Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 6 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3, 4, 5, 6  Nākošais
Alfa 156. Temperatūras dačiks vai termostats?
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Alfa 156. Temperatūras dačiks vai termostats? 
Lieta tāda, ka tikko iegādājos savu pirmo alfu, un esmu ļoti apmierināts. Ripo labi un patīkami braukt. Tātad manā īpašumā šobrīd ir 99. gada 156 Alfa 1.9 JTD. Un viena lieta ko esmu ieraudzījis ir tas, ka temperatūras dačiks man rāda tikai nedaudz pāri pa 50 grādiem. Skaidrs, ka tas nav normāli, jo motoram vajadzētu būt darba temperatūrā, ap 90 grādiem ja nemaldos. Bet mašīna uzsilst ātri un motors liekas ka strādā vienmērīgi. Vai na būs termostata? Cik viņš maksā? Kur dabūt lētāk? Un vai grūti nomainīt? Kā arī cik liels šādam modelim ir patēriņš, cik informācijas es lasiju patēriņi līdzīgi kā golf 4, laikam tikai nedaudz lielāks. kādi 5.5 šoseja 6.5 pilsēta, vai esmu pareizi dzirdējis?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
termostats maksa ap 30ls atkarigs no firmas...
paterins aptuveni taads kaadu tu uzrakstiiji!

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Redlain rakstīja:
termostats maksa ap 30ls atkarigs no firmas...


ja nemaldos, tad dīzeļiem tur bija visādi varianti, ka tik nebij lielāki cipari  Rolling Eyes

jebkurā gadijumaa google palīdzēs

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
jāskatās CF2 vai CF3 motoram. maksaa domaaju no 50 liidz 80 atkariibaa no razhotaaja...

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: Alfa 156. Temperatūras dačiks vai termostats? 
Janoss rakstīja:
Lieta tāda, ka tikko iegādājos savu pirmo alfu, un esmu ļoti apmierināts. Ripo labi un patīkami braukt. Tātad manā īpašumā šobrīd ir 99. gada 156 Alfa 1.9 JTD. Un viena lieta ko esmu ieraudzījis ir tas, ka temperatūras dačiks man rāda tikai nedaudz pāri pa 50 grādiem. Skaidrs, ka tas nav normāli, jo motoram vajadzētu būt darba temperatūrā, ap 90 grādiem ja nemaldos. Bet mašīna uzsilst ātri un motors liekas ka strādā vienmērīgi. Vai na būs termostata? Cik viņš maksā? Kur dabūt lētāk? Un vai grūti nomainīt? Kā arī cik liels šādam modelim ir patēriņš, cik informācijas es lasiju patēriņi līdzīgi kā golf 4, laikam tikai nedaudz lielāks. kādi 5.5 šoseja 6.5 pilsēta, vai esmu pareizi dzirdējis?

Dīzeļiem stipri dažādas cenas termostatiem, ļoti atkarīgs no tā kāda ir dzinēja modifikācija. Kautkādiem vecajiem 1.9 var nomainīt tikai elementu (ja pareizi sapratu), citiem pa dārgo jāmaina ar visu korpusu. Vislabāk pēc EPER kataloga skatīties, vai dzīvē novērtēt. Cena cik skatos vienā no katalogiem no 20+ Ls.


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
cf2 jeb ar veco dekarotivo vaku un mehanisko egr 15- 22 ls maksa termostats savukart cf3 ir  emo  emo  =/- 70 ls un ja nemaldos tad cf3 sakas no 11.2000 gada razojuma un nav atskiribas daba 1,9 ar 2,4  Wink  tiesa vacajiem ir 2 varianti bet ja rokas aug no pareizas vietas tad der abi  Wink  un ja loti grib tad cf 3 var uzlikt cf 2 termostatu ar paris "troiniku" palidzibu  Wink


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: Alfa 156. Temperatūras dačiks vai termostats? 
j.k. rakstīja:
Janoss rakstīja:
Lieta tāda, ka tikko iegādājos savu pirmo alfu, un esmu ļoti apmierināts. Ripo labi un patīkami braukt. Tātad manā īpašumā šobrīd ir 99. gada 156 Alfa 1.9 JTD. Un viena lieta ko esmu ieraudzījis ir tas, ka temperatūras dačiks man rāda tikai nedaudz pāri pa 50 grādiem. Skaidrs, ka tas nav normāli, jo motoram vajadzētu būt darba temperatūrā, ap 90 grādiem ja nemaldos. Bet mašīna uzsilst ātri un motors liekas ka strādā vienmērīgi. Vai na būs termostata? Cik viņš maksā? Kur dabūt lētāk? Un vai grūti nomainīt? Kā arī cik liels šādam modelim ir patēriņš, cik informācijas es lasiju patēriņi līdzīgi kā golf 4, laikam tikai nedaudz lielāks. kādi 5.5 šoseja 6.5 pilsēta, vai esmu pareizi dzirdējis?

