Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 5 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3, 4, 5  Nākošais
Elektriskie zuši
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Elektriskie zuši 
Atļaušos piestartēt topiku, kuram paredzu lielu un garu nākotni. Droši vien, ka ne rīt, bet pēc vairākiem gadiem pašiem būs smieklīgi palasīties


Palieku pie uzskata, ka garāk vai vēlāk visi auto darbosies no rozetes.
Jau tagad tā tendence diezgan strauji iet tajā virzienā. Ok, es neesmu nekāds galvā sists ekomentālists, kurš pirmais skries un metīs savu maku uz ambrazūras <tm>, bet palēnām tam ir jāsāk gatavoties. Jo sevišķi tāpēc, ka otra mašīna mums ģimenē ir vajadzīga, tā brauc nelielus attālumus pa pilsētu un man ir garāža, kur tādu vāģi uzlādēt.
Līdz šim piedāvātās elektromašīnas bija vnk smieklīgas. Taisnība topgera geķiem, kuri ņirdz par džīvizu un priusu.
Es iedomājos savu ideālo nākotnes mašīnu.
Noteikti – kombinētais draivs, tā lai nav jāskraida apkārt meklējot štepseli. Baterijas tukšas, iekurbulējam motoru un braucam. Lai var aizbraukt arī līdz laukiem
pilnizmēra. Tā lai var braukt sieva un 3 bērni
Accu kapacitāte 30 – 50 km. Tas ir +/- vidējais dienas stiepiens pa pilsētu
ar dinamiku vismaz ap 100 sec. @sotaks
tā lai ir arī saprotamā cenā

Kas līdz šim bija piedāvāts, bija diezgan nožēlojams. Tiesa gan neesmu tā baigi pētijis un interesējies, bet nu piemēram elektriskie micu, kurus nopirka igauņi ir ok pastniekiem, bet ne ģimenei, renim arī ir kaut kādi modeļi, bet nu kropļi. Tojotas/lehus risinājumi ir diezgan smieklīgi. Kāda jēga no hibrīda, kurš uz aķiem var nobraukt 2 km. c
Volvo pieteica jaunu konceptu uz V60 bāzes. Viss it kā zaibis – 215 Zs no d5 dīzeļa + 70 Zs no elektrības = 6 sec @ 100 km/h. Baterijas pietiek uz 50 km, motori un piedziņas menedžējami kā vajag. Salons kā jau V60 – viss kārtībā...
Bet nu 60k EUR liek skatīties tālāk.... :kaspich:

Te tālāk dalāmies savos novērojumos un pārdomās naac


_________________
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station.
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
man viens jautājums neliek mieru par elektro auto,  ziema ?
cik viņi tērē apsildei ?
vai tas ir pilnīgs s...., salīdzinot ar pārējo ?


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
bļin domāju ,ka runāsim par īstiem elektriskajiem zušiem, nesen saskatijos National Geograpik un būtu varējis ar ko padalīties  Very Happy  Very Happy

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) MSN Messenger

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Opel  Ampera - ir vej tu gou.
Ir akkū un elektropiedziņā ar visiem baisajiem Nm, un ir iekšdedzes ģenerators, ja jābrauc uz pāķiem...
Un nejaukt šito ar hiprīdprīmusiem.

A ziemā akumulatori un inverters silst - no tā a rī apslida salonu...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
arba rakstīja:
man viens jautājums neliek mieru par elektro auto,  ziema ?
cik viņi tērē apsildei ?
vai tas ir pilnīgs s...., salīdzinot ar pārējo ?


elektromotori jau arī silst, hvz vai pietiekami un vai to siltumu var saprātīgi novadīt salonā  hmm

tas Kalifornijas variants ar maināmiem aķiem šķiet diezgan prātīgs - kad aķis tukšs, iebrauc benzīntankā un apmaini. ja pārklājums ir pietiekams - nav problēmu aizbraukt kaut līdz Berlīnei....ik pa laikam apmainot aķi

cik saprotu, tad viens no elektroauto plusiem - diezgan vienkārši un nedārgi ir pilnpiedziņas risinājumi - pie katra rata pa motoriņam. aizbraucot uz ezeru - ieslēdzam 70% aizmguri, 30% priekšā un aidaaaa

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tev droši vien vajag Tesla  naac

http://www.teslamotors.com/

Tik protams tā cena pagaidām ir bik pa lielu  emo  Bet vismaz neizskatās pēc iepirkumu ratiņiem  super  
Bet nu ņemot vērā, ka izskatās labi, pietiekoši lieli, nobraukt var tīri daudz ar uzlādi un brauc arī labi, tad liekas no šobrīd esošajiem elektroauto pievilcīgākais variants...

Es ar no tāda neatteiktos  Rolling Eyes


_________________
159 SW, 2,4 JTDM, 200 ZS Twisted Evil
www.elvadms.com - IT risinājums auto servisiem, auto dīleriem
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tas, ar ko vakar Mejs braukaja, izskatijas ok Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Elektromotoram ziemā drošvien pofig, bet akumulatoriem...


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
j.k. rakstīja:
Elektromotoram ziemā drošvien pofig, bet akumulatoriem...


Lai sāktu braukt elektrības pietiek, bet tiklīdz sāc braukt - elektroķīmiskais process tos pašus lēnām uzsilda
Līdzīgi kā variants - ja akū ziemā negriež starteri gana ātri - 10 min gabarītuguņu dara brīnumus... naac


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tornado667 rakstīja:
Tev droši vien vajag Tesla  naac

http://www.teslamotors.com/

Tik protams tā cena pagaidām ir bik pa lielu  emo  Bet vismaz neizskatās pēc iepirkumu ratiņiem  super  
Bet nu ņemot vērā, ka izskatās labi, pietiekoši lieli, nobraukt var tīri daudz ar uzlādi un brauc arī labi, tad liekas no šobrīd esošajiem elektroauto pievilcīgākais variants...

