 |
3 lapa no 4 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
JM
Pievienojies: 23 Aug 2012
Komentāri: 163
Atrašanās vieta: Rīga
2001 Alfa-Romeo 147
|
MartinsT rakstīja:PITJONS rakstīja:ar 2.0 pa šoseju varu iztikt ar 7 litri uz 100, vai pat mazāk, bet pasažieru skaits jau arī ietekmē to lietu.
ar 2.0 man sanāk ap 8, sieva var zem 6 dabūt 
Man 2.0 TS ar selespeed pa šoseju 8 litri, kundzei 7
Pilsētā no 12-14.
Pašam liekas, ka pārāk daudz, bet laikam ir O.K.
Zato Pandai man pilsētā ir zem 7
|
Wed Dec 05, 2012 2:49 pm |
|
 |
PITJONS
Pievienojies: 14 Aug 2007
Komentāri: 592
Atrašanās vieta: visur
2005 Alfa-Romeo 156SW
|
MartinsT rakstīja:PITJONS rakstīja:ar 2.0 pa šoseju varu iztikt ar 7 litri uz 100, vai pat mazāk, bet pasažieru skaits jau arī ietekmē to lietu.
ar 2.0 man sanāk ap 8, sieva var zem 6 dabūt 
vidējais 7  zem 6 es gan nevaru
|
Wed Dec 05, 2012 4:14 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
Nez, man bija jābrauc kā pensim, lai pilsētā dabūtu zem 11,5 litriem ar 2.0 ts
_________________ in Busso we trust...
|
Wed Dec 05, 2012 6:41 pm |
|
 |
Hindo
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 2000
Atrašanās vieta: Rīga/Ķekava
|
palaidniex rakstīja:Nez, man bija jābrauc kā pensim, lai pilsētā dabūtu zem 11,5 litriem ar 2.0 ts
Man šķiet, ka saruna ir par šoseju un tiem maz patērētajiem litriem. Pilsētā ar 2.0 TS 6 - 7, man domāt, nav vnk. iespējams. Ja tas tā būtu, nedomāju, ka mārketinga nodaļa būtu paslinkojusi un šo faktu noklusējusi + vēl stāv ieraksts tehniskajos parametros daudz ticamāki 12,2 l.
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
|
Wed Dec 05, 2012 7:15 pm |
|
 |
Prokurors
Pievienojies: 02 May 2011
Komentāri: 646
1996 Alfa-Romeo 146
|
Es jau ar pirms kāda laika šūmējos, ka mana dārgā ar 2.0 TS rij vairāk, kā spēju piebarot. Vidēji uz 13 - 14 sanāca. Tagad ar to visu klātesošo apsmieto HHO sanāk ap 10, bet arī tas nav maz, jo sanāk tā, ka starp pilsētu un šoseju nav īpaši lielas starpības. Nu ķipa 11 pilsētā un 9 pa taisno. Diagnoztika nekādas kļūdas neatrada.
|
Wed Dec 05, 2012 7:23 pm |
|
 |
Hindo
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 2000
Atrašanās vieta: Rīga/Ķekava
|
Prokurors rakstīja:Es jau ar pirms kāda laika šūmējos, ka mana dārgā ar 2.0 TS rij vairāk, kā spēju piebarot. Vidēji uz 13 - 14 sanāca. Tagad ar to visu klātesošo apsmieto HHO sanāk ap 10, bet arī tas nav maz, jo sanāk tā, ka starp pilsētu un šoseju nav īpaši lielas starpības. Nu ķipa 11 pilsētā un 9 pa taisno. Diagnoztika nekādas kļūdas neatrada. 
Kad man bija 156 ar 2.0 TS, tad šoseja bija k-kur ap 7 l. Bet 9l man ir ar V6.
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
|
Wed Dec 05, 2012 8:21 pm |
|
 |
AMV
Member of

Pievienojies: 23 Nov 2006
Komentāri: 4735
2001 Alfa-Romeo GTV
|
Nēēē , bet katru mēnesi atgriežās pie šīs tēmas. Man tas atgādina šito:
Citāts:Dakotas indiāņu gudrība vēsta: “Ja tu atklāj, ka jāj uz beigta zirga,
kāp nost.”
