Nopirku 147, kad pētīju variantus šī bija otrā kurai bija šāda veida problēma, kulisē braukājot no 2->3;4->5..utt kārba smagi gāja.
Sākumā mēģināju ar viskozo Wurth izsmidzināmo eļļu pašu troses galu saeļļot, palika par 0.00001% labāk, sapratu tā štelle nekur neiet un sameklēju netā ka visvienkāršāk ir nomainīt bukses un sasmērēt ar vara smēri:
http://www.alfaclubvic.org.au/forum/index.php?topic=9820.0
šitas bija labākais variants...pasūtīu e-bayā:
http://www.ebay.co.uk/itm/230912613622?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2648
vakar atnāca "detaļas" un nopirku vara smēres tūbiņu...
Jaucu ārā...protams neiet tik viegli kā vajag,
Viena tā uzmava ir ok, jo var dabūt nost ar zvaigznītes skrūvgriezni, otra ir Hardcore tas "zilais" (nav mana bilde)

tālāk bišķīt sasūbējis viss bija it īpaši : (nav mana bilde)

kādu stundu nočakarējos ar šitām divām jo nebija pleca pret ko atspiest atslēgu vai skrūvgriezni, galā izlīdzējos ar āmuru apakšā...
Pārējais nonāca viegli nost atskrūvēju to bloku kas tur troses galus un ričagu kuram arī šīs plastmasas bukses jātur...(ir mana bilde)

šinī bildē pie ričaga ir tā detaļa "zilā" kuru čakarīgi noņemt, bet uzlikt vispār čau, tik neērtā vietā...
Tātad, izjaucu šo te bloku, izņēmu plastmasas bukses un iekšā izslīpēju ar smilšpapīru, laikam ~600 bet tā saudzīgi, lai nav rievas un lai diametru nesačakarētu, pašu cilindrīti kurš slīd pa buksēm notīrīju ar drāžbirsti jo bija apsūbējis, tad apsmērēju visu cilindru ar vara smēri, man patīk kā raksta angļi "applied firmly" un tad liku visu kopā, sasmērēju arī tos trošu galu bloķētājus ar vara smēri lai nākamreiz ja kkko taisīšu var easay noņemt.
Saliku visu atpakaļ, protams atkal čakars salikt to "zilo" klipu priekš uzmavas trosei. Iekāpu salonā "paraustīju kloķi"

Pirms visa šitā netā meklējot info uzdūros ka remonts maksā gan sākot ar ~40-300LS atkarībā no komponentes, citi raksta ka jāmaina viss Gear Linkage (troses) citi ka kulise, un citi ka vēl tas bloks (kurā iekšā būti jauns cilindrs un bukses ~40Ls, ja vēreiz būs man kkāds čakars tad mainīšu uzreiz šito bloku).
Nu tā kopumā tas arī viss, galvenais lai ir garāža, tooļi, nenormāla pacietība un vēlme meklēt problēmas risinājumu.
PS: kad pirmo reizi pagriezu aizdedzi parādījās Check Engine...otrajā reizē viss aizgāja un šodien arī nav bijis nekāds čakars.
PS2: vai tā zilā uzmava stokā ir tāda ar klipsi, vai arī tas norāda ka gear linkage jau ir mainīts, jo tur iekšā ir zobiņi ar kuriem var regulēt +/- 1cm pozīciju ričagam ?
Paldies! Līdz nākamajam MOD'am
Pēdējoreiz rediģējis trestabu Thu Mar 20, 2014 4:32 pm; pavisam rediģēts 2 reizes