Autors |
Ziņojums |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
traka plume rakstīja:
Pagājušās nedēļas 6dienā saņēmos- bla, bla, bla
Šis tikai apstiprina senzināmo teoriju, ka alfām dažādas šaizes mēdz parādīties UN ARĪ NOVĒRSTIES pašas no sevis...
_________________ in Busso we trust...
|
Tue Mar 06, 2007 1:19 pm |
|
 |
traka plume
Pievienojies: 10 Oct 2006
Komentāri: 286
Atrašanās vieta: Rīga, Salaspils, Ķekava
|
Izskatās, ka noticis kaut kas nopietnāks nekā pašsaremontēšanās- pūš tikai un vienīgi normālu karsto gaisu, ar kuru varētu veco krāsu kasīt nost no koka logiem... Temperatūras regulators arī gaišā piemiņā. Un pūšanas virzienu maina kad ienāk prātā. Laikam kaut kas elektroniskā līmenī. Sašam būs ko ņemties...
|
Fri Mar 16, 2007 11:16 am |
|
 |
altez
Member of

Pievienojies: 09 Oct 2006
Komentāri: 2772
|
Tāks.. man arī kaut kas tikko pašsaregulējies. Līdz ar pavasara iestāšanos, temperatūras datčiks ir kļuvis nevaldāms un korķos dikti grib rāpties pāri noteiktajai 90 grādu atzīmei.  Pacēlu kapotu, izskatās, ka radiatora ventilators negriežas. Kāds zin, pie kādas temperatūras būtu jāsāk šim griezties? Maybe ir vēl kādas idejas, kas varētu būt pie vainas? Kamēr neesmu ticis pakonsultēties ar elektriķi, baudu salonā saunu (pečka uz max karsto) un vizinos atvērtiem logiem kā vasarā.
|
Fri Mar 16, 2007 12:36 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
altez rakstīja:Tāks.. man arī kaut kas tikko pašsaregulējies. Līdz ar pavasara iestāšanos, temperatūras datčiks ir kļuvis nevaldāms un korķos dikti grib rāpties pāri noteiktajai 90 grādu atzīmei. Pacēlu kapotu, izskatās, ka radiatora ventilators negriežas. Kāds zin, pie kādas temperatūras būtu jāsāk šim griezties? Maybe ir vēl kādas idejas, kas varētu būt pie vainas? Kamēr neesmu ticis pakonsultēties ar elektriķi, baudu salonā saunu (pečka uz max karsto) un vizinos atvērtiem logiem kā vasarā. 
155 modelim mēdz pārdegt viens no diviem zem haubes esošajiem 60A drošinātājiem. Nu tas, kas stāv uz to ventilatoru.
Jāslēdzas iekšā ir pie kādiem ~98°C
_________________ in Busso we trust...
|
Fri Mar 16, 2007 12:49 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
P.S.
Pie kam tas drošinātājs mēdz nokūpēt tieši dēļ nomirušā ventilatora elektromotoriņa...
_________________ in Busso we trust...
|
Fri Mar 16, 2007 12:50 pm |
|
 |
Presto
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 1969
Atrašanās vieta: Rīga
|
traka plume rakstīja:Izskatās, ka noticis kaut kas nopietnāks nekā pašsaremontēšanās- pūš tikai un vienīgi normālu karsto gaisu, ar kuru varētu veco krāsu kasīt nost no koka logiem... Temperatūras regulators arī gaišā piemiņā. Un pūšanas virzienu maina kad ienāk prātā. Laikam kaut kas elektroniskā līmenī. Sašam būs ko ņemties...
Es teiktu kaut kas sviestā ar nodegušiem vadiem. Bet Tu jau teici, Sašam būs ko ņemties, bet man domāt, ka viņš arī sataisīs
|
Fri Mar 16, 2007 12:54 pm |
|
 |
altez
Member of

Pievienojies: 09 Oct 2006
Komentāri: 2772
|
palaidniex rakstīja:P.S.
Pie kam tas drošinātājs mēdz nokūpēt tieši dēļ nomirušā ventilatora elektromotoriņa...
Hmm.. tad jau laikam bez elektriķa tur nekā.  Jāskatās vispirms tas ventilatora motoriņš, jo, nopietnāk uzsilstot (90+), neslēdzas iekšā.
|
Fri Mar 16, 2007 1:24 pm |
|
 |
MartinsT
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 12216
Atrašanās vieta: Rīga
|
altez rakstīja:palaidniex rakstīja:P.S.
Pie kam tas drošinātājs mēdz nokūpēt tieši dēļ nomirušā ventilatora elektromotoriņa...
Hmm.. tad jau laikam bez elektriķa tur nekā. Jāskatās vispirms tas ventilatora motoriņš, jo, nopietnāk uzsilstot (90+), neslēdzas iekšā.
vispirms kautvai ar lampiņu pārbaudi, vai pie +9X grādiem pie ventilatora pienāk +12.
|
Fri Mar 16, 2007 1:48 pm |
|
 |
Trax
Pievienojies: 17 Aug 2006
Komentāri: 7415
Atrašanās vieta: LV
|
Nedariit sho manevru braucot ar auto!
