ranx rakstīja:
... bet ir tie kas uz pasūtījumu taisa diskus.
Par materiālu, sliktu komentu nav bijis.
Ja nopietni, tad kaut-necik pārzinot elementārus priekšmetu rašanās procesus ir acīmredzami, ka nevar teikt
tie, kas taisa diskus... Pirmais, kas nāk prātā ir skrūvju caurumu un centra piemērošana konkrētam auto. Tas nozīmē, ka jāoperē ar sagatavi, kurā šos caurums ieurbj. Vēlams precīzi. Latvijā kādu laiku atpakaļ ar to darbojās Zviedru Diski, bet nu šķiet
bolvankas izbeigušās. Šur tur ir pieejamas virpas, kur paurbina centra caurumus "īpaši smagiem gadījumiem"
Otrs, kas ienāk prātā ir krievu projekti(žurnāls Tjuning), kur apraksta uz pasūtījuma izgatavotos diskus(piem. GAZ21 ar porša iekšām un piecstaru briljantotiem diskiem). Vai visādu aizokeāna
chrometuning ar 32" ratiem. Tas ir BAISI dārgi un šis noteikti nav tas gadījums.
Tad vienu laiku bija populāri slavenu dizainu pakaļdarinājumi dažādām mazām lietuvēm Eiropā un ne tikai. Tur gan bija tendence šos dizainus pārnest uz maziem 15", 16" riteņiem. Nu tad vēl flanči, peldošas skrūves un uzlikt jebkuram auto.
Tuvākais
diski uz pasūtījumu ar ko esmu saskāries ir pasūtīt (pāris dizaini ko izvēlēties) kaltos disks Krievijā. Izvēlies dizainu(8c tur nav), skrūvju attālumus, ofsetu, centra caurumu, krāsojumu(cik kārtas, iekšpuse melna),
samaksā un gaidi. Tavus diskus Kazaņā ielaidīs ražošanā un pēc pāris mēnešiem ļotttti viegli diski būs Tavi. Kad esi uzmontējis tiešām viegliem (starpība starp OE Golfa GTI un kalto ir 3,4 kg uz vienu disku) diskiem piem.888, Tevi kaut-kas kremt. Tās ir skrūves! Atrodi firmu Maskavā, kas no
titāna izdrāž ne tikai skrūves, bet pat
sekretkas. Un tu esi laimīgs un kruts
_________________
'Quoconque Jeceris Stabit