Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 3 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3  Nākošais
Swap 2.5 v6 uz 3.0 v6?!
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Swap 2.5 v6 uz 3.0 v6?! 
Sveiki!   Tā kā manai 156 ir izbeidzies 2.5 v6, notiek cita dzinēja meklējumi.... Ir radies jautājums, varbūt ir vērts padomāt tajā 156 ielikt 3.0v6 no 166/vai arī GTV?  Skatījos ārzemju saitos, ir tur dzeķi, kas ir tādu swapu veikuši. Vai arī tas jaudas pieaugums šai masīnai bus vien nieka 40zs un nav jēgas... ?! Kādas jūsy domas Kungi?! paldies... Cool  Laughing

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Kā lai Tev pasaka
Nieka 40 Zs?
Nu iedomājies ka Tavai 1,4 tonnas smagajai mašīnai ir 5 vai 45 Zs...

5 Zs var toč nepamanīt, bet nepamanīt 40 Zs, kas ir vismaz 20% plusā ir pagrūti...
Kā arī komplektā iegūt "mazliet" savādāku griezes līkni...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
skaidrs, parokoties pa netu, sapratu, ka praktiski visas dalas tiem dzinējiem ir vienādas, vien;igi bij minēts kkas par sprauslām, ka tās esot jāliek itkā no 2.5 un otra lieta ir, kas ir ar dzinēja vadības bloku, paliek tas pats, vai arī vajag no 3.0 v6?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Lauris... rakstīja:
skaidrs, parokoties pa netu, sapratu, ka praktiski visas dalas tiem dzinējiem ir vienādas, vien;igi bij minēts kkas par sprauslām, ka tās esot jāliek itkā no 2.5 un otra lieta ir, kas ir ar dzinēja vadības bloku, paliek tas pats, vai arī vajag no 3.0 v6?


Ja sprauslas, sūknis tie paši, tad nahren tev bloku citu?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
muuris rakstīja:
Lauris... rakstīja:
skaidrs, parokoties pa netu, sapratu, ka praktiski visas dalas tiem dzinējiem ir vienādas, vien;igi bij minēts kkas par sprauslām, ka tās esot jāliek itkā no 2.5 un otra lieta ir, kas ir ar dzinēja vadības bloku, paliek tas pats, vai arī vajag no 3.0 v6?


Ja sprauslas, sūknis tie paši, tad nahren tev bloku citu?


Pārtrūka zobsiksna vecajam...

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
muuris rakstīja:
Lauris... rakstīja:
skaidrs, parokoties pa netu, sapratu, ka praktiski visas dalas tiem dzinējiem ir vienādas, vien;igi bij minēts kkas par sprauslām, ka tās esot jāliek itkā no 2.5 un otra lieta ir, kas ir ar dzinēja vadības bloku, paliek tas pats, vai arī vajag no 3.0 v6?


Ja sprauslas, sūknis tie paši, tad nahren tev bloku citu?


laikam tur tomēr bija kaut kas ar to vadībnieku savādāk... vai nu jāliekot no 3.0 vai jāpārprogrammierē vecais...
hmm
vismaz kaut ko tādu esmu dzirdējis vienu tanti sakām...  Rolling Eyes


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palaidniex rakstīja:
muuris rakstīja:
Lauris... rakstīja:
skaidrs, parokoties pa netu, sapratu, ka praktiski visas dalas tiem dzinējiem ir vienādas, vien;igi bij minēts kkas par sprauslām, ka tās esot jāliek itkā no 2.5 un otra lieta ir, kas ir ar dzinēja vadības bloku, paliek tas pats, vai arī vajag no 3.0 v6?


Ja sprauslas, sūknis tie paši, tad nahren tev bloku citu?


laikam tur tomēr bija kaut kas ar to vadībnieku savādāk... vai nu jāliekot no 3.0 vai jāpārprogrammierē vecais...
hmm
vismaz kaut ko tādu esmu dzirdējis vienu tanti sakām...  Rolling Eyes

tieši tā.nu padomā pats,nav īsti jēgas ielikt tur 3.0 ja vadība paliek no 2.5.