Mazai atkaapei no ASV tiesvediibas ikdienas
|
Fri Mar 16, 2007 3:14 pm |
|
 |
smic
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 5497
Atrašanās vieta: Ķ.
2010 Alfa-Romeo Brera
|
altez rakstīja:Tāks.. man arī kaut kas tikko pašsaregulējies. Līdz ar pavasara iestāšanos, temperatūras datčiks ir kļuvis nevaldāms un korķos dikti grib rāpties pāri noteiktajai 90 grādu atzīmei. Pacēlu kapotu, izskatās, ka radiatora ventilators negriežas. Kāds zin, pie kādas temperatūras būtu jāsāk šim griezties? Maybe ir vēl kādas idejas, kas varētu būt pie vainas? Kamēr neesmu ticis pakonsultēties ar elektriķi, baudu salonā saunu (pečka uz max karsto) un vizinos atvērtiem logiem kā vasarā. 
Nu man viņš kāpa virs 90 grādiem, bet arī ventilators slēdzās iekšā, un nekādi sliktumi netika novēroti.
Ventilatoru ieslēdz devējs, kas ir ieskrūvēts radiatorā - apakšā, labajā pusē no auto priekšas raugoties...
_________________ @Scmic
|
Fri Mar 16, 2007 10:27 pm |
|
 |
traka plume
Pievienojies: 10 Oct 2006
Komentāri: 286
Atrašanās vieta: Rīga, Salaspils, Ķekava
|
 HELP! baigi karsti!
Kā parasti manai mīļotajai gļiko ventilācija katru trešo mēnesi. Apnicis jau!
Lūgums palīdzēt ar padomu, pieredzi utt.
Pāris dienas atpakaļ kaut kas acīmredzot nojuka ventilācijā, kā rezultātā salonā pūš karstu gaisu. Temperatūras regulējamo var kruķīt cik uziet, bet karstais nāk kā būtu uz max uzgriezts. Iesprūdis uz to režīmu nevarētu būt, jo nekad tik karstu nemaz neesmu licis. Kondiška arī nestrādā, jo freons izkūpējis. Tas ta nekas, bet KARSTI!!!! BAIGI KARSTI!
Šodien uz Liepāju jābrauc... ar 2 zeltenēm. Man jau nekas nav pretī, ka viņas sāks palēnām izģērbties, bet pašam kaut kā negribās svīst tos 200 km.
_________________ Tas viss ir pupu mizas, galvenais ir fizikālā būtība!
|
Fri Jul 13, 2007 8:22 am |
|
 |
Presto
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 1969
Atrašanās vieta: Rīga
|
 Re: HELP! baigi karsti!
traka plume rakstīja:Kā parasti manai mīļotajai gļiko ventilācija katru trešo mēnesi. Apnicis jau!
Lūgums palīdzēt ar padomu, pieredzi utt.
Pāris dienas atpakaļ kaut kas acīmredzot nojuka ventilācijā, kā rezultātā salonā pūš karstu gaisu. Temperatūras regulējamo var kruķīt cik uziet, bet karstais nāk kā būtu uz max uzgriezts. Iesprūdis uz to režīmu nevarētu būt, jo nekad tik karstu nemaz neesmu licis. Kondiška arī nestrādā, jo freons izkūpējis. Tas ta nekas, bet KARSTI!!!! BAIGI KARSTI!
Šodien uz Liepāju jābrauc... ar 2 zeltenēm. Man jau nekas nav pretī, ka viņas sāks palēnām izģērbties, bet pašam kaut kā negribās svīst tos 200 km.
Ja grozās temperaturas datčiks, tad ar elektronisko vārstu viss ir čikiniekā. Bet nav čikiniekā ar vadiem. Nu tipa nosvilis kaut kas. Diagnoze braukt pie Sašas UZ aRFILU. Vadu remonts ~ 20Ls. Ja tomēr būs datčikam kaput, tad 70 ls.
|
Fri Jul 13, 2007 9:29 am |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
nevar to ventilatoru izsleegt vispaar un mazliet paveert logu? ka vecajos laikos. nu tas kaa pagaidu risinaajums taam zeltenem
|
Fri Jul 13, 2007 9:32 am |
|
 |
traka plume
Pievienojies: 10 Oct 2006
Komentāri: 286
Atrašanās vieta: Rīga, Salaspils, Ķekava
|
elbee rakstīja:nevar to ventilatoru izsleegt vispaar un mazliet paveert logu? ka vecajos laikos. nu tas kaa pagaidu risinaajums taam zeltenem
Po* par zeltenēm, lai tik izģērbjas, galvenais, lai man labi- gan teperatūras ziņā, gan ... nu pats saproