Autors |
Ziņojums |
HaL
Pievienojies: 07 Mar 2014
Komentāri: 29
|
 Minišoseja - jauns sacīkšu seriāls standarta ielas auto!
Nu ko, ir laiks braukt ātri pa asfaltu
Manuprāt ļoti interesants pasākums Alfa braucējiem
Pašam ar nepatika vasarassprints kā ideja standarta auto (maziem/zemiem kartingiem JĀ, standarta auto NĒ), lielie un jaudīgie, tāpat kā standarta auto bieži vien iepalika, bet minišoseja ir pats labums
Vasarassprintā es pats arī nemaz pat negribēju piedalīties, bet šeit jau sāku domāt ar ko braukt
Par Minišoseju:
Kausa izcīņa Minišosejā ir sacensības standarta ielas automašīnām, kas 2014. gadā norisināsies piecos posmos. Visi posmi tiks aizvadīti Biķernieku kompleksajā sporta bāzē, Rīgā. Sacensībās var piedalīties ikviens interesents, izmēģinot savus spēkus autosportam drošā vidē. Minišosejas sacensību seriāls tiek rīkots sadarbībā ar Latvijas automobiļu federācijas (LAF) šosejas komisiju.
Katrā posmā jaunā autošosejas seriāla ietvaros dalībniekiem būs iespēja trasē veikt vairāk nekā 40 kilometrus garu distanci, kas ir garākā distance, ko piedāvā autosporta pasākumi standarta ielas automašīnām. Tāpēc dalībniekiem noteikti jābūt ar labu fizisko sagatavotību un automašīnai ir jābūt labā tehniskā stāvoklī.
Seriāla mājas lapa: http://www.minisoseja.lv.
Facebook lapa: https://www.facebook.com/minisoseja
Kausa izcīņas Minišosejā kalendārs 2014. gadam:
1. posms - 11. maijs, „Biķernieki”, Rīga
2. posms - 8. jūnijs, „Biķernieki”, Rīga
3. posms - 13. jūlijs, "Biķernieki", Rīga
4. posms - 31. augusts, "Biķernieki", Rīga
5. posms - 21. septembris, "Biķernieki", Rīga
Pilna relīze: http://burnout.lv/portal.php?news=0#n0
Nolikumi: http://minisoseja.lv/?page=nolikums
Tehniskie noteikumi un nolikums tagad ir projekta stadijā un esam atvērti labojumiem un gļuku izķeršanai!
Pēdējoreiz rediģējis HaL Fri Mar 07, 2014 9:11 pm; pavisam rediģēts 1 reizi
|
Fri Mar 07, 2014 11:49 am |
|
 |
italis
Pievienojies: 16 Jul 2006
Komentāri: 2030
|
...nu ievads ļooti sakarīgs. Pārējais OK.
_________________ 'Quoconque Jeceris Stabit
|
Fri Mar 07, 2014 1:06 pm |
|
 |
HaL
Pievienojies: 07 Mar 2014
Komentāri: 29
|
braukšana notiks pa tā saukto meža apli:
Trases apraksts
Garums: 2375 m
Maksimālais platums: 10 m
Minimālais platums: 8 m
Maksimālais automobiļu skaits trasē: 23
|
Sun Mar 09, 2014 11:37 am |
|
 |
italis
Pievienojies: 16 Jul 2006
Komentāri: 2030
|
HaL rakstīja:braukšana notiks pa tā saukto meža apli:
...vispār jau tā ir mototrase. Tiem, kas to nezin
_________________ 'Quoconque Jeceris Stabit
|
Mon Mar 10, 2014 10:46 am |
|
 |
HaL
Pievienojies: 07 Mar 2014
Komentāri: 29
|
jā - tā ir mototrase, bet speciālisti to sauc par meža apli  abi varianti pareizi
|
Tue Mar 11, 2014 3:33 pm |
|
 |
ralfins
Member of

Pievienojies: 17 Jul 2007
Komentāri: 6688
Atrašanās vieta: Rīga
|
...jau tagad redzu kā raganas katlā šroti birst kaudzēm...
|
Tue Mar 11, 2014 3:43 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
HaL rakstīja:jā - tā ir mototrase, bet speciālisti to sauc par meža apli abi varianti pareizi 
Kuri ir tie "specialisti"
Raganas katlā varbūt arī tie šroti nenokrausies tik daudz, cik izdangās neasfaltētās iekšmalas un piegaģīs trasi... Ja vien tur nesakraus kādus biedēkļus trases malas neizbraukāšanai...
_________________ in Busso we trust...
|
Tue Mar 11, 2014 6:59 pm |
|
 |
HaL
Pievienojies: 07 Mar 2014
Komentāri: 29
|
speciālisti = LAF
Salaboti vairāki tehniskie noteikumi, jaunais nolikuma projekts tiks publicēts izskatīšanai šonedēļ, tikmēr jau tika pielemts par jaunu klašu dalījumu pēc motora tilpuma:
1. līdz 1.8l
2. no 1.8l līdz 3.0l
3. virs 3.0l
4. AWD, visi pilnpiedziņas auto, + tie kam motors aizmugurē vai pa vidu, vai nav atbilsītbas savas klases svara ierobežojumiem.
|
Wed Mar 12, 2014 10:37 am |
|
 |
AMV
Member of

