 |
2 lapa no 3 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
kaspars
Pievienojies: 21 Oct 2006
Komentāri: 2200
|
domāju ka diemžēl to auto par tādu cenu neizdosies pie mums pardot, 300km tuvāk ekvatoram līdzīga bet ar lielaku nubraukumu maksā 3x lētāk.....
_________________ candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
|
Thu Apr 19, 2012 11:48 pm |
|
 |
yuran
Member of

Pievienojies: 18 May 2007
Komentāri: 2339
Atrašanās vieta: Rīga<->Daugavpils
1984 Alfa-Romeo GTV6 2,5
|
Vot paradokss. 8 gadiga Honda Akkord ar 150-200 tkm par 7000 eiro ir ok, bet alfa 166 ar 70 tkm par.~ to pashu naudu ir parak dargi
_________________ GTV6
|
Thu Apr 19, 2012 11:55 pm |
|
 |
Kaspars D
Pievienojies: 26 Nov 2009
Komentāri: 664
Atrašanās vieta: Riga
|
kaspars rakstīja:domāju ka diemžēl to auto par tādu cenu neizdosies pie mums pardot, 300km tuvāk ekvatoram līdzīga bet ar lielaku nubraukumu maksā 3x lētāk.....

+1
turklāt pērkot ap 10 gadu vecu mašīnu, visādi gļuki var sākt līst ārā neatkarīgi no nobraukuma
|
Fri Apr 20, 2012 12:07 am |
|
 |
Tornado667
Pievienojies: 09 Dec 2011
Komentāri: 152
Atrašanās vieta: Rīga
2006 Alfa-Romeo 159SW
|
zoveraags rakstīja:alfa166 rakstīja:smic rakstīja:Jauks auto
smuks gan. vakar mobilē tieši šitos lūrēju, tā ap 4000 Euro kaut ko jau var dabūt.
Vispār žēl, ka LV šitos modeļus neviens neved iekšā. Piedāvājuma praktiski nav.
Principā normālam(ne super duper krutam) 2003 gadam vajadzētu maksāt pie mums ap 3000 Ls +/600 Ls, atkarībā no komplektācijas.
Es laikam pagaidīšu vēl 2 gadus, kad cipars jau būs patīkamāks šiem auto. Lai gan pēc 2 gadi 159 jau maksās ap 4000 Ls
Katram, protams, ir tiesības uz savu viedokli, bet šeit būtu korekti atklāt visas detaļas: par 4000 EUR var dabūt krietni nobrauktu Alfu, tā ap 200 000km ar visām no tā izrietošajām sekām. Par 5000 EUR ja palaimēsies, varbūt atradīsi ar apmēram 150 000 nobraukumu. Pierēķini cenai ~ 1k par pārbaudēm Vācijā, transportēšanu, reģistrēšanu u.c. izdevumus. Svaigi šādi modeļi, automāti ar noskrējienu zem 100 štukām mobīlē maksā sākot no 8 900 EUR + atvešana. Pērkot auto ar 60 000 noskrējienu Tu maksā par to ka šādā mašīnā vēl ilgi varēsi vienkārši vizināties bez nopietnas viesošanās servisā un prāviem ieguldījumiem. Protams, var arī formāli skatīties tikai uz reģistrācijas gadu un cenu, neņemot vērā faktisko mašīnas stāvokli. Izlielīties paziņu lokā ar lētu pirkumu, bet noklusēt, kā tu lielu daļu šīs starpības nolocīsi servisā vai vienkārši ikdienā izjutīsi izsēdētos sēdekļos vai citās - tehniskās niansēs. Un 159 ir vidējā, nevis biznesa klase Tas ir pavisam cits auto un, atklāti sakot, tajā ir ļoti maz no tā fīlinga un "alfisma", kas ir 166 modelī. Prozit!
Nu neliekas, ka būtu liela starpība starp 159 un 166, izņemot to ka 159 ir smukāka un ne ar tik drūmu grimasi.
Un izmeros 159 ir tikai 6cm īsāka, bet garuma starpība ar 156 bija laikam 18cm. Platums pat 159 lielāks kā 166, tā kā vietas ir pietiekoši!
Aprīkojuma un komforta ziņā viss tas pats pieejams..
_________________ 159 SW, 2,4 JTDM, 200 ZS
www.elvadms.com - IT risinājums auto servisiem, auto dīleriem
|
Fri Apr 20, 2012 12:15 am |
|
 |
kaspars
Pievienojies: 21 Oct 2006
Komentāri: 2200
|
Tornado667 rakstīja:zoveraags rakstīja:alfa166 rakstīja:smic rakstīja:Jauks auto
smuks gan. vakar mobilē tieši šitos lūrēju, tā ap 4000 Euro kaut ko jau var dabūt.
Vispār žēl, ka LV šitos modeļus neviens neved iekšā. Piedāvājuma praktiski nav.
Principā normālam(ne super duper krutam) 2003 gadam vajadzētu maksāt pie mums ap 3000 Ls +/600 Ls, atkarībā no komplektācijas.
Es laikam pagaidīšu vēl 2 gadus, kad cipars jau būs patīkamāks šiem auto. Lai gan pēc 2 gadi 159 jau maksās ap 4000 Ls
Katram, protams, ir tiesības uz savu viedokli, bet šeit būtu korekti atklāt visas detaļas: par 4000 EUR var dabūt krietni nobrauktu Alfu, tā ap 200 000km ar visām no tā izrietošajām sekām. Par 5000 EUR ja palaimēsies, varbūt atradīsi ar apmēram 150 000 nobraukumu. Pierēķini cenai ~ 1k par pārbaudēm Vācijā, transportēšanu, reģistrēšanu u.c. izdevumus. Svaigi šādi modeļi, automāti ar noskrējienu zem 100 štukām mobīlē maksā sākot no 8 900 EUR + atvešana. Pērkot auto ar 60 000 noskrējienu Tu maksā par to ka šādā mašīnā vēl ilgi varēsi vienkārši vizināties bez nopietnas viesošanās servisā un prāviem ieguldījumiem. Protams, var arī formāli skatīties tikai uz reģistrācijas gadu un cenu, neņemot vērā faktisko mašīnas stāvokli. Izlielīties paziņu lokā ar lētu pirkumu, bet noklusēt, kā tu lielu daļu šīs starpības nolocīsi servisā vai vienkārši ikdienā izjutīsi izsēdētos sēdekļos vai citās - tehniskās niansēs. Un 159 ir vidējā, nevis biznesa klase Tas ir pavisam cits auto un, atklāti sakot, tajā ir ļoti maz no tā fīlinga un "alfisma", kas ir 166 modelī. Prozit!
Nu neliekas, ka būtu liela starpība starp 159 un 166, izņemot to ka 159 ir smukāka un ne ar tik drūmu grimasi.
Un izmeros 159 ir tikai 6cm īsāka, bet garuma starpība ar 156 bija laikam 18cm. Platums pat 159 lielāks kā 166, tā kā vietas ir pietiekoši!
Aprīkojuma un komforta ziņā viss tas pats pieejams..
es protams nesaku ka 159 slikta ,bet vai Tu esi braucis ar LABU vismaz 3.0 V6 166 alfu?
_________________ candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
|
Fri Apr 20, 2012 12:17 am |
|
 |
zoveraags
Pievienojies: 19 Sep 2011
Komentāri: 7
|
yuran rakstīja:Vot paradokss. 8 gadiga Honda Akkord ar 150-200 tkm par 7000 eiro ir ok, bet alfa 166 ar 70 tkm par.~ to pashu naudu ir parak dargi 
Vecīt - kā naglai uz galvas! Pagājšnedēļ biju iedevis Alfu servisā, lai nomaina filtrus, eļļu utt. un paņēmu uz dienu no māsas tieši tevis pieminēto Honda Accord benzīnu 2004.g. Nu nekad nemainītos! Mašīnai pašai par sevi nav ne vainas, bet gandrīz jebkurā niansē 166 modelis tai iekabina - nav pat jēga visu uzskaitīt. Kādēļ par to, ko dāvā 166, būtu jāmaksā krietni mazāk, nekā par Akordu, kas ir vājāks autiņš??
