Beidzot auto bildes arī izceltas uz compi un galerijā ieliktas.
Pirmajā dienā darbā nēcās no sarga noklausīties, ka parkings nēsot sporta trase. Nu es tak neko nedariju, tik bija slinkums robu nākošo slēkt.
Jā! Tas stiklotais caurums jumtā, kur ragus paredzēts izbāzt, tīri laba lieta. It īpaši noder, ja salona ventilators tikai uz pilnu vai nemaz ieslēdzams un siltums pečkai nost negriežas.
Atradu stūres augstuma regulēšanu! Var redzēt paneli, bet jāmeklē kompromiss starp paneļa pāredzamību un barankas grozīšanu.
Par jaudas pārpalikumu nevar gan sūdzēties. Un nekādi nevaru saprast, pie kādiem apgriezieniem tas zirnekis strādā. Westerwaldam bija sajūta pie 3.5k RPM itkā turbīna atvērtos un pie 7k RPM tā kā burkānu kāds Auspufā iespraustu.
Autiņam dīvainīts kāds ir bijis tuvumā iepriekšējā dzīvē.

Vadi kaut kur stiķēti ar viendzīslas vadu un izolenei izmantota Makgaiverene.
Nu un durvis kreisās aizmugurējās nav dzimtās. Un Grabažnieka vāks ar varētu but no tā auto, no kā durvis.