Autors |
Ziņojums |
muuris
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 2628
Atrašanās vieta: Valmiera
|
palaidniex rakstīja:Lauris... rakstīja:
degvielas sistēma abiem dzinējiem ir vienāda!!!!
vecajam 12V trīsliotram sprausla esot tāda pati kā 24V divarpuslitram točna
vai tās ir vienas un tās pašas arī 24V trīslitram - nezinu jāskatās EPERī...
Vadības bloki droši atsķiras! ja ne fiziski (par ko šaubos), tad ar tajā iedzīto "programmu" noteikti...
Nu ja degvielas līnijas komponentes vienādas, tad domāju ka ies/varēs palaist ārī ar veco vadībnieku (nu varbūt ekonomija un jauda pieklibos)
Nestrīdēšos par darbības/jaudas līknēm, bet neticu ka tur kas ir ultra mega atšķirīgs. Varbūt līknes piedzītas pie kārbas(atkal ekonomija, cēliens).
Motoram tak cilindru secība nemainās
Ja rauju auzās un Alfa ir izdomājusi ko mega progresīvu tieši 3.0 tad painformējiet mani ar
|
Thu May 19, 2011 10:02 am |
|
 |
kaspars
Pievienojies: 21 Oct 2006
Komentāri: 2200
|
ja izbeidzies 2.5 tad likt atpakaļ tādu pašu neredzu jēgu, 2.5 un 3.0 dzinej maksās +- to pašu,
p.s. ja kas tad ir pieejams gan 3.0 vadībnieks gan sprauslas
un vispār 156 ar 3.0 no teikti ir foršāk nekā 156 2.5
_________________ candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
|
Thu May 19, 2011 10:20 am |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
muuris rakstīja:palaidniex rakstīja:Lauris... rakstīja:
degvielas sistēma abiem dzinējiem ir vienāda!!!!
vecajam 12V trīsliotram sprausla esot tāda pati kā 24V divarpuslitram točna
vai tās ir vienas un tās pašas arī 24V trīslitram - nezinu jāskatās EPERī...
Vadības bloki droši atsķiras! ja ne fiziski (par ko šaubos), tad ar tajā iedzīto "programmu" noteikti...
Nu ja degvielas līnijas komponentes vienādas, tad domāju ka ies/varēs palaist ārī ar veco vadībnieku (nu varbūt ekonomija un jauda pieklibos)
Nestrīdēšos par darbības/jaudas līknēm, bet neticu ka tur kas ir ultra mega atšķirīgs. Varbūt līknes piedzītas pie kārbas(atkal ekonomija, cēliens).
Motoram tak cilindru secība nemainās
Ja rauju auzās un Alfa ir izdomājusi ko mega progresīvu tieši 3.0 tad painformējiet mani ar 
Darboties ta darbosies, par to bazara nau!
Tieši par to jau runāju, ka 3.0 ar 2,5 vadības progu ir kā slikti barots sporta zirgs...
_________________ in Busso we trust...
|
Thu May 19, 2011 10:34 am |
|
 |
Hindo
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 2000
Atrašanās vieta: Rīga/Ķekava
|
Es liktu 3.0. Tie motori sava starpa atskiras ar blokiem, galvu var atstat veco. Ta ka man viss kartiba ar manu 2.5, tad 3-litru likt pagaidam neplanoju, atliku. Bet, ja nu vajag Tev 2.5, tad iecelam no maneja un tad sev varetu to 3.0 iebazt.
Vel jau pastav iespeja aizsutit vestuli Autodelta'i. Pec pieredzes varu pateikt, ka vini atbildes uz jautajumu par vadibas bloku.
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
|
Thu May 19, 2011 11:19 am |
|
 |
Cyborg
Pievienojies: 03 Apr 2012
Komentāri: 18
Atrašanās vieta: Kekava
1998 Alfa-Romeo 156
|
Veci! Nezinu ko jus tur gudrojaties  Bet es savu ideju esu realizejis
156-2.5 iemetu no GTV-3.0 Celekom  soto vejadzeja partaisit bet tas sikums. Kompi atstaju veco.
Ideja ir tada ka  Ieliku GAZI pa 600LS un saskruveju spiedieni reduktoram lidz 2.10 Bar
Nuveci iet vienkarsi Lupata
Paterins Gazei ir jutam bet vinu uz porkika var nomest uz kadiem 1.40 Bar un tad vins iet ka ar parasto bendinu
|
Sat Jun 02, 2012 9:49 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
Cyborg rakstīja:Veci! Nezinu ko jus tur gudrojaties Bet es savu ideju esu realizejis
156-2.5 iemetu no GTV-3.0 Celekom soto vejadzeja partaisit bet tas sikums. Kompi atstaju veco.
Ideja ir tada ka Ieliku GAZI pa 600LS un saskruveju spiedieni reduktoram lidz 2.10 Bar
Nuveci iet vienkarsi Lupata
Paterins Gazei ir jutam bet vinu uz porkika var nomest uz kadiem 1.40 Bar un tad vins iet ka ar parasto bendinu 
kādu vēl spiediena regulatoru? kam? turbīnas tak nav?
gāzes reduktoru?