Taču Latvijas valdība šādā situācijā izvēlas citas stratēģijas:
- Mēs iegādājamies pātagu;
- Mēs mainām jātnieku;
- Mēs sakām: “Šādi mēs ar zirgu esam jājuši vienmēr”;
- Mēs izveidojam darba grupu, lai analizētu zirgu;
- Mēs braucam komandējumos uz citām valstīm, lai analizētu, kā tur jāj
ar beigtiem zirgiem;
- Mēs izveidojam īpašu uzdevumu vienību, lai beigto zirgu atdzīvinātu;
- Mēs pievienojam treniņvienību, lai mācītos labāk jāt;
- Mēs mainām kritērijus, kas nosaka, vai zirgs ir beigts;
- Mēs apvienojam vairākus beigtus zirgus, lai tie kļūtu ātrāki;
- Mēs izveidojam kvalitātes darba grupu, lai atrastu izmantojumu
beigtiem zirgiem;
- Mēs paaugstinām beigtu zirgu jāšanas kvalitātes standartus;
- Mēs salīdzinām dažādi beigtus zirgus;
- Mēs meklējam cilvēkus ārpusē, lai viņi jātu;
- Mēs paziņojam: “Neviens zirgs nevar būt tik beigts, ka ar to vairs
nevarētu jāt”;
- Mēs piešķiram papildu līdzekļus zirga jaudas palielināšanai;
- Mēs veicam pētījumu, lai redzētu, vai ir pieejami lētāki konsultanti;
- Mēs iepērkam kaut ko, kas liek beigtiem zirgiem skriet ātrāk;
- Mēs paziņojam, ka mūsu zirgs ir “labāk, ātrāk un lētāk” beigts;
- Mēs ierīkojam neatkarīgu izmaksu posteni beigtiem zirgiem
_________________ Zvaigznēm ir nozīme
|
Wed Dec 05, 2012 9:03 pm |
|
 |
Serhio
Pievienojies: 24 Oct 2011
Komentāri: 17
|
Biker rakstīja:Serhio rakstīja:Biker rakstīja:Serhio rakstīja:elbee rakstīja:Ja masina iet labi, nekas neraustas, atgazes kartiba, tad 1.8 motoram 15l pilseta nekas nereals nav, mes jau nezinam, kada pilseta un ka tiek braukts. Cik tere garakos gabalos uz sosejas pie 90~100km/h?
Pa pilsetu braukaju mierigi, gazi grida nespiezu, jo tapat liels paterins 15l. uz 100km pa pilsetu!
pa soseju pie brauksanas 90-100km/h paterins aptuveni 8-9litri
Un cik lielus attalumus parasti nobrauc viena piegajiena?
nu aptuveni 200km sanak viena piegajiena
Pa pilsētu???
Ka ar videjo ātrumu?
Ne, braucot uz laukiem ar atrumu 90-100km/h
mani vissvairak uztrauc kadel mana alfina tik daudz patere pa pilsetu ;/
|
Wed Dec 05, 2012 9:12 pm |
|
 |
Serhio
Pievienojies: 24 Oct 2011
Komentāri: 17
|
Riepa rakstīja:j.k. rakstīja:Serhio rakstīja:elbee rakstīja:Ja masina iet labi, nekas neraustas, atgazes kartiba, tad 1.8 motoram 15l pilseta nekas nereals nav, mes jau nezinam, kada pilseta un ka tiek braukts. Cik tere garakos gabalos uz sosejas pie 90~100km/h?
Pa pilsetu braukaju mierigi, gazi grida nespiezu, jo tapat liels paterins 15l. uz 100km pa pilsetu!
pa soseju pie brauksanas 90-100km/h paterins aptuveni 8-9litri
ārpus pilsētas patēriņš ir normāls. tā kā tiešām varētu gadīties, ka motors darbojas kā nākas...
