Atbildēt pie šī temata 10 lapa no 53 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 51, 52, 53  Nākošais
tehniskie jautajumi ,problemas,ķibeles
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
man ir...gan oriģinālie, gan tjūningotie....bet Tu jau zini....otreiz Tev nesūtīšu...


_________________
dejojam dizko!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
dzintis rakstīja:
man ir...gan oriģinālie, gan tjūningotie....bet Tu jau zini....otreiz Tev nesūtīšu...


Šoreiz es varētu speciāli aizbraukt pakaļ...  Very Happy  Atsūtīsi cenas?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Turbo motora dzesēšana pēc slodzes 
Šodien ieraudzīju bildi Facebookā. Ar komentāru, ka turbo motori, tai skaitā dīzeļi, pēc kārtīgas slodzes ir jāpadzesē.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=685362918141832&set=a.681491285195662.1073741856.149061928438603&type=1&theater

Tad attiecīgi radās jautājums:cik ir "kārtīga slodze", un ko nozīmē "padzesēt"? Man kā 2.4 braucējam šis varētu būt ļoti noderīgi..

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Gan braucu ar benzīnu
Pēdējos 5 km līdz mājai noripoju brīvgaitā Smile
Man liekas , ka pietiek , izslēdzot aizdedzi ventilatori parasti negriežas


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
arba rakstīja:
Gan braucu ar benzīnu
Pēdējos 5 km līdz mājai noripoju brīvgaitā Smile
Man liekas , ka pietiek , izslēdzot aizdedzi ventilatori parasti negriežas

Man gan liekas, ka jādzesē turbīna, nevis pats motors. Lai pie straujas atdzišanas neplaisātu/nedeformētos. Rolling Eyes
Līdzīgi kā ir ar bremžu diskiem...

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
man LIEKAS ka ir baisi jāvelk lai pa ielu turbīnu uzkarsētu līdz tādam līmenim ka viņa būtu īpaši jādzesē ...


_________________
candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Сколько стоит верхние рычаги на 156-ю?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
alfa146 rakstīja:
Сколько стоит верхние рычаги на 156-ю?

Aptuveni no 40-60ls


_________________
Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kaspars rakstīja:
man LIEKAS ka ir baisi jāvelk lai pa ielu turbīnu uzkarsētu līdz tādam līmenim ka viņa būtu īpaši jādzesē ...


+100


_________________
'Quoconque Jeceris Stabit
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
italis rakstīja:
kaspars rakstīja:
man LIEKAS ka ir baisi jāvelk lai pa ielu turbīnu uzkarsētu līdz tādam līmenim ka viņa būtu īpaši jādzesē ...


+100


nav jau runa par parastu brauksanu... bet ja pa trasi kartigi nodod, vai pa kadu labi zinamu "dopinju". tad gan vajag drusku padzeset... galvena problema un primam kartam kas boja visu ir tas, ka elja, kas plust caur turbinu un vienlaicigi to dzese apstajas noslapejot motoru, par cik ta caurplusma notiek neliela diametra, tilpums tur mazs, elja piedeg turbinas asites rajona, kas neatgriezeniski pasliktina eljas kvalitati...
Nestados prieksa, ka javelk (iznemot trases, vai slegtas teritorijas), lai parkarsetu izpludes kolektoru ta, ka tas saverpjas...  hmm

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kaspars rakstīja:
man LIEKAS ka ir baisi jāvelk lai pa ielu turbīnu uzkarsētu līdz tādam līmenim ka viņa būtu īpaši jādzesē ...


turbonizētam subārim salonā bija uzlīme ar tekstu, ka after heavy highway driving ir jāatstāj uz minūti padarboties idle (tukšgaitas) režīmā  hmm

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ega rakstīja:
kaspars rakstīja:
man LIEKAS ka ir baisi jāvelk lai pa ielu turbīnu uzkarsētu līdz tādam līmenim ka viņa būtu īpaši jādzesē ...


turbonizētam subārim salonā bija uzlīme ar tekstu, ka after heavy highway driving ir jāatstāj uz minūti padarboties idle (tukšgaitas) režīmā  hmm

Tieši tā!
Lai turbīna ilgāk dzīvotu, tā ir pēc braukšanas pa šoseju (vai augstiem apgriezieniem) ir jāpadzesē, jo turbīna ir iegriezusies ļoti lielā ātrumā un vienkārši noslāpējot dzinēju, tai nepietiek eļļošana un pastiprināti dilst!

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Misters rakstīja:
ega rakstīja:
kaspars rakstīja:
man LIEKAS ka ir baisi jāvelk lai pa ielu turbīnu uzkarsētu līdz tādam līmenim ka viņa būtu īpaši jādzesē ...


turbonizētam subārim salonā bija uzlīme ar tekstu, ka after heavy highway driving ir jāatstāj uz minūti padarboties idle (tukšgaitas) režīmā  hmm

Tieši tā!
Lai turbīna ilgāk dzīvotu, tā ir pēc braukšanas pa šoseju (vai augstiem apgriezieniem) ir jāpadzesē, jo turbīna ir iegriezusies ļoti lielā ātrumā un vienkārši noslāpējot dzinēju, tai nepietiek eļļošana un pastiprināti dilst!


Es drīzāk ticētu, ka viņai ir slikti, kad tiek vilkts ručkā, bet parādiet to čali, kurš momentā pēc nobraukšanas nost no šosejas momentā spiests slāpēt dzinēju...

Un teorētiski eļļošana apstājas brīdī, kad apstājas eļļas sūknis - tiek noslāpēts dzinējs... Kā turbīnas temperatūra saistāma ar eļļošanu? Kā noslāpēts dzinējs var labāk eļļot turbīnu un ar ko atšķiras noslāpēta dzinēja spēja eļļot turbīnu, ja to noslāpē pārbraucot mājās vai pēc pusminūtes kurbulēšanas tukšgaitā... Es neko nesaprotu, bet man šķita, ka eļļošanu nodrošina eļļa, sūknis un eļļas spiediens...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ne jau elosana pati ka tada, bet eljas piedegsana. Ja turbina ir sakarsusi, apstajoties elja piedeg, ja atdzeseta, ta nepiedeg.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Noslapejot vel sarkanu un atstajot tinskot metals strauji atdziestot var deformeties. Padzesejot kolektors un turbina atdziest vienmerigi un nedeformejas. Tiesi ka javelk es nezinu, man ta nav gadijies, bet 2.4 dizeliem izpludes kolektori liecas ka "turku zobeni", pedeja menesa laika Autofficina divus jau slipejam, vel viens gatavojas. Visi 2.4 automati hmm


_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 10 lapa no 53 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 51, 52, 53  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database