Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 3 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3  Nākošais
Atsperes
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Atsperes 
Viss Mad , pērku priekšējās standart atsperes bez nekādiem sēdinājumiem priekš 156 2,4JTD,  tas sēdinājums ir galīgi garām, lauž visu ko var salauzt.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: Atsperes 
Norkis rakstīja:
Viss Mad , pērku priekšējās standart atsperes bez nekādiem sēdinājumiem priekš 156 2,4JTD,  tas sēdinājums ir galīgi garām, lauž visu ko var salauzt.


 ko salauzi ?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: Atsperes 
Didzis rakstīja:
Norkis rakstīja:
Viss Mad , pērku priekšējās standart atsperes bez nekādiem sēdinājumiem priekš 156 2,4JTD,  tas sēdinājums ir galīgi garām, lauž visu ko var salauzt.


 ko salauzi ?


 Laughing  Laughing  Laughing  Laughing  Laughing  Laughing Gluži manas domas. Atsperes vajag standarta izmērā, bet krietni cietākas. Ja kāds man pačukstētu, kā to dabūt gatavu, būtu baigi labi. Varu derēt, ka man 2012. gada Aroms beigsies ar jaunu piekari. Pagaidām tei GT Cupline liekas OK, bet vajag tikai vienu pilnu dienu, un tiem būs psdtc! Otvečaju!

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: Atsperes 
Cosa Nostra rakstīja:
Didzis rakstīja:
Norkis rakstīja:
Viss Mad , pērku priekšējās standart atsperes bez nekādiem sēdinājumiem priekš 156 2,4JTD,  tas sēdinājums ir galīgi garām, lauž visu ko var salauzt.


 ko salauzi ?


 Laughing  Laughing  Laughing  Laughing  Laughing  Laughing Gluži manas domas. Atsperes vajag standarta izmērā, bet krietni cietākas. Ja kāds man pačukstētu, kā to dabūt gatavu, būtu baigi labi. Varu derēt, ka man 2012. gada Aroms beigsies ar jaunu piekari. Pagaidām tei GT Cupline liekas OK, bet vajag tikai vienu pilnu dienu, un tiem būs psdtc! Otvečaju!



 Tik traki ?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: Atsperes 
Cosa Nostra rakstīja:
Didzis rakstīja:
Norkis rakstīja:
Viss Mad , pērku priekšējās standart atsperes bez nekādiem sēdinājumiem priekš 156 2,4JTD,  tas sēdinājums ir galīgi garām, lauž visu ko var salauzt.


 ko salauzi ?


 Laughing  Laughing  Laughing  Laughing  Laughing  Laughing Gluži manas domas. Atsperes vajag standarta izmērā, bet krietni cietākas. Ja kāds man pačukstētu, kā to dabūt gatavu, būtu baigi labi. Varu derēt, ka man 2012. gada Aroms beigsies ar jaunu piekari. Pagaidām tei GT Cupline liekas OK, bet vajag tikai vienu pilnu dienu, un tiem būs psdtc! Otvečaju!


Man te tiesi prieks jums abiem ir div komplekti Eibach atsperu lielajiem motoriem ar kodu E1021-140, jaunas pa vacu Ebay cenu ~120Ls naac


Citāts:
EIBACH Pro-Kit Alfa-Romeo 156 (932) 2.5 V6, 1.9 JTD, 2.4 JTD, 3.2 GTA 10.97 - 09.05 1060 kg/1000 kg E1021-140 30 mm/30 mm


Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Un resnie stabilizatori E1020-320 ~265Ls

Citāts:
EIBACH Anti-Roll-Kit Alfa-Romeo 156 (932) 1.6, 1.8, 2.0, 2.5 V6, 3.2 GTA, 1.9 JTD, 2.4 JTD 09.97 - 09.05, VA: O 26 mm HA: O 18 mm



sanaca ka reklama  Embarassed bet es liekot roku uz sirds uzskatu, ka so atsperu, stabilizatoru un labu amisu komplekts atrisinas visas jusu problemas uz visiem laikiem! naac

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
Un resnie stabilizatori E1020-320 ~265Ls

Citāts:
EIBACH Anti-Roll-Kit Alfa-Romeo 156 (932) 1.6, 1.8, 2.0, 2.5 V6, 3.2 GTA, 1.9 JTD, 2.4 JTD 09.97 - 09.05, VA: O 26 mm HA: O 18 mm



sanaca ka reklama  Embarassed bet es liekot roku uz sirds uzskatu, ka so atsperu, stabilizatoru un labu amisu komplekts atrisinas visas jusu problemas uz visiem laikiem! naac

bet zemais klīrens ta paliks Wink


_________________
Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
-30mm no standarta dzipa augstuma ir ok Wink pie tam vinas bus forsas, stingras, Altez 155 tacu nav baigi zema, bet brauc loti labi

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
visa prolema sakas smagaja liela dizela prieksa  Rolling Eyes ieksejas pusass granatas ir pastiprinata lauziena, karteris velkas pa zemi, utt. tas ir gan mans noverojums attieciba uz cuplainiem  Rolling Eyes  parejiem ir ok bet ne 2,4  Rolling Eyes  tur vajag ko citu Rolling Eyes  vismaz prieksa  Rolling Eyes


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
-30mm no standarta dzipa augstuma ir ok Wink pie tam vinas bus forsas, stingras, Altez 155 tacu nav baigi zema, bet brauc loti labi
ir baiga atskiriba vai ir prieksa r4 aliminija motors vai r5 cuguna klucis  :roll:bet nu ka tas r5 iet Wink


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Lielākā sāpe ir par salauztu mironi pēc 60km, problēma rodas no tā ka ar standarta atsperēm pusas pārsvarā ir perpendikulāri dzinējam un ratiem, pie sēdinājuma -30mm pusass nepārtraukti ir lauzienā un ja vēl iebrauc līkumā tad vispār ČAU.

Vakar pamēģināju sagriezt stūri un paskatīties kā viss strādā un sapratu ka ir šausmas, iekšējais mironis savērpies deviņos līkumos un rati jau skaras pie spārnu plastmasām, tas jau vairs nav normāli.
Iebraukt un izbraukt no CitasDēles stāvvietas - lēnām lai neķeras panna, pa ielām nekādā gadījumā nebraukt pa risām, pa šoseju jau laicīgi ievērot ceļa ieplaku un tā var uzskaitīt daudz un dikti.
Visas cietās "labās'' atsperes ir ar -30,-34,-40mm, tās der tikai tur kur ceļi ir kā ceļi, bet ne pie mums.

Tā ka sēdinājums ir smuki, bet uzturēšanā ļoooooti dārgi. Cuplainiem cena salda bet ne 2.4 motoriem.
A vispār, varbūt braukt nemāku  Very Happy

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nu bet Eibach tacu razo specifiskas atsperes smagajiem purniem, nav tacu uz 2,4 jaliek 1,6 atsperes. Pie tam nav jau variantu, standarta atsperes ir parak mikstas, ka uzsupo, ta karteis pusu, neko nedod tas augstais klirenss

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
Nu bet Eibach tacu razo specifiskas atsperes smagajiem purniem, nav tacu uz 2,4 jaliek 1,6 atsperes. Pie tam nav jau variantu, standarta atsperes ir parak mikstas, ka uzsupo, ta karteis pusu, neko nedod tas augstais klirenss

Cuplaini tak priekš smagā purna, teorētiski visam jābūt OK, bet dzīvē viss ir savādāk.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
Nu bet Eibach tacu razo specifiskas atsperes smagajiem purniem, nav tacu uz 2,4 jaliek 1,6 atsperes. Pie tam nav jau variantu, standarta atsperes ir parak mikstas, ka uzsupo, ta karteis pusu, neko nedod tas augstais klirenss
Nav jau gluži tikai atsperes pie vainas tam,ka uzšūpo purnu,amorti ir tie,kas neļauj purnam šūpoties Wink


_________________
Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
uzsupo jau del sudigiem amortizatoriem  Wink
p.s Vilsons pirmais pasteidzas  shura


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 3 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database