Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 3 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3  Nākošais
Pārdod Alfa Romeo 166
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
domāju ka diemžēl to auto par tādu cenu neizdosies pie mums pardot, 300km tuvāk ekvatoram līdzīga bet ar lielaku nubraukumu maksā 3x lētāk..... Rolling Eyes
 Embarassed


_________________
candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Vot paradokss. 8 gadiga Honda Akkord ar 150-200 tkm par 7000 eiro ir ok, bet alfa 166 ar 70 tkm par.~ to pashu naudu ir parak dargi  Confused


_________________
GTV6
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kaspars rakstīja:
domāju ka diemžēl to auto par tādu cenu neizdosies pie mums pardot, 300km tuvāk ekvatoram līdzīga bet ar lielaku nubraukumu maksā 3x lētāk..... Rolling Eyes
 Embarassed

+1
turklāt pērkot ap 10 gadu vecu mašīnu, visādi gļuki var sākt līst ārā neatkarīgi no nobraukuma

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
zoveraags rakstīja:
alfa166 rakstīja:
smic rakstīja:
Jauks auto


smuks gan. vakar mobilē tieši šitos lūrēju, tā ap 4000 Euro kaut ko jau var dabūt.

Vispār žēl, ka LV šitos modeļus neviens neved iekšā. Piedāvājuma praktiski nav.

Principā normālam(ne super duper krutam) 2003 gadam vajadzētu maksāt pie mums ap 3000 Ls +/600 Ls, atkarībā no komplektācijas.

Es laikam pagaidīšu vēl 2 gadus, kad cipars jau būs patīkamāks šiem auto. Lai gan pēc 2 gadi 159 jau maksās ap 4000 Ls



Katram, protams, ir tiesības uz savu viedokli, bet šeit būtu korekti atklāt visas detaļas: par 4000 EUR var dabūt krietni nobrauktu Alfu, tā ap 200 000km ar visām no tā izrietošajām sekām. Par 5000 EUR ja palaimēsies, varbūt atradīsi ar apmēram 150 000 nobraukumu. Pierēķini cenai ~ 1k par pārbaudēm Vācijā, transportēšanu, reģistrēšanu u.c. izdevumus. Svaigi šādi modeļi, automāti ar noskrējienu zem 100 štukām mobīlē maksā sākot no 8 900 EUR + atvešana. Pērkot auto ar 60 000 noskrējienu Tu maksā par to ka šādā mašīnā vēl ilgi varēsi vienkārši vizināties bez nopietnas viesošanās servisā un prāviem ieguldījumiem. Protams, var arī formāli skatīties tikai uz reģistrācijas gadu un cenu, neņemot vērā faktisko mašīnas stāvokli. Izlielīties paziņu lokā ar lētu pirkumu, bet noklusēt, kā tu lielu daļu šīs starpības nolocīsi servisā vai vienkārši ikdienā izjutīsi izsēdētos sēdekļos vai citās - tehniskās niansēs. Un 159 ir vidējā, nevis biznesa klase Smile Tas ir pavisam cits auto un, atklāti sakot, tajā ir ļoti maz no tā fīlinga un "alfisma", kas ir 166 modelī. Prozit!


Nu neliekas, ka būtu liela starpība starp 159 un 166, izņemot to ka 159 ir smukāka un ne ar tik drūmu grimasi.
Un izmeros 159 ir tikai 6cm īsāka, bet garuma starpība ar 156 bija laikam 18cm. Platums pat 159 lielāks kā 166, tā kā vietas ir pietiekoši!
Aprīkojuma un komforta ziņā viss tas pats pieejams..


_________________
159 SW, 2,4 JTDM, 200 ZS Twisted Evil
www.elvadms.com - IT risinājums auto servisiem, auto dīleriem
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tornado667 rakstīja:
zoveraags rakstīja:
alfa166 rakstīja:
smic rakstīja:
Jauks auto


smuks gan. vakar mobilē tieši šitos lūrēju, tā ap 4000 Euro kaut ko jau var dabūt.

Vispār žēl, ka LV šitos modeļus neviens neved iekšā. Piedāvājuma praktiski nav.

Principā normālam(ne super duper krutam) 2003 gadam vajadzētu maksāt pie mums ap 3000 Ls +/600 Ls, atkarībā no komplektācijas.

