Paldies visiem,kas par mani ir balsojuši un atbalstījuši!
Situācija balsojumā ir labvēlīga, galvenais nedrīkst atslābt un nezaudēt līderpozīciju. Ideāli būtu, ja varētu kartīgi atrauties
Par atlasi:
Laikapstākļi nebija tie labvēlīgākie, visa dienu lija lietus. Tikām sadalīti 2vās grupās, lai ātrāk viss ietu uz priekšu. Mans numurs auto akadēmijā ir 11. Esmu pirmajā grupā kā pēdējais.
Mūsu grupai 1. uzdevums bija "akvaparks" - drošas braukšanas poligons, kurā visi startēja ar jauno Ford Fiesta, kuram jau no salona ir iebūvēta gāzes iekārta. Katram bija jāveic pāris braucieni vienā no poligona elementiem - kalns uz leju, jāizvairās no ūdens šķēršļiem un jāizbrauc līkums. Sākumā galvenais uzdevums bija ar konkrētiem ātrumiem (50 un 60 km/h) izvairīties no šķēršļiem un palikt baltajā trasē. (Šķēršļus katram slēdza savādākus). Vērtēja vai ir pareizas ātrums, kā izvairās, kāda reakcija, kāda trajektorij, kā savalda mašīnu un kā izbrauc līkumu. Uzdevums bija diezgan interesants un tajā pašā laikā ļoti sarežģīts, bet tomēr man nevisai tas patika. Pirmajā daļā rezultāts, apmēram, pa vidu starp visiem dalībniekiem.
Pēc tam sekoja 1ais brauciens pa kartinga trasi, kurā es piedalījos ar HONDA Civic type r. Paralēļi tam bija jāiziet mēdiju testi. Es sāku ar mēdiju testiem, jo man pa trasi bija jābrauc pēdējam. Mēdiju testos uzdeva dažnedažadākos jautājumus gan latviski, gan krieviski, gan angliski. Žurnālisti bija ļoti skarbi, bet domāju ka veiksmīgi ar to tiku galā, izņemot krievu valodu
Trasē 1 mais brauciens notika pret plkst rādītāja virzienu. Bija ļoti slapš, bet manai mašīnai bija ļoti nodilušas riepas. Bija jāveic 3 apļi. Vērtēja trajektorijas, bremzēšanu, vai ir vienmērīgs temps un vai vispār māk braukt

Laiks nebija galvenais. Uztraukums bija liels, līdz ar to tika pieļautas kļūdas pirms lielā galējā līkuma- nepareizas trajektorijas. Pārējā trase itkā bija ok.
Pēc pusdienu pārtraukuma atkal devāmies uz DBP, uz to pašu elementu. Šoreiz uzdevums bija izbraukt trasi pēc iespējas ātrāk, protams, apbraucot šķēršļus un izbraucot līkumu. 1x izbraucu diezgan labi, 2x izlidoju ārā. Kopumā dabūju 150p no 180, kas mani ierindo pa vidu. Labākajam bija 170p.
Otrajā braucienā pa kartinga trasi atkal braucām 3 apļus tikai pretējā virzienā. Uztraukums bija mazāks līdz ar to kļūdas arī mazāk.
Pēc brauciena pajautāju žūrijas loceklim ,Ivaram Caunem, par savām kļūdām - viss esot bijis ok, izņemot to, ka 1 aplī gala līkumā iebraucu nedaudz par vēlu.
Tāda gala vērtējuma īsti nav, varbūt būs vēlāk. Bet pāsākums bija ļoti interesants, kā arī daudz ko ieguvu savā pieredzē.
pats personīgi savu sniegumu vērtēju pozitīvi, ja salīdzina to ,ka man (laikam) ir vismazākā pieredze autosportā.
Ivars Caune arī teica, ka šogad visi dalībnieki ir daudzmaz vienādi - nav ne izteiktu līderu, ne vājo dalibnieku kā tas bija pagājušajā gadā.
Ja parādīsies kāds vietu sadalījums, tad noteikti došu ziņu.
Pasākuma apskatu noteikti varēs vērot gan autosporta programma nr1, gan Ātruma Ciltī.
Tagad līdz 1. jūlijam ir jāiziet fiziskās sagatavotības testi, kā arī jāturpina startēt sacensībās.
Paldies un turpinam balsot