Autors |
Ziņojums |
petjka
Member of

Pievienojies: 22 Mar 2011
Komentāri: 1606
1990 Alfa-Romeo 75
|
 Re: izplūdes kolektora un turbīnas skrūves, uzgriežņi
petjka rakstīja:Izplūdes kolektora un turbīnas uzgriežņi lai nesaceptos ar ko ir jāsmērē pie salikšanas?
Vara smēre?
Gribu arī jaunus uzgriežņus. Misiņa speciālie? (orģinālie ir tērauda, bet izskatās ar kādu spec anikorozijas pārklājumu)
Vai vnk skrūvju veikalā prasīt "priekš kolektora augstām temperatūrām" ???
Meklēju pa LV forumiem, nekā prātīga neatradu...
parādijās doma, ka ar to vara smēri nevajag pārcensties, moš nedaudz tikai, ka nenāk vaļā...
|
Tue Aug 23, 2011 1:56 pm |
|
 |
AMV
Member of

Pievienojies: 23 Nov 2006
Komentāri: 4735
2001 Alfa-Romeo GTV
|
Vietās kur i karstums un rūsēšanas (ziemas sāls) vide, liec nerūsējošā tērauda, maksā vairāk, pats par sevi, bet vēlāk atskrūvēt nav problēmu.
Vara smēri var likt, un cik daudz gribi, liekais nodegs nost. Tapēc ja būsi daudz uzlicis, nebrīnies ka pie pirmās izlplūdes uzkarsēšanas bik iespējams ka padūmos. Vara smēri nedrīkst likt vietās kur blīvējās metāls pret metālu vai metāls pret vara blīvēm. Uz skrūvēm un uzgriežņiem liec droši, kad būs jāatskrūvē vaļā, pēc gada vai diviem, pats būsi laimīgs ka labi sasmērēji un tagad bez liekas pi**as vari tās skrūves atlaist.
_________________ Zvaigznēm ir nozīme
|
Tue Aug 23, 2011 2:18 pm |
|
 |
petjka
Member of

Pievienojies: 22 Mar 2011
Komentāri: 1606
1990 Alfa-Romeo 75
|
tnx, izklausās prātīgi.
Man oriģināli bij šādi bez šaibām, tādi pamīksti, bik neprecīza kustība un žļarkš apraujas
Trigerī ir šādi parastie ņeržas.
+šaibas +copper grease bik. Laikam šādi tad arī likšu.
|
Tue Aug 23, 2011 4:28 pm |
|
 |
AMV
Member of

Pievienojies: 23 Nov 2006
Komentāri: 4735
2001 Alfa-Romeo GTV
|
Tik skaties lai nav blakus divi dažādi metāli, tad "vājākais" pastiprināti rūsēs. Skrūve, ūzgrieznis, paplāksnis - visiem jābūta no nerūsjošā.
_________________ Zvaigznēm ir nozīme
|
Tue Aug 23, 2011 4:32 pm |
|
 |
petjka
Member of

Pievienojies: 22 Mar 2011
Komentāri: 1606
1990 Alfa-Romeo 75
|
AMV rakstīja:Tik skaties lai nav blakus divi dažādi metāli, tad "vājākais" pastiprināti rūsēs. Skrūve, ūzgrieznis, paplāksnis - visiem jābūta no nerūsjošā.
špilka jau paliek vecā, stāvoklis ļoti OK. Mana iepriekšējā pieredze ir ka nevar atskrūvēt, jo apraujas sarūsējušais seškantis, jo izmērs ta mazāks kļuvis...
|
Tue Aug 23, 2011 4:44 pm |
|
 |
Gunča
Pievienojies: 30 May 2010
Komentāri: 1193
Atrašanās vieta: Preiļi
2001 Alfa-Romeo 166
|
Tu skrūvē CW? Kas notika?
|
Tue Aug 23, 2011 7:46 pm |
|
 |
petjka
Member of

