 |
2 lapa no 2 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
Gunča
Pievienojies: 30 May 2010
Komentāri: 1193
Atrašanās vieta: Preiļi
2001 Alfa-Romeo 166
|
Tik vot jautājums, kā tu zināsi ka labs???
|
Thu Jul 12, 2012 3:58 pm |
|
 |
KaramBax
Pievienojies: 27 Jun 2007
Komentāri: 1440
Atrašanās vieta: Rīga-Jūrmala
1994 Alfa-Romeo 155
|
 Re: 3.2 V6
Biker rakstīja:
Nu nu, tiešam motors, kuram bijušas aprautas šāles, un līka kloķene saremontejot ir labaks, par labu lietotu motoru? Šaubos.
Es jau laikam tomer labak liktu labu lietotu, ar nosacījumu, ka tiešām labs motors.
Tas ir atkarīgs, ko nozīmē "saremontēt".
Ar ko motors ar jaunu kloķeni un šālēm (un pareizi veiktiem visiem pārējiem darbiem, kas ar to maiņu saistīti) ir sliktāks par motoru, kuram tas viss ir lietots?
Protams, tas uzreiz maksā dārgāk, bet vai tāpēc tas būtu sliktāks?
PS
Man nav ne jausmas, cik maksā jauna kloķene, bet cik esmu manījis internetā "atjaunotus" vai "kapitāli saremontētus" motorus, parasti tie maksā vairāk kā pārējā mašīna, kur to varētu ielikt.
|
Thu Jul 12, 2012 4:14 pm |
|
 |
xls99
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 4132
2003 Alfa-Romeo 147GTA
|
Gunča rakstīja:Tik vot jautājums, kā tu zināsi ka labs???
nekad tu to nezinasi, lai zinatu, ka kaut kas ir labs, tev jaatrod meistars/serviss, kuram tu uzticies, un motors ir japarjauc lidz pedejai skruvitei un janomaina viss, kur ir radusas kaut mazakas aizdomas, ka detalja ir padilusi, vai iebojajusies. tikai tad tu varetu but kaut cik dross, ka motors bus labs.
pirkt lietotu protams ir loterija, bet jautajums jau vienmer atduras pret kapostu. Lai parjauktu motoru+nomainitu visas aizdomigas detaljas maksas ~3reizes vairak (subjektivs minejums).
kas attiecas uz 3.2 transplantesanas iespejam - par to naudu labak nopirkt 3.2 originalaja bunjdza, bus daudz lielaka iespeja, ka viss darbosies, ka tam jadarbojas.
|
Thu Jul 12, 2012 4:16 pm |
|
 |
Biker
Member of

Pievienojies: 29 Jan 2007
Komentāri: 781
Atrašanās vieta: Rīga
2004 Alfa-Romeo GT
|
Gunča rakstīja:Tik vot jautājums, kā tu zināsi ka labs???
ja ir iespeja pirms motora pirksanas auto parucinat un pabraugt, tad var zinat ka motors labs, vai ari cilveki kas jauc ara mašinu kartigi noteste, un saka, ka labs. Ta ka ir iespejas.
_________________ Mūsu klienti brauc! http://auto-apkopes-serviss.lv
|
Thu Jul 12, 2012 4:19 pm |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Biker rakstīja:Gunča rakstīja:Tik vot jautājums, kā tu zināsi ka labs???
ja ir iespeja pirms motora pirksanas auto parucinat un pabraugt, tad var zinat ka motors labs, vai ari cilveki kas jauc ara mašinu kartigi noteste, un saka, ka labs. Ta ka ir iespejas. 
Jāatdzen auto no GB un jāizjauc
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Thu Jul 12, 2012 4:20 pm |
|
 |
Quattordici
Member of

