| Autors | 
	Ziņojums | 
 
	
		vilsons 
		 
				 
		
			Pievienojies: 18 Jul 2006 
			Komentāri: 5241 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  2012  Alfa-Romeo  MITO
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			kurbel rakstīja:Bet kapēc Tu tici leišiem?
 +10
			 
			_________________ Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
 
m.b:+371 26545924		  
	 | 
	| Sun Dec 23, 2012 10:31 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		arba 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 16 Jul 2006 
			Komentāri: 5514 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  1975  Alfa-Romeo  GTV 2000 Bertone
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Man radies iespaids, ka lielie dīzeļi nav domāti mūsu ekspluatācijas apstākļiem, viņi paredzēti ilgstošai braukšanai pa autobāni. Latvijā viņi pat neuzsilst, kur nu vēl kvēpu filtru uzkarsēt
  
			
			 _________________ es atgriezos 3 x		 
	 | 
	| Sun Dec 23, 2012 10:52 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		koijotins 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 02 May 2008 
			Komentāri: 5936 
			Atrašanās vieta: Lēdurga
			  1984  Alfa-Romeo  90
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			arba rakstīja:Man radies iespaids, ka lielie dīzeļi nav domāti mūsu ekspluatācijas apstākļiem, viņi paredzēti ilgstošai braukšanai pa autobāni. Latvijā viņi pat neuzsilst, kur nu vēl kvēpu filtru uzkarsēt
 pa lielam ta ari ir   
			
			_________________ visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250		  
	 | 
	| Sun Dec 23, 2012 11:03 pm | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		elbee 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 29 Jun 2006 
			Komentāri: 21646
			
			   
		 
		 
	 | 
	
		      
		    
		
			vilsons rakstīja:kurbel rakstīja:Bet kapēc Tu tici leišiem? +10 
Jo zinu ka vini strada. Jo dzirdeju par viniem labas atsauksmes no cilvekiem, kam es uzticos. Galu gala kaut vai tapec, ka vini tadas 2.4 Alfas ir uztaisijusi kadas simts nevis meginas pirmo, jo vinu programmas liek ne tikai Lietuva, Igaunija, Krievija, bet ari UK. Vini strada ar licencetam programam nevis kiniesu kloniem. Raksta programas profesionali cali Vacija, Belgija speciali viniem, jo ar austrumbloka programmetajiem esot bijusi negativa pieredze uznemuma  darbibas sakuma pirms ~10 gadiem. Un man ir 100% parlieciba, ka EGR un DPF tiesam ir atslegti vadibas programma un masina vairs netaisa regeneracijas nevis es par to tikai samaksaju   
Par dazadu pieredzi ar dazadiem cipotajiem var palasit kaut vai alfaonwer.com
 http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-159-brera-and-946-spider/362853-consumer-advice-an-egr-delete-dpf-removal-remap-special.html
Es domaju, katram pasam jaizverte, kur un kam laut savas masinas vadibu parprogrammet. Es soreiz pienemu sadu lemumu    Maksa tas 300 euro + mehaniska darba dala ar DPF iznemsanu un EGR noglusisanu. Vel viens svarigs moments, likvidejot EGR ieplude vairs nenonak kvepi un nav problemu ar aizaugusiem iepludes kolektoriem, izjukusam klapitem.
			 
			_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība  - 67 383 626 www.autofficina.lv		 
	 | 
	| Sun Dec 23, 2012 11:08 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		vilsons 
		 
				 
		
			Pievienojies: 18 Jul 2006 
			Komentāri: 5241 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  2012  Alfa-Romeo  MITO
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			arba rakstīja:Man radies iespaids, ka lielie dīzeļi nav domāti mūsu ekspluatācijas apstākļiem, viņi paredzēti ilgstošai braukšanai pa autobāni. Latvijā viņi pat neuzsilst, kur nu vēl kvēpu filtru uzkarsēt
 es jau šito sen esmu teicis!
			 