_________________
Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Lauris... rakstīja:
muuris rakstīja:
Lauris... rakstīja:
skaidrs, parokoties pa netu, sapratu, ka praktiski visas dalas tiem dzinējiem ir vienādas, vien;igi bij minēts kkas par sprauslām, ka tās esot jāliek itkā no 2.5 un otra lieta ir, kas ir ar dzinēja vadības bloku, paliek tas pats, vai arī vajag no 3.0 v6?


Ja sprauslas, sūknis tie paši, tad nahren tev bloku citu?


Pārtrūka zobsiksna vecajam...


ja klanis nav izlīdis pasauli lūkoties, iespējams, ka ir vērts celt veco...  Rolling Eyes


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palaidniex rakstīja:
Lauris... rakstīja:
muuris rakstīja:
Lauris... rakstīja:
skaidrs, parokoties pa netu, sapratu, ka praktiski visas dalas tiem dzinējiem ir vienādas, vien;igi bij minēts kkas par sprauslām, ka tās esot jāliek itkā no 2.5 un otra lieta ir, kas ir ar dzinēja vadības bloku, paliek tas pats, vai arī vajag no 3.0 v6?


Ja sprauslas, sūknis tie paši, tad nahren tev bloku citu?


Pārtrūka zobsiksna vecajam...


ja klanis nav izlīdis pasauli lūkoties, iespējams, ka ir vērts celt veco...  Rolling Eyes


itkā nav.... tad domājiet, ka nav vērts par to 3.0 iespringt?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Lauris... rakstīja:
palaidniex rakstīja:
Lauris... rakstīja:
muuris rakstīja:
Lauris... rakstīja:
skaidrs, parokoties pa netu, sapratu, ka praktiski visas dalas tiem dzinējiem ir vienādas, vien;igi bij minēts kkas par sprauslām, ka tās esot jāliek itkā no 2.5 un otra lieta ir, kas ir ar dzinēja vadības bloku, paliek tas pats, vai arī vajag no 3.0 v6?


Ja sprauslas, sūknis tie paši, tad nahren tev bloku citu?


Pārtrūka zobsiksna vecajam...


ja klanis nav izlīdis pasauli lūkoties, iespējams, ka ir vērts celt veco...  Rolling Eyes


itkā nav.... tad domājiet, ka nav vērts par to 3.0 iespringt?


Jautājums cita - cik esi gatavs investēt/čakarēties...?

Ja vienkārši piešķilt lai atkal brauktu - vērts taisīt, ja protams nav pilnīga staļingrada dzinējā, ja gribās lielāku jaudu - jāmaina nost uz 3.0, bet tas diez vai būs lētāk...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Lauris... rakstīja:
palaidniex rakstīja:
Lauris... rakstīja:
muuris rakstīja:
Lauris... rakstīja:
skaidrs, parokoties pa netu, sapratu, ka praktiski visas dalas tiem dzinējiem ir vienādas, vien;igi bij minēts kkas par sprauslām, ka tās esot jāliek itkā no 2.5 un otra lieta ir, kas ir ar dzinēja vadības bloku, paliek tas pats, vai arī vajag no 3.0 v6?


Ja sprauslas, sūknis tie paši, tad nahren tev bloku citu?


Pārtrūka zobsiksna vecajam...


ja klanis nav izlīdis pasauli lūkoties, iespējams, ka ir vērts celt veco...  Rolling Eyes


itkā nav.... tad domājiet, ka nav vērts par to 3.0 iespringt?


vai tad arī sanāk, ka apakša var palikt no 2.5v6 un likt tikai galvas no 3.0 v6?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Lauris... rakstīja:
Lauris... rakstīja:
palaidniex rakstīja:
Lauris... rakstīja:
muuris rakstīja:
Lauris... rakstīja:
skaidrs, parokoties pa netu, sapratu, ka praktiski visas dalas tiem dzinējiem ir vienādas, vien;igi bij minēts kkas par sprauslām, ka tās esot jāliek itkā no 2.5 un otra lieta ir, kas ir ar dzinēja vadības bloku, paliek tas pats, vai arī vajag no 3.0 v6?


Ja sprauslas, sūknis tie paši, tad nahren tev bloku citu?