Es laikam pagaidīšu vēl 2 gadus, kad cipars jau būs patīkamāks šiem auto. Lai gan pēc 2 gadi 159 jau maksās ap 4000 Ls



Katram, protams, ir tiesības uz savu viedokli, bet šeit būtu korekti atklāt visas detaļas: par 4000 EUR var dabūt krietni nobrauktu Alfu, tā ap 200 000km ar visām no tā izrietošajām sekām. Par 5000 EUR ja palaimēsies, varbūt atradīsi ar apmēram 150 000 nobraukumu. Pierēķini cenai ~ 1k par pārbaudēm Vācijā, transportēšanu, reģistrēšanu u.c. izdevumus. Svaigi šādi modeļi, automāti ar noskrējienu zem 100 štukām mobīlē maksā sākot no 8 900 EUR + atvešana. Pērkot auto ar 60 000 noskrējienu Tu maksā par to ka šādā mašīnā vēl ilgi varēsi vienkārši vizināties bez nopietnas viesošanās servisā un prāviem ieguldījumiem. Protams, var arī formāli skatīties tikai uz reģistrācijas gadu un cenu, neņemot vērā faktisko mašīnas stāvokli. Izlielīties paziņu lokā ar lētu pirkumu, bet noklusēt, kā tu lielu daļu šīs starpības nolocīsi servisā vai vienkārši ikdienā izjutīsi izsēdētos sēdekļos vai citās - tehniskās niansēs. Un 159 ir vidējā, nevis biznesa klase Smile Tas ir pavisam cits auto un, atklāti sakot, tajā ir ļoti maz no tā fīlinga un "alfisma", kas ir 166 modelī. Prozit!


Nu neliekas, ka būtu liela starpība starp 159 un 166, izņemot to ka 159 ir smukāka un ne ar tik drūmu grimasi.
Un izmeros 159 ir tikai 6cm īsāka, bet garuma starpība ar 156 bija laikam 18cm. Platums pat 159 lielāks kā 166, tā kā vietas ir pietiekoši!
Aprīkojuma un komforta ziņā viss tas pats pieejams..

es protams nesaku ka 159 slikta ,bet vai Tu esi braucis ar LABU vismaz 3.0 V6 166 alfu?


_________________
candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
yuran rakstīja:
Vot paradokss. 8 gadiga Honda Akkord ar 150-200 tkm par 7000 eiro ir ok, bet alfa 166 ar 70 tkm par.~ to pashu naudu ir parak dargi  Confused


Vecīt - kā naglai uz galvas! Pagājšnedēļ biju iedevis Alfu servisā, lai nomaina filtrus, eļļu utt. un paņēmu uz dienu no māsas tieši tevis pieminēto Honda Accord benzīnu 2004.g. Nu nekad nemainītos! Mašīnai pašai par sevi nav ne vainas, bet gandrīz jebkurā niansē 166 modelis tai iekabina - nav pat jēga visu uzskaitīt. Kādēļ par to, ko dāvā 166, būtu jāmaksā krietni mazāk, nekā par Akordu, kas ir vājāks autiņš??

Un vēl - Tornado te rakstīja, ka pircis 159 lētāk utt. Nu bet loģiski - Audi A4 arī maksās lētāk par A6. Sevišķi vēl, ja A6 būs nobraucis 60 000 bet A4, teiksim 150 000. Par savējo pirms 5 gadiem samaksāju 22k Eur kopā ar visu atvešanu. Vai tad, ja būtu gribējis, nebūtu varējis par tādu naudu paņemt 159? Very Happy

Bet nu saprotu šūmēšanos - šis atjaunotais modelis pie mums ir retums, tādēļ ar izkropļotu vērtības mēru LV. Līdz ar to piedāvājums jau pēc savas būtības nav domāts jebkuram - tikai tas, kas "zina drēbi", vēlas un ir spējīgs maksāt par kvalitāti, kā arī būs pietiekami iedziļinājies un papētījis situāciju tirgū, novērtēs iespēju.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
zoveraags rakstīja:
alfa166 rakstīja:
smic rakstīja:
Jauks auto


smuks gan. vakar mobilē tieši šitos lūrēju, tā ap 4000 Euro kaut ko jau var dabūt.

Vispār žēl, ka LV šitos modeļus neviens neved iekšā. Piedāvājuma praktiski nav.

Principā normālam(ne super duper krutam) 2003 gadam vajadzētu maksāt pie mums ap 3000 Ls +/600 Ls, atkarībā no komplektācijas.

