Autors |
Ziņojums |
palaidniex
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
elbee rakstīja:svecites jau nomainiju, viena aizgaja pensija turbina pagaidam tikai slapina, ta vel kadu laiku pagaidis
Ķipa Tvinspārka zobsiksnas kariess un svecīšu maiņa ir būtiski lētāki prieki...
_________________ in Busso we trust...
|
Tue Nov 08, 2011 11:07 pm |
|
|
Janoss
Pievienojies: 08 Nov 2011
Komentāri: 64
|
liels paldies par informāciju. izskatās, ka šāda problēmiņa nav man vienīgajam. tad jau nav tik traki, tikai domaaju par degvielas ekonomiju, darba temperatūra izmaina patēriņu, nu redzēs, sildīt salonu silda kā traks, galvenais lai ziemā pašam nav jāsalst nost. bet vispār, kā ir šim modelim, kur ir ahileja papēži un no kā jāuzmanās?
|
Tue Nov 08, 2011 11:15 pm |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
palaidniex rakstīja:elbee rakstīja:svecites jau nomainiju, viena aizgaja pensija turbina pagaidam tikai slapina, ta vel kadu laiku pagaidis
Ķipa Tvinspārka zobsiksnas kariess un svecīšu maiņa ir būtiski lētāki prieki...
par twinsparkiem desmit reizu esmu rakstijis, ka pasi ipasnieki vainigi, ka sit karterus, laicigi nemaina un/vai nepielej ellu, kad vajadzigs, un nemaina zobsiksnu tad, kad pienakas to darit kopa ar visiem rulliem. protams, ir gadijumi, kad luzt varsti vai klani, bet es laikam tadus zinu nu kadus varbut divus. a citadi tiem dzinejiem neka tada nav- mafs, lambda, klokvarpstas agriezienu devejs un caura gaisa truba. bosch lambda iet apmeram ~100k km, mafs musu apstaklos bisku mazak, truba vienreiz masinas muza jasalime, tas klokenes devejs varbut ari vienreiz masinas muza pie 400k km noskrejiena nojuk, nomaini un aizmirsti. platina sveces tiem vecajiem srotiem likt ir vienkarsi neprats, ja analogas bosch sveces ir 4x letakas un savus 40k km mierigi nokalpos. sprauslas, spoles, sukni viniem ipasi nebojajas.
dizelim tomer ir daudz vairak un dargak kam sabojaties...
|
Tue Nov 08, 2011 11:34 pm |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
ps: un janem vera, ka videjais dizelis bus nogajis 2x vairak par videjo twinsparku
|
Tue Nov 08, 2011 11:37 pm |
|
|
palaidniex
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
elbee rakstīja:ps: un janem vera, ka videjais dizelis bus nogajis 2x vairak par videjo twinsparku
nu tad uz cik kkm ir jāuzremontē turbīniņa, cik bieži jānomaina kvēlsvecītes utt?
Te jau ir atbilde, ka iespējams latvijas lietotājs ir pirmais kas to dara un uz špendeles ir jau virs 150 kkm...
Dīzelim var nomirt kvēlsvece, sprauslas un turbīna. Nu vēl var aizaugt EGRs... Pa lielam viss... Turbīna ir jāuzremontē vienreiz īpašnieka un auto kopīgajā mūžā, divreiz, ja jānobrauc simtiem tūkstošu km, reti kurš Latvijā tik ilgi lieto vienu dīzeli...
Pencīnniekam lambda, MAFs, sveces, siksnas (pie kam var gadīties ka tās nedavelk servisa apkopes intervālu - ļoti prognozējami vai ne?), gaisa trubas, eļļas līmenis utt. Saraksts būtiski "īsāks" un kopsummā baisi "lētāks" vane?
Staļingrada motorā dēļ kariesa nav taču lētāk par nomirušu turbīnu...
