 |
2 lapa no 3 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
Oga
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
Nebūtu baltās piedāvājuma, sieva droši vien šobrīd tieši ar 2.4JTD Q4 arī brauktu... štepselējot ātrumus ar rociņu, jo vēl pāris gadus atpakaļ dīzelis un pilnpiedziņa bija dabūjams tikai ar "mešalku". Tā kā nobraukumi mazi, patēriņam nav nozīmes. Un tad, lai kāds arī tas JTDm nebūtu, Holdena "galīgi neskanošais" (tm) V6 gan griežās, gan skan, gan iet patīkamāk kā dīzelis. Un nesmird
Par pilnpiedziņu. Nepiekrītu Niksonam. Pilnpiedziņa vieglajā pasažieru automašīnā nebūt nav tādēļ, lai ar to brauktu pa Ādažu poligona off-road maršrutu, bet gan a) stabilitātei slidenos, un ne tikai, apstākļos un b) vismaz man subjektīvi šķiet, ka labākai vadāmībai kopumā. Vārdu sakot - Q4 ir must have, ja vien ir iespēja.
Nu un 159 Ti ar lielo dīzeli un pilnpiedziņu varētu būt http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/200702/2007-alfa-romeo-159-ti-1_460x0w.jpg
_________________ Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
|
Wed Dec 21, 2011 11:24 am |
|
 |
finns
Pievienojies: 07 May 2009
Komentāri: 1266
Atrašanās vieta: Rīga / Helsinki
1988 Alfa-Romeo 33
|
Oga rakstīja:
Par pilnpiedziņu. Nepiekrītu Niksonam. Pilnpiedziņa vieglajā pasažieru automašīnā nebūt nav tādēļ, lai ar to brauktu pa Ādažu poligona off-road maršrutu, bet gan a) stabilitātei slidenos, un ne tikai, apstākļos un b) vismaz man subjektīvi šķiet, ka labākai vadāmībai kopumā. Vārdu sakot - Q4 ir must have, ja vien ir iespēja.
A kas tur tam Q4 to piedzinju realizee un kaa? Nav gadijumaa parasts priekshpiedzinjas auto lidz briidim, kad vajag vairaakus ritenjus griezhamies?
p.s. Neatceros kas Tiguanam bij iekshaa, bet man ljoti patika. Protams, bez piedzinjas var iztikt, bet labaak nobraukt lidz Usmas ez pashai apakshai un uzkraameeties, nekaa nest deeljus, mastus buras utt ar rocinjaam. Ar bezpiedzinju es tur lejaa nebrauktu.
|
Wed Dec 21, 2011 11:47 am |
|
 |
vilsons
Pievienojies: 18 Jul 2006
Komentāri: 5241
Atrašanās vieta: Rīga
2012 Alfa-Romeo MITO
|
Oga rakstīja:Nebūtu baltās piedāvājuma, sieva droši vien šobrīd tieši ar 2.4JTD Q4 arī brauktu... štepselējot ātrumus ar rociņu, jo vēl pāris gadus atpakaļ dīzelis un pilnpiedziņa bija dabūjams tikai ar "mešalku". Tā kā nobraukumi mazi, patēriņam nav nozīmes. Un tad, lai kāds arī tas JTDm nebūtu, Holdena "galīgi neskanošais" (tm) V6 gan griežās, gan skan, gan iet patīkamāk kā dīzelis. Un nesmird
Par pilnpiedziņu. Nepiekrītu Niksonam. Pilnpiedziņa vieglajā pasažieru automašīnā nebūt nav tādēļ, lai ar to brauktu pa Ādažu poligona off-road maršrutu, bet gan a) stabilitātei slidenos, un ne tikai, apstākļos un b) vismaz man subjektīvi šķiet, ka labākai vadāmībai kopumā. Vārdu sakot - Q4 ir must have, ja vien ir iespēja.