Es laikam pagaidīšu vēl 2 gadus, kad cipars jau būs patīkamāks šiem auto. Lai gan pēc 2 gadi 159 jau maksās ap 4000 Ls



Katram, protams, ir tiesības uz savu viedokli, bet šeit būtu korekti atklāt visas detaļas: par 4000 EUR var dabūt krietni nobrauktu Alfu, tā ap 200 000km ar visām no tā izrietošajām sekām. Par 5000 EUR ja palaimēsies, varbūt atradīsi ar apmēram 150 000 nobraukumu. Pierēķini cenai ~ 1k par pārbaudēm Vācijā, transportēšanu, reģistrēšanu u.c. izdevumus. Svaigi šādi modeļi, automāti ar noskrējienu zem 100 štukām mobīlē maksā sākot no 8 900 EUR + atvešana. Pērkot auto ar 60 000 noskrējienu Tu maksā par to ka šādā mašīnā vēl ilgi varēsi vienkārši vizināties bez nopietnas viesošanās servisā un prāviem ieguldījumiem. Protams, var arī formāli skatīties tikai uz reģistrācijas gadu un cenu, neņemot vērā faktisko mašīnas stāvokli. Izlielīties paziņu lokā ar lētu pirkumu, bet noklusēt, kā tu lielu daļu šīs starpības nolocīsi servisā vai vienkārši ikdienā izjutīsi izsēdētos sēdekļos vai citās - tehniskās niansēs. Un 159 ir vidējā, nevis biznesa klase Smile Tas ir pavisam cits auto un, atklāti sakot, tajā ir ļoti maz no tā fīlinga un "alfisma", kas ir 166 modelī. Prozit!


Ar visām četrām gribas Tev piekrist, bet ja es šobrīd braucu ar 166, kura man ar sākuma cenu + visiem remontiem kopumā uz šodienu ir izmaksājusi ap 2000 Ls, tad summa 5900 Ls ir stipri pa lielu cipars, lai par to naudu iegūtu 3 gadus jaunāku, citādi tehniski gandrīz tādu pašu auto, kāds man ir šobrīd. Protams, ar svaigāku sajūtu salonā un gaitā un garantiju, ka es ar to auto varu droši braukt vismaz 4 gadus, lai gan remonti kā jaunākām tā vecākām ir neizbēgami, jo detaļas pa LV ceļiem lūzt visām. Taču būsim reāli, pēc 4 gadi, tas auto maksās tos pašus 2000 Ls. Tātad vērtības krišanās gadā 800-1000 Ls.

Pēc nobraukuma un citiem parametriem tā summa pilnībā atbilst prasītajai. Bet nu pakaļa un salons ir 12 gadus vecs, tāpēc tīri psiholoģiski vairāk par 4000 Ls es nevarētu par šādu auto maksāt, lai vai kas tur iekšā. Būsim reāli, tas dizains tomēr ir vecs priekš tās cenas, lai gan auto izskatās super eleganti un diski ir the best.



Pēdējoreiz rediģējis alfa166 Mon Apr 23, 2012 3:14 pm; pavisam rediģēts 1 reizi
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
zoveraags rakstīja:

Katram, protams, ir tiesības uz savu viedokli, bet šeit būtu korekti atklāt visas detaļas: par 4000 EUR var dabūt krietni nobrauktu Alfu, tā ap 200 000km ar visām no tā izrietošajām sekām. Par 5000 EUR ja palaimēsies, varbūt atradīsi ar apmēram 150 000 nobraukumu. Pierēķini cenai ~ 1k par pārbaudēm Vācijā, transportēšanu, reģistrēšanu u.c. izdevumus. Svaigi šādi modeļi, automāti ar noskrējienu zem 100 štukām mobīlē maksā sākot no 8 900 EUR + atvešana. Pērkot auto ar 60 000 noskrējienu Tu maksā par to ka šādā mašīnā vēl ilgi varēsi vienkārši vizināties bez nopietnas viesošanās servisā un prāviem ieguldījumiem. Protams, var arī formāli skatīties tikai uz reģistrācijas gadu un cenu, neņemot vērā faktisko mašīnas stāvokli. Izlielīties paziņu lokā ar lētu pirkumu, bet noklusēt, kā tu lielu daļu šīs starpības nolocīsi servisā vai vienkārši ikdienā izjutīsi izsēdētos sēdekļos vai citās - tehniskās niansēs. Un 159 ir vidējā, nevis biznesa klase Smile Tas ir pavisam cits auto un, atklāti sakot, tajā ir ļoti maz no tā fīlinga un "alfisma", kas ir 166 modelī. Prozit!