Un vēl - Tornado te rakstīja, ka pircis 159 lētāk utt. Nu bet loģiski - Audi A4 arī maksās lētāk par A6. Sevišķi vēl, ja A6 būs nobraucis 60 000 bet A4, teiksim 150 000. Par savējo pirms 5 gadiem samaksāju 22k Eur kopā ar visu atvešanu. Vai tad, ja būtu gribējis, nebūtu varējis par tādu naudu paņemt 159?
Bet nu saprotu šūmēšanos - šis atjaunotais modelis pie mums ir retums, tādēļ ar izkropļotu vērtības mēru LV. Līdz ar to piedāvājums jau pēc savas būtības nav domāts jebkuram - tikai tas, kas "zina drēbi", vēlas un ir spējīgs maksāt par kvalitāti, kā arī būs pietiekami iedziļinājies un papētījis situāciju tirgū, novērtēs iespēju.
|
Fri Apr 20, 2012 12:26 am |
|
 |
alfa166
Pievienojies: 10 Aug 2010
Komentāri: 201
|
zoveraags rakstīja:alfa166 rakstīja:smic rakstīja:Jauks auto
smuks gan. vakar mobilē tieši šitos lūrēju, tā ap 4000 Euro kaut ko jau var dabūt.
Vispār žēl, ka LV šitos modeļus neviens neved iekšā. Piedāvājuma praktiski nav.
Principā normālam(ne super duper krutam) 2003 gadam vajadzētu maksāt pie mums ap 3000 Ls +/600 Ls, atkarībā no komplektācijas.
Es laikam pagaidīšu vēl 2 gadus, kad cipars jau būs patīkamāks šiem auto. Lai gan pēc 2 gadi 159 jau maksās ap 4000 Ls
Katram, protams, ir tiesības uz savu viedokli, bet šeit būtu korekti atklāt visas detaļas: par 4000 EUR var dabūt krietni nobrauktu Alfu, tā ap 200 000km ar visām no tā izrietošajām sekām. Par 5000 EUR ja palaimēsies, varbūt atradīsi ar apmēram 150 000 nobraukumu. Pierēķini cenai ~ 1k par pārbaudēm Vācijā, transportēšanu, reģistrēšanu u.c. izdevumus. Svaigi šādi modeļi, automāti ar noskrējienu zem 100 štukām mobīlē maksā sākot no 8 900 EUR + atvešana. Pērkot auto ar 60 000 noskrējienu Tu maksā par to ka šādā mašīnā vēl ilgi varēsi vienkārši vizināties bez nopietnas viesošanās servisā un prāviem ieguldījumiem. Protams, var arī formāli skatīties tikai uz reģistrācijas gadu un cenu, neņemot vērā faktisko mašīnas stāvokli. Izlielīties paziņu lokā ar lētu pirkumu, bet noklusēt, kā tu lielu daļu šīs starpības nolocīsi servisā vai vienkārši ikdienā izjutīsi izsēdētos sēdekļos vai citās - tehniskās niansēs. Un 159 ir vidējā, nevis biznesa klase Tas ir pavisam cits auto un, atklāti sakot, tajā ir ļoti maz no tā fīlinga un "alfisma", kas ir 166 modelī. Prozit!
Ar visām četrām gribas Tev piekrist, bet ja es šobrīd braucu ar 166, kura man ar sākuma cenu + visiem remontiem kopumā uz šodienu ir izmaksājusi ap 2000 Ls, tad summa 5900 Ls ir stipri pa lielu cipars, lai par to naudu iegūtu 3 gadus jaunāku, citādi tehniski gandrīz tādu pašu auto, kāds man ir šobrīd. Protams, ar svaigāku sajūtu salonā un gaitā un garantiju, ka es ar to auto varu droši braukt vismaz 4 gadus, lai gan remonti kā jaunākām tā vecākām ir neizbēgami, jo detaļas pa LV ceļiem lūzt visām. Taču būsim reāli, pēc 4 gadi, tas auto maksās tos pašus 2000 Ls. Tātad vērtības krišanās gadā 800-1000 Ls.