Varētu piekrist , ka ārpus pilsētas patēriņš ir normāls, bet pilsētā tomēr ir pa daudz, ja cilvēks saka, ka brauc mierīgi. Man arī ir 156 ar 1.8 dzinēju un pilsētā patēriņš ir 10-12l kaut arī regulāri dzinēju iegriežu līdz 7 krpm.
Mazākais patēriņš ko esmu dabūjis ārpus pilsētas (Rīga-Talina-Rīga) bija 7,8l.
P.S. esmu nomainījis arī dzinēju, bet patēriņš neizmainījās 
Mosh man jauzgriez dzineju ari lidz 7 krpm
|
Wed Dec 05, 2012 9:14 pm |
|
 |
Quattordici
Member of

Pievienojies: 10 Apr 2007
Komentāri: 4652
|
Nu ja uztrauz, aizbrauc uz Modena Motors vai Roli, Čiekurkalnā uz diagnostiku. Tikai uzreiz pasaki, ka nemaksāsi par verdiktu "viss kārtībā", jo pēc pases autiņam ir jāēd tik un tik daudz, bet sanāk tik...
Pēc argumentiem "vecs auto, ku tu gribi", droši aizvēr maku. Ir sapratama lieka, ka visiem servisiem patīk viegli pelnīt - mainīt klučus jauniem autiņiem, bet vecus arī kādām ir jaremontē.
Tātad, pēc soļiem (ja iepriekšējāis solis nalīdzēja:
1) mehanika (bremzes, stupicas gultņim)
2) pilna elektorniskā diagnostika motoram (MAF, lambda, visi dēvēji)
3) fāzes (vai pareizi ir uzstādītas sīksna) un kompresija visos cilindros ar izdruku un paskaidrojumu kas ir norma un kas ir "pidģets"
Ja tiešām ir pierādīts, ka viss ok (neticu), tad mainam pēc kārtas:
1) lambda zondi uz oriģinālo (nevis Bosch universālo)
2) MAF uz oriģinālu (nevis ķīnu)
3) braucam pie Chiptuning.lv (vai analogiem) un pāršūjam smadzenes
Man idejas beidzās... bet ja MAN būtu tāda galvassāpe, es darītu tieši tā, kā aprakstu un nevienu neklausītos =) ir grūti un dārgi būt autopederastam (labā ziņā, protams)
|
Wed Dec 05, 2012 9:26 pm |
|
 |
Serhio
Pievienojies: 24 Oct 2011
Komentāri: 17
|
Quattordici rakstīja:Nu ja uztrauz, aizbrauc uz Modena Motors vai Roli, Čiekurkalnā uz diagnostiku. Tikai uzreiz pasaki, ka nemaksāsi par verdiktu "viss kārtībā", jo pēc pases autiņam ir jāēd tik un tik daudz, bet sanāk tik...
Pēc argumentiem "vecs auto, ku tu gribi", droši aizvēr maku. Ir sapratama lieka, ka visiem servisiem patīk viegli pelnīt - mainīt klučus jauniem autiņiem, bet vecus arī kādām ir jaremontē.
Tātad, pēc soļiem (ja iepriekšējāis solis nalīdzēja:
1) mehanika (bremzes, stupicas gultņim)
2) pilna elektorniskā diagnostika motoram (MAF, lambda, visi dēvēji)
3) fāzes (vai pareizi ir uzstādītas sīksna) un kompresija visos cilindros ar izdruku un paskaidrojumu kas ir norma un kas ir "pidģets"
Ja tiešām ir pierādīts, ka viss ok (neticu), tad mainam pēc kārtas:
1) lambda zondi uz oriģinālo (nevis Bosch universālo)
2) MAF uz oriģinālu (nevis ķīnu)
3) braucam pie Chiptuning.lv (vai analogiem) un pāršūjam smadzenes
Man idejas beidzās... bet ja MAN būtu tāda galvassāpe, es darītu tieši tā, kā aprakstu un nevienu neklausītos =)
Tiesi ciekurkalna uz diagnostiku es ari biju, teica ka zonde ir beigta, nomainiju uz Bosch originalo nevis universalo!