Šitam piekrist daļēji, jo
auto zem 100kkm ir ok, taču dārgākais auto mezgls, kārba, ir jau ar vecu eļļu, ko nemaina.
Protams salons būs biku svaigāks, bet negribu teikt, ka manam 200kkm auto tas būtu mega izsēdēts, laikam paviegls vācietis trāpījies.
Bet šeit ir galvenais BET. pa cenas starpību es varu nomainīt gan kārbu, kas atkal ies 200+kkm, gan VISU ritošo, kura maz brauktam, ar kaltētām buksēm, pēc pārdesmit kkm pa LV tāpat būs jāmaina.
Galā gan jau +/-, gan dārgais gan lētais eksemplārs būs līdzīgā cenā, bet uz lēto var paveikties ietaupīt (un ietaupīt krietni, ja pats darbus dara).
UN jāpiekrīt, ka 166 ir stingri vairāk Alfisma kā 159  Evil or Very Mad
159 ir pārāk daudz "vācisma vai eiropisma"sabāsts.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
alfa166 rakstīja:
zoveraags rakstīja:
alfa166 rakstīja:
smic rakstīja:
Jauks auto


smuks gan. vakar mobilē tieši šitos lūrēju, tā ap 4000 Euro kaut ko jau var dabūt.

Vispār žēl, ka LV šitos modeļus neviens neved iekšā. Piedāvājuma praktiski nav.

Principā normālam(ne super duper krutam) 2003 gadam vajadzētu maksāt pie mums ap 3000 Ls +/600 Ls, atkarībā no komplektācijas.

Es laikam pagaidīšu vēl 2 gadus, kad cipars jau būs patīkamāks šiem auto. Lai gan pēc 2 gadi 159 jau maksās ap 4000 Ls



Katram, protams, ir tiesības uz savu viedokli, bet šeit būtu korekti atklāt visas detaļas: par 4000 EUR var dabūt krietni nobrauktu Alfu, tā ap 200 000km ar visām no tā izrietošajām sekām. Par 5000 EUR ja palaimēsies, varbūt atradīsi ar apmēram 150 000 nobraukumu. Pierēķini cenai ~ 1k par pārbaudēm Vācijā, transportēšanu, reģistrēšanu u.c. izdevumus. Svaigi šādi modeļi, automāti ar noskrējienu zem 100 štukām mobīlē maksā sākot no 8 900 EUR + atvešana. Pērkot auto ar 60 000 noskrējienu Tu maksā par to ka šādā mašīnā vēl ilgi varēsi vienkārši vizināties bez nopietnas viesošanās servisā un prāviem ieguldījumiem. Protams, var arī formāli skatīties tikai uz reģistrācijas gadu un cenu, neņemot vērā faktisko mašīnas stāvokli. Izlielīties paziņu lokā ar lētu pirkumu, bet noklusēt, kā tu lielu daļu šīs starpības nolocīsi servisā vai vienkārši ikdienā izjutīsi izsēdētos sēdekļos vai citās - tehniskās niansēs. Un 159 ir vidējā, nevis biznesa klase Smile Tas ir pavisam cits auto un, atklāti sakot, tajā ir ļoti maz no tā fīlinga un "alfisma", kas ir 166 modelī. Prozit!


Ar visām četrām gribas Tev piekrist, bet ja es šobrīd braucu ar 166, kura man ar sākuma cenu + visiem remontiem kopumā uz šodienu ir izmaksājusi ap 2000 Ls, tad summa 5900 Ls ir stipri pa lielu cipars, lai par to naudu iegūtu 3 gadus jaunāku, citādi tehniski gandrīz tādu pašu auto, kāds man ir šobrīd. Protams, ar svaigāku sajūtu salonā un gaitā un garantiju, ka es ar to auto varu droši braukt vismaz 4 gadus, lai gan remonti kā jaunākām tā vecākām ir neizbēgami, jo detaļas pa LV ceļiem lūzt visām. Taču būsim reāli, pēc 4 gadi, tas auto maksās tos pašus 2000 Ls. Tātad vērtības krišanās gadā 800-1000 Ls. Vai to kāds arī rēķina?

Pēc nobraukuma un citiem parametriem tā summa pilnībā atbilst prasītajai. Bet nu pakaļa un salons ir 12 gadus vecs, tāpēc tīri psiholoģiski vairāk par 4000 Ls es nevarētu par šādu auto maksāt, lai vai kas tur iekšā. Būsim reāli, tas dizains tomēr ir vecs priekš tās cenas, lai gan auto izskatās super eleganti un diski ir the best.