Pēc nobraukuma un citiem parametriem tā summa pilnībā atbilst prasītajai. Bet nu pakaļa un salons ir 12 gadus vecs, tāpēc tīri psiholoģiski vairāk par 4000 Ls es nevarētu par šādu auto maksāt, lai vai kas tur iekšā. Būsim reāli, tas dizains tomēr ir vecs priekš tās cenas, lai gan auto izskatās super eleganti un diski ir the best.
Pēdējoreiz rediģējis alfa166 Mon Apr 23, 2012 3:14 pm; pavisam rediģēts 1 reizi
|
Fri Apr 20, 2012 2:00 am |
|
 |
muuris
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 2628
Atrašanās vieta: Valmiera
|
zoveraags rakstīja:
Katram, protams, ir tiesības uz savu viedokli, bet šeit būtu korekti atklāt visas detaļas: par 4000 EUR var dabūt krietni nobrauktu Alfu, tā ap 200 000km ar visām no tā izrietošajām sekām. Par 5000 EUR ja palaimēsies, varbūt atradīsi ar apmēram 150 000 nobraukumu. Pierēķini cenai ~ 1k par pārbaudēm Vācijā, transportēšanu, reģistrēšanu u.c. izdevumus. Svaigi šādi modeļi, automāti ar noskrējienu zem 100 štukām mobīlē maksā sākot no 8 900 EUR + atvešana. Pērkot auto ar 60 000 noskrējienu Tu maksā par to ka šādā mašīnā vēl ilgi varēsi vienkārši vizināties bez nopietnas viesošanās servisā un prāviem ieguldījumiem. Protams, var arī formāli skatīties tikai uz reģistrācijas gadu un cenu, neņemot vērā faktisko mašīnas stāvokli. Izlielīties paziņu lokā ar lētu pirkumu, bet noklusēt, kā tu lielu daļu šīs starpības nolocīsi servisā vai vienkārši ikdienā izjutīsi izsēdētos sēdekļos vai citās - tehniskās niansēs. Un 159 ir vidējā, nevis biznesa klase Tas ir pavisam cits auto un, atklāti sakot, tajā ir ļoti maz no tā fīlinga un "alfisma", kas ir 166 modelī. Prozit!
Šitam piekrist daļēji, jo
auto zem 100kkm ir ok, taču dārgākais auto mezgls, kārba, ir jau ar vecu eļļu, ko nemaina.
Protams salons būs biku svaigāks, bet negribu teikt, ka manam 200kkm auto tas būtu mega izsēdēts, laikam paviegls vācietis trāpījies.
Bet šeit ir galvenais BET. pa cenas starpību es varu nomainīt gan kārbu, kas atkal ies 200+kkm, gan VISU ritošo, kura maz brauktam, ar kaltētām buksēm, pēc pārdesmit kkm pa LV tāpat būs jāmaina.
Galā gan jau +/-, gan dārgais gan lētais eksemplārs būs līdzīgā cenā, bet uz lēto var paveikties ietaupīt (un ietaupīt krietni, ja pats darbus dara).
UN jāpiekrīt, ka 166 ir stingri vairāk Alfisma kā 159
159 ir pārāk daudz "vācisma vai eiropisma"sabāsts.
|
Fri Apr 20, 2012 9:00 am |
|
 |
Tornado667
Pievienojies: 09 Dec 2011
Komentāri: 152
Atrašanās vieta: Rīga
2006 Alfa-Romeo 159SW
|
alfa166 rakstīja:zoveraags rakstīja:alfa166 rakstīja:smic rakstīja:Jauks auto
smuks gan. vakar mobilē tieši šitos lūrēju, tā ap 4000 Euro kaut ko jau var dabūt.
