Autors |
Ziņojums |
Nr.7
Member of

Pievienojies: 12 Oct 2006
Komentāri: 4677
2000 Alfa-Romeo 156
|
lai tā elektrifikācija iet uz krāna!
Ja nu reiz ar naftu viss slikti, tad es savu cerību lieku uz ūdeņradi.
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
|
Mon Feb 20, 2012 11:20 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
Nr.7 rakstīja:lai tā elektrifikācija iet uz krāna!
Ja nu reiz ar naftu viss slikti, tad es savu cerību lieku uz ūdeņradi.
un kas vainas elektrifikācijai?
da manis pēc kaut vai lai ūdeņradis to elektrību mašīnā ražo (tas gan esot krietni dārgāk, specifiskāk un retzemjmetālīgāk pat par modernāko akumulatoru)
Elektomotora vilkme, dinamiskais diapazons un lietošanas ērtība izpogā vienos vārtos jebkādas konstrukcijas iekšdedzes dzinēju. lai vai ko neteiktu
Gribās agresīvāku responzi - tak uzraksti inverterim jaudas līkni un iebāz piepīpētājā soundracer...
_________________ in Busso we trust...
|
Mon Feb 20, 2012 11:33 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
tantes pietura runa, ka priusveidigajiem akisi kalpo kadus ~150k km, pec tam to autinu var izmest, jo jauns akis maksa 1/2 no jauna priusveidiga
reno bija apjegusi problemas butibu un pardod masinu bez aka, kurs tiek papildus iznomats un attiecigi nekad neizbeidzas un nav japerk jauns
bet man kaut ka skiet, ka masinas uz elektribu nav nekas tads progresivs, pieskruvet kerrai spuldziti vareja jau Edisons 1850. gada
|
Tue Feb 21, 2012 12:40 am |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
elbee rakstīja:tantes pietura runa, ka priusveidigajiem akisi kalpo kadus ~150k km, pec tam to autinu var izmest, jo jauns akis maksa 1/2 no jauna priusveidiga
reno bija apjegusi problemas butibu un pardod masinu bez aka, kurs tiek papildus iznomats un attiecigi nekad neizbeidzas un nav japerk jauns
bet man kaut ka skiet, ka masinas uz elektribu nav nekas tads progresivs, pieskruvet kerrai spuldziti vareja jau Edisons 1850. gada
nokurināt melno zapti bija vienkāršāk un iekšdedzes dzinēju attīstība pēdējos 100 gadus ir bijusi lielāka (īpaši strauja pēdējos ~10-15 gados) nekā ekeltrotehnikas atīstība
_________________ in Busso we trust...
|
Tue Feb 21, 2012 12:49 am |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
P.S.
kad tā zampa beigsies nebrīnīšos, ka sekos "pēkšņi atklājumi" kā var ko citu liet iekšā vai kā megafiksi var saražot, uzlādēt, uzkrāt elektrību...
_________________ in Busso we trust...
|
Tue Feb 21, 2012 12:51 am |
|
 |
Nr.7
Member of

Pievienojies: 12 Oct 2006
Komentāri: 4677
2000 Alfa-Romeo 156
|
palaidniex rakstīja:Nr.7 rakstīja:lai tā elektrifikācija iet uz krāna!
Ja nu reiz ar naftu viss slikti, tad es savu cerību lieku uz ūdeņradi.
un kas vainas elektrifikācijai?
da manis pēc kaut vai lai ūdeņradis to elektrību mašīnā ražo (tas gan esot krietni dārgāk, specifiskāk un retzemjmetālīgāk pat par modernāko akumulatoru)
Elektomotora vilkme, dinamiskais diapazons un lietošanas ērtība izpogā vienos vārtos jebkādas konstrukcijas iekšdedzes dzinēju. lai vai ko neteiktu
Gribās agresīvāku responzi - tak uzraksti inverterim jaudas līkni un iebāz piepīpētājā soundracer... 
