Atbildēt pie šī temata 117 lapa no 159 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 116, 117, 118 ... 157, 158, 159  Nākošais
Interesanti exemplaari
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
yuran rakstīja:
koijotins rakstīja:
sodien uzzinaju par latvija esosu 164 q4 kam bija nojukusi viskomufte bet esot ceriba ka rit busot ielas  Rolling Eyes


kur ta ir ?
cik sapratu tad jaunciema  Wink


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
alfistos ir?


_________________
GTV6
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
yuran rakstīja:
alfistos ir?
nav


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
naac  http://www.auto24.ee/used/948273

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Kaspars D rakstīja:
naac  http://www.auto24.ee/used/948273
zini teiksu ka gribu kadreiz dzive izbraukt ar 164 Q4 Rolling Eyes  varetu but interesanti  Rolling Eyes


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
koijotins rakstīja:
Kaspars D rakstīja:
naac  http://www.auto24.ee/used/948273
zini teiksu ka gribu kadreiz dzive izbraukt ar 164 Q4 Rolling Eyes  varetu but interesanti  Rolling Eyes

Tas ir kaukas labs? Jeb no sērijas, kad auzas ir lielas, no FWD uztaisa AWD... kad jau ir par vēlu.

Citāts:
The Q4 four-wheel-drive system (Viscomatic) was co-developed with the Austrian company Steyr-Puch.[4] The system was very advanced when compared to other 4WD systems at that time. The system consisted of a viscous coupling unit, central epicyclic differential and Torsen differential in the rear. The whole system is connected to ABS and Motronic units. The power driven to the rear axle is continuously variable from 0 to 100%, so the car can be fully front- or rear-wheel-drive as conditions require.


Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
petjka rakstīja:
koijotins rakstīja:
Kaspars D rakstīja:
naac  http://www.auto24.ee/used/948273
zini teiksu ka gribu kadreiz dzive izbraukt ar 164 Q4 Rolling Eyes  varetu but interesanti  Rolling Eyes

Tas ir kaukas labs? Jeb no sērijas, kad auzas ir lielas, no FWD uztaisa AWD... kad jau ir par vēlu.

Citāts:
The Q4 four-wheel-drive system (Viscomatic) was co-developed with the Austrian company Steyr-Puch.[4] The system was very advanced when compared to other 4WD systems at that time. The system consisted of a viscous coupling unit, central epicyclic differential and Torsen differential in the rear. The whole system is connected to ABS and Motronic units. The power driven to the rear axle is continuously variable from 0 to 100%, so the car can be fully front- or rear-wheel-drive as conditions require.
tas nav syncro  nono  tas ir pirmsakums tavam krossam  Wink


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Es tik saprotu ka tur pietiekoši daudz elektronikas, tā kā jautri paliek pēc 10+gadiem to visu uzturēt naac


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
koijotins rakstīja:
petjka rakstīja:
koijotins rakstīja:
Kaspars D rakstīja:
naac  http://www.auto24.ee/used/948273
zini teiksu ka gribu kadreiz dzive izbraukt ar 164 Q4 Rolling Eyes  varetu but interesanti  Rolling Eyes

Tas ir kaukas labs? Jeb no sērijas, kad auzas ir lielas, no FWD uztaisa AWD... kad jau ir par vēlu.

Citāts:
The Q4 four-wheel-drive system (Viscomatic) was co-developed with the Austrian company Steyr-Puch.[4] The system was very advanced when compared to other 4WD systems at that time. The system consisted of a viscous coupling unit, central epicyclic differential and Torsen differential in the rear. The whole system is connected to ABS and Motronic units. The power driven to the rear axle is continuously variable from 0 to 100%, so the car can be fully front- or rear-wheel-drive as conditions require.
tas nav syncro  nono  tas ir pirmsakums tavam krossam  Wink


Nekā tamldzīga. Tāpat kā mūsdienu quattro sistēma pret "veco labo" mehānisko kvatru (hint: VW Iltis). Tikai viss otrādi Smile Mūsdienu Q4 (un pionieris šai sistēmai bija tieši CW, tikai nākamie nāca Audi Q7 un S4) izmanto 3. paaudzes Torsenus... kā izrādijās... BEZ pakaļējā bloķa! Doh! Tas arī izskaidro pamatīgo Q4 understeeru, lēnus līkumus mēģinot izkapāt ar vilkmi. Kāda jēga, ja priekšu rauj ārā un pakaļā spolē iekšējais ritenis?