Nu un 159 Ti ar lielo dīzeli un pilnpiedziņu varētu būt http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/200702/2007-alfa-romeo-159-ti-1_460x0w.jpg
+1000
_________________ Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
|
Wed Dec 21, 2011 11:48 am |
|
 |
Oga
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
finns rakstīja:
A kas tur tam Q4 to piedzinju realizee un kaa? Nav gadijumaa parasts priekshpiedzinjas auto lidz briidim, kad vajag vairaakus ritenjus griezhamies?
Citāts:The "Q4" four-wheel drive system utilises a Torsen type C twin differential (front and center differential in the same unit)
Citāts:It's a proper, permanent, three diff setup. None of that nonesense VW use where it's front wheel drive until it needs to be all wheel drive.
"The ‘Alfa Q4’ system
The Alfa 159 also adopts an evolved version of the permanent 4x4 system with three differentials (with a Torsen C self-locking unit at the centre). The heart of this design is the ‘Alfa Romeo Q4 four-wheel drive’ system, which splits torque constantly and dynamically between the four wheels, reaching the highest levels of active safety and sportiness. The Torsen C self-locking differential sends drive torque 57% to the rear wheels and 43% to the front. The system also guarantees excellent traction in all grip conditions by automatically checking any slipping.
The torque split between the front and rear axles is modulated constantly by the Torsen C central differential on the basis of grip.
This feature harnesses sportiness to enhance active safety. Modulation is mechanical, continuous and gradual, to enhance the perception of optimal, enjoyable, easy driving. There are no gaps in the torque delivery. Where grip is concerned, the behaviour adapts gradually and smoothly to changing road conditions. This ‘mechanical’ control is backed up by electronic stability control, which boosts performance and safety margins, in line with the Alfa Romeo philosophy.
The car is the state of the art in technical terms and offers important advantages:
• Q4 permanent four-wheel drive with a Torsen C self-locking differential makes for better roadholding, entertaining driving and smooth responses. Other technological archetypes with electronically controlled joints do not achieve the optimal balance between understeer and oversteer or the smoothness that are innate in the Alfa 159, and translate into superb active safety.
• The torque split in favour of the rear axle makes driving even more entertaining, because the car is even easier to handle, without detracting in any way from stability during sudden lane changes on the motorway, or other emergency manoeuvres.
• The possibility of travelling safely when grip is poor without having to use electronics to split torque, enhancing the enjoyment of driving.
We could say that the Alfa 159 Sportwagon Q4 interprets four-wheel drive from the Alfa Romeo point of view: it is basically a ‘mechanical’ system enhanced by cutting-edge electronic technology to guarantee maximum comfort and entertainment, combined with superb performance and absolute safety."
I've also found that it can split the power between (72/2 and (22/7 front/rear.
_________________ Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
|
Wed Dec 21, 2011 12:03 pm |
|
 |
poteriks
Pievienojies: 02 Dec 2011
Komentāri: 20
|
finns rakstīja:Oga rakstīja:
Par pilnpiedziņu. Nepiekrītu Niksonam. Pilnpiedziņa vieglajā pasažieru automašīnā nebūt nav tādēļ, lai ar to brauktu pa Ādažu poligona off-road maršrutu, bet gan a) stabilitātei slidenos, un ne tikai, apstākļos un b) vismaz man subjektīvi šķiet, ka labākai vadāmībai kopumā. Vārdu sakot - Q4 ir must have, ja vien ir iespēja.
A kas tur tam Q4 to piedzinju realizee un kaa? Nav gadijumaa parasts priekshpiedzinjas auto lidz briidim, kad vajag vairaakus ritenjus griezhamies?
p.s. Neatceros kas Tiguanam bij iekshaa, bet man ljoti patika. Protams, bez piedzinjas var iztikt, bet labaak nobraukt lidz Usmas ez pashai apakshai un uzkraameeties, nekaa nest deeljus, mastus buras utt ar rocinjaam. Ar bezpiedzinju es tur lejaa nebrauktu.