Pievienojies: 22 Mar 2011
Komentāri: 1606
1990 Alfa-Romeo 75
|
Gunča rakstīja:Tu skrūvē CW? Kas notika?
gribās lai auto ir kārtībā, nevis tikai kustās uz priekšu. Tāpat kā ar zobārstu, ielaistas kaites finālā sanāk dārgāk.
Salonā smirdēja. Beigi neciešami. Beigās pēc ntiem mēnešiem secinājām ka vainīgais ir piloša eļļa no turbīnas uz izpūtēja. Turbīnu uz restaurāciju. Izrādījās- jau 1x restaurēta.
Normāli turbīnas mūžs ir 300 kkm, viss ir ok un eļlu maina ik pēc 10kkm. Tā kaukā.
A man 120kkm. Pēc visa izjaukšanas secināju ka purns ir bijis bik uzsists kādreiz un friči nav piefiksējuši ka gaisa uzkrājējam (blakus filtra kastei) pa šuvi ir atnācis vaļā. Rezultātā turbīna dabū gaisu ar smiltīm=lēna nāve.
Tālāk, pēc manas saprašanas, eļļa no turbīnas nonāk ieplūdes kolektorā, kas tagad ir aizaudzis ar kvēpiem. Tā varētu būt? Gribētos iztīrīt, bet Vilsons teica ka 1.9JTD 16V nevar noņemt ieplūdes kolektoru ja nenoņem siksnu  A siksna nupat nomainīta, es tur negribu skārties klāt, man nav štrumu, tur mentas naf etc. JO, teorētiski tie kvēpi no ieplūdes kolektora var nonākt turbīnā
Vēl viens jautājums- kur dabūt pirīta mazu gabalu (laikam) priekš blīves uztaisīšanas? Eļļas atpakaļgaita pie iejas bolkā. Turbīnas pusē būs jauna jau.
|
Tue Aug 23, 2011 8:41 pm |
|
 |
Peka
Pievienojies: 13 Mar 2009
Komentāri: 45
|
Eļļa no turbīnas pa priekšu nosēžas gumijas trubā no turbīnas uz interkūleru un lēnā garā saēd to (ar laiku truba plīst, mainām uz alumīniju+silikons), pēc tam tā uzkrājas interkūlerā, pēc tam eļļa nonāk gumijas trubā no interkūlera uz ieplūdes kolektoru un lēnā garā saēd arī to (ar laiku truba plīst, mainām uz alumīniju+silikons), un pēc tam eļļa nonāk arī ieplūdes kolektorā (domāju, ka arī EGR vārsts to saņem), turklāt būtiski eļļas zudumi tā rezultātā novēroti netiek. Esmu patreiz visus šos etapus izgājis, vēl tikai truba no interklūlera uz ieplūdes kolektoru jāmaina.
|
Tue Aug 23, 2011 10:23 pm |
|
 |
kaspars
Pievienojies: 21 Oct 2006
Komentāri: 2200
|
noteikti kāds ir mainijis 156 oriģinalos skaļruņus! cik ir to skaļruņu diametrs? 13 cm?
_________________ candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
|
Fri Sep 02, 2011 8:32 pm |
|
 |
MartinsT
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 12216
Atrašanās vieta: Rīga
|
|
Fri Sep 02, 2011 8:49 pm |
|
 |
kaspars
Pievienojies: 21 Oct 2006
Komentāri: 2200
|
nu labi labi... reizēm jau var. es tikai Tevi pārbaudiju
_________________ candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
|
Fri Sep 02, 2011 8:56 pm |
|
 |
dzintis
Pievienojies: 20 Jul 2006
Komentāri: 3819
Atrašanās vieta: tur kur pēdējā alfa...
1996 Alfa-Romeo Spider
|
vajag skaļruņus?..lūdzu....
_________________ dejojam dizko!
|
Fri Sep 02, 2011 9:16 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
njā, ja būtu - 13 cm...
tad vaše labāk būtu neslēgt iekšā to maģi...
_________________ in Busso we trust...
|
Fri Sep 02, 2011 9:55 pm |
|
 |
Ti
Pievienojies: 16 Jan 2009
Komentāri: 1186
Atrašanās vieta: Riga
2006 Alfa-Romeo 156 CW
|
ko sakat par šito....https://www.eparts.lv/catalog/#brand:2/year:2005/fuel:2/model:4635/modification:18205/firstLevel:100012/secondLevel:100199/detail:52269_1/tab:1
ja restauret maksa 180 Ls, tad mosh labak svaigu uzlikt
_________________ Traktors izbijis
|
Wed Sep 14, 2011 5:29 pm |
|
 |
MartinsT
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 12216
Atrašanās vieta: Rīga
|
Ti rakstīja: ja restauret maksa 180 Ls
 cik dzirdēts cipari grozās ap 80-100Ls
|
Wed Sep 14, 2011 5:52 pm |
|
 |
|