			_________________ Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
 
m.b:+371 26545924		  
	 | 
	| Sun Dec 23, 2012 11:15 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		elbee 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 29 Jun 2006 
			Komentāri: 21646
			
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			arba rakstīja:Man radies iespaids, ka lielie dīzeļi nav domāti mūsu ekspluatācijas apstākļiem, viņi paredzēti ilgstošai braukšanai pa autobāni. Latvijā viņi pat neuzsilst, kur nu vēl kvēpu filtru uzkarsēt 
Palasiju ari vacu alfistu forumus, viniem ir tiesi tas pasas problemas saistitas ar DPF filtriem. Manuprat, pamatproblema ir ta, ka ta DPF sistema ir sudiga. Keramisks rezgis nofiltre cietas dalinas, kuras pec tam augsta temperatura tiek izdedzinatas, bet tos kvepus nav iespejams 100% sadedzinat, kaut kas vienmer paliek kamer aizsere pavisam, un filtrs ir jamaina. Iedomajies, turbo masinam dara visu lai izplude butu pec iespejas taisnaka, gludaka, bez vismazakas pretestibas, bet te tiek izputeja iebazts 50cm kvepu korkis   
Un EGR varsts? Ielaiz ieplude izpludes gazes    Protams, kopa ar visiem degsanas rezultata raditajiem atkritumeim
			 
			_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība  - 67 383 626 www.autofficina.lv		 
	 | 
	| Sun Dec 23, 2012 11:23 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		muuris 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 13 Jul 2006 
			Komentāri: 2628 
			Atrašanās vieta: Valmiera
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Klau, ko manai 166 var uzlabot?
 
Kvēpinieks nav, bet egr tak paliek.
 
Cik izmaksā motoram svaiga skābekļa pievadīšana?
 
Un vai man to vajag?
  
			
					 
	 | 
	| Sun Dec 23, 2012 11:28 pm | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		arba 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 16 Jul 2006 
			Komentāri: 5514 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  1975  Alfa-Romeo  GTV 2000 Bertone
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Egr es vispār nesaprotu
  
			
			 _________________ es atgriezos 3 x		 
	 | 
	| Sun Dec 23, 2012 11:33 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		petjka 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 22 Mar 2011 
			Komentāri: 1606
			
			  1990  Alfa-Romeo  75
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			arba rakstīja:Egr es vispār nesaprotu 
stulbā EU ekoloģija- kam mazāki izmeši, mazāki nodokļi etc. 
 
EURO4, EURO5, EUROxx normas etc.
 
Es to saprotu, kā dzinēja barošanu ar kakām    
			
					 
	 | 
	| Mon Dec 24, 2012 10:49 am | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		vilsons 
		 
				 
		
			Pievienojies: 18 Jul 2006 
			Komentāri: 5241 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  2012  Alfa-Romeo  MITO
		 
		 
	 | 
	
		      
		    
		
			elbee rakstīja:arba rakstīja:Man radies iespaids, ka lielie dīzeļi nav domāti mūsu ekspluatācijas apstākļiem, viņi paredzēti ilgstošai braukšanai pa autobāni. Latvijā viņi pat neuzsilst, kur nu vēl kvēpu filtru uzkarsēt 
 
 
Palasiju ari vacu alfistu forumus, viniem ir tiesi tas pasas problemas saistitas ar DPF filtriem. Manuprat, pamatproblema ir ta, ka ta DPF sistema ir sudiga. Keramisks rezgis nofiltre cietas dalinas, kuras pec tam augsta temperatura tiek izdedzinatas, bet tos kvepus nav iespejams 100% sadedzinat, kaut kas vienmer paliek kamer aizsere pavisam, un filtrs ir jamaina. Iedomajies, turbo masinam dara visu lai izplude butu pec iespejas taisnaka, gludaka, bez vismazakas pretestibas, bet te tiek izputeja iebazts 50cm kvepu korkis  
 