Pievienojies: 23 Nov 2006
Komentāri: 4735
2001 Alfa-Romeo GTV
|
un kur tad turbo, tiem vispār nav klases?
_________________ Zvaigznēm ir nozīme
|
Wed Mar 12, 2014 11:25 am |
|
 |
italis
Pievienojies: 16 Jul 2006
Komentāri: 2030
|
HaL rakstīja:speciālisti = LAF
Ja skatamies vēsturiski caur toponīmijas prizmu - tad tāda Meža apļa un Motormuzeja(vakar dzirdēts) apļa Biķerniekos nav bijis... Ir klasiskie - Motoaplis un Autoaplis, kuri sevī ietver noteiktu trases konfigurāciju, boksus un aprīkotu starta/finiša vietu. Pēdējā desmitgadē ir ieviesies arī Ovāls, kurš arī šķērso starta/finiša posmu.
Tā ka Meža un taml. apļi būtu jāuzskata par "darba" nosaukumiem trases cenrādī vienai otrai trases konfigurācijai, kuras visdrīzāk tiks pārsvarā izmantotas trases starta/finiša taisnes rekonstrukcijas laikā.
P.S. Mani personīgi mulsina arī trases shēmā ierakstītais Seiler pagrieziens, kurš visu manu saprātīgo mūžu dēvēts par KP17... (Jā, es zinu par Antu Seileru).
_________________ 'Quoconque Jeceris Stabit
|
Wed Mar 12, 2014 12:14 pm |
|
 |
ralfins
Member of

Pievienojies: 17 Jul 2007
Komentāri: 6688
Atrašanās vieta: Rīga
|
italis rakstīja:P.S. Mani personīgi mulsina arī trases shēmā ierakstītais Seiler pagrieziens, kurš visu manu saprātīgo mūžu dēvēts par KP17... (Jā, es zinu par Antu Seileru).
...tā bildīte ir no BKSB mājas lapas, tad jau sanāk, ka trases vadība uzskata, ka nosaukums pagriezienam ir "SEILER" (nezinu kas tas ir) man ar atmiņā palicis "KP17"...
|
Wed Mar 12, 2014 12:18 pm |
|
 |
italis
Pievienojies: 16 Jul 2006
Komentāri: 2030
|
Ants Seiler (a brief biography)
Complete name: Ants Oskarovich Seiler (in Estonian, Seiler Ants Oskari poeg)
Birth date: 31.Mar.1930
Birth Place: Tartu, Soviet Union (now Estonia)
Death date: 02.Jun.1968
Death Place: Riga, Soviet Union (now Latvia)
Nationality: Soviet Union
Gender: male
Accident date: 02.Jun.1968
Series: Baltic Republics Championship
Race: Baltic Republics Championship - Round 1
Event: race
Country: Latvia
Venue: Bikernieki
Variant: Kolsto Skorosti
Role: driver
Vehicle: Estonia 9M – Wartburg single seater
Vehicle number: 11
Note:
Ants Seiler, a famous Soviet racing driver and car designer who was born at Tartu in Estonia, was killed at the wheel of a Estonia 9M - Wartburg Formula 3 during the first round of the 1968 Baltic Republics Championship in the Koltso Skorosti ("Circuit of Speed") variant of the Bikernieki circuit in Riga (then Soviet Union, today Latvia).
The accident was caused by Sailer's collision with the Georgian driver Shota Mamrikashvili, which happened in the last left bend of the Circuit of Speed. Mamrikashvili, being a half-car behind Seiler, started turning left. The wheels of his Melkus and Seiler's Estonia collided, the drivers lost control on their cars and both were thrown away from the track into the trees. Mamrikashvili's car slipped between two trees, so the driver had only slight injuries. Ants Seiler's Estonia crashed hard into a tree and was almost broken into two parts, being the driver killed at the place. The medical service, which appeared there in a few minutes, could do nothing.
The last left corner of the Bikernieki "Circuit of Speed" was called "Seiler" after him.
_________________ 'Quoconque Jeceris Stabit
|
Wed Mar 12, 2014 12:35 pm |
|
 |
italis
Pievienojies: 16 Jul 2006
Komentāri: 2030
|
...tajā tekstā starp citu precīzi minēts autoapļa vēsturiskais nosaukums - Ātrumaplis.
Kas attiecas uz Seileru, tad negadījums notika pašos pirmajos trases atklāšanas gados, kad šāda veida traģēdija bija nepieņemama tālaika valdošajai nomenklatūrai... Tapēc arī klusums toreiz un tagad... Seilera pagrieziens, kuru saucam par KP17. #history
_________________ 'Quoconque Jeceris Stabit
|
Wed Mar 12, 2014 12:47 pm |
|
 |
HaL
Pievienojies: 07 Mar 2014
Komentāri: 29
|
AMV rakstīja:un kur tad turbo, tiem vispār nav klases?
tiek piemēroti standarta koeficienti:
* turbo un rotors 1.7
* turbo-dīzelis 1.5
|
Wed Mar 12, 2014 2:14 pm |
|
 |
HaL
Pievienojies: 07 Mar 2014
Komentāri: 29
|
Publicēti labotie nolikumu projekti, turpinām izķert gļukus
http://minisoseja.lv/?page=nolikums
|
Wed Mar 12, 2014 8:38 pm |
|
 |
|