Vispār žēl, ka LV šitos modeļus neviens neved iekšā. Piedāvājuma praktiski nav.
Principā normālam(ne super duper krutam) 2003 gadam vajadzētu maksāt pie mums ap 3000 Ls +/600 Ls, atkarībā no komplektācijas.
Es laikam pagaidīšu vēl 2 gadus, kad cipars jau būs patīkamāks šiem auto. Lai gan pēc 2 gadi 159 jau maksās ap 4000 Ls
Katram, protams, ir tiesības uz savu viedokli, bet šeit būtu korekti atklāt visas detaļas: par 4000 EUR var dabūt krietni nobrauktu Alfu, tā ap 200 000km ar visām no tā izrietošajām sekām. Par 5000 EUR ja palaimēsies, varbūt atradīsi ar apmēram 150 000 nobraukumu. Pierēķini cenai ~ 1k par pārbaudēm Vācijā, transportēšanu, reģistrēšanu u.c. izdevumus. Svaigi šādi modeļi, automāti ar noskrējienu zem 100 štukām mobīlē maksā sākot no 8 900 EUR + atvešana. Pērkot auto ar 60 000 noskrējienu Tu maksā par to ka šādā mašīnā vēl ilgi varēsi vienkārši vizināties bez nopietnas viesošanās servisā un prāviem ieguldījumiem. Protams, var arī formāli skatīties tikai uz reģistrācijas gadu un cenu, neņemot vērā faktisko mašīnas stāvokli. Izlielīties paziņu lokā ar lētu pirkumu, bet noklusēt, kā tu lielu daļu šīs starpības nolocīsi servisā vai vienkārši ikdienā izjutīsi izsēdētos sēdekļos vai citās - tehniskās niansēs. Un 159 ir vidējā, nevis biznesa klase Tas ir pavisam cits auto un, atklāti sakot, tajā ir ļoti maz no tā fīlinga un "alfisma", kas ir 166 modelī. Prozit!
Ar visām četrām gribas Tev piekrist, bet ja es šobrīd braucu ar 166, kura man ar sākuma cenu + visiem remontiem kopumā uz šodienu ir izmaksājusi ap 2000 Ls, tad summa 5900 Ls ir stipri pa lielu cipars, lai par to naudu iegūtu 3 gadus jaunāku, citādi tehniski gandrīz tādu pašu auto, kāds man ir šobrīd. Protams, ar svaigāku sajūtu salonā un gaitā un garantiju, ka es ar to auto varu droši braukt vismaz 4 gadus, lai gan remonti kā jaunākām tā vecākām ir neizbēgami, jo detaļas pa LV ceļiem lūzt visām. Taču būsim reāli, pēc 4 gadi, tas auto maksās tos pašus 2000 Ls. Tātad vērtības krišanās gadā 800-1000 Ls. Vai to kāds arī rēķina?
Pēc nobraukuma un citiem parametriem tā summa pilnībā atbilst prasītajai. Bet nu pakaļa un salons ir 12 gadus vecs, tāpēc tīri psiholoģiski vairāk par 4000 Ls es nevarētu par šādu auto maksāt, lai vai kas tur iekšā. Būsim reāli, tas dizains tomēr ir vecs priekš tās cenas, lai gan auto izskatās super eleganti un diski ir the best.
Man ar šķiet, ka tas cipars ap 4000 Ls vai nedaudz vairāk būtu adekvāts par tādu auto, bet nepilnas 6 štukas jau es nemaksātu. Tomēr tas auto ražonā bija sen un morāli diezgan novecojis.
Arī ss.lv viens līdzīgs tirgojas un ciparā pat zem 4k Ls:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/alfa-romeo/166/gnxib.html
ok, varbūt aprīkojumā kas mazāk, nobraukums lielāks, bet nu starpība 2k Ls tomēr ir milzīga.