Pārtrūka zobsiksna vecajam...


ja klanis nav izlīdis pasauli lūkoties, iespējams, ka ir vērts celt veco...  Rolling Eyes


itkā nav.... tad domājiet, ka nav vērts par to 3.0 iespringt?


vai tad arī sanāk, ka apakša var palikt no 2.5v6 un likt tikai galvas no 3.0 v6?


nez vai vienkārši pielikt citas galvas dos jaudas paliielinājumu, jo...
tas vai dzinējs ir 2.5 vai 3.0 vai 3,2 nosaka nevis galva, bet virzuļa gājiens un cilindra diametrs...

es pateriz vairs nesaprotu, Tu girbi izgudrot jaunu vellapēdu vai saremontēt esošo? aiwa


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
vilsons rakstīja:
palaidniex rakstīja:
muuris rakstīja:
Lauris... rakstīja:
skaidrs, parokoties pa netu, sapratu, ka praktiski visas dalas tiem dzinējiem ir vienādas, vien;igi bij minēts kkas par sprauslām, ka tās esot jāliek itkā no 2.5 un otra lieta ir, kas ir ar dzinēja vadības bloku, paliek tas pats, vai arī vajag no 3.0 v6?


Ja sprauslas, sūknis tie paši, tad nahren tev bloku citu?


laikam tur tomēr bija kaut kas ar to vadībnieku savādāk... vai nu jāliekot no 3.0 vai jāpārprogrammierē vecais...
hmm
vismaz kaut ko tādu esmu dzirdējis vienu tanti sakām...  Rolling Eyes

tieši tā.nu padomā pats,nav īsti jēgas ielikt tur 3.0 ja vadība paliek no 2.5.


Nu es pa ko, pa to pašu.
Ja liek lielāku dzinēju, tad vajag ražīgākas sprauslas, sūkni etc., pioe noteikuma, ka vecā dzinēja dzelži nav pietiekami ražīgi.
Bet te čalis grib atstāt vecās sprauslas, tad nu nesaskatu jēgu likt jauno vadībnieku  Question Jo, ko dos komanda liet vairāk, ja sprauslas ražība ir tik cik ir?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
muuris rakstīja:
vilsons rakstīja:
palaidniex rakstīja:
muuris rakstīja:
Lauris... rakstīja:
skaidrs, parokoties pa netu, sapratu, ka praktiski visas dalas tiem dzinējiem ir vienādas, vien;igi bij minēts kkas par sprauslām, ka tās esot jāliek itkā no 2.5 un otra lieta ir, kas ir ar dzinēja vadības bloku, paliek tas pats, vai arī vajag no 3.0 v6?


Ja sprauslas, sūknis tie paši, tad nahren tev bloku citu?


laikam tur tomēr bija kaut kas ar to vadībnieku savādāk... vai nu jāliekot no 3.0 vai jāpārprogrammierē vecais...
hmm
vismaz kaut ko tādu esmu dzirdējis vienu tanti sakām...  Rolling Eyes

tieši tā.nu padomā pats,nav īsti jēgas ielikt tur 3.0 ja vadība paliek no 2.5.


Nu es pa ko, pa to pašu.
Ja liek lielāku dzinēju, tad vajag ražīgākas sprauslas, sūkni etc., pioe noteikuma, ka vecā dzinēja dzelži nav pietiekami ražīgi.
Bet te čalis grib atstāt vecās sprauslas, tad nu nesaskatu jēgu likt jauno vadībnieku  Question Jo, ko dos komanda liet vairāk, ja sprauslas
ražība ir tik cik ir?


degvielas sistēma abiem dzinējiem ir vienāda!!!!

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Lauris... rakstīja:


degvielas sistēma abiem dzinējiem ir vienāda!!!!


vecajam 12V trīsliotram sprausla esot tāda pati kā 24V divarpuslitram točna
vai tās ir vienas un tās pašas arī 24V trīslitram - nezinu jāskatās EPERī...
Vadības bloki droši atsķiras! ja ne fiziski (par ko šaubos), tad ar tajā iedzīto "programmu" noteikti...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 3 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database