_________________ in Busso we trust...
|
Sat Jun 02, 2012 10:10 pm |
|
 |
Cyborg
Pievienojies: 03 Apr 2012
Komentāri: 18
Atrašanās vieta: Kekava
1998 Alfa-Romeo 156
|
Protams Gazes reduktoram!
Daru ko gribu ar so auto
Braucu no Rigas uz Jekapili apm 150 km aped 12 litri gazes 6.00 Ls
Var saskruvet ta ka aped visus 20 litrus un vairak bet atd iet vienkarsi Lopaa
|
Sat Jun 02, 2012 10:21 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
un visu to motorā var sadedzināt?
_________________ in Busso we trust...
|
Sat Jun 02, 2012 10:55 pm |
|
 |
Cyborg
Pievienojies: 03 Apr 2012
Komentāri: 18
Atrašanās vieta: Kekava
1998 Alfa-Romeo 156
|
Protams ka var sadedzinat
Jo Degvielas vieta dodu vinam gazi kuru varu padot cik velos!
Sakot No 0.60 Bar lidz 2.55 Bar spiedienu uz sprauslam
Un tas vis ir izdarams uz porkika 10 sek laika un nau problemu nekadu!
Nemetiet nekadus miljonus uz visadiem bendina sukniem, sprauslam,spiediena reduktoriem un citiem sudiem naudu ara!
|
Sun Jun 03, 2012 2:52 am |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
Ja degmaisījums ir pārāk trekns - tas tāpat netiek 100% nodedzināts - nesadedzis tas tiek izpūsts ārā pa izpūtēju...
Nesitiet man i pārāk stipri, ja es ko ne tā esmu sapratis...
_________________ in Busso we trust...
|
Sun Jun 03, 2012 11:00 am |
|
 |
Kaspars D
Pievienojies: 26 Nov 2009
Komentāri: 664
Atrašanās vieta: Riga
|
Nav arī tā, ka tas degmaisījums paliek par stipru un kaut kādā brīdī sāk jūtami samazināt dzinēja resursu
|
Sun Jun 03, 2012 3:22 pm |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Imho, sliktāk ir kad par maz degvielas, izdeg vārsti utml...
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Sun Jun 03, 2012 3:31 pm |
|
 |
AMV
Member of

Pievienojies: 23 Nov 2006
Komentāri: 4735
2001 Alfa-Romeo GTV
|
Gāzi (degvielu) var dot iekšā cik grib. Acīmredzot ja jau cilvēks saka ka ir liela atšķirība, tad vēl gaiss pietiek. NEsaku ka 100% sadeg viss, gan jau ka ļoti neoptimāli, bet kas to lai zin kāds ir vispārējais limits. Neviens tak nav rēķinājis cik 3.0 ievelk gaisu.
Bet vispēr šitādi eksperimenti man patīk, pats ieregulē vairāk , mazāk. Eko režīmu un "spoorta". Neņemos spriest par dzinēja resursu, bet nu - lai labi ripo.
_________________ Zvaigznēm ir nozīme
|
Sun Jun 03, 2012 3:37 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
AMV rakstīja:Gāzi (degvielu) var dot iekšā cik grib. Acīmredzot ja jau cilvēks saka ka ir liela atšķirība, tad vēl gaiss pietiek. NEsaku ka 100% sadeg viss, gan jau ka ļoti neoptimāli, bet kas to lai zin kāds ir vispārējais limits. Neviens tak nav rēķinājis cik 3.0 ievelk gaisu.
Bet vispēr šitādi eksperimenti man patīk, pats ieregulē vairāk , mazāk. Eko režīmu un "spoorta". Neņemos spriest par dzinēja resursu, bet nu - lai labi ripo.
Nu ievelk cik ievelk... Ja ir pārāk trekns degmaisījums, tad tas deg slikti, un jaudu nekādi nepalielina...
Piemēram benzīna tvaiki deg momentā, bet tā aukstā benzīnā var nodzēst špicku...
Tad jau arī varētu vienkārši benzīnu gāzt iekšā nejēgā un "būtu jāiet lopā", bet nezkāpēc ta nenotiek...
_________________ in Busso we trust...
|
Sun Jun 03, 2012 8:52 pm |
|
 |
arba
Member of

Pievienojies: 16 Jul 2006
Komentāri: 5514
Atrašanās vieta: Rīga
1975 Alfa-Romeo GTV 2000 Bertone
|
dzinējam jau ir problēma nevis degvielu iespiest vairāk, bet gaisu dabūt, tādēļ jau palielina tilpumu, lai vairāk iesūc un liek turbīnas
nepalielinot gaisa daudzumu, palielināt degvielas daudzumu , izklausās tā
bet nu varbūt , ka ar gāzi viss ir savādāk
_________________ es atgriezos 3 x
|
Sun Jun 03, 2012 9:05 pm |
|
 |
|