Autors |
Ziņojums |
Zenons Spranda
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 104
Atrašanās vieta: Rīga
|
palaidniex rakstīja: Kurnu vēl ar Selespeed. Pat turienes alfistiem ir nepareizs priekštac par to, kas ir Selespeed un cik tas labi/slikti ir...
Kāds tad ir pareizais priekšstats?
Man laikam ir nepareizais, jo pašam izbraucot nepatika un no citiem arī neko labu neesmu dzirdējis.
Pieļauju, ka ikdienā lietojot var pierast.
R.
|
Thu Aug 10, 2006 8:00 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
Kas tieši nepatika?
Ko nozīmē izbrauci? 2 km garu līkumu?
Man arī pirmajā reizē nepatika...
P.S.
Nu lūk - tā kā tu uzskata liela daļa alfistu...
Pēdējoreiz rediģējis palaidniex Thu Aug 10, 2006 10:27 pm; pavisam rediģēts 1 reizi
_________________ in Busso we trust...
|
Thu Aug 10, 2006 8:27 pm |
|
 |
Sogjis
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 2111
Atrašanās vieta: Riga, Latvija
2000 Alfa-Romeo Spider
|
Man ir 156 selespeed, citiem vardiem 156SS, kas ir Supersport, tatad zveraa iet
|
Thu Aug 10, 2006 9:17 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
Nu neiet jau dikti ātrāk par parastu 2.0 ar Selespeed...
_________________ in Busso we trust...
|
Thu Aug 10, 2006 10:27 pm |
|
 |
xls99
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 4132
2003 Alfa-Romeo 147GTA
|
Ka reiz paris dienas atpakal bija iespeja izgazt ar Palidnieka sales speed.
Jasaka ka es biju pat loti patikami parsteigts. Lidz sim ari pret parastajiem automatiem esmu izturejies ar cienju. Uzskatu ka noteikti pienaks tas laiks kag vairs negribesies stepselet, bet gan mierigi iesesties miksta sofaa, iemest Driveaa un pukshkjinaat...
Bet nu attieciba par sales speed viens ir skaidrs, ka delj tas karbas auto noteikti nav zudusi sportiskaa izjuta... pulksteni var sljoti skaisti uzgriezt, plus veel nepamet tas shymahera sindroms opereejot ar pedaljiem aizs stures...
Karba ir savadaka, japierod, pilsetas rezima pat ljoti laba. Principa tas ir gaumes jautajums.
Sakotneji noshokeja 2 lietas (bet noteikti ne negativas), 1) No neitrala nevareju ieshtepselet 1, kamer neiedomajos nospiest bremzi (automatam parasti var iemest driva nespiezot bremzi, bet nu ari ka kuram), 2) atumu parslegsanas bridi laikam jau janomet gaze, savadak riktigs sporta rezims sanak, un atrumi sledzas pari par 5000 rpm.
|
Fri Aug 11, 2006 10:54 am |
|
 |
Oga
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
Un visus miinusus atsver skudrinjas dzenoshaa starpgaaziite, sleedzot uz leju
|
Fri Aug 11, 2006 11:02 am |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
muusdienu automaatiem un robotkaarbaam vairs nav nekaa kopeeja ar 90. gadu 4 robu aparaatiem. naakamo autinju viennoziimigi mekleeshu ar 2 pedaaljiem.
|
Fri Aug 11, 2006 11:05 am |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
Lūk arī cits viedoklis...
_________________ in Busso we trust...
|
Fri Aug 11, 2006 12:46 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
Maserati Cambiocorsa ir 1:1 Selespeed? vai ir nianses?
|
Fri Aug 11, 2006 12:50 pm |
|
 |
Sogjis
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 2111
Atrašanās vieta: Riga, Latvija
2000 Alfa-Romeo Spider
|
Ok, selespeed lietotaja viedoklis - perciet mehaniku  . Vienigais iznemums, manuprat, varetu attiekties uz limuzinklases masinu.
|
Fri Aug 11, 2006 12:57 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
elbee rakstīja:Maserati Cambiocorsa ir 1:1 Selespeed? vai ir nianses?
Man gan šķiet, ka šitam varētu būt tas Selespeed, kas iet uz GTA, bet neņemos precīzi apgalvot...
_________________ in Busso we trust...
|
Fri Aug 11, 2006 12:58 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
Sogjis rakstīja:Ok, selespeed lietotaja viedoklis - perciet mehaniku . Vienigais iznemums, manuprat, varetu attiekties uz limuzinklases masinu.
ja pie mehānikas ir liels un elastīvs V6 - tad var...
esmu jau dikti pieradis pie tā Selespeed...
