiem un kadiem 100k km tomer mainit, bet tas jadara vieta, kur to mak pareizi izdarit.
Citāts:Cik noprotu motoram ir ķēde zobu siksnas vietā, tā tad, vai nav nepieciešams mainīt kādu spriegotāj rullīti un ūdens pumpi?
Ne, visi Alfa Romeo dizeli ir ar siksnas piedzinu. Razotajs saka, ka jamaina reizi 5 gados vai ik pa 140k km, kas nu atrak pienak, ar piebildi, ka suros apstaklos intervals ir 4 gadi. Specialisti saka, ka ar siem intervaliem var rekinaties tikai pirmas siksnas gadijuma, sakot ar otro labak ilgak par 3 gadiem un kadiem 60~80k km nerisket. Pie viena pienemts ari udenssukni mainit, drosibai.
Citāts:Motoram kādu laiciņu rūcot, laikam jau ka galvenokārt siltam pie siksnām ir mazs tirkšķis ik pa laiciņam, iespējams kāds skriemelis, kur siksnas griežas?
Tur daudz kas griezas, jaklausas konkretak
Citāts:Ir vērts pirkt kādas savādākas, labākas spuldzes un likt tuvajās gaismās, jo ieliekot gabarītos zilās diodes..deg nepārtraukti-nevar izslēgt!?
Tuvaja, ja nav xenona, ir verts likt laba razotaja baltas gaismas spuldzes, lecas lukturi smuki izskatas un gaisma gandriz ka ar xenonu. Vienigi izdeg diez gan atri, 3~6 menesi max. Diodes ir ari tadas, kas nededzina paneli kludu.
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
|
Tue Sep 02, 2014 12:22 am |
|
 |
KaramBax
Pievienojies: 27 Jun 2007
Komentāri: 1440
Atrašanās vieta: Rīga-Jūrmala
1994 Alfa-Romeo 155
|
 Re: Alfa 159 1.9 JTDm automāts 6 ātrumi 2006.apkope un izmak
elbee rakstīja:Uģēns rakstīja:Kādu eļļu liet motorā, grāmatā it kā bija 5w40 rakstīts!
Ja ir DPF, tad jalej 5w30 ella, kas paredzeta dizeliem ar DPF filtru. No rupnicas vinam visam ir, bet ar laiku tiek likvideti...
Piebilde.
Ja ir DPF, svarīgāk par 5w30 ir "ACEA C2".
Ir ļoti maz C2 eļļas kurām būtu citi viskozitātes rādītāji.
ļoti papūloties, var atrast ACEA C2/C3 ar 5w40, kas arī der, bet tas nebūs ne lētāk, ne vieglāk atrodams produkts par, piemēram, šo:
Es vienu dienu veltīju pētījumiem par moderno dīzeļu eļļām. Rezultātā nolēmu neiespringt un izmantot to pašu "ieteikto" zaļo Selenia WR PE.
Visā gūzmā bija minēts tikai viens iemesls, kāpēc varētu gribēties 5w40 C2/C3 eļļu-
turbīnas ilgmūžība, bet tas arī bija tikai aizdomu līmenī, balstīts uz pieņēmumu, ka turbīnai labāka ir eļļa ar lielāku ciparu viskozitātei augstajās temperatūrās. Vārdu sakot, kvēpu filtrs prasa C2, turbīna prasa augstāku viskozitāti, bet tie ir viens otru izslēdzoši faktori.
Ja kvēpu filtru var samaitāt ar nepareizo eļļu ļoti ātri, tad turbīna dilst salīdzinoši daudz lēnāk un, visticamāk, attieksies uz citiem (nākamajiem) mašīnas lietotājiem.
|
Tue Sep 02, 2014 1:15 pm |
|
 |
Uģēns
Pievienojies: 01 Sep 2014
Komentāri: 45
Atrašanās vieta: Talsi, Ventspils
|
Liels paldies par noderīgo informāciju!
Laikam būs tomēr jāapmeklē Autoficina serviss un jāizdara viss, kas nepieciešams, jo izskatās, ka pie pirmās reizes pašam šo būs grūti izdarīt mājās apstākļos!
|
Tue Sep 02, 2014 10:33 pm |
|
 |
|
Pašlaik ir Sun Apr 27, 2025 12:17 pm | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
1 lapa no 1 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|