izpūtējs jau kādu laiku vietā, tur viss kārtībā. Paldies koijotam un Autofficinai
Baigā vibrācija salonā. No sākuma domāju ka izpūtējs, koijots saka ka 100% kardāns.
Pēc vairākām sarunām ar j.k. konstatēju ka vainīgs ir dzinēja aizmugures stiprinājums.
Atlaidu pilnīgi vaļā skrūves- vibrācija pilnīgi pazuda, bingo!
Pagaidām saliku gumijas distancerus, par 90% apmierinošs rezultāts.
Orģināli nāk šāds:
Iepriekšējie saimnieki uzlikuši pildītu gumiju, kas vapšē neslāpē vibrāciju.
Nomaiņa nav viegla, bet nekas traks. Laikam būs jāmaina.
Iespējams dzinējs nav perfekti pareizā stāvoklī attiecībā pret virsbūvi.
Var paprovēt atlaist priekšējo abu motora spilvenu skrūves no virsbūves (tā ka skrūves paliek vietās, bet nav pievilktas). Nedaudz piepacelt motoru ar domkratu (tikai ~1-2cm lai motors nenoslogo spilvenus) un nolaist atpakaļ vietā, tad piedarbināt motoru, uzgriezt līdz 6k rpm - motors iesēdīsies sev vēlamā stāvoklī.
Tad pievilkt skrūves.
p.s. līdzīgi dara ar kardāna savienojumiem - kad viss saskrūvēts - čut čut atlaiž kardāna savienojumu uzgriežņus, ļauj pāris reizes izgriezt motoram kardānu un tad pievelk, lai gumijas sastājas vietās.
Tā. No 3 motora spilveniem, 2 leišu samopali samainīti uz oriģināliem, kas ir ļoti mīksti. Rezultātā- vibrācija pazuda vapšē! SUPER! Paldies j.k par padomiem un materiālu atbalstu
Bet parādijās kaukāda skrapstoņa pie dzinēja aizmugures pie kardāna... HVZ, jābrauc pie Ķekavas guru
Tehnoloģija ar saldēšanu un sildīšanu vispār rauj jumtu nost. Buksi izņemt un ielikt jauno- 5min darbs! IDEĀLI!!!!
Ja nedarītu šādi- tur nav vietas kur kautko presēt. Tikai jāceļ ārā dzinējs un tad prese.
Bākas remonts izskatās izdevies. Bāka pilna un netek. Tikai bagažniekā bik ož. Kaukas jāpievelk...
Uzliku 195/55R15 jaunas gumijas SPORTIVA super Z+
Ielai derēs, trasei jāpērk pussliku komplekts
Paldies Italim
Diski pret R16 ir čuķ 50% vieglāki.... un MAŠĪNA BRAAAAUC! Gan pa bedrēm, gan asfaltu jūtami labāk uzvedās!
Leišu kombinācija, ka aizmugurē ir 5% augstākas riepas.... pilnīgā ānī!
Kaukā liekas motors neiet... pārbaudīju vakum trubas vai nesūc gaisu... skatos motortelpā mazais papildus degvielas filtrs jaunais pilnīgi melns.... mhmm... noskrūvēju lielo filtru pie sūkņa... izgāzu čuķ melnzemi ārā. Rīt jāuzliek jauns- redzēs vai tas bij pie vainas
Tā. No 3 motora spilveniem, 2 leišu samopali samainīti uz oriģināliem, kas ir ļoti mīksti. Rezultātā- vibrācija pazuda vapšē! SUPER! Paldies j.k par padomiem un materiālu atbalstu
Bet parādijās kaukāda skrapstoņa pie dzinēja aizmugures pie kardāna... HVZ, jābrauc pie Ķekavas guru
Tehnoloģija ar saldēšanu un sildīšanu vispār rauj jumtu nost. Buksi izņemt un ielikt jauno- 5min darbs! IDEĀLI!!!!
Ja nedarītu šādi- tur nav vietas kur kautko presēt. Tikai jāceļ ārā dzinējs un tad prese.
Bākas remonts izskatās izdevies. Bāka pilna un netek. Tikai bagažniekā bik ož. Kaukas jāpievelk...
Uzliku 195/55R15 jaunas gumijas SPORTIVA super Z+
Ielai derēs, trasei jāpērk pussliku komplekts
Paldies Italim
Diski pret R16 ir čuķ 50% vieglāki.... un MAŠĪNA BRAAAAUC! Gan pa bedrēm, gan asfaltu jūtami labāk uzvedās!
Leišu kombinācija, ka aizmugurē ir 5% augstākas riepas.... pilnīgā ānī!
Kaukā liekas motors neiet... pārbaudīju vakum trubas vai nesūc gaisu... skatos motortelpā mazais papildus degvielas filtrs jaunais pilnīgi melns.... mhmm... noskrūvēju lielo filtru pie sūkņa... izgāzu čuķ melnzemi ārā. Rīt jāuzliek jauns- redzēs vai tas bij pie vainas
skrapstoņa - maybe tomēr no pak. bremzēm nevis motora aizmugurē ?
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās