 |
2 lapa no 4 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
PZ
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 844
Atrašanās vieta: Jūrmala
|
Cik saprotams, nav jau stāsts par to, ka negribētu nemaz maksāt tam "vietējam meistaram".
Stāsts ir par to, ka viens tāds VM grib par nosacītiem 15 LVL vairāk nekā otrs VM.
Samaksāt tos 15 LVL vairāk par to, ka ir smukāks veikals vai laipnāks runātājs servisā, nav nekādas jēgas, ja rezultāts gadās sūdīgāks par to lētāko. Internetveikals un garāža ar bedri arī der, ja vien darītājs ir cilvēks ar smadzenēm un taisnām rokām, kas var nodrošināt rezultātu.
|
Fri Sep 14, 2012 11:57 am |
|
 |
KaramBax
Pievienojies: 27 Jun 2007
Komentāri: 1440
Atrašanās vieta: Rīga-Jūrmala
1994 Alfa-Romeo 155
|
Tagad paskaties un padomā, cik ilgs laiks Tev būtu vajadzīgs, lai šo mezglu izjauktu un saliktu
Pieņemot, ka pacēlājs ir (domkrats?) un arī vajadzīgiei strumenti jau ir un "nav jāatpelna"...
Tagad parēķini, ka priekš tam vajag ieliet degvielu (tikai uz pliku ūdeni jau mašīna tomēr neiet), un divas stundas (nu labi, varbūt pa pusotru arī var, ja labi zin maršrutu) pavadīt ceļā...
Es nebūt negribu bojāt Koijotam biznesu, bet, ja man piemājas serviss prasītu 30 latus es maksātu piemājas servisam.
Ja man piemājas serviss prasītu 50latus, es to gultni nomainītu pats, laikā,kad man ir ērtāk,nevis kad meistaram ir laiks.
|
Fri Sep 14, 2012 12:24 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
Un vel neaizmirstam, ka ta masina ir riktigi veca, neviena skruve normali vala nenaks, 50/50, ka kaut kas noluzis, bus jaurbj, jametina... un pat koijots pec tam pateiks, nu, veci, te bij baigi japisas, aizgaja flexim ripa, vajag jaunas skruves, dvacuks tocna jamaksa
|
Fri Sep 14, 2012 12:41 pm |
|
 |
Oga
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
Es tomēr gribētu samaksāt mazliet  vairāk, ja man ir iespēja remonta/apkopes laikā papļāpāt ar normāliem čaļiem, iedzert haļavno kafiju komfortablā, tīrā telpā ar WiFi un saņemt attieksmi, kas neliek man justies tā, it kā būtu jau sākotnēji servisam nodarījis kaut ko ļaunu ar savu ierašanos.
_________________ Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
|
Fri Sep 14, 2012 12:42 pm |
|
 |
Kaspars D
Pievienojies: 26 Nov 2009
Komentāri: 664
Atrašanās vieta: Riga
|
|
Fri Sep 14, 2012 12:48 pm |
|
 |
Oga
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
Kaspars D rakstīja:Oga rakstīja:
Es tomēr gribētu samaksāt mazliet vairāk, ja man ir iespēja remonta/apkopes laikā papļāpāt ar normāliem čaļiem, iedzert haļavno kafiju komfortablā, tīrā telpā ar WiFi un saņemt attieksmi, kas neliek man justies tā, it kā būtu jau sākotnēji servisam nodarījis kaut ko ļaunu ar savu ierašanos.
jā vēl nesen, lai papļāpātu ar normāliem čaļiem un iedzertu haļavno kafiju komfortablā, tīrā telpā, WiFi nebija vajadzīgs...
Aha. Tad, kad čaļi tomēr nolemj padarīt ko derīgu vai papļāpāt ar citiem klientiem, varēja iet uz WC un īsināt laiku, urbinot degunu
_________________ Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
|
Fri Sep 14, 2012 12:53 pm |
|
 |
PZ
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 844
Atrašanās vieta: Jūrmala
|
Oga rakstīja:
Es tomēr gribētu samaksāt mazliet vairāk, ja man ir iespēja remonta/apkopes laikā papļāpāt ar normāliem čaļiem, iedzert haļavno kafiju komfortablā, tīrā telpā ar WiFi un saņemt attieksmi, kas neliek man justies tā, it kā būtu jau sākotnēji servisam nodarījis kaut ko ļaunu ar savu ierašanos.
Jā, tas viss ir forši, nenoliedzami.
Tikai, ja izbraucot no tā foršā servisa pēc neilga brīža konstatē, ka mašīnai viss joprojām ir slikti, tad gribas viņiem to kafiju ieliet... kaut kur.
Manuprāt, servisa primārais uzdevums ir salabot auto, viss pārējais ir ekstras.
|
Fri Sep 14, 2012 1:02 pm |
|
 |
KaramBax
Pievienojies: 27 Jun 2007
Komentāri: 1440
Atrašanās vieta: Rīga-Jūrmala
1994 Alfa-Romeo 155
|
Oga rakstīja:
Es tomēr gribētu samaksāt mazliet vairāk, ja man ir iespēja remonta/apkopes laikā papļāpāt ar normāliem čaļiem, iedzert haļavno kafiju komfortablā, tīrā telpā ar WiFi un saņemt attieksmi, kas neliek man justies tā, it kā būtu jau sākotnēji servisam nodarījis kaut ko ļaunu ar savu ierašanos.
Tas viss ir jūtama pievienotā vērtība, tāpēc jau rakstīju "piemājas serviss". Ne visiem ir tāda priekšrocība, ka šo pievienoto vērtību var saņemt piemājas servisā.
Man gan jāatzīst, ka uz servisu, kur var papļāpāt ar normāliem čaļiem un iedzert kafiju, "gultņa dēļ" es stundu nebrauktu, ja man būtu jābrauc uz otru pusi- servisa apmeklējumu nevarētu apvienot ar kādām citām darīšanām tajā apkārtnē.
|
Fri Sep 14, 2012 1:03 pm |
|
 |
vilsons
Pievienojies: 18 Jul 2006
Komentāri: 5241
Atrašanās vieta: Rīga
2012 Alfa-Romeo MITO
|
PZ rakstīja:Oga rakstīja:
Es tomēr gribētu samaksāt mazliet vairāk, ja man ir iespēja remonta/apkopes laikā papļāpāt ar normāliem čaļiem, iedzert haļavno kafiju komfortablā, tīrā telpā ar WiFi un saņemt attieksmi, kas neliek man justies tā, it kā būtu jau sākotnēji servisam nodarījis kaut ko ļaunu ar savu ierašanos.
Jā, tas viss ir forši, nenoliedzami.
Tikai, ja izbraucot no tā foršā servisa pēc neilga brīža konstatē, ka mašīnai viss joprojām ir slikti, tad gribas viņiem to kafiju ieliet... kaut kur.
Manuprāt, servisa primārais uzdevums ir salabot auto, viss pārējais ir ekstras.
nu šeit mēs nonākam pie viena būtiska aspekta.
ja Tu iebrauc servisā,nav svarīgivai tas ir piemājas vai pie normāliem čaļiem un pasaki viņiem-lūdzu nomainiet man autiņam kreiso,aizmugurējo gultni,tad čaļi tieši tā arī izdarīs-nomainīs šo konkrtēto detaļu un viss.un neuzskatu,ka jelkādi pārmetumi servisa čaļiem pēctam,kakautkas ar auto vienalga nav labi,būrtu nevietā.jo Tu taču pats teici nomainīt to sasodīto gultni.
_________________ Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
|
Fri Sep 14, 2012 1:07 pm |
|
 |
PZ
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 844
Atrašanās vieta: Jūrmala
|
vilsons rakstīja:
nu šeit mēs nonākam pie viena būtiska aspekta.
ja Tu iebrauc servisā,nav svarīgivai tas ir piemājas vai pie normāliem čaļiem un pasaki viņiem-lūdzu nomainiet man autiņam kreiso,aizmugurējo gultni,tad čaļi tieši tā arī izdarīs-nomainīs šo konkrtēto detaļu un viss.un neuzskatu,ka jelkādi pārmetumi servisa čaļiem pēctam,kakautkas ar auto vienalga nav labi,būrtu nevietā.jo Tu taču pats teici nomainīt to sasodīto gultni.
Piekrītu. Tāpēc nevajag tā teikt. Vajag teikt kā ir - kaut kas aizmugurē, kreisajā pusē baigi dūc/grab/whatever, laikam kaut kas ir noticis. Lai viņi paši skatās un konstatē, kas tai mašīnai noticis. Vienīgi šādā situācijā svarīgs ir uzticības moments, lai man kā klientam būtu pārliecība, ka viņi tur nepiestāstīs klāt vēl pusi mašīnas, lai normāli uzvārītos.
|
Fri Sep 14, 2012 1:13 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
vilsons rakstīja:nu šeit mēs nonākam pie viena būtiska aspekta.
ja Tu iebrauc servisā,nav svarīgivai tas ir piemājas vai pie normāliem čaļiem un pasaki viņiem-lūdzu nomainiet man autiņam kreiso,aizmugurējo gultni,tad čaļi tieši tā arī izdarīs-nomainīs šo konkrtēto detaļu un viss.un neuzskatu,ka jelkādi pārmetumi servisa čaļiem pēctam,kakautkas ar auto vienalga nav labi,būrtu nevietā.jo Tu taču pats teici nomainīt to sasodīto gultni.
Sim es nepiekritu, bet saja diskusija neskaidrosu, kapec
|
Fri Sep 14, 2012 1:13 pm |
|
 |
vilsons
Pievienojies: 18 Jul 2006
Komentāri: 5241
Atrašanās vieta: Rīga
2012 Alfa-Romeo MITO
|
PZ rakstīja:vilsons rakstīja:
nu šeit mēs nonākam pie viena būtiska aspekta.
ja Tu iebrauc servisā,nav svarīgivai tas ir piemājas vai pie normāliem čaļiem un pasaki viņiem-lūdzu nomainiet man autiņam kreiso,aizmugurējo gultni,tad čaļi tieši tā arī izdarīs-nomainīs šo konkrtēto detaļu un viss.un neuzskatu,ka jelkādi pārmetumi servisa čaļiem pēctam,kakautkas ar auto vienalga nav labi,būrtu nevietā.jo Tu taču pats teici nomainīt to sasodīto gultni.
Piekrītu. Tāpēc nevajag tā teikt. Vajag teikt kā ir - kaut kas aizmugurē, kreisajā pusē baigi dūc/grab/whatever, laikam kaut kas ir noticis. Lai viņi paši skatās un konstatē, kas tai mašīnai noticis. Vienīgi šādā situācijā svarīgs ir uzticības moments, lai man kā klientam būtu pārliecība, ka viņi tur nepiestāstīs klāt vēl pusi mašīnas, lai normāli uzvārītos.
nu vot par to jau arī ir runa,vai ja Tu čaļiem pateiksi,lai nomaina to un to jo tas un tas toč ir sabojājies,bet nu uzmetiet aci visam pārejam tur arī.varbūt vēl kas ir nobeidzies.
nu jā un protams svarīgi ir tas vai konkrētājiem čaļiem var uzticēties.
_________________ Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
|
Fri Sep 14, 2012 1:17 pm |
|
 |
Kaspars D
Pievienojies: 26 Nov 2009
Komentāri: 664
Atrašanās vieta: Riga
|
vilsons rakstīja:nu vot par to jau arī ir runa,vai ja Tu čaļiem pateiksi,lai nomaina to un to jo tas un tas toč ir sabojājies,bet nu uzmetiet aci visam pārejam tur arī.varbūt vēl kas ir nobeidzies.
nu jā un protams svarīgi ir tas vai konkrētājiem čaļiem var uzticēties.
vēl jau čaļi mainot to gultni var arī paši kaut ko citu salauzt...
..teici mainit gultni-nomainījām, kāpēc suports tek? neko nezinām.
|
Fri Sep 14, 2012 1:42 pm |
|
 |
finns
Pievienojies: 07 May 2009
Komentāri: 1266
Atrašanās vieta: Rīga / Helsinki
1988 Alfa-Romeo 33
|
elbee rakstīja:vilsons rakstīja:nu šeit mēs nonākam pie viena būtiska aspekta.
ja Tu iebrauc servisā,nav svarīgivai tas ir piemājas vai pie normāliem čaļiem un pasaki viņiem-lūdzu nomainiet man autiņam kreiso,aizmugurējo gultni,tad čaļi tieši tā arī izdarīs-nomainīs šo konkrtēto detaļu un viss.un neuzskatu,ka jelkādi pārmetumi servisa čaļiem pēctam,kakautkas ar auto vienalga nav labi,būrtu nevietā.jo Tu taču pats teici nomainīt to sasodīto gultni.
Sim es nepiekritu, bet saja diskusija neskaidrosu, kapec 
Patiesiiba ir kautkur pa vidu un manupraat visa pamataa ir klienta uzticeeshanaas servisam. Patiesiibaa savstarpeejaa. Ja taadas nav, tad viens raustiisies, ka tik mani neapjaaj un neliek parlasiit pusi mashiinas. Savukaart otrs dariis to, ko lika, ka tik nav pec tam njemtne un diskusija kaapeec taa un shitaa. Domaju, ka ja serviss ir gatavs seedeet un izskaidrot cilveekam kas ir tas, ko buutu jaadara, kaadas ir sekas ja nedara un kadas ir alternatiivas, tad ganjau peec laika uzticeeshanaas buus. Un abpuseja.
Viens no pedejiem servisiem, ko apmekleeju vasaraa mani patikami parsteidza ar attieksmi. Aizvedu ar tekstu, ka man nepatiik tas tikshkjis un, ka man vibree prieksheejie bremzhu diski + tur elljas japamaina. Peec 2 stundaam piezvanija un pateica, ka patiesiibaa met pakaljeejie diski un tas dod ap 80% vibraacijas. Prieksheejie dod paarejos 20. Pakaljejos nomainot vibraacija praktiski pazudiis, bet ja gribu, tad nomainiis ari priekshu. Piedevaam izskaidroja kas tas par tikshkji, ko var/nevar vai vajag/nevajag dariit. Atri, viegli un eerti.  Un tas bija mans pirmais apmeklejums tur taa kaa nekaada chomu buushana. No ieprieksheja servisa kur savu ikdienas Volgo remonteju atvadijos pec tam, kad paludzu izmazgaat K&N filtru un vietaa sanjeemu leetaako papiirnieku  ar tekstu, ka tur taads jau bija
|
Fri Sep 14, 2012 1:45 pm |
|
 |
Prokurors
Pievienojies: 02 May 2011
Komentāri: 646
1996 Alfa-Romeo 146
|
PZ rakstīja:Cik saprotams, nav jau stāsts par to, ka negribētu nemaz maksāt tam "vietējam meistaram".
Stāsts ir par to, ka viens tāds VM grib par nosacītiem 15 LVL vairāk nekā otrs VM.
Samaksāt tos 15 LVL vairāk par to, ka ir smukāks veikals vai laipnāks runātājs servisā, nav nekādas jēgas, ja rezultāts gadās sūdīgāks par to lētāko. Internetveikals un garāža ar bedri arī der, ja vien darītājs ir cilvēks ar smadzenēm un taisnām rokām, kas var nodrošināt rezultātu.
Paldies! Tieši to es gribēju teikt! Ja tas "latviešu" meistars cenšas mani apjāt, tad labāk jau statoilam un Koijotiņam!
|
Fri Sep 14, 2012 1:48 pm |
|
 |
|
Pašlaik ir Mon Apr 28, 2025 5:41 pm | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
2 lapa no 4 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|