Tā kā tā ir mana alfa un es to tirgoju, tad laikam varu pateikt visvairāk
Pirku 2007. gadā, ievesta no Vācijas, pērkot nobraukums bija 180000 (manuprāt-oriģināls, trijos gados pa Vāciju), tūlīt pēc nopirkšanas nomainīts sajūgs, vēl pēc kāda laiciņa - radiators, šis tas no piekares(Arfila), pēc tam apkopes (eļļa Selenia uz 10.000 km) un remonti Autofficina (piekare-kā vienmēr, jauns termostats, alumīnija truba no turbīnas uz interkūleru u.c.), šogad uzstādīti GT Cupline amortizatori un atsperes, kā arī jauns EGR vārsts, stūres pastiprinātāja sūknis un mehānisms (Autobrava).
Kas vēl būtu jādara? Pēc svarīguma laikam sekojoši:
1) jauni bremžu diski+uzlikas;
2) alumīnija truba no interkūlera uz ieplūdes kolektoru;
3) iespējams pakaļējais labais riteņa gultnis;
4) jauni salona paklājiņi
Salons ir pelēka auduma (alfatex), ādu kaut kā nekad nav īpaši gribējies, mūzika-Blaupunkt 6CD mainītājs, radio neklausos, standarta skaļŗuņi, nezinu - man pietiek

Kruīzkontrole (jeb laikam tempomāts rokas kārbai pareizi saucas

), protams nav, un tā kā ārpus Rīgas izbraucu tikai līdz Jūrmalai, tad laikam man nav arī vajadzīga
Vilsons manu alfiņu zin ļoti labi, tā ka nedos samelot.
Sludinājumā esmu norādījis, ka iespējams pārņemt līzinga maksājumus, bet šodien menedžeris mani nedaudz aplauza-tā kā kredīta atlikums ir mazs (~EUR 2500), tad viņiem tas neesot interesanti, bet nu varam meklēt dažādus risinājumus, kā arī diskutēt par cenu. Ja kādi jautājumi, tad lūdzu, zvaniet vai PZ.