Tur tipa torsen t 3 diferenciali, tadi esot ari audi rs4, s4, q7. ta sistema vismaz audi nu galigi nav vienkarsa, tamdel nevaru par to q4 izdomat..
|
Wed Dec 21, 2011 12:10 pm |
|
 |
Tornado667
Pievienojies: 09 Dec 2011
Komentāri: 152
Atrašanās vieta: Rīga
2006 Alfa-Romeo 159SW
|
vilsons rakstīja:poteriks rakstīja:Tornado667 rakstīja:vilsons rakstīja:poteriks rakstīja:MAD_DOG rakstīja:Tas ir atkarīg no tā, cik ir specifisku detalu, tieši šādai komplektācijai.
Imho - nedomāju, ka daudz.
Bet vai kādreiz vēl būs iespēja nopirkt tādu komplektāciju - maz ticams
Cik saprotu, tad lielākā šķirba ir piekarē! 
nekāda dižā atšķirība piekarē nav.problēmas abām ir vienādas.kādas tās ir priekšpiedziņas,tādas pašas tās ir Q4 AR159.piekares detaļas abām ir vienādas,vismaz cik ir bijusi darīšana
ar mani ir tā,ka vienīgais kas mani attur no AR156Q4 krosa iepirkšanas ir tas,ka tur ir tikai viens vienīgs 1.9JTD dīzelis-priekš manis tas ir par maz,bet vot AR159SWQ4 gan es labprāt iepirktu ja vien finanses to atļautu un tas trakais 2.4JTD20v dīzelis iet mega labi tas būtu vienīgais variants uz ko es parakstītos iegādāties dīzeli savā īpašuma.
Man ir tieši tas trakais 2,4 JTDm dīzelis iekš 159SW tik bez Q4. Varu piekrist, ka iet mega labi un kopumā mašīna pat ļoti apmierina. Par tehnisko pusi gan neko daudz nepateikšu, jo pieder tikai 2 nedēļas
Vienīgais mīnuss, ka apetīte laba tam dīzelim, bet ir jau kumeļi ko barot 
Tas tā varētu būt- nav jau nissan note! 

Zinu ka nav tas Nissan Note. Tāpēc jau tādu paņēmu. Apnika braukt ar mazlitrāžas kompaktnieku kas neiet...
Un te parunājot šodien ar vienu kolēģi radās jauns termins - "Dīzeļa Kapsēta"
|
Wed Dec 21, 2011 12:13 pm |
|
 |
poteriks
Pievienojies: 02 Dec 2011
Komentāri: 20
|
Tornado667 rakstīja:vilsons rakstīja:poteriks rakstīja:Tornado667 rakstīja:vilsons rakstīja:poteriks rakstīja:MAD_DOG rakstīja:Tas ir atkarīg no tā, cik ir specifisku detalu, tieši šādai komplektācijai.
Imho - nedomāju, ka daudz.
Bet vai kādreiz vēl būs iespēja nopirkt tādu komplektāciju - maz ticams
Cik saprotu, tad lielākā šķirba ir piekarē! 
nekāda dižā atšķirība piekarē nav.problēmas abām ir vienādas.kādas tās ir priekšpiedziņas,tādas pašas tās ir Q4 AR159.piekares detaļas abām ir vienādas,vismaz cik ir bijusi darīšana
ar mani ir tā,ka vienīgais kas mani attur no AR156Q4 krosa iepirkšanas ir tas,ka tur ir tikai viens vienīgs 1.9JTD dīzelis-priekš manis tas ir par maz,bet vot AR159SWQ4 gan es labprāt iepirktu ja vien finanses to atļautu un tas trakais 2.4JTD20v dīzelis iet mega labi tas būtu vienīgais variants uz ko es parakstītos iegādāties dīzeli savā īpašuma.