 Tieši tā! Elekrodzinēji + iekšējais ģnerators IMO ir ceļš kuru iet. Un neko citu lietderīgāku es neredzu, kā ūdeņraža sintēzi (vai kā viņu tur sauca) ar dajebko. Ģeneratoram šajā gadījumā nav obligāti jābūt virzuļdzinējam.
Bet tikmēr visa pasaule to vien gaida, kad atvērs akumulatoru maiņa stacijas, vai rozešu piestepselēšanās punktus, akumulatoru utilizāciju utt.. To bīda parlamenti un ražotāji valstiskā līmenī = radīt valsts dotētu infrastruktūru par ārprātīgām summām no nodokļu maksātāju līdzekļiem, kuri pēc tam nākotnē vēl turpinās nodrošināt šīs sistēmas profitu.
Ceru, ka es kļūdos.
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
|
Tue Feb 21, 2012 12:52 am |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
Nr.7 rakstīja:palaidniex rakstīja:Nr.7 rakstīja:lai tā elektrifikācija iet uz krāna!
Ja nu reiz ar naftu viss slikti, tad es savu cerību lieku uz ūdeņradi.
un kas vainas elektrifikācijai?
da manis pēc kaut vai lai ūdeņradis to elektrību mašīnā ražo (tas gan esot krietni dārgāk, specifiskāk un retzemjmetālīgāk pat par modernāko akumulatoru)
Elektomotora vilkme, dinamiskais diapazons un lietošanas ērtība izpogā vienos vārtos jebkādas konstrukcijas iekšdedzes dzinēju. lai vai ko neteiktu
Gribās agresīvāku responzi - tak uzraksti inverterim jaudas līkni un iebāz piepīpētājā soundracer... 
Tieši tā! Elekrodzinēji + iekšējais ģnerators IMO ir ceļš kuru iet. Un neko citu lietderīgāku es neredzu, kā ūdeņraža sintēzi (vai kā viņu tur sauca) ar dajebko. Ģeneratoram šajā gadījumā nav obligāti jābūt virzuļdzinējam.
Bet tikmēr visa pasaule to vien gaida, kad atvērs akumulatoru maiņa stacijas, vai rozešu piestepselēšanās punktus, akumulatoru utilizāciju utt.. To bīda parlamenti un ražotāji valstiskā līmenī = radīt valsts dotētu infrastruktūru par ārprātīgām summām no nodokļu maksātāju līdzekļiem, kuri pēc tam nākotnē vēl turpinās nodrošināt šīs sistēmas profitu.
Ceru, ka es kļūdos.
skaidrs ka pieliks akcīzi JEBKAM,kas būš nepieciešam tā kā degviela... lai vai kas
un ja neražos elektrību, ūdeņradi, bet iesim uz cukurbiežu spirtu - - jebkam būs akcīzīte, valsts licences un mazmonopoliņi...
nešaubies ne mirkli, ka nebūs tehnoloģiju, kas no tā izspruka!
_________________ in Busso we trust...
|
Tue Feb 21, 2012 12:55 am |
|
 |
Trax
Pievienojies: 17 Aug 2006
Komentāri: 7415
Atrašanās vieta: LV
|
tantēm elbee pieturā, iespējams, ir taisnība - litija-jonu akumulatoriem ir 1000 lādēšanu mūžs, ja ar pilnu var nobraukt 150km, tad sarezinam ar 1000 un iegūstam šo rezultātu.
es gaidu daudz bilžu no jaunās teslas, ko solīja tūdaļ atrādīt publiski.
|
Tue Feb 21, 2012 8:23 am |
|
 |
Didzis
Member of

Pievienojies: 26 Apr 2010
Komentāri: 1147
Atrašanās vieta: Rīga, Cēsis
2000 Alfa-Romeo 2.5 v6
|
Nu lūk maisam gaals vaļa , tādēļ bija vajadzīga DAKARA ?
|
Tue Feb 21, 2012 9:43 am |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
Autosports ne reizi vien ir ielas auto izmantoto tehnoloģiju poligons...
