 |
12 lapa no 13 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Alsi rakstīja:33shas - tas ir shrotu sludekli..nav sportiski tur daljas pirkt.
skaidrs pipars
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Tue Sep 09, 2008 8:42 pm |
|
 |
petjka
Member of

Pievienojies: 22 Mar 2011
Komentāri: 1606
1990 Alfa-Romeo 75
|
Varbūt muļķīgs, bet vienkāršs jautājums zinātājiem-
Kas ir jānomaina, lai 75tajai no 1.6 (1.8, 2.0) ieliktu 3.0?
Motors, kārba, bik vadi tas skaidrs.
Bet piekare, kardāns utt.?
Un no kāda donora der motors? Kārba tikai 75/GTV/90 cik saprotu?
|
Mon Mar 18, 2013 8:55 pm |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Ir divi virsbūves veidi, vienkāršoti:
- ar šauro kardāna tuneli (4cyl atmosfēriskie benzīnnieki)
- ar plato kardāna tuneli (v6, dīzeļi un laikam aŗi 1.8Turbo benzina)
Piekarei ir divi galvenie veidi:
- riteņiem ar 4 skrūvēm (1.6, 1.8 benzīnnieki)
- ar 5 skrūvēm (visi pārējie)
Kombinācijas var uztaisīt visdažādākās, bet parasti dara tā:
- liek v6 motoru jebkādā bundžā (4cyl bundžām būs tikai nedaudz jāpagarina motora spilvena vieta un dēļ šaurākā tuneļa būs nedaudz grūtāk mainīt priekšējo kardāna savienojumu, bet nekas traģisks), ņem kardāna priekšējo gabalu no v6
- liek 2.0TS kārbu un pakaļējo kardāna gabalu no 4cyl
- priekšā bremzes liek vismaz no 2.0TS (alumīnija suporti un normāli, ne pārāk lieli ventilējamie diski), pakaļā bremzes visiem vienādas
Par elektrību neko daudz nezinu, bet mūsdienās cenšas likt regulējamos kompjus.
Lielāko daļu info par pārtaisīšanu uz v6 var atrast te: http://www.alfaromeo75.co.uk/viewtopic.php?f=12&t=946&start=0
Šitais čalis sāka ar 1.6carb, tad ielika 2.0TS un pēc tam v6 tai pašā bundžā: http://www.alfaromeo75.co.uk/viewtopic.php?f=12&t=945
P.S. Viss kļūst vēl nedaudz sarežģītāk ja uzreiz grib likt motoru no 164 (piem 24v), bet tas arī ir risināms, vienīgi tad tāpat vajag 75 v6 donoru no kā paņemt virkni detaļu.
Vienkāršākais variants ja ir 75v6 3.0 donors, bet principā der jebkāds Alfas v6 motors (24v vienkāršāk likt 164 motoru, jaunākiem nāk dzesēšanas izvadi motora otrā galā... kas RWD konfigurācijā sanāk pret ugunsmūri.)
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Mon Mar 18, 2013 9:09 pm |
|
 |
petjka
Member of

Pievienojies: 22 Mar 2011
Komentāri: 1606
1990 Alfa-Romeo 75
|
Paldies! Skaidrs īsumā, tātad ja ir sterila 1.6 vai 1.8 bundža, lai sanāktu mašina ir vajadzīgs vai nu 3.0 donors, vai 3.0 motors + 2.0 donors.
Nākošais jautājums- ko saka CSDD ja papīros ir 1.6 bet dabā 3.0 ?
Ok, 2.0 neatšķirs, bet 3.0 jau noteikti.
|
Mon Mar 18, 2013 10:22 pm |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
petjka rakstīja:Paldies! Skaidrs īsumā, tātad ja ir sterila 1.6 vai 1.8 bundža, lai sanāktu mašina ir vajadzīgs vai nu 3.0 donors, vai 3.0 motors + 2.0 donors.
Nākošais jautājums- ko saka CSDD ja papīros ir 1.6 bet dabā 3.0 ?
Ok, 2.0 neatšķirs, bet 3.0 jau noteikti.
Ja abiem auto ir papīri, tad - virsbūves maiņu var taisīt. Ja v6 donoram nav, tad drošvien jāreģistrē pārbūve @CSDD.
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Mon Mar 18, 2013 10:29 pm |
|
 |
petjka
Member of