Man ar šķiet, ka tas cipars ap 4000 Ls vai nedaudz vairāk būtu adekvāts par tādu auto, bet nepilnas 6 štukas jau es nemaksātu. Tomēr tas auto ražonā bija sen un morāli diezgan novecojis.
Arī ss.lv viens līdzīgs tirgojas un ciparā pat zem 4k Ls:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/alfa-romeo/166/gnxib.html
ok, varbūt aprīkojumā kas mazāk, nobraukums lielāks, bet nu starpība 2k Ls tomēr ir milzīga.

P.S. Un manai 159 ar nobraukums pērkot bija tik 72000   Wink  
P.P.S. Man šķiet, Latvijā vairumā gadījumu nav īpaši gatavi maksāt stipri lielāku summu par auto ar mazu nobraukumu. Laikam Rumbula pie vainas, kur uzgriež cik klients vēlas  Rolling Eyes


_________________
159 SW, 2,4 JTDM, 200 ZS Twisted Evil
www.elvadms.com - IT risinājums auto servisiem, auto dīleriem
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
nobraukums ir tas uz ko es vismazak skatitos Rolling Eyes  jaskatas uz masinas stavokli kopuma  Wink  masinu var nodzit ari 30 000 km laika  Rolling Eyes  un ir redzetas masinas kas ar 300 000+ km ir vel perfekta stavokli  super  jeb nak prata anuks:


sarunajas divas damas
-zini gribu pardot masinu bet nevaru del nobraukuma kas ir 250 000
- man ir meistars kas uzgriezis cik vajag
tiek uzgriezti 50 000 un pec paris dienam sis satiekas
- nu pardevi masinu??
- ne, nafig pardot ja tik 50 000 nobraukums  shura


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
muuris rakstīja:

Bet šeit ir galvenais BET. pa cenas starpību es varu nomainīt gan kārbu, kas atkal ies 200+kkm, gan VISU ritošo, kura maz brauktam, ar kaltētām buksēm, pēc pārdesmit kkm pa LV tāpat būs jāmaina.
Galā gan jau +/-, gan dārgais gan lētais eksemplārs būs līdzīgā cenā, bet uz lēto var paveikties ietaupīt (un ietaupīt krietni, ja pats darbus dara).


Tieši tā. Ja to auto pirktu glabāšanai, garāžas papildināšani, nu pabrauktu pa vasarām pāris tūkstošus gadā, tad, protams, laba izvēle.
Bet aktīvi lietojot ikdienā pēc pāris gadiem viņš sasniedz to vidējo 2k cenu līmeni.  Sad
Tas ir labs piedāvājums svētdienas mašīnai, ilgtermiņa lietošanai, diemžēl pieprasījums tajā segmentā ir maziņš...

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
NEbrauksim no viena grāvja otrā
Mašīna ir mehānisku agregātu kopums, kuriem visiem ir meh nodilums, kurš ir atkarīgs no lietošanas laika un intensitātes SmileSmileSmile
Tātad autiņam, ar 200 000 km , defektu būs ievērojami vairāk kā pie 100 000, lūzīs starteris, ģenerators, radiators, ūdens sūknis, stūres reika, stūres sūknis , gultņi, spara rats u.t.t. kas pie 100 vēl nelūzt
Tas ko mēs ikdienā remontejam un mainām ik pa 50 000, tam gan ir vienalga, vai nobraukums ir 100 vai 200 Smile


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
...nu  Doh!  spameri  Razz , čalis vienkārši ielika sludinājumu ar foršu autiņu, pie tam izdarīja to pareizajā topikā, a te panesās bazars  angry  pmd  angrrry  grudaks  u.t.t....

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ralfins rakstīja:
...nu  Doh!  spameri  Razz , čalis vienkārši ielika sludinājumu ar foršu autiņu, pie tam izdarīja to pareizajā topikā, a te panesās bazars  angry  pmd  angrrry  grudaks  u.t.t....


Cilvēkiem gribas vienkārši parunāties. naac

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Cosa Nostra rakstīja:
ralfins rakstīja:
...nu  Doh!  spameri  Razz , čalis vienkārši ielika sludinājumu ar foršu autiņu, pie tam izdarīja to pareizajā topikā, a te panesās bazars  angry  pmd  angrrry  grudaks  u.t.t....


Cilvēkiem gribas vienkārši parunāties. naac


...man jau ar nagi niez piemest pagali "LANCIA" topikā... aiwa

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 3 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database