Man ir tieši tas trakais 2,4 JTDm dīzelis iekš 159SW tik bez Q4. Varu piekrist, ka iet mega labi un kopumā mašīna pat ļoti apmierina. Par tehnisko pusi gan neko daudz nepateikšu, jo pieder tikai 2 nedēļas
Vienīgais mīnuss, ka apetīte laba tam dīzelim, bet ir jau kumeļi ko barot 
Tas tā varētu būt- nav jau nissan note! 

Zinu ka nav tas Nissan Note. Tāpēc jau tādu paņēmu. Apnika braukt ar mazlitrāžas kompaktnieku kas neiet...
Un te parunājot šodien ar vienu kolēģi radās jauns termins - "Dīzeļa Kapsēta" 
 līdz šim visu laiku braukāju ar bavārieti 330d, nedomāju, ka alfas dīzeļa kaps būs dziļāks!
|
Wed Dec 21, 2011 12:19 pm |
|
 |
Oga
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
Beidz. Viss ir labi ar to sistēmu. Patiesībā interesanti ir tas, ka Q7 bija pirmais auto, kurā tika lietota šī sistēma... uzreiz pēc crosswagon  Jā jā, 156 CW bija pirmais ar šiem jaunās paaudzes torseniem. Vēl atceros kaut kur lasījis par to, ka galvenā atšķirība no iepriekšējiem diffiem ir t.s. torque-on-demand fīča. Resp., tu spied gāzes pedāli uz sniega un diffs sabloķējas PIRMS sāk griezties riteņi. Reālā dzīvē ir tā, ka nevienu mirkli tu nejūti, ka kaut kas kaut kur pieslēdzas, atslēdzas, bloķējas, utt. Mašīna brauc, kā vajag un viss. Galvenais - nemīzt un spiest pareizo pedāli. Jo vairāk slīd, jo vairāk gāzi!
_________________ Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
|
Wed Dec 21, 2011 12:24 pm |
|
 |
Tornado667
Pievienojies: 09 Dec 2011
Komentāri: 152
Atrašanās vieta: Rīga
2006 Alfa-Romeo 159SW
|
poteriks rakstīja:Tornado667 rakstīja:vilsons rakstīja:poteriks rakstīja:Tornado667 rakstīja:vilsons rakstīja:poteriks rakstīja:MAD_DOG rakstīja:Tas ir atkarīg no tā, cik ir specifisku detalu, tieši šādai komplektācijai.
Imho - nedomāju, ka daudz.
Bet vai kādreiz vēl būs iespēja nopirkt tādu komplektāciju - maz ticams
Cik saprotu, tad lielākā šķirba ir piekarē! 
nekāda dižā atšķirība piekarē nav.problēmas abām ir vienādas.kādas tās ir priekšpiedziņas,tādas pašas tās ir Q4 AR159.piekares detaļas abām ir vienādas,vismaz cik ir bijusi darīšana
ar mani ir tā,ka vienīgais kas mani attur no AR156Q4 krosa iepirkšanas ir tas,ka tur ir tikai viens vienīgs 1.9JTD dīzelis-priekš manis tas ir par maz,bet vot AR159SWQ4 gan es labprāt iepirktu ja vien finanses to atļautu un tas trakais 2.4JTD20v dīzelis iet mega labi tas būtu vienīgais variants uz ko es parakstītos iegādāties dīzeli savā īpašuma.
Man ir tieši tas trakais 2,4 JTDm dīzelis iekš 159SW tik bez Q4. Varu piekrist, ka iet mega labi un kopumā mašīna pat ļoti apmierina. Par tehnisko pusi gan neko daudz nepateikšu, jo pieder tikai 2 nedēļas
Vienīgais mīnuss, ka apetīte laba tam dīzelim, bet ir jau kumeļi ko barot 
Tas tā varētu būt- nav jau nissan note! 

Zinu ka nav tas Nissan Note. Tāpēc jau tādu paņēmu. Apnika braukt ar mazlitrāžas kompaktnieku kas neiet...
Un te parunājot šodien ar vienu kolēģi radās jauns termins - "Dīzeļa Kapsēta" 
līdz šim visu laiku braukāju ar bavārieti 330d, nedomāju, ka alfas dīzeļa kaps būs dziļāks! 