kaut gan tur pec pilnas diagnostikas neko neuzradija izniemot zondi
tiesham paldies par padomu, bus vien tagad jarikojas!
|
Wed Dec 05, 2012 9:36 pm |
|
 |
Biker
Member of

Pievienojies: 29 Jan 2007
Komentāri: 781
Atrašanās vieta: Rīga
2004 Alfa-Romeo GT
|
Serhio rakstīja:Quattordici rakstīja:Nu ja uztrauz, aizbrauc uz Modena Motors vai Roli, Čiekurkalnā uz diagnostiku. Tikai uzreiz pasaki, ka nemaksāsi par verdiktu "viss kārtībā", jo pēc pases autiņam ir jāēd tik un tik daudz, bet sanāk tik...
Pēc argumentiem "vecs auto, ku tu gribi", droši aizvēr maku. Ir sapratama lieka, ka visiem servisiem patīk viegli pelnīt - mainīt klučus jauniem autiņiem, bet vecus arī kādām ir jaremontē.
Tātad, pēc soļiem (ja iepriekšējāis solis nalīdzēja:
1) mehanika (bremzes, stupicas gultņim)
2) pilna elektorniskā diagnostika motoram (MAF, lambda, visi dēvēji)
3) fāzes (vai pareizi ir uzstādītas sīksna) un kompresija visos cilindros ar izdruku un paskaidrojumu kas ir norma un kas ir "pidģets"
Ja tiešām ir pierādīts, ka viss ok (neticu), tad mainam pēc kārtas:
1) lambda zondi uz oriģinālo (nevis Bosch universālo)
2) MAF uz oriģinālu (nevis ķīnu)
3) braucam pie Chiptuning.lv (vai analogiem) un pāršūjam smadzenes
Man idejas beidzās... bet ja MAN būtu tāda galvassāpe, es darītu tieši tā, kā aprakstu un nevienu neklausītos =)
Tiesi ciekurkalna uz diagnostiku es ari biju, teica ka zonde ir beigta, nomainiju uz Bosch originalo nevis universalo!
kaut gan tur pec pilnas diagnostikas neko neuzradija izniemot zondi
tiesham paldies par padomu, bus vien tagad jarikojas!
es gan laikam vispirms atbildētu uz manis uzdotiem jautājumiem. Kurā pilsētā dzīvo ja vienā piegājienā nobrauc 200km??? Rīga tā noteikti nav, jo tad tev četras reizes ir jāizbraukā visa pilsēta lai vienā piegājienā salasītu 200km
Kā mēri degvielas patēriņu?
cik bieži sēdi sastrēgumā?
Kādu benzīnu lej?
Kad vispār mainītas sveces un gaisa filtrs?
cik bieži dienas laikā tiek noslāpēta mašīna?
P.S. nu nemēdz būt tā ka uz trases ēd normāli un pilsētā nenormāli. Braukšanas stils, iemaņas un paradumi var izmainīt degvielas patēriņu domāju ka ap 30-50% atkarībā no mašīnas.
Un manuprāt nav nepieciešams mainīt visas detaļas pēc kārtas ja nav godīgi atbildēts uz sākuma jautājumiem.
_________________ Mūsu klienti brauc! http://auto-apkopes-serviss.lv
|
Thu Dec 06, 2012 9:22 am |
|
 |
arba
Member of

Pievienojies: 16 Jul 2006
Komentāri: 5514
Atrašanās vieta: Rīga
1975 Alfa-Romeo GTV 2000 Bertone
|
Izrādās, ka Q4 var pilsētā izbraukt ar 10 L
es visu laiku domāju, ka mazāk par 15-17 nav iespējams, bet ir !!!
tikai nedaudz ātrāk pārslēdzoties un piedomājot pie paātrinājuma nepieciešamības un bremzēšanas vietas !!
bet nedzird pššššššš-pššššš  
_________________ es atgriezos 3 x
|
Thu Dec 06, 2012 10:39 am |
|
 |
ega
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 3570
Atrašanās vieta: Rīga, Daugavpils
1996 Alfa-Romeo 155
|
Biker rakstīja:Serhio rakstīja:Quattordici rakstīja:Nu ja uztrauz, aizbrauc uz Modena Motors vai Roli, Čiekurkalnā uz diagnostiku. Tikai uzreiz pasaki, ka nemaksāsi par verdiktu "viss kārtībā", jo pēc pases autiņam ir jāēd tik un tik daudz, bet sanāk tik...