Pievienojies: 22 Mar 2011
Komentāri: 1606
1990 Alfa-Romeo 75
|
j.k. rakstīja:petjka rakstīja:Paldies! Skaidrs īsumā, tātad ja ir sterila 1.6 vai 1.8 bundža, lai sanāktu mašina ir vajadzīgs vai nu 3.0 donors, vai 3.0 motors + 2.0 donors.
Nākošais jautājums- ko saka CSDD ja papīros ir 1.6 bet dabā 3.0 ?
Ok, 2.0 neatšķirs, bet 3.0 jau noteikti.
Ja abiem auto ir papīri, tad - virsbūves maiņu var taisīt. Ja v6 donoram nav, tad drošvien jāreģistrē pārbūve @CSDD.
lēnām apsverot par/pret, izklausās ka jāmeklē 1.8t vai 3.0 jau lietojamā budžā. Tas būs vieglēk/lētāk/vienkāršāk. Ja nu pa velti sanāk kautko savākt, tad var domāt.
|
Mon Mar 18, 2013 10:35 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
Izdarit var visu ko, tikai pirms tam jasaprot, kas to daris un cik tas maksas, un tad bus skaidrs, vai ir verts
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
|
Tue Mar 19, 2013 12:14 am |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Ja grib braukt trasē tad es ieteiktu atrast labu 2.0TS - ja nu galīgi apniks 4cyl, varēsi iespraust v6.
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Tue Mar 19, 2013 9:25 am |
|
 |
petjka
Member of