 
Un EGR varsts? Ielaiz ieplude izpludes gazes   Protams, kopa ar visiem degsanas rezultata raditajiem atkritumeim
 nu palielam jau kas ir DPF? Tas ir filtrs. FILTRS. Un kā mēs zinam jebkurš filtrs kautkad ir jāmaina neatkarīgi no tā, kas tas par filtru. Šajā gadījumā tikai šis filtrs maksā kosmosu
			 
			_________________ Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
 
m.b:+371 26545924		  
	 | 
	| Mon Dec 24, 2012 1:59 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		Edgars L 
		 
				
		
			Pievienojies: 07 May 2007 
			Komentāri: 177 
			Atrašanās vieta: Jēkabpils
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			elbee rakstīja:vilsons rakstīja:kurbel rakstīja:Bet kapēc Tu tici leišiem? +10 
 
 
 
 
Es domaju, katram pasam jaizverte, kur un kam laut savas masinas vadibu parprogrammet. Es soreiz pienemu sadu lemumu   Maksa tas 300 euro + mehaniska darba dala ar DPF iznemsanu un EGR noglusisanu. Vel viens svarigs moments, likvidejot EGR ieplude vairs nenonak kvepi un nav problemu ar aizaugusiem iepludes kolektoriem, izjukusam klapitem. 
Ideja vilinosa, bet kas notiek ar tehnisko apskati??? Nav pirms apskates jaapielieto kaadas viltiibas?
			 
			_________________ Edgars		  
	 | 
	| Wed Dec 26, 2012 9:49 pm | 
	            | 
 
	  | 
 
	
		kurbel 
		 
				 
		
			Pievienojies: 17 Apr 2007 
			Komentāri: 1648 
			Atrašanās vieta: Carnikava
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			apskatē visam jābūt labi, jo šie izoperētie "labumi" attiecas uz euro normām
  
			
					 
	 | 
	| Wed Dec 26, 2012 9:59 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		vilsons 
		 
				 
		
			Pievienojies: 18 Jul 2006 
			Komentāri: 5241 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  2012  Alfa-Romeo  MITO
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			A kas notiek ja piemēram auto nonāk pie dīlera kas LV gadījumā ir SIA Autobrava un tur kautkādu iemeslu pēc tiek slēgts klāt Examiner un pie viena ECU uzinstalēta jaunākie  programmatūras apdeiti?
  
			
			 _________________ Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
 
m.b:+371 26545924		 
	 | 
	| Wed Dec 26, 2012 10:02 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		petjka 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 22 Mar 2011 
			Komentāri: 1606
			
			  1990  Alfa-Romeo  75
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			vilsons rakstīja:A kas notiek ja piemēram auto nonāk pie dīlera kas LV gadījumā ir SIA Autobrava un tur kautkādu iemeslu pēc tiek slēgts klāt Examiner un pie viena ECU uzinstalēta jaunākie  programmatūras apdeiti? 
a) ja tas ir iespējams, Autobravai pastāstam ka auto ir cita programma, un viņi apliecina ka to saprot, un neliks apdeitus.
 
b) ja a) neasanāk, tad ir     un liekam vēlreiz pārlaboto programmu.
			 
					 
	 | 
	| Wed Dec 26, 2012 10:26 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		MartinsT 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 13 Jul 2006 
			Komentāri: 12216 
			Atrašanās vieta: Rīga
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			vilsons rakstīja:tiek slēgts klāt Examiner un pie viena ECU uzinstalēta jaunākie  programmatūras apdeiti? 
pilnas ielas ar čipotiem auto....vai tiešām dīleri pofigā visiem pēc kārtas updeito ECU softu?     
varbūt blakus štekerim vajag sarkanu uzrakstu -  GAR ECU NEGRĀBSTĪTIES!!!!   
			
					 
	 | 
	| Wed Dec 26, 2012 10:33 pm | 
	           | 
 
	  | 
 
	| 
		
	 |