Tākā būtiskas atšķirības nemanu
_________________ in Busso we trust...
|
Wed Nov 09, 2011 8:37 am |
|
|
kaspars
Pievienojies: 21 Oct 2006
Komentāri: 2200
|
kopš vakar vakara ir ir viedoklis par 156 dīzeļa darba temperatūru, pirms termostata nomaiņas temperatūras rādītājs pilsēta gāzējot uzkāpa max uz 60 grādiem, uz šosejas bultiņa nekustējās vispār, nomainot termostatu temperatūras rādītājs uzkapj un apstājas 2 mm pirms 90 grādu atzīmes domāju, ka arī degvielas patēriņs nokritīsies p.s. CF3 termostata nomaiņa ir kkāds to cilvēku kurš izdomāja recirkulācijas trubu novietot pie paša termostata vajadzētu nošaut!
_________________ candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
|
Wed Nov 09, 2011 10:02 am |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
Manis minetie cipari ir ar jaunu termostatu, mos tomer vacijas, belgijas masinas kaut ka atskiras no italu masinam?
|
Wed Nov 09, 2011 10:42 am |
|
|
palaidniex
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
|
Wed Nov 09, 2011 10:52 am |
|
|
Ti
Pievienojies: 16 Jan 2009
Komentāri: 1186
Atrašanās vieta: Riga
2006 Alfa-Romeo 156 CW
|
Traktoram termostats 47 Ls, tik nepateiksu kur pirku, laikam vel Barona ielas itāļu veikala
_________________ Traktors izbijis
|
Wed Nov 09, 2011 10:54 am |
|
|
Ti
Pievienojies: 16 Jan 2009
Komentāri: 1186
Atrašanās vieta: Riga
2006 Alfa-Romeo 156 CW
|
|
Wed Nov 09, 2011 10:57 am |
|
|
kurbel
Pievienojies: 17 Apr 2007
Komentāri: 1648
Atrašanās vieta: Carnikava
|
|
Wed Nov 09, 2011 11:09 am |
|
|
petjka
Member of
Pievienojies: 22 Mar 2011
Komentāri: 1606
1990 Alfa-Romeo 75
|
|
Wed Nov 09, 2011 11:37 am |
|
|
vilsons
Pievienojies: 18 Jul 2006
Komentāri: 5241
Atrašanās vieta: Rīga
2012 Alfa-Romeo MITO
|
palaidniex rakstīja:elbee rakstīja:ps: un janem vera, ka videjais dizelis bus nogajis 2x vairak par videjo twinsparku
nu tad uz cik kkm ir jāuzremontē turbīniņa, cik bieži jānomaina kvēlsvecītes utt?
Te jau ir atbilde, ka iespējams latvijas lietotājs ir pirmais kas to dara un uz špendeles ir jau virs 150 kkm...
Dīzelim var nomirt kvēlsvece, sprauslas un turbīna. Nu vēl var aizaugt EGRs... Pa lielam viss... Turbīna ir jāuzremontē vienreiz īpašnieka un auto kopīgajā mūžā, divreiz, ja jānobrauc simtiem tūkstošu km, reti kurš Latvijā tik ilgi lieto vienu dīzeli...
Pencīnniekam lambda, MAFs, sveces, siksnas (pie kam var gadīties ka tās nedavelk servisa apkopes intervālu - ļoti prognozējami vai ne?), gaisa trubas, eļļas līmenis utt. Saraksts būtiski "īsāks" un kopsummā baisi "lētāks" vane?
Staļingrada motorā dēļ kariesa nav taču lētāk par nomirušu turbīnu...