Pēc argumentiem "vecs auto, ku tu gribi", droši aizvēr maku. Ir sapratama lieka, ka visiem servisiem patīk viegli pelnīt - mainīt klučus jauniem autiņiem, bet vecus arī kādām ir jaremontē.
Tātad, pēc soļiem (ja iepriekšējāis solis nalīdzēja:
1) mehanika (bremzes, stupicas gultņim)
2) pilna elektorniskā diagnostika motoram (MAF, lambda, visi dēvēji)
3) fāzes (vai pareizi ir uzstādītas sīksna) un kompresija visos cilindros ar izdruku un paskaidrojumu kas ir norma un kas ir "pidģets"
Ja tiešām ir pierādīts, ka viss ok (neticu), tad mainam pēc kārtas:
1) lambda zondi uz oriģinālo (nevis Bosch universālo)
2) MAF uz oriģinālu (nevis ķīnu)
3) braucam pie Chiptuning.lv (vai analogiem) un pāršūjam smadzenes
Man idejas beidzās... bet ja MAN būtu tāda galvassāpe, es darītu tieši tā, kā aprakstu un nevienu neklausītos =)
Tiesi ciekurkalna uz diagnostiku es ari biju, teica ka zonde ir beigta, nomainiju uz Bosch originalo nevis universalo!
kaut gan tur pec pilnas diagnostikas neko neuzradija izniemot zondi
tiesham paldies par padomu, bus vien tagad jarikojas!
es gan laikam vispirms atbildētu uz manis uzdotiem jautājumiem. Kurā pilsētā dzīvo ja vienā piegājienā nobrauc 200km??? Rīga tā noteikti nav, jo tad tev četras reizes ir jāizbraukā visa pilsēta lai vienā piegājienā salasītu 200km
Kā mēri degvielas patēriņu?
cik bieži sēdi sastrēgumā?
Kādu benzīnu lej?
Kad vispār mainītas sveces un gaisa filtrs?
cik bieži dienas laikā tiek noslāpēta mašīna?
P.S. nu nemēdz būt tā ka uz trases ēd normāli un pilsētā nenormāli. Braukšanas stils, iemaņas un paradumi var izmainīt degvielas patēriņu domāju ka ap 30-50% atkarībā no mašīnas.
Un manuprāt nav nepieciešams mainīt visas detaļas pēc kārtas ja nav godīgi atbildēts uz sākuma jautājumiem.
un kādu benžu lej iekšā? varbūt ir vērts pamēģināt 98
|
Thu Dec 06, 2012 10:56 am |
|
 |
Quattordici
Member of

Pievienojies: 10 Apr 2007
Komentāri: 4652
|
ir tāda lieta lielmotoriem, ka var braukt GANDRĪZ tikpat ekonomiski, ka ar mazmotoriem. Range patēriņam ir ļoti liels! No 3.2 V6 var dabūt no 7.9 litriem līdz par 27, tajā laikā no divlitra cipari bija 8.3 - 13.7 (man nesanāca dabūt 14litrus pat braukājot pa 333) jo mazmotoriem tieši otrādi - no minimuma līdz maksimumam tikai daži litri un tu vienmēr pamani to papildus litru-divus, kurš tev uzreiz rāda uz defektiņu.
|
Thu Dec 06, 2012 10:57 am |
|
 |
|
Pašlaik ir Tue Jun 17, 2025 11:52 am | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
3 lapa no 4 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|