 Kautkādiem vecajiem 1.9 var nomainīt tikai elementu (ja pareizi sapratu), citiem pa dārgo jāmaina ar visu korpusu.
1.9 td ja bet ne jtd  Wink


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
pirku grosā un mainīju pats...gan 77,gan 85 kw 1.9 jtd. Cena bija ap 20ls...un ne kapeiku vairāk...


_________________
dejojam dizko!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Man ar to temperaturu ir tā pat (ap 50 grādiem)1.9 jtd. Vai tā nevajag būt? hmm

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
obituary rakstīja:
Man ar to temperaturu ir tā pat (ap 50 grādiem)1.9 jtd. Vai tā nevajag būt? hmm


nesilst tie dizeli ne suda, man mierigi pa pilsetu braukajot daciks rada 50~60. ja kaaartigi atvelk, tad uzkapj lidz max 85. bet salona siltu sak pust jau kamer temp bultina knapi tik kusteties sakusi. domaju, ka jasak uztraukties tad, kad uz sosejas sak salons atdzist

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
obituary rakstīja:
Man ar to temperaturu ir tā pat (ap 50 grādiem)1.9 jtd. Vai tā nevajag būt? hmm


nav gan taa jaabuut, manam kiselim(1.9)  temperatura ir aptuveni 80°c

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
paterins tam masinam ir fantastiski zems, par 8v isti nezinu, bet 16v pat pilseta un stukos ap 6 vien grozas, uz sosejas loti atkarigs no brauceja. ja brauc ar 90 pa pleskavas soseju nebremzejot un negazejot, tad ta patere pat zem 4l. pie 110~120, piebremzejot, piegazejot tas cipars strauji mainas uz augsu, un sanak tie pasi 5.5~6, kas pilseta. un pie ta visa masina ir gana dinamiska, var braukt ari loti agresivi, ja ir tada velesanas  Twisted Evil

bet tie ir masinas borta datora radijumi, istie cipari varbut biski atskiras un vel paterins dramatiski pieiaug aukstam dzinejam. ja brauc katru dienu mazinu gabalinu uz darbu un vakara atpakal tad manis augstakminetie cipari ne tuvu nespid shura

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
paterins tam masinam ir fantastiski zems, par 8v isti nezinu, bet 16v pat pilseta un stukos ap 6 vien grozas, uz sosejas loti atkarigs no brauceja. ja brauc ar 90 pa pleskavas soseju nebremzejot un negazejot, tad ta patere pat zem 4l. pie 110~120, piebremzejot, piegazejot tas cipars strauji mainas uz augsu, un sanak tie pasi 5.5~6, kas pilseta. un pie ta visa masina ir gana dinamiska, var braukt ari loti agresivi, ja ir tada velesanas  Twisted Evil

bet tie ir masinas borta datora radijumi, istie cipari varbut biski atskiras un vel paterins dramatiski pieiaug aukstam dzinejam. ja brauc katru dienu mazinu gabalinu uz darbu un vakara atpakal tad manis augstakminetie cipari ne tuvu nespid shura


+ spīd turbīnas, pumpīša un svecīšu maiņa naac


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Oga rakstīja:
elbee rakstīja:
paterins tam masinam ir fantastiski zems, par 8v isti nezinu, bet 16v pat pilseta un stukos ap 6 vien grozas, uz sosejas loti atkarigs no brauceja. ja brauc ar 90 pa pleskavas soseju nebremzejot un negazejot, tad ta patere pat zem 4l. pie 110~120, piebremzejot, piegazejot tas cipars strauji mainas uz augsu, un sanak tie pasi 5.5~6, kas pilseta. un pie ta visa masina ir gana dinamiska, var braukt ari loti agresivi, ja ir tada velesanas  Twisted Evil

bet tie ir masinas borta datora radijumi, istie cipari varbut biski atskiras un vel paterins dramatiski pieiaug aukstam dzinejam. ja brauc katru dienu mazinu gabalinu uz darbu un vakara atpakal tad manis augstakminetie cipari ne tuvu nespid shura


+ spīd turbīnas, pumpīša un svecīšu maiņa naac

Tām maiņas briesmām ir kāds pamatojums? Confused

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
svecites jau nomainiju, viena aizgaja pensija Mr. Green turbina pagaidam tikai slapina, ta vel kadu laiku pagaidis emo

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 6 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3, 4, 5, 6  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database