Mēnesi braucu automāta režīmā, mēnesi slēdzos manuāli...
Man patīk...
Tikai ir jāpiedomā nedaudz, kad sēdies pie mehānikas...
_________________ in Busso we trust...
|
Fri Aug 11, 2006 12:59 pm |
|
 |
Oga
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
Cambiocorsa (kas par nosaukumu!!!!! es gjiibstu!) nav praktiski nekaada sakara ar Selespeed. Vismaz ne jaunai paaudzei.
Par veco Cambiocorsa:
It's a good thing the hydraulic elves operating the rear-mounted clutchless manual six-speed like to be slapped around. The Cambiocorsa box rewards fast fingers and a heavy foot with snappy clutch engagements, eye-blink-quick gearchanges, and perfectly blipped downshifts.
However, these little masochists are less comfortable when coddled. Leisurely rollouts in traffic confuse the automatic clutch. Sometimes it takes up with turbine smoothness, more often with a death grip that has your head recoiling like a sprinting pigeon's. Upshifts at light throttle are long and laborious, and the transmission automatically revisits every gear again as you slow down so that the Maserati jerks and shucks up to every stop sign.
Forget about the auto mode. In daily commuting it short-shifts itself as if under radio control by Greenpeace; in fast driving it must sense a throttle squeeze before issuing a downshift, exactly the kind of burst you give out of a corner when a gearchange might result in a life change.
Carefully feathering the throttle as you would when operating a conventional third pedal does help settle down the driveline on rollout. And grabbing neutral with the paddles as you coast up to stoplights will short-circuit the frenetic downshifting. Still, BMW's nearly transparent M3 SMG with its 11 driver-selectable shift maps puts the Cambiocorsa's clanks into sharp relief, especially considering the thrill mill the Cambiocorsa is attached to. Thankfully, there's always the Coupe GT's stick-operated six-speed for $3296 less.
http://www.caranddriver.com/reviews/2484/maserati-coupe-cambiocorsa.html
Jaunajai esot kaareiz uzlabota sleegshanaas mieriigaa rezhiimaa utt. Katraa zinjaa par to jauno Cambiocorsa arii JC utml. keksi ir sajuusmaa.
Vispaar taa esot F1 kaarba, par ko Ferrari sapnjojot jau sen. Nu laikam sapnis ir piepildiijies
|
Fri Aug 11, 2006 1:50 pm |
|
 |
Zenons Spranda
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 104
Atrašanās vieta: Rīga
|
Ja jau sākam runāt par Cambiocorsa un SMG, jāpiemin arī DSG. Lūk tā pieeja, kas ir soli tālāk par robotizētu manuālo, mani ieinteresē. Cik esmu lasījis, neviens sliktu nesaka, drīzāk slavē.
Manā īsajā pāris kilometru pieredzē, pārslēgšanās ātrums un plūstamība bija augstā līmenī.
R.
P.S. Palaidniex - izbraucu es apm. 15km.
Pieļauju, ka ar laiku varētu pierast atlaist vai piespiest gāzi īstajā brīdī un tad šis aparāts iepatiktos.
It īpaši, ja auto kādreiz jāiedod maigai būtnei, kurai nepatīk raustīt kloķi.
P.S.S. Un man vēl joprojām bail no tik sarežģītiem mehānismiem uz AR. Ja nu kāds Luigi pēc sarkanvīna glāzes ir sajaucis sarkano ar zaļo vadiņu. (tikai nesitiet, nesitiet!)
|
Fri Aug 11, 2006 9:20 pm |
|
 |
Oga
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
Pagpag. SMG un DSG atskiras ar to, ka viena ir VW un otra - BMW, ne?
Abas ir pre-selektiivaas divsajuugu mehaaniskaas kaarbas ar automaatisku sajuugu. Idejiski tas pats Selespeed vai Cambiocorsa vien ir, tikai, pateicoties 2 sajuugiem, no kuriem viens tur iesleegtu naakamo robu veel tad, kad Tu par to pat nedomaa, shausmiigaa aatrumaa sleedz robus... Te nu atkal jaapieziimee, ka manu paarvietoshanos neviens nehronometree. Un es nepirkshu Golfu par mazlietotas GTA cenu tikai taadeelj, ka tam aatrumi paarsleedzas mikrosekundi aatraak
|
Mon Aug 14, 2006 11:11 am |
|
 |
|