Interesanti cik tā BMW dīzeļa kapsēta tad tev rij? Par Alfu tagad pa Rīgu pārsvarā centrs, plus apsilde, siltie beņķi un automāts man tā ap 13-14 turas vidējais...
|
Wed Dec 21, 2011 12:30 pm |
|
 |
finns
Pievienojies: 07 May 2009
Komentāri: 1266
Atrašanās vieta: Rīga / Helsinki
1988 Alfa-Romeo 33
|
Tornado667 rakstīja:
Interesanti cik tā BMW dīzeļa kapsēta tad tev rij? Par Alfu tagad pa Rīgu pārsvarā centrs, plus apsilde, siltie beņķi un automāts man tā ap 13-14 turas vidējais...
O joh! PZ tos vieglos! Man tadi cipari sanaak ziemaa ar smagu kaaju pa pilseetu .... ar Discovery 2 automaatu.
V8 protams vareeja vairaak  , lai tam viegla prese ...  (Nee, nekas shim nesapliisa, tas tika izdeviigi paardots apzinaatai izniicinaashanai )
|
Wed Dec 21, 2011 12:35 pm |
|
 |
poteriks
Pievienojies: 02 Dec 2011
Komentāri: 20
|
Tornado667 rakstīja:poteriks rakstīja:Tornado667 rakstīja:vilsons rakstīja:poteriks rakstīja:Tornado667 rakstīja:vilsons rakstīja:poteriks rakstīja:MAD_DOG rakstīja:Tas ir atkarīg no tā, cik ir specifisku detalu, tieši šādai komplektācijai.
Imho - nedomāju, ka daudz.
Bet vai kādreiz vēl būs iespēja nopirkt tādu komplektāciju - maz ticams
Cik saprotu, tad lielākā šķirba ir piekarē! 
nekāda dižā atšķirība piekarē nav.problēmas abām ir vienādas.kādas tās ir priekšpiedziņas,tādas pašas tās ir Q4 AR159.piekares detaļas abām ir vienādas,vismaz cik ir bijusi darīšana
ar mani ir tā,ka vienīgais kas mani attur no AR156Q4 krosa iepirkšanas ir tas,ka tur ir tikai viens vienīgs 1.9JTD dīzelis-priekš manis tas ir par maz,bet vot AR159SWQ4 gan es labprāt iepirktu ja vien finanses to atļautu un tas trakais 2.4JTD20v dīzelis iet mega labi tas būtu vienīgais variants uz ko es parakstītos iegādāties dīzeli savā īpašuma.
Man ir tieši tas trakais 2,4 JTDm dīzelis iekš 159SW tik bez Q4. Varu piekrist, ka iet mega labi un kopumā mašīna pat ļoti apmierina. Par tehnisko pusi gan neko daudz nepateikšu, jo pieder tikai 2 nedēļas
Vienīgais mīnuss, ka apetīte laba tam dīzelim, bet ir jau kumeļi ko barot 
Tas tā varētu būt- nav jau nissan note! 

Zinu ka nav tas Nissan Note. Tāpēc jau tādu paņēmu. Apnika braukt ar mazlitrāžas kompaktnieku kas neiet...
Un te parunājot šodien ar vienu kolēģi radās jauns termins - "Dīzeļa Kapsēta" 
līdz šim visu laiku braukāju ar bavārieti 330d, nedomāju, ka alfas dīzeļa kaps būs dziļāks! 
Interesanti cik tā BMW dīzeļa kapsēta tad tev rij? Par Alfu tagad pa Rīgu pārsvarā centrs, plus apsilde, siltie beņķi un automāts man tā ap 13-14 turas vidējais...