P.S. Un manai 159 ar nobraukums pērkot bija tik 72000
P.P.S. Man šķiet, Latvijā vairumā gadījumu nav īpaši gatavi maksāt stipri lielāku summu par auto ar mazu nobraukumu. Laikam Rumbula pie vainas, kur uzgriež cik klients vēlas
_________________ 159 SW, 2,4 JTDM, 200 ZS
www.elvadms.com - IT risinājums auto servisiem, auto dīleriem
|
Fri Apr 20, 2012 10:27 am |
|
 |
koijotins
Member of

Pievienojies: 02 May 2008
Komentāri: 5936
Atrašanās vieta: Lēdurga
1984 Alfa-Romeo 90
|
nobraukums ir tas uz ko es vismazak skatitos  jaskatas uz masinas stavokli kopuma  masinu var nodzit ari 30 000 km laika  un ir redzetas masinas kas ar 300 000+ km ir vel perfekta stavokli  jeb nak prata anuks:
sarunajas divas damas
-zini gribu pardot masinu bet nevaru del nobraukuma kas ir 250 000
- man ir meistars kas uzgriezis cik vajag
tiek uzgriezti 50 000 un pec paris dienam sis satiekas
- nu pardevi masinu??
- ne, nafig pardot ja tik 50 000 nobraukums
_________________ visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
|
Fri Apr 20, 2012 10:41 am |
|
 |
Kaspars D
Pievienojies: 26 Nov 2009
Komentāri: 664
Atrašanās vieta: Riga
|
muuris rakstīja:
Bet šeit ir galvenais BET. pa cenas starpību es varu nomainīt gan kārbu, kas atkal ies 200+kkm, gan VISU ritošo, kura maz brauktam, ar kaltētām buksēm, pēc pārdesmit kkm pa LV tāpat būs jāmaina.
Galā gan jau +/-, gan dārgais gan lētais eksemplārs būs līdzīgā cenā, bet uz lēto var paveikties ietaupīt (un ietaupīt krietni, ja pats darbus dara).
Tieši tā. Ja to auto pirktu glabāšanai, garāžas papildināšani, nu pabrauktu pa vasarām pāris tūkstošus gadā, tad, protams, laba izvēle.
Bet aktīvi lietojot ikdienā pēc pāris gadiem viņš sasniedz to vidējo 2k cenu līmeni.
Tas ir labs piedāvājums svētdienas mašīnai, ilgtermiņa lietošanai, diemžēl pieprasījums tajā segmentā ir maziņš...
|
Fri Apr 20, 2012 10:52 am |
|
 |
arba
Member of

Pievienojies: 16 Jul 2006
Komentāri: 5514
Atrašanās vieta: Rīga
1975 Alfa-Romeo GTV 2000 Bertone
|
NEbrauksim no viena grāvja otrā
Mašīna ir mehānisku agregātu kopums, kuriem visiem ir meh nodilums, kurš ir atkarīgs no lietošanas laika un intensitātes  
Tātad autiņam, ar 200 000 km , defektu būs ievērojami vairāk kā pie 100 000, lūzīs starteris, ģenerators, radiators, ūdens sūknis, stūres reika, stūres sūknis , gultņi, spara rats u.t.t. kas pie 100 vēl nelūzt
Tas ko mēs ikdienā remontejam un mainām ik pa 50 000, tam gan ir vienalga, vai nobraukums ir 100 vai 200
_________________ es atgriezos 3 x
|
Fri Apr 20, 2012 2:33 pm |
|
 |
ralfins
Member of

Pievienojies: 17 Jul 2007
Komentāri: 6688
Atrašanās vieta: Rīga
|
|
Fri Apr 20, 2012 2:36 pm |
|
 |
Cosa Nostra
Member of

Pievienojies: 03 Mar 2010
Komentāri: 1653
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo 155
|
|
Fri Apr 20, 2012 3:12 pm |
|
 |
ralfins
Member of

Pievienojies: 17 Jul 2007
Komentāri: 6688
Atrašanās vieta: Rīga
|
|
Fri Apr 20, 2012 4:03 pm |
|
 |
|
Pašlaik ir Mon Apr 28, 2025 12:26 am | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
2 lapa no 3 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|