Tākā būtiskas atšķirības nemanu
palabošu.
dīzelim tāpat,kā pencīniekam var nomirt gaisa masas mērītājs un viņi mirst.
siksna var aiziet pie tēviem tāpat un arī tad ir staļingrads
turbīnu var remontēt ne vienu vien reizi lietošanas laikā,ja auto netiek pareizi ekspluatēts kā turbo motoram pienākas
EGRs var aiziet pie dieviem ne vienu vien reizi lietotāja ļaikā,jo redz pie mums vēljoprojām daudzos valda uzskats,ka ar dieseli nevar/nedrīkst,nav paredzēts gāzēt.un tieši dēl tā,ka netiek normāli ekspluatēts(pagāzēts)sāk aizaugt dieseli ieplūdes kolektors un līdzarto EGRs un arī pašā motorā/degkamerā sāk veidoties uzaugumi kuri mēdz pie kautkādā apstākļu sakritībām atdalīties un pa taisno triecas pret turbīnas lāpstiņām.
gaisa trubas dieselim iet pa pieskari tikpat bieži,ja ne pat biežāk kā pencīniekam
_________________ Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
|
Wed Nov 09, 2011 12:07 pm |
|
|
picaSSo
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 244
Atrašanās vieta: Rīga
|
vilsons rakstīja:palaidniex rakstīja:elbee rakstīja:ps: un janem vera, ka videjais dizelis bus nogajis 2x vairak par videjo twinsparku
nu tad uz cik kkm ir jāuzremontē turbīniņa, cik bieži jānomaina kvēlsvecītes utt?
Te jau ir atbilde, ka iespējams latvijas lietotājs ir pirmais kas to dara un uz špendeles ir jau virs 150 kkm...
Dīzelim var nomirt kvēlsvece, sprauslas un turbīna. Nu vēl var aizaugt EGRs... Pa lielam viss... Turbīna ir jāuzremontē vienreiz īpašnieka un auto kopīgajā mūžā, divreiz, ja jānobrauc simtiem tūkstošu km, reti kurš Latvijā tik ilgi lieto vienu dīzeli...
Pencīnniekam lambda, MAFs, sveces, siksnas (pie kam var gadīties ka tās nedavelk servisa apkopes intervālu - ļoti prognozējami vai ne?), gaisa trubas, eļļas līmenis utt. Saraksts būtiski "īsāks" un kopsummā baisi "lētāks" vane?
Staļingrada motorā dēļ kariesa nav taču lētāk par nomirušu turbīnu...
Tākā būtiskas atšķirības nemanu
EGRs var aiziet pie dieviem ne vienu vien reizi lietotāja ļaikā,jo redz pie mums vēljoprojām daudzos valda uzskats,ka ar dieseli nevar/nedrīkst,nav paredzēts gāzēt.un tieši dēl tā,ka netiek normāli ekspluatēts(pagāzēts)sāk aizaugt dieseli ieplūdes kolektors un līdzarto EGRs un arī pašā motorā/degkamerā sāk veidoties uzaugumi kuri mēdz pie kautkādā apstākļu sakritībām atdalīties un pa taisno triecas pret turbīnas lāpstiņām.
gaisa trubas dieselim iet pa pieskari tikpat bieži,ja ne pat biežāk kā pencīniekam
Man nedraud ar aizaugšanu
Bet tas jau parasti sievietēm sanāk, bail gāzēt un aizaug. Māsai sanāca tieši tāda skāde... Tehniskajā apskatē pārbaudot motoru, nokava + sadedzināja sajūgu.
Ilgi noritēja strīdi, bet bija spiesti samaksāt 2200 LS par to prieku (Apskate kompensēja) Tagad ir pietiekoši liela pieredze ar tehnisko .... Ja kas palīdzēšu ar padomu
|
Wed Nov 09, 2011 12:17 pm |
|
|
Kaspars D
Pievienojies: 26 Nov 2009
Komentāri: 664
Atrašanās vieta: Riga
|
Bet nafig termostatam ir jāmaksā tādu kosmosu un nafig viņš jāmaina kopā ar tādu alumīnija kluci, kurš gan jau ka absolūti nav bojāts?
Vai arī auto ražotāji ir pārgājuši no peļņas par mašīnu uz peļņu par detaļām un termostats drīz mainīsies tikai kopā ar dzinēja bloku.
BTW nav tā ka to termostatu, var tomēr nomainīt, nemainot korpusu, bet tikai ieoperējot tur atbilstošu elementu, piemēram no opeļa
|
Wed Nov 09, 2011 12:19 pm |
|
|
|