_________________ in Busso we trust...
|
Tue Feb 21, 2012 10:35 am |
|
 |
Ti
Pievienojies: 16 Jan 2009
Komentāri: 1186
Atrašanās vieta: Riga
2006 Alfa-Romeo 156 CW
|
man likties, ka nafta vēl ir čupu čupām. Ne jau velti Statoils buvē kaut kadus mega uber astronomiskos sūkņus nekurienes vidu... + vel tantes runa, ka Ziemeļjura krieviem esot savi 40 % no pasaules naftas kas nav apgūta. Domaju, ka kamer bus soļķis, mūs vadīs un manipules ka marionetes. Visi elektro projekti ir kā protests, bet vai tas ir rentabli? Un LV tik driz varam necerēt uz baigo spērienu no vlasts puses, jo tak no katra litra papildinam budžetu.
_________________ Traktors izbijis
|
Tue Feb 21, 2012 11:58 am |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
Ti rakstīja:man likties, ka nafta vēl ir čupu čupām. Ne jau velti Statoils buvē kaut kadus mega uber astronomiskos sūkņus nekurienes vidu... + vel tantes runa, ka Ziemeļjura krieviem esot savi 40 % no pasaules naftas kas nav apgūta. Domaju, ka kamer bus soļķis, mūs vadīs un manipules ka marionetes. Visi elektro projekti ir kā protests, bet vai tas ir rentabli? Un LV tik driz varam necerēt uz baigo spērienu no vlasts puses, jo tak no katra litra papildinam budžetu.
tās melnās zampas nav maz, bet nav arī daudz
jautajums par to, cil lēti/dārgi tā iegūštama
kad naftas cena grozījās ap 25$ par barelu, Kanādai naftas nebija...
Kad cena uzleca vir 78$ par barelu tiem momentā tā parādījās un tika iepirkti pasaulē lielākie ekskavatori naftas piesūcināto smilšu rakšanai tālajops ziemeļos...
_________________ in Busso we trust...
|
Tue Feb 21, 2012 12:06 pm |
|
 |
NIKSONS
Pievienojies: 10 May 2007
Komentāri: 4423
2012 Alfa-Romeo voyager
|
Paskaties tos ice road truckers
Kādas pūles (un $$$) ir jāpieliek lai no tā āņa kko izpumpētu. Bet neko, džeki kačā...
Vēl nesen rādija, kā lukoils Arktikā cīnās. Ir speciāli uzbūvēti seklūdens ledlauži - tankkuģi. Tiem tikai savienojumu galviņas ar platformām maksā ap 1M $...
_________________ A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station.
|
Tue Feb 21, 2012 12:31 pm |
|
 |
xls99
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 4132
2003 Alfa-Romeo 147GTA
|
patreizejais viedoklis - visi tie elektriskie/hybrida dranduljeti ir bezjedzigi... vai nu nav galigi spejigi paveikt, kas no auto tiek prasits (sapratigu distanchu parvaresana, dizains, ietilpiba), vai ari tie ir nesamerigi dargi.
Bet nu viens ir skaidrs, ka kada bridi no naftas produktu lietosanas bus jaatsakas. Tik pat skaidrs ir ari tas, ka lielo naftas magnatu seifos stav papravas datu chupinjas ar daznedazadiem alternativiem energijas avotiem, kuri tiks palaisti tirgu tiklidz nafta pa trubam vairs nepludis.. un visi steigsus parsedisies uz dranduljetiem ar citu energijas avotu.
Es izsaku minejumu, ka letakais/ertakais/sapratigakais utt. risinajums bus, katra automasina pa nelielam atomreaktorinjam. brauc bez uzpildes daaaafiga, videi "gandriz" draudzigs (ja tiek atrisinata urana, vai vel tur ka utilizacijas problema), un citejadi erts lietosanaa.
|
Tue Feb 21, 2012 8:12 pm |
|
 |
Ti
Pievienojies: 16 Jan 2009
Komentāri: 1186
Atrašanās vieta: Riga
2006 Alfa-Romeo 156 CW
|
Urans vairak nav stiligs, tagad čaļi jau spelejas magnetizetu plazmu. Vienigi ilgag pa 30 sekundem nevar noturet.
_________________ Traktors izbijis
|
Tue Feb 21, 2012 8:20 pm |
|
 |
|