Pievienojies: 22 Mar 2011
Komentāri: 1606
1990 Alfa-Romeo 75
|
domāts ir kā otrais auto, brīvdienām un tā. Trasei- nu tur biķernieki, 333 tā kautkā arī, bet tikai pabraukāties. Tas nebūs trases auto noteikti.
V6 skaņa būtu pluss.
Jāpagaida, līdz melnais tiks savests līdz ielas satiksmei stāvoklim...
Darīšu pats, pa laiku, kura tipa nav
Pašlaik lēnām apsveru opcijas...
|
Tue Mar 19, 2013 1:26 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
Es teiktu, ka labak piekrat kadu kapeiku un nogaidit lidz kaut kur Francija, Holande kads braucams 3l ir dabujams, diez gan regulari kaut kas nonak tirdznieciba pa 2~4k euro. Varbut vajadzes sametinat arkas, nomainit sajugu, sapuvusas trubinas... Bet toties bus V6.
Twinsparks ir labs trasem, kur ej ar pilnu gazi, un vadoties no manas pieredzes ieverojami uzticamaks un letaks apkope, bet labu twinsparku ari pa velti neviens nedod... Ar 1.6/1.8, manuprat, vispar nav jega sakt, tiem neka nav, ne motora, ne bloka, nu nekada prieka no tas masinas nebus, der tikai ka bundzas donors
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
|
Tue Mar 19, 2013 1:56 pm |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
elbee rakstīja:Es teiktu, ka labak piekrat kadu kapeiku un nogaidit lidz kaut kur Francija, Holande kads braucams 3l ir dabujams, diez gan regulari kaut kas nonak tirdznieciba pa 2~4k euro. Varbut vajadzes sametinat arkas, nomainit sajugu, sapuvusas trubinas... Bet toties bus V6.
Twinsparks ir labs trasem, kur ej ar pilnu gazi, un vadoties no manas pieredzes ieverojami uzticamaks un letaks apkope, bet labu twinsparku ari pa velti neviens nedod... Ar 1.6/1.8, manuprat, vispar nav jega sakt, tiem neka nav, ne motora, ne bloka, nu nekada prieka no tas masinas nebus, der tikai ka bundzas donors
Tā ir pareizi darīt. Tas ka mēs ņēmām nopistus šrotus un tad pa bišķiņam uzlabojām neko lēti nesanāk. Es esmu ielicis kādus 4-5kLs tajā auto un viņš nav labāks par tiem kas tirgū ir pa 2kLs (IMHO).
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Tue Mar 19, 2013 2:02 pm |
|
 |
JM
Pievienojies: 23 Aug 2012
Komentāri: 163
Atrašanās vieta: Rīga
2001 Alfa-Romeo 147
|
j.k. rakstīja:elbee rakstīja:Es teiktu, ka labak piekrat kadu kapeiku un nogaidit lidz kaut kur Francija, Holande kads braucams 3l ir dabujams, diez gan regulari kaut kas nonak tirdznieciba pa 2~4k euro. Varbut vajadzes sametinat arkas, nomainit sajugu, sapuvusas trubinas... Bet toties bus V6.
Twinsparks ir labs trasem, kur ej ar pilnu gazi, un vadoties no manas pieredzes ieverojami uzticamaks un letaks apkope, bet labu twinsparku ari pa velti neviens nedod... Ar 1.6/1.8, manuprat, vispar nav jega sakt, tiem neka nav, ne motora, ne bloka, nu nekada prieka no tas masinas nebus, der tikai ka bundzas donors
Tā ir pareizi darīt. Tas ka mēs ņēmām nopistus šrotus un tad pa bišķiņam uzlabojām neko lēti nesanāk. Es esmu ielicis kādus 4-5kLs tajā auto un viņš nav labāks par tiem kas tirgū ir pa 2kLs (IMHO).
Te nu tiešam ir jāpiekrīt, ka ņemt šrotu un celt augšā laikam tomēr ir dārgāk nekā uzreiz paņemt salīdzinoši normālu autiņu. Kā saka "znaju nje po naslishke"
Vienīgais labums tādai uzcelšanai ir tāds, ka mašinu var veidot tadu kādu gribi - salikt visādas lietiņas, kas šrota komplektācijā nebija + iespēja izvelēties mašīnas un salona krāsu. Manā gadījumā arī dzinēju (dīzeli) un kārbu.
Bet tā globāli ņemot čakars neprātīgs...
|
Tue Mar 19, 2013 2:25 pm |
|
 |
MartinsT
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 12216
Atrašanās vieta: Rīga
|
elbee rakstīja:Twinsparks ir labs trasem, kur ej ar pilnu gazi, un vadoties no manas pieredzes ieverojami uzticamaks un letaks apkope, bet labu twinsparku ari pa velti neviens nedod... Ar 1.6/1.8, manuprat, vispar nav jega sakt, tiem neka nav, ne motora, ne bloka, nu nekada prieka no tas masinas nebus, der tikai ka bundzas donors
kā ir ar 1.8turbo?
|
Tue Mar 19, 2013 2:35 pm |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
MartinsT rakstīja:elbee rakstīja:Twinsparks ir labs trasem, kur ej ar pilnu gazi, un vadoties no manas pieredzes ieverojami uzticamaks un letaks apkope, bet labu twinsparku ari pa velti neviens nedod... Ar 1.6/1.8, manuprat, vispar nav jega sakt, tiem neka nav, ne motora, ne bloka, nu nekada prieka no tas masinas nebus, der tikai ka bundzas donors
kā ir ar 1.8turbo? 
best of both worlds
nu ... protams nav v6 sound, bet varot mierīgi griezt līdz 300Zs, kad sāk neturēt kārba...
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Tue Mar 19, 2013 2:36 pm |
|
 |
petjka
Member of

Pievienojies: 22 Mar 2011
Komentāri: 1606
1990 Alfa-Romeo 75
|
skaidrīte. jākrāj 4keur un jāgaida GADĪJUMS 3.0 izskatā. Bija tāda aizdoma, bet gribējās papļāpāt
|
Tue Mar 19, 2013 3:37 pm |
|
 |
|
Pašlaik ir Sat Apr 26, 2025 11:42 am | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
12 lapa no 13 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|