Arī es pievienojos bēdīgajam puņķojošo karteru topiņam

Mans karteris (īsa vēsture) bija metināts jau no auto iegādes. Parādījās plaisas ko pats uztaisīju aiz "turības" pirmajā nedēļā (ar LR ierastie šortkati 166 nebij pa spēkam, pie tam arī vēl mana kļūdainā izpratne par alfas klīrensu - kura nav). Tika metināts un atkal tecēja, jo metinātājs bija kādu mazu plaisiņu palaidis garām. Bet metināšana nebija simti, bet gan 30 Ls. taču negribējās pa jaunu visu montēt. Pēc gada, tb šovasar tika veikta šīs mazās plaisiņas novēršana. Šobrīd bet pēc neilga laika parādījās plaisa pie kartera skrūves - varbūt' pārvilkta, bet varbūt karteris jau sadalās reizinātājos

Šobrīd tā arī vēl braucu un nesaprotu, ko darīt. Karteri sasūtīt var, jo Latvijā lētākais ir 250 Ls, bet nu i-nets piedāvā labāk un leiši vēl labāk. Bet jāmeklē pareizais, jāskaita tie zirgi laikam un jāsaprot vai tev derēs ... varbūt vnk metināt

man 166tā 2,4 JTD no 99 gada, no kā tur jāuzmanās pērkot bu karteri no leiša (jo no leiša vienmēr jāuzmanās!) arī nav līdz galam skaidrs. Tā nu vēl domāju. Pie tam nomaiņas process: viens serviss jauca nost padramņiku un visu no apakšas, turpretī otrs cēla motoru uz augšu.
Ir kāds mierīgāks veids, kā do darīt? Koijots jau droši vien zin
(bet var jau padramņiku nost, jo man arī pusasis vajag, ja kādam ir, sūtiet PZ

)
_________________
Alfai uzliec jaunus plauktus un aizmirsti par bēdām .... līdz nākamajai apskatei ... uzliec jaunus plauktus un aizmirsti par bēdām ... līdz nķamajai apskatei ... uzliec jaunus .... nu jūs sapratāt