Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 83 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3 ... 81, 82, 83  Nākošais
Par Alfa 159
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Par Alfa 159 
Ņemot vērā, ka šeit neatradu īpaši daudz noderīgas informācijas par šo tēmu, nolēmu pastāstīt par savu pieredzi ar dīzeļa kvēpu filtru jeb DPF.
Salīdzinoši nesen nopirku no Vācijas atdzītu 159 1.9 JTD 8v. Pie iegādes bija skaidrs, ka beigta ir turbīna. Noņēmu, atrestaurēju un uzliku atpakaļ. Turbīnas remontētāji ieteica likvidēt katalizatoru, jo spriežot pēc diluma, ir paaugstināts pretspiediens izplūdes sistēmā. Viss jau būtu vienkārši, BET auto jau stāv DPF jeb diesel particulate filter. Skaidrs, ka vienkārši amputēt to nevarēs, jo dzinēja vadība to nesapratīs.
Aizbraucu uz Autofficinu  ar vēlmi pārprogrammēt vadības bloku. Šamējie kaut ko sāka stāstīt, ka Latvijā neviens to nevarot izdarīt un, ka jāņem bloks nost un jāved uz Lietuvu. Izmaksas - 300 Latvijas rubuļu. Nepārliecināja. Vēl arī mēģināja atrunāt no DPF nahrenizācijas. Šeit ir jāpiebilst, ka DPF sistēma manam auto darbojās un pat mājās man izdevās palaist piespiedu reģenerāciju. Pie auto iegādes DPF bija ciet, jo žīds vācietis nebija nomainījis beigtu termostatu, kā rezultātā nenotika reģenerācija, jo dzinējs neuzsila vairāk par 70 grādiem. Rezultāts - beigta turbīna.
Nedaudz iedziļinoties šajā problēmā, atradu cilvēku, kas arī uz vietas par saprātīgu naudiņu var pārprogrammēt Alfu. Aizbraucot pie viņa tika konstatēts, ka jau Vācijā tas auto ir pietūnēts. Citādi nevarēju saprast - kāpēc (subjektīvi) tas iet labāk par SAAB 9-3 ar 16v?! Tūnēt dieseli nenoņemot kvēpu filtru ir manuprāt ļoti neprātīgi. Jebkuras tūnēšanas rezultātā palielinās dūmainība un tas nozīmē vēl biežāku reģenerāciju. Starp citu vadības bloks rādīja vidēji 250 km starp reģenerācijām. Vienvārdsakot pietūnējām to Vācu tūningu un atlika vēl iztīrīt izpūtēju no visa liekā. Auto palika atsaucīgāks, bet man joprojām vēl nepatika Turbo neriktīgā skaņa un tāda smagnējā sajūta, ko grūti aprakstīt. Pēc pārprogramēšanas tika novērota ~ 1 L/100km ekonomija.
Vakar beidzot pieķēros pie izpūtēja tīrīšanas. Laiku diezgan daudz patērēju, bet rezultāts ir! Beidzot Alfa ir atsaucīga nav "smaguma" un turbīna arī palika klusāka. Domāju, ka arī degvielas patēriņš samazināsies.

Mani secinājumi:
1. Eiropa ar savām stingrajām izmešu normām dzen ražotājus izdomāt visādus brīnumus un DPF manuprāt nav veiksmīgs izgudrojums. Lai nepiesārņotu dabu tiek nodedzināts būtiski vairāk degvielas un, lai pasargātu pilsētas, tiek piedrazoti lauki. Kur loģika?!
2. Vācieša žīdiskums vai nezināšana (laikā nenomainīts termostats) var novest pie daudz nopietnākām auto problēmām.
3. DPF ir jālikvidē, lai iegūtu daudz patīkamāku gaitu un samazinātu degvielas patēriņu.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Visai interesants un izsmeļošs viedoklis! applausi


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palaidniex rakstīja:
Visai interesants un izsmeļošs viedoklis! applausi


...+1...varēji vēl padalīties kur/kurš tev to problēmu atrisināja...

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
par dīzeļiem neko nesaprotu, tapēc varbūt muļķīgs jautājums Laughing

tad sanāk, ka no izpūtēja ir izravēts gan katalizators, gan kvēpu filtrs, pareizi? kas notiek ar TA? viņiem tas viss neintresē?  hmm

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
MartinsT rakstīja:
par dīzeļiem neko nesaprotu, tapēc varbūt muļķīgs jautājums Laughing

tad sanāk, ka no izpūtēja ir izravēts gan katalizators, gan kvēpu filtrs, pareizi? kas notiek ar TA? viņiem tas viss neintresē?  hmm


ja dūmainība ir TA normas robežās, neinteresē

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
intersants domu gājiens. Es gan tādu ķūnu neatbalstu, bet nu katram ir tiesības uz savu viedokli  Wink kamēr auto atbilst TA prasībām Wink Neatbalstu, jo nebribētu braukt blakus kūpošai alfai. nu īstenībā - dajebkādai mašīnai
 
250 km starp reģenerācijām ir overkill emo
Jautājms - ma'šinas vecums un noskrējiens ?