Tev gan smaga kāja  man manuālis un ta mierigi braukajot pilseta ap 10 grozas. videjais kompis 7,5 rāda. bet es tā pa mierīgo!
|
Wed Dec 21, 2011 12:36 pm |
|
 |
Tornado667
Pievienojies: 09 Dec 2011
Komentāri: 152
Atrašanās vieta: Rīga
2006 Alfa-Romeo 159SW
|
poteriks rakstīja:Tornado667 rakstīja:poteriks rakstīja:Tornado667 rakstīja:vilsons rakstīja:poteriks rakstīja:Tornado667 rakstīja:vilsons rakstīja:poteriks rakstīja:MAD_DOG rakstīja:Tas ir atkarīg no tā, cik ir specifisku detalu, tieši šādai komplektācijai.
Imho - nedomāju, ka daudz.
Bet vai kādreiz vēl būs iespēja nopirkt tādu komplektāciju - maz ticams
Cik saprotu, tad lielākā šķirba ir piekarē! 
nekāda dižā atšķirība piekarē nav.problēmas abām ir vienādas.kādas tās ir priekšpiedziņas,tādas pašas tās ir Q4 AR159.piekares detaļas abām ir vienādas,vismaz cik ir bijusi darīšana
ar mani ir tā,ka vienīgais kas mani attur no AR156Q4 krosa iepirkšanas ir tas,ka tur ir tikai viens vienīgs 1.9JTD dīzelis-priekš manis tas ir par maz,bet vot AR159SWQ4 gan es labprāt iepirktu ja vien finanses to atļautu un tas trakais 2.4JTD20v dīzelis iet mega labi tas būtu vienīgais variants uz ko es parakstītos iegādāties dīzeli savā īpašuma.
Man ir tieši tas trakais 2,4 JTDm dīzelis iekš 159SW tik bez Q4. Varu piekrist, ka iet mega labi un kopumā mašīna pat ļoti apmierina. Par tehnisko pusi gan neko daudz nepateikšu, jo pieder tikai 2 nedēļas
Vienīgais mīnuss, ka apetīte laba tam dīzelim, bet ir jau kumeļi ko barot 
Tas tā varētu būt- nav jau nissan note! 

Zinu ka nav tas Nissan Note. Tāpēc jau tādu paņēmu. Apnika braukt ar mazlitrāžas kompaktnieku kas neiet...
Un te parunājot šodien ar vienu kolēģi radās jauns termins - "Dīzeļa Kapsēta" 
līdz šim visu laiku braukāju ar bavārieti 330d, nedomāju, ka alfas dīzeļa kaps būs dziļāks! 
Interesanti cik tā BMW dīzeļa kapsēta tad tev rij? Par Alfu tagad pa Rīgu pārsvarā centrs, plus apsilde, siltie beņķi un automāts man tā ap 13-14 turas vidējais...
Tev gan smaga kāja man manuālis un ta mierigi braukajot pilseta ap 10 grozas. videjais kompis 7,5 rāda. bet es tā pa mierīgo! 
Nu taupot var 12 litros ierakstīties. Cik esmu skatījies, tad šitais Q-tronic automāts laikam tāds nevisai ekonomisks. Pēc datiem pilsētā bija 11,6 L/100km.
Sedanam patēriņš atsevišķi mehāniskai un automātam norādīts un automāts pa pilsētu 2 litri vairāk ēd:
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/38143.html
Tā kā tā tam laikam ir jābūt...
Ir te vēl kāds alfists ar 159to un 2,4 JTDM un Q-Tronic automātu?
|
Wed Dec 21, 2011 1:04 pm |
|
 |
poteriks
Pievienojies: 02 Dec 2011
Komentāri: 20
|
Tornado667 rakstīja:poteriks rakstīja:Tornado667 rakstīja:poteriks rakstīja:Tornado667 rakstīja:vilsons rakstīja:poteriks rakstīja:Tornado667 rakstīja:vilsons rakstīja:poteriks rakstīja:MAD_DOG rakstīja:Tas ir atkarīg no tā, cik ir specifisku detalu, tieši šādai komplektācijai.
Imho - nedomāju, ka daudz.
