Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 4 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4  Nākošais
Nesilst un atdziest
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ar dīzeļiem itkā tagad skaidrs! Bet manā gadījumā ir 2.0 TS benzīns...  Sad

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Brīnumi notiek tikai pasakās. Termostats vainīgs 90%. Vēl varbūt sistēmā burbulus. Vai pavisam slikts variants ka sūknis slikti pumpē.


_________________
Zvaigznēm ir nozīme
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
AMV rakstīja:
Brīnumi notiek tikai pasakās. Termostats vainīgs 90%. Vēl varbūt sistēmā burbulus. Vai pavisam slikts variants ka sūknis slikti pumpē.


Hm. Kā es varu 100% pārliecināties, ka termostats kajuk? Un vēl to pierādīt pārdevējam, kas man deva garantiju uz šo detaļu?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Prokurors rakstīja:
AMV rakstīja:
Brīnumi notiek tikai pasakās. Termostats vainīgs 90%. Vēl varbūt sistēmā burbulus. Vai pavisam slikts variants ka sūknis slikti pumpē.


Hm. Kā es varu 100% pārliecināties, ka termostats kajuk? Un vēl to pierādīt pārdevējam, kas man deva garantiju uz šo detaļu?

ieliec viņu burkā ar ūdeni, termometru līdz 100 grādiem un uzvāri  Wink Ffff..fristailo


_________________
candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ja termostats ir atvērts tad uz radiatoru ejošā caurule būs silta. Ir loģiski ka, ja dačiks mašīnā rāda temp. kkur zem 80 grādiem un caurules ir siltas, tad termostats ir vaļā, kas nozīmē ka termostats nestrādā kā vajag. Vienīgais vēl paliek tāds variants kā nepareizi rāda temp dačiks vai devējs.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kaspars rakstīja:
Prokurors rakstīja:
AMV rakstīja:
Brīnumi notiek tikai pasakās. Termostats vainīgs 90%. Vēl varbūt sistēmā burbulus. Vai pavisam slikts variants ka sūknis slikti pumpē.


Hm. Kā es varu 100% pārliecināties, ka termostats kajuk? Un vēl to pierādīt pārdevējam, kas man deva garantiju uz šo detaļu?

ieliec viņu burkā ar ūdeni, termometru līdz 100 grādiem un uzvāri  Wink Ffff..fristailo


Ar sāli vai vegetu?  Rolling Eyes Bet patiesībā to es jau mēģināju (ne vārīt) - atveras šis kaut kur pēc 70, bet līdz tiem septiņdesmit var braukt un braukt! Viedie itāļu nīdēji apgalvo, ka tas ir normāli, jo šitamie braucamie domāti tikai tām zemēm, kur aug palmas. Bet nu... Galvenais skaidrs tas, ka ja nevienam citam tā nav, tad tā ir ķibele man nevis tendence visiem. Gan jau, ka vainīgs tas sasodītais HHO!  45  :luudz dievu:

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Šķiet ja meklēsi atbildes te, tad tas HHO vienmēr būs vainīgs Rolling Eyes

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nu pag, to HHO tak vienkārši atslēgt, noņem vadiņu, aizgriez krānu vai atvieno ieeju koletorā un lieta darīta. Un pēc tam apskaties. How hard can it be?!
un ar to termostatu ir jāskatās ne tikai pie cik grādiem atverās, bet arī pie cik aizverās. Un ideālā variantā tumsā ar gaismu pārbaudīt vai vispār aizverās.


_________________
Zvaigznēm ir nozīme
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
1. moš tas jaunais termostats ir līks, un aizveras daļēji
2. ja tas hho tā baigi uzlabo dzinēja lietderības %.... tad kā Tu vēlies dabūt siltumu. NO KURIENES ????

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
man offtopic. ko tas HHO bačoks dara ziemā? tur nevajadzētu būdz ledus klucītim jau? Confused

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
petjka rakstīja:
1. moš tas jaunais termostats ir līks, un aizveras daļēji
2. ja tas hho tā baigi uzlabo dzinēja lietderības %.... tad kā Tu vēlies dabūt siltumu. NO KURIENES ????


Nu mans mazdīzelis arī neparko negrib rādīt tos  +90°C
rāda kautkādus 60-70 °C


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
man sarkanajai smuki turas 90c uz sosejas 70c pilseta, pierms termostata mainas ka bija -2 vai vairak - gradi ta vispar kbnapi 50 gradus vareja sasniegt un salona bija tik pat cik ara Laughing


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
koijotins rakstīja:
man sarkanajai smuki turas 90c uz sosejas 70c pilseta, pierms termostata mainas ka bija -2 vai vairak - gradi ta vispar kbnapi 50 gradus vareja sasniegt un salona bija tik pat cik ara Laughing


Man tieši tāpat. ihaaaaa

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Prokurors rakstīja:
Viedie itāļu nīdēji apgalvo, ka tas ir normāli, jo šitamie braucamie domāti tikai tām zemēm, kur aug palmas. Bet nu... Galvenais skaidrs tas, ka ja nevienam citam tā nav, tad tā ir ķibele man nevis tendence visiem. Gan jau, ka vainīgs tas sasodītais HHO!  45  :luudz dievu:


Bullja kakas. Braukaaju ar savu 156to pa Somiju ari pie -22 - 27 gradiem un viss bija labi. Temp bish ilgaakaa posmaa nostaajaas uz 90 un tur palika. Vasaraa tas pats. Zinu, ka tas viss nostajaas vietaa peec termostata mainjas. Lidz tam temp peldeeja pa kaadiem 30 graadiem atkariibaa no kustibas atruma. Vienigais, ko neatceros, vai uz to laiku jau bija vietaa jaunais radiators, vai nee.

Taa kaa es teiktu, ka termostats.

p.s. Pavisam nesen braaleens ielika savaa auto jaunu termostatu, kas izraadijaas suuds. Ieliekot lietotu bet labu viss aizgaaja uz urraa. Taa kaa Jauns nenoziimee labs.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
pie āra -10C twinsparkam motora temperatūra augstāk par 75C uzkāpj labi ja intensīvā sastrēgumā. Ar V6 tieši tas pats. Noslāpējot TS atdziest līdz 40C jau kādās 15min.
Ar beigtu termostatu augstāk par 40C uz šosejas nedabūtu nekad, ja ārā ir zem 0C.
 
Ja nesilst salons, tad varbūt apkures sitēma čakarējas - krāns nestrādā, aizdirsies pečkas radiators, nepietiekams tosola līmenis, salona plūsmas virziena klapītes nekustas utt..


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 4 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database