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Oga rakstīja:
koijotins rakstīja:
petjka rakstīja:
koijotins rakstīja:
Kaspars D rakstīja:
naac  http://www.auto24.ee/used/948273
zini teiksu ka gribu kadreiz dzive izbraukt ar 164 Q4 Rolling Eyes  varetu but interesanti  Rolling Eyes

Tas ir kaukas labs? Jeb no sērijas, kad auzas ir lielas, no FWD uztaisa AWD... kad jau ir par vēlu.

Citāts:
The Q4 four-wheel-drive system (Viscomatic) was co-developed with the Austrian company Steyr-Puch.[4] The system was very advanced when compared to other 4WD systems at that time. The system consisted of a viscous coupling unit, central epicyclic differential and Torsen differential in the rear. The whole system is connected to ABS and Motronic units. The power driven to the rear axle is continuously variable from 0 to 100%, so the car can be fully front- or rear-wheel-drive as conditions require.
tas nav syncro  nono  tas ir pirmsakums tavam krossam  Wink


Nekā tamldzīga. Tāpat kā mūsdienu quattro sistēma pret "veco labo" mehānisko kvatru (hint: VW Iltis). Tikai viss otrādi Smile Mūsdienu Q4 (un pionieris šai sistēmai bija tieši CW, tikai nākamie nāca Audi Q7 un S4) izmanto 3. paaudzes Torsenus... kā izrādijās... BEZ pakaļējā bloķa! Doh! Tas arī izskaidro pamatīgo Q4 understeeru, lēnus līkumus mēģinot izkapāt ar vilkmi. Kāda jēga, ja priekšu rauj ārā un pakaļā spolē iekšējais ritenis?
tu paskaidro tad man principu ko fwd dod bremzesana ar kreiso kaju  Wink  un iegusi preti atbildi ko dod iekseja pakaleja rata spolesana  Wink


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Citāts:
The system consisted of a viscous coupling unit, central epicyclic differential and Torsen differential in the rear.


tas ir 155 Q4, pa vidu planetarie zobrati, kas sadala prieksu/pakalu pastaviga attieciba, aizmugure blokis, prieksa visko blokis, tapec ta masina visu laiku iet ar visiem cetriem un iet super

164 laikam atskiras tas centralais parvads, bet tada gadijuma augstakminetais apraksts nav isti korekts

crossam un 159/Brera nav bloka pakaleja tilta down par prieksejo tiltu nezinu, gan jau ari nav

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
p.s veca kvatra ir ar piespiedu bloki  Wink  veca (80-85 gadam) ar vakumu strada jaunakie elektriski  Wink  
un tagad atklasu noslepumu kapec vecajam kvatram bloki juk ara  Wink  VINS PILNIGI IESLEDZAS TIKAI PABRAUCOT PUSMETRU ATPAKAL UN TA PAT VINU ATSLEDZ PILNIBA  Wink 99 % latvijas vecam kvatram kas ir ielas tiesi sita ir tie bloki nokauti  Wink


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
Citāts:
The system consisted of a viscous coupling unit, central epicyclic differential and Torsen differential in the rear.


tas ir 155 Q4, pa vidu planetarie zobrati, kas sadala prieksu/pakalu pastaviga attieciba, aizmugure blokis, prieksa visko blokis, tapec ta masina visu laiku iet ar visiem cetriem un iet super

164 laikam atskiras tas centralais parvads, bet tada gadijuma augstakminetais apraksts nav isti korekts

crossam un 159/Brera nav bloka pakaleja tilta down par prieksejo tiltu nezinu, gan jau ari nav


exactly. CW, 159/Brera priekšā un starp tiltiem ir.


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Pilnīgs 45
http://www.alfaholics.com/our-cars/alfaholics-cars/giulia-ti-super-replica/finished/






_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
WOW! Shocked

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) MSN Messenger
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 117 lapa no 159 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 116, 117, 118 ... 157, 158, 159  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database