Es ar no tāda neatteiktos  Rolling Eyes


60k$ aizdīķa, kas nostāsies 60kEUR šeit.
 emo  emo  emo
To ko vēlas NIKSONS, tā arī būtu jāmaxā. Liels auto, daudz aķu, daudz elektronikas (salīdzinoši ar mugursomu)
Bet, tā kā mūsdienu auto kalpo 5...7 gadus, šādu piķi atpelnīt nav iespējams. Ekonomijai ir jābūt ekonomiskai  Wink

Manas domas ka way to go ir OSLO piemērs- mugursomas par lētām naudām.
Izrādās tas OSLO buddy nav nemaz lēts, ~24kEUR, pagaidām.
http://www.puremobility.com/upload/Buddy_priser_08_10_2010_Norge_v2.pdf



Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palaidniex rakstīja:
j.k. rakstīja:
Elektromotoram ziemā drošvien pofig, bet akumulatoriem...


Lai sāktu braukt elektrības pietiek, bet tiklīdz sāc braukt - elektroķīmiskais process tos pašus lēnām uzsilda
Līdzīgi kā variants - ja akū ziemā negriež starteri gana ātri - 10 min gabarītuguņu dara brīnumus... naac

tb. ziemā automātiski auto pielāgosies ceļa apstākļiem, varēs pabraukt tikai ar 30kmh, 60kmh vietā naac


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Patiesībā tas viss ir liela hui..
Ja parēķina cik resursu tiek iztērēts šo auto izveidei, elektrībassaražošanai, tad pāri paliek čik
Tas ļauj bagātām pilsētām attīrīt savu gaisu, pārvirzot visu dabu maitājošo procesu uz citu vietu
Viena lidmašīna Rīga - Berlīne sadedzina vairāk naftas nekā visi Latvijas alfisti dzīves laikā Smile


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
petjka rakstīja:
Tornado667 rakstīja:
Tev droši vien vajag Tesla  naac

http://www.teslamotors.com/

Tik protams tā cena pagaidām ir bik pa lielu  emo  Bet vismaz neizskatās pēc iepirkumu ratiņiem  super  
Bet nu ņemot vērā, ka izskatās labi, pietiekoši lieli, nobraukt var tīri daudz ar uzlādi un brauc arī labi, tad liekas no šobrīd esošajiem elektroauto pievilcīgākais variants...

Es ar no tāda neatteiktos  Rolling Eyes


60k$ aizdīķa, kas nostāsies 60kEUR šeit.
 emo  emo  emo
To ko vēlas NIKSONS, tā arī būtu jāmaxā. Liels auto, daudz aķu, daudz elektronikas (salīdzinoši ar mugursomu)
Bet, tā kā mūsdienu auto kalpo 5...7 gadus, šādu piķi atpelnīt nav iespējams. Ekonomijai ir jābūt ekonomiskai  Wink

Manas domas ka way to go ir OSLO piemērs- mugursomas par lētām naudām.
Izrādās tas OSLO buddy nav nemaz lēts, ~24kEUR, pagaidām.
http://www.puremobility.com/upload/Buddy_priser_08_10_2010_Norge_v2.pdf



Šitais tieši izskatās pēc iepirkuma ratiņiem...  aiwa
Nevaru sevi iedomāties tādā braucot...
Un kā NIKSONS šādā iestūķētu sievu ar 3 bērniem?  aiwa


_________________
159 SW, 2,4 JTDM, 200 ZS Twisted Evil
www.elvadms.com - IT risinājums auto servisiem, auto dīleriem
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Aerobus patērē 1500 kg degvielas uz 100 km !!!
Skaitās ļoti ekonomiska
Rīga Berlīne - 15 000 kg !!!!
Ja visus pasažierus (555) vestu ar Niiksona volvo degvielu iztērētu 2x mazāk !!!


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
arba rakstīja:
Aerobus patērē 1500 kg degvielas uz 100 km !!!
Skaitās ļoti ekonomiska
Rīga Berlīne - 15 000 kg !!!!
Ja visus pasažierus (555) vestu ar Niiksona volvo degvielu iztērētu 2x mazāk !!!


tas ir fakts, toties ne tik āatri, lai vai ka Niksons pārsniegtu  ātrumu...
Bet runājot par ekoloģiskumu - elektrību var saražot arī neizmantojot naftu un fosīlos resursus.
Auto ar iekšdedzes dinēju ir nesalīdzināmi vairāk detaļu un mezglu, kā arī tā apkope prasa daudz vairāk detaļu un smērvielu (arī rafinētiu fosīlie resursi), to ražošana rada normālu resursu un citu lietu patēriņu...

Elektromotoru uzražot ir vienkāršāk, tam nav jāmaina regulāri eļļa utt, nav vajadzīgi diferenciāļi, pārnesumkārbas utt...
Un katrā mašīnā ir vismaz 2 elektromotori ģenerators un starteris...

Saražot dzinēju, kārbas, difus, pusasis, miroņgalvavs, bremzes  utt un tos apkopt uzturēt noteikti nav baigi lētāk kā izgatavot katrā ritenī ievietojamu elektromotoru, kas veic visas šīs funkcijas un elektroniku, kas to vada tomēr IR lētāk...

Sitiet mani ar vaļēju krūšturi, bet es tā domāju!


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 5 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3, 4, 5  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database