_________________
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station.
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kurbel rakstīja:
MartinsT rakstīja:
par dīzeļiem neko nesaprotu, tapēc varbūt muļķīgs jautājums Laughing

tad sanāk, ka no izpūtēja ir izravēts gan katalizators, gan kvēpu filtrs, pareizi? kas notiek ar TA? viņiem tas viss neintresē?  hmm


ja dūmainība ir TA normas robežās, neinteresē


problema rodas bridi, kad dumainiba nav TA robezas, DPF likvidets, katalizatora nav, vadibas bloku kads "pietunejis"... un neatbildets jautajums, kurs un pa cik to izdarija?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
problema rodas bridi, kad dumainiba nav TA robezas, DPF likvidets, katalizatora nav, vadibas bloku kads "pietunejis"... un neatbildets jautajums, kurs un pa cik to izdarija?


arī taisnība

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
dizelim katalizatoru ir ieteicams vai nu mainit, jeb likvidet Rolling Eyes  dumainibu katalizators neietekme pilnigi nemaz Wink  za to turbinai nav lieka slodze  Wink  par kvepu filtriem jau ir cits stasts bet tas jau nak tik 159 un jaunakam Wink  

p.s biezi vien turbinas nokaujas del aizaugusa katalizatora  Wink


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tikko mēģināta iziet skate bez katalizatora un ar modificētu dzinēja vadības bloku - nekādi aizrādījumi pie dīzeļa pārbaudes, vienīgi divnieki pie ritošās   Sad , piestūrē pakaļas riteņi, garenstieņiem nav powerflex, un arī neražo.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: 159 diesel kvēpu filtrs DPF 
DrCross rakstīja:
... atradu cilvēku, kas arī uz vietas par saprātīgu naudiņu var pārprogrammēt Alfu.


Kas un par cik programmēja?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Norkis rakstīja:
Tikko mēģināta iziet skate bez katalizatora un ar modificētu dzinēja vadības bloku - nekādi aizrādījumi pie dīzeļa pārbaudes, vienīgi divnieki pie ritošās   Sad , piestūrē pakaļas riteņi, garenstieņiem nav powerflex, un arī neražo.

točna zini ka neražo?  Wink


_________________
candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
un strongflex?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
koijotins rakstīja:
dizelim katalizatoru ir ieteicams vai nu mainit, jeb likvidet Rolling Eyes  dumainibu katalizators neietekme pilnigi nemaz Wink  za to turbinai nav lieka slodze  Wink  par kvepu filtriem jau ir cits stasts bet tas jau nak tik 159 un jaunakam Wink  

p.s biezi vien turbinas nokaujas del aizaugusa katalizatora  Wink


sāks TA mērīt NOx tad gan būs ziepes  Laughing  cerams nemērīs

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: 159 diesel kvēpu filtrs DPF 
Auto ir 2008.gada ar 100k uz tablo, bet domāju, ka reāli ir starp 150 un 200k.

TA problēmu nav, jo mēra tikai dūmainību un tur viss ir pieļaujamās robežās. Nav jau problēmu atlikt sākotnējos ražotāja iestatījumus, bet CAT tiešām nav domāti dūmainības mazināšanai bet gan izplūdes gāzu sastāva maiņai, bet tas Latvijā netiek mērīts. Kad līdz tam nonāksim, tad mana 159tā jau būs šrotā Smile Un cik man zināms, tad ne visām valstīm liek tos DPF. Kā ir ar Latviju?

Es jau nevienam neuzspiežu savu izvēli, bet tikai dalos pieredzē, ko katrs var izvērtēt un izdarīt secinājumus.

Neskatoties uz to ka CAT un DPF neizskatījās aizauguši un arī elektronika bija par to pārliecināta, pēc visa nahrenizēšanas turbīnai dzīve kļuva daudz vieglāka un dzīve garāka.

250km starp reģenerācijām iespējams arī saistīts ar to, ka nomainot termostatu, lai DPF attīrītu līdz pieņemamam līmenim, tas process bija vairākkārt jāatkārto. Bet protams, ka vācu tūnings šim procesam nenāca par labu.

Un atbilde uz svarīgāko jautājumu, kuru daudzi uzdod - programmēts tika turbochip.lv par 140 naudiņām.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 83 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3 ... 81, 82, 83  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database