Bet vai kādreiz vēl būs iespēja nopirkt tādu komplektāciju - maz ticams
Cik saprotu, tad lielākā šķirba ir piekarē! 
nekāda dižā atšķirība piekarē nav.problēmas abām ir vienādas.kādas tās ir priekšpiedziņas,tādas pašas tās ir Q4 AR159.piekares detaļas abām ir vienādas,vismaz cik ir bijusi darīšana
ar mani ir tā,ka vienīgais kas mani attur no AR156Q4 krosa iepirkšanas ir tas,ka tur ir tikai viens vienīgs 1.9JTD dīzelis-priekš manis tas ir par maz,bet vot AR159SWQ4 gan es labprāt iepirktu ja vien finanses to atļautu un tas trakais 2.4JTD20v dīzelis iet mega labi tas būtu vienīgais variants uz ko es parakstītos iegādāties dīzeli savā īpašuma.
Man ir tieši tas trakais 2,4 JTDm dīzelis iekš 159SW tik bez Q4. Varu piekrist, ka iet mega labi un kopumā mašīna pat ļoti apmierina. Par tehnisko pusi gan neko daudz nepateikšu, jo pieder tikai 2 nedēļas
Vienīgais mīnuss, ka apetīte laba tam dīzelim, bet ir jau kumeļi ko barot 
Tas tā varētu būt- nav jau nissan note! 

Zinu ka nav tas Nissan Note. Tāpēc jau tādu paņēmu. Apnika braukt ar mazlitrāžas kompaktnieku kas neiet...
Un te parunājot šodien ar vienu kolēģi radās jauns termins - "Dīzeļa Kapsēta" 
līdz šim visu laiku braukāju ar bavārieti 330d, nedomāju, ka alfas dīzeļa kaps būs dziļāks! 
Interesanti cik tā BMW dīzeļa kapsēta tad tev rij? Par Alfu tagad pa Rīgu pārsvarā centrs, plus apsilde, siltie beņķi un automāts man tā ap 13-14 turas vidējais...
Tev gan smaga kāja man manuālis un ta mierigi braukajot pilseta ap 10 grozas. videjais kompis 7,5 rāda. bet es tā pa mierīgo! 
Nu taupot var 12 litros ierakstīties. Cik esmu skatījies, tad šitais Q-tronic automāts laikam tāds nevisai ekonomisks. Pēc datiem pilsētā bija 11,6 L/100km.
Sedanam patēriņš atsevišķi mehāniskai un automātam norādīts un automāts pa pilsētu 2 litri vairāk ēd:
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/38143.html
Tā kā tā tam laikam ir jābūt...
Ir te vēl kāds alfists ar 159to un 2,4 JTDM un Q-Tronic automātu?
Tas ko es skatos un vel nevaru izsvert visus par vai pret ir ar roku stepselejams riks..
|
Wed Dec 21, 2011 1:14 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
200zs 2.4 motors apvienojuma ar 159 smago virsbuvi ir loti edeligs, tas ir visparzinams fakts. laba zina ir tada, ka 3.2 benzins ir vienkarsi nereali rijigs, bet 1.9 dizelis vai 2.2 benzins neviga neiet. attiecigi nav variantu, tikai 2.4
|
Wed Dec 21, 2011 1:23 pm |
|
 |
Oga
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
elbee rakstīja:200zs 2.4 motors apvienojuma ar 159 smago virsbuvi ir loti edeligs, tas ir visparzinams fakts. laba zina ir tada, ka 3.2 benzins ir vienkarsi nereali rijigs, bet 1.9 dizelis vai 2.2 benzins neviga neiet. attiecigi nav variantu, tikai 2.4 
FL mašīnās arī tas 1750TB ejot labi... Un FL esot vieglāks...
_________________ Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
|
Wed Dec 21, 2011 1:26 pm |
|
 |
|
Pašlaik ir Mon Apr 28, 2025 10:27 pm | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
2 lapa no 3 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|