Pievienojies: 10 Apr 2007
Komentāri: 4652
|
To jautajumu sev uzdeva KATRS cilveks, kursh kadreiz nokava savu motoru un "pareizas atbildes" uz to jautajumu NAV.
Varianti vienmer ir divi - vai nu likt bez jebkadas garantijas lielotu motoru, vai remontet (ari gandriz bez garantijas) esoshu dzineju. Skumji, bet fakts...
Ka rada prakse - labak tomer bus lielots motors, labak no sistas mashinas, pat njemot vera ka ta ari ir loterija. Es vienu reizi remonteju dzineju leta servisa pie letiem meistariem un nekad muzha nevienam shadu iespeju neieteikshu!
|
Thu Jul 12, 2012 8:05 pm |
|
 |
koijotins
Member of

Pievienojies: 02 May 2008
Komentāri: 5936
Atrašanās vieta: Lēdurga
1984 Alfa-Romeo 90
|
man coms parasti saka
Citāts:ne jau katrs kurs pazist atslegas var skruvet masinu
tas ir pieradijies vairakkart
_________________ visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
|
Thu Jul 12, 2012 8:15 pm |
|
 |
arba
Member of

Pievienojies: 16 Jul 2006
Komentāri: 5514
Atrašanās vieta: Rīga
1975 Alfa-Romeo GTV 2000 Bertone
|
divreiz dzīvē esmu nonācis situācijā, kad jādomā, ko darīt ar dzinēju
vienreiz aprāvu siksnu (nolūza skriemelim fiksators ) ar pilnu galvas katastrofu - visi vārsti
pieņēmu lēmumu - remontēt un likt iekšā visu jaunu - blīves, skriemeli, vārstus, vadotnes, blīvslēgus, kompensatorus (jau nedaudz uzgrabēja), veči, kas remontēja , nedaudz šūpoja galvu - nafig jaunu, nopirksim šrotā skriemeli un vērstus un būs labi:)
otreiz , kad bija izņemts dzinējs bertonem - tika veikts kap. remonts (iespējams nevajadzīgs ) kura laikā nomainīja visu, kas var nodilt (šāles, gredzeni, visas blīves, ķēde, ķēdes spriegotājs, slīpēta galva, slīpēti vārsti), bet toties tagad es ceru, ka tur nekad neko nevajadzēs darīt
Man labāk patīk remontēts vecais, nevis nezināms jaunais
_________________ es atgriezos 3 x
|
Thu Jul 12, 2012 9:30 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
arba rakstīja:divreiz dzīvē esmu nonācis situācijā, kad jādomā, ko darīt ar dzinēju
vienreiz aprāvu siksnu (nolūza skriemelim fiksators ) ar pilnu galvas katastrofu - visi vārsti
pieņēmu lēmumu - remontēt un likt iekšā visu jaunu - blīves, skriemeli, vārstus, vadotnes, blīvslēgus, kompensatorus (jau nedaudz uzgrabēja), veči, kas remontēja , nedaudz šūpoja galvu - nafig jaunu, nopirksim šrotā skriemeli un vērstus un būs labi:)
otreiz , kad bija izņemts dzinējs bertonem - tika veikts kap. remonts (iespējams nevajadzīgs ) kura laikā nomainīja visu, kas var nodilt (šāles, gredzeni, visas blīves, ķēde, ķēdes spriegotājs, slīpēta galva, slīpēti vārsti), bet toties tagad es ceru, ka tur nekad neko nevajadzēs darīt
Man labāk patīk remontēts vecais, nevis nezināms jaunais
sadalu viedokli!
_________________ in Busso we trust...
|
Thu Jul 12, 2012 9:32 pm |
|
 |
petjka
Member of

Pievienojies: 22 Mar 2011
Komentāri: 1606
1990 Alfa-Romeo 75
|
palaidniex rakstīja:arba rakstīja:divreiz dzīvē esmu nonācis situācijā, kad jādomā, ko darīt ar dzinēju
vienreiz aprāvu siksnu (nolūza skriemelim fiksators ) ar pilnu galvas katastrofu - visi vārsti
pieņēmu lēmumu - remontēt un likt iekšā visu jaunu - blīves, skriemeli, vārstus, vadotnes, blīvslēgus, kompensatorus (jau nedaudz uzgrabēja), veči, kas remontēja , nedaudz šūpoja galvu - nafig jaunu, nopirksim šrotā skriemeli un vērstus un būs labi:)
otreiz , kad bija izņemts dzinējs bertonem - tika veikts kap. remonts (iespējams nevajadzīgs ) kura laikā nomainīja visu, kas var nodilt (šāles, gredzeni, visas blīves, ķēde, ķēdes spriegotājs, slīpēta galva, slīpēti vārsti), bet toties tagad es ceru, ka tur nekad neko nevajadzēs darīt
Man labāk patīk remontēts vecais, nevis nezināms jaunais
sadalu viedokli!
vovo, bertones salīdzinājums laikam nevietā, tur jau nav variantu, ja dara tad dara.
A 156tajā investēt vēl viena auto cenu....
|
Thu Jul 12, 2012 11:30 pm |
|
 |
altez
Member of

Pievienojies: 09 Oct 2006
Komentāri: 2772
|
Drošivien jāskatās arī, cik konkrētais motors ir problemātisks vai precīzāk - prasīgs. Piemēram, cik lielas ir iespējas atrast tiešām labu lietotu 2.0 TS vai 2.0 JTS? Man šķiet, ka tur ir zināmi riski... Excelis noteikti nobalsos par lietota motora izvēli, tomēr jārēķinās ar to, ka lietots vienmēr ir lietots, un nekad nevar zināt, cik tieši nolietots un cik vēl noies.
|
Fri Jul 13, 2012 9:51 am |
|
 |
Quattordici
Member of

Pievienojies: 10 Apr 2007
Komentāri: 4652
|
altez rakstīja:cik lielas ir iespējas atrast tiešām labu lietotu 2.0 TS vai 2.0 JTS?
Tiecas uz nulli
|
Fri Jul 13, 2012 10:41 am |
|
 |
KaramBax
Pievienojies: 27 Jun 2007
Komentāri: 1440
Atrašanās vieta: Rīga-Jūrmala
1994 Alfa-Romeo 155
|
Quattordici rakstīja:altez rakstīja:cik lielas ir iespējas atrast tiešām labu lietotu 2.0 TS vai 2.0 JTS?
Tiecas uz nulli 
Tad atliek variants- nopirkt lietotu, bet nesalauztu, un tad drošības labad nomainīt dilstošās detaļas un blīves...
Varbūt summā sanāk lētāk kā mainīt gan dilstošās, gan salauztās detaļas. Un, vismaz ir drošība, ka lūztošās detaļas nelūzīs dēļ nodilušām dilstošajām detaļām.
|
Fri Jul 13, 2012 3:55 pm |
|
 |
Quattordici
Member of

Pievienojies: 10 Apr 2007
Komentāri: 4652
|
KaramBax rakstīja:Tad atliek variants- nopirkt lietotu, bet nesalauztu, un tad drošības labad nomainīt dilstošās detaļas un blīves...
Varbūt summā sanāk lētāk kā mainīt gan dilstošās, gan salauztās detaļas. Un, vismaz ir drošība, ka lūztošās detaļas nelūzīs dēļ nodilušām dilstošajām detaļām.
Nu tad ir jautajums - cik daudz cilveku brauc pac motora remonta/nomainjas tik daudz (vai tados rezhimos) lai butu jega maksimali mainit detaljas taja motora?
Parfekcionisms ir laba paradiba, bet tikai ja ir lieka nauda un reali long-term plani uz savu mashinu
Normali pilinigi pietiek panjemt no sistas mashinas dzineju, nomerit tam kompresiju, nhomainit sveces-ellu-siksnas un viss. IMHO
|
Fri Jul 13, 2012 5:45 pm |
|
 |
|
Pašlaik ir Tue Jun 17, 2025 11:33 pm | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
2 lapa no 2 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|