Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 2 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2
3.2 V6
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tik vot jautājums, kā tu zināsi ka labs???

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: 3.2 V6 
Biker rakstīja:

Nu nu, tiešam motors, kuram bijušas aprautas šāles, un līka kloķene saremontejot ir labaks, par labu lietotu motoru? Šaubos.  Wink
Es jau laikam tomer labak liktu labu lietotu, ar nosacījumu, ka tiešām labs motors.

Tas ir atkarīgs, ko nozīmē "saremontēt".
Ar ko motors ar jaunu kloķeni un šālēm (un pareizi veiktiem visiem pārējiem darbiem, kas ar to maiņu saistīti) ir sliktāks par motoru, kuram tas viss ir lietots?

Protams, tas uzreiz maksā dārgāk, bet vai tāpēc tas būtu sliktāks?

PS
Man nav ne jausmas, cik maksā jauna kloķene, bet cik esmu manījis internetā "atjaunotus" vai "kapitāli saremontētus" motorus, parasti tie maksā vairāk kā pārējā mašīna, kur to varētu ielikt.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Gunča rakstīja:
Tik vot jautājums, kā tu zināsi ka labs???


nekad tu to nezinasi, lai zinatu, ka kaut kas ir labs, tev jaatrod meistars/serviss, kuram tu uzticies, un motors ir japarjauc lidz pedejai skruvitei un janomaina viss, kur ir radusas kaut mazakas aizdomas, ka detalja ir padilusi, vai iebojajusies. tikai tad tu varetu but kaut cik dross, ka motors bus labs.
pirkt lietotu protams ir loterija, bet jautajums jau vienmer atduras pret kapostu. Lai parjauktu motoru+nomainitu visas aizdomigas detaljas maksas ~3reizes vairak (subjektivs minejums).

kas attiecas uz 3.2 transplantesanas iespejam - par to naudu labak nopirkt 3.2 originalaja bunjdza, bus daudz lielaka iespeja, ka viss darbosies, ka tam jadarbojas.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Gunča rakstīja:
Tik vot jautājums, kā tu zināsi ka labs???


ja ir iespeja pirms motora pirksanas auto parucinat un pabraugt, tad var zinat ka motors labs, vai ari cilveki kas jauc ara mašinu kartigi noteste, un saka, ka labs. Ta ka ir iespejas.  naac


_________________
Mūsu klienti brauc! http://auto-apkopes-serviss.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Biker rakstīja:
Gunča rakstīja:
Tik vot jautājums, kā tu zināsi ka labs???


ja ir iespeja pirms motora pirksanas auto parucinat un pabraugt, tad var zinat ka motors labs, vai ari cilveki kas jauc ara mašinu kartigi noteste, un saka, ka labs. Ta ka ir iespejas.  naac

Jāatdzen auto no GB un jāizjauc shura


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
To jautajumu sev uzdeva KATRS cilveks, kursh kadreiz nokava savu motoru un "pareizas atbildes" uz to jautajumu NAV.

Varianti vienmer ir divi - vai nu likt bez jebkadas garantijas lielotu motoru, vai remontet (ari gandriz bez garantijas) esoshu dzineju. Skumji, bet fakts...

Ka rada prakse - labak tomer bus lielots motors, labak no sistas mashinas, pat njemot vera ka ta ari ir loterija. Es vienu reizi remonteju dzineju leta servisa pie letiem meistariem un nekad muzha nevienam shadu iespeju neieteikshu!

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
man coms parasti saka
Citāts:
ne jau katrs kurs pazist atslegas var skruvet masinu
tas ir pieradijies vairakkart  Wink


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
divreiz dzīvē esmu nonācis situācijā, kad jādomā, ko darīt ar dzinēju
vienreiz aprāvu siksnu (nolūza skriemelim fiksators ) ar pilnu galvas katastrofu - visi vārsti
pieņēmu lēmumu - remontēt un likt iekšā visu jaunu - blīves, skriemeli, vārstus, vadotnes, blīvslēgus, kompensatorus (jau nedaudz uzgrabēja), veči, kas remontēja , nedaudz šūpoja galvu - nafig jaunu, nopirksim šrotā skriemeli un vērstus un būs labi:)Smile
otreiz , kad bija izņemts dzinējs bertonem - tika veikts kap. remonts (iespējams nevajadzīgs ) kura laikā nomainīja visu, kas var nodilt (šāles, gredzeni, visas blīves, ķēde, ķēdes spriegotājs, slīpēta galva, slīpēti vārsti), bet toties tagad es ceru, ka tur nekad neko nevajadzēs darīt
Man labāk patīk remontēts vecais, nevis nezināms jaunais


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
arba rakstīja:
divreiz dzīvē esmu nonācis situācijā, kad jādomā, ko darīt ar dzinēju
vienreiz aprāvu siksnu (nolūza skriemelim fiksators ) ar pilnu galvas katastrofu - visi vārsti
pieņēmu lēmumu - remontēt un likt iekšā visu jaunu - blīves, skriemeli, vārstus, vadotnes, blīvslēgus, kompensatorus (jau nedaudz uzgrabēja), veči, kas remontēja , nedaudz šūpoja galvu - nafig jaunu, nopirksim šrotā skriemeli un vērstus un būs labi:)Smile
otreiz , kad bija izņemts dzinējs bertonem - tika veikts kap. remonts (iespējams nevajadzīgs ) kura laikā nomainīja visu, kas var nodilt (šāles, gredzeni, visas blīves, ķēde, ķēdes spriegotājs, slīpēta galva, slīpēti vārsti), bet toties tagad es ceru, ka tur nekad neko nevajadzēs darīt
Man labāk patīk remontēts vecais, nevis nezināms jaunais

sadalu viedokli!


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palaidniex rakstīja:
arba rakstīja:
divreiz dzīvē esmu nonācis situācijā, kad jādomā, ko darīt ar dzinēju
vienreiz aprāvu siksnu (nolūza skriemelim fiksators ) ar pilnu galvas katastrofu - visi vārsti
pieņēmu lēmumu - remontēt un likt iekšā visu jaunu - blīves, skriemeli, vārstus, vadotnes, blīvslēgus, kompensatorus (jau nedaudz uzgrabēja), veči, kas remontēja , nedaudz šūpoja galvu - nafig jaunu, nopirksim šrotā skriemeli un vērstus un būs labi:)Smile
otreiz , kad bija izņemts dzinējs bertonem - tika veikts kap. remonts (iespējams nevajadzīgs ) kura laikā nomainīja visu, kas var nodilt (šāles, gredzeni, visas blīves, ķēde, ķēdes spriegotājs, slīpēta galva, slīpēti vārsti), bet toties tagad es ceru, ka tur nekad neko nevajadzēs darīt
Man labāk patīk remontēts vecais, nevis nezināms jaunais

sadalu viedokli!

vovo, bertones salīdzinājums laikam nevietā, tur jau nav variantu, ja dara tad dara.
A 156tajā investēt vēl viena auto cenu.... Rolling Eyes

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Drošivien jāskatās arī, cik konkrētais motors ir problemātisks vai precīzāk - prasīgs. Piemēram, cik lielas ir iespējas atrast tiešām labu lietotu 2.0 TS vai 2.0 JTS? Man šķiet, ka tur ir zināmi riski... Excelis noteikti nobalsos par lietota motora izvēli, tomēr jārēķinās ar to, ka lietots vienmēr ir lietots, un nekad nevar zināt, cik tieši nolietots un cik vēl noies.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
altez rakstīja:
cik lielas ir iespējas atrast tiešām labu lietotu 2.0 TS vai 2.0 JTS?

Tiecas uz nulli  Very Happy

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Quattordici rakstīja:
altez rakstīja:
cik lielas ir iespējas atrast tiešām labu lietotu 2.0 TS vai 2.0 JTS?

Tiecas uz nulli  Very Happy
Tad atliek variants- nopirkt lietotu, bet nesalauztu, un tad drošības labad nomainīt dilstošās detaļas un blīves...
Varbūt summā sanāk lētāk kā mainīt gan dilstošās, gan salauztās detaļas. Un, vismaz ir drošība, ka lūztošās detaļas nelūzīs dēļ nodilušām dilstošajām detaļām.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
KaramBax rakstīja:
Tad atliek variants- nopirkt lietotu, bet nesalauztu, un tad drošības labad nomainīt dilstošās detaļas un blīves...
Varbūt summā sanāk lētāk kā mainīt gan dilstošās, gan salauztās detaļas. Un, vismaz ir drošība, ka lūztošās detaļas nelūzīs dēļ nodilušām dilstošajām detaļām.

Nu tad ir jautajums - cik daudz cilveku brauc pac motora remonta/nomainjas tik daudz (vai tados rezhimos) lai butu jega maksimali mainit detaljas taja motora?
Parfekcionisms ir laba paradiba, bet tikai ja ir lieka nauda un reali long-term plani uz savu mashinu Wink
Normali pilinigi pietiek panjemt no sistas mashinas dzineju, nomerit tam kompresiju, nhomainit sveces-ellu-siksnas un viss. IMHO

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 2 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database