
Sakarā ar ģimenes mazā uzņēmuma darbību izvēršanos, sapratām, ka vajag kaut ko kas vienlaicīgi varētu būt piemērots vieglu, bet izmēros salīdzinoši lielu priekšmetu pārvadāšanai, bet tai pat laikā arī kā ģimenes auto ikdienas lietošanai. Apskatot pieejamos variantu, kas iekļaujas budžetā(jo Alfu nevienam nevajag. vismaz par tādu naudu kā es gribu un šķiet, ka tā vēl kādu laiku paliks kā otrais auto ģimenē)- Sharan/Alhambra/Galaxy, Voyager u.c. "parastie" miniveni likās garlaicīgi. Girtonkuls tā starp citu ieminējās par Fiat Ulysse. Āķis lūpā. Apskatot sīkāk un izpētot informāciju par radniecību ar Peugeot un Citroen, pamanīju arī ceturto Eurovan ģimenes locekli- Lancia Phedra, kuru dīvainā kārtā par izskatīgāku(salīdzinot ar Fiat) nosauca sieva("Tam Fiatam tās lampas stulbas- sadalījušās divās daļās"). Nākošais arguments par labu Phedrai- aprīkojums. Lai atrastu maksimāli nopakotu Ulysse, ir krietni jāpameklē, toties Lancia gandrīz visas ekstras jau nāca standartaprīkojumā. Pieejamas 2 versijas: Emblema un Executive. Abas apskatīju Vācijā arī dzīvē. Pa lielam vienīgās atšķirības ir: Emblemai nav lūkas un elektriski atveramas sānu durvis(arī ar pulti). Šie tik ļoti patīkamie sīkumi bija izšķiroši izvēloties konkrēto auto. Papildus tam, auto ir pilns ar labumiem: radio iebūvēts telefons, navigācija, borta kompis(nedaudz advancētāks kā AR166), audio/video ieeja(borta kompja monitors strādā kā video displejs), neskaitāma daudzuma kastītes/lādītes/atvilktnes, apsildāmi/elektriski regulejami/ar atmiņu priekšējie krēsli, ESP, kruīzs, 4 pudeļu turētāji durvīs, 6 glāžu turētāji, aukstumkaste 2 pudelēm, 6cd čendžeris un dvd lasītājs maģī(paredzēts navi karšu lasīšanai), parkinga sensori aizmugurē, autonomā pečka(šodien iecienītākā ekstra), 4 elektro logi, nolokāmi spoguļi, 3 jumta lūkas, xenon, saules sargi sānu logiem utt... Tiem, kas tic Euro NCAP un drošība ir būtiska, tad šī Eurovan paaudze, savā kategorijā apsteidza visus un saņēma 5* par pasažieru drošību. Par gājēju drošību gan viņi aizmirsa- 1 zvaigzne.
Pats auto, kā minēju, ir tapis ļoooti lielā mērā izmantojot PSA piedāvāto(motors, ko itāļi nosaukuši par 2.2JTD patiesībā ir Peugeot 2.2Hdi), tādēļ detaļu cenas ir pagaidām izskatās samērīgas un ļoti viegli pieejamas(tas jau ir nočekots, jo auto rīt dodas mainīt siksnas, šķidrumus, filtrus un apskatē ierakstīto putekļgumiju). Lielā mērā viss der no Citroen C8, Peugeot 807 un minētās Fiat Ulysse. Apdrošinātāji jau rēķina cenu piedāvājumus KASKO, jo Ebay lampa maksā ~280EUR gab + piegāde, ko negribētos izbaudīt. Nobraukums tuvojas 200tkm, kas ir reāls, spriežot pēc auto atrastās apskates lapas datiem.
Dizains ir savdabīgs. Melošu, ja teikšu, ka man tas liekas šedevrs. Bet tas ir līdzīgi kā ar AR166 purnu. Salons ir zamšādas, kas noteikti nav nodilumizturīgākais materiāls, turklāt gaišs. To plānots risināt tuvāk pavasarim. Panelis arī ir daļēji apšūts ar to pašu zamšādu un tā forma ir nedaudz dīvaina. Spidometrs/navi/tahometrs novietoti centrā un neskatoties uz to, ka pats atdzinu + 3 dienas pa LV, joprojām(īpaši tumsā) meklēju spidometru sev pretī un pirmā doma ir, ka to neredzu, jo paneļa apgaismojums nedeg.

Kopumā es pagaidām esmu apmierināts ar pirkumu. Redzēs kā būs pēc pusgada vai gada.
Vēl neesmu kārtīgi sabildējis savējo, tādēļ pagaidām priekšstatam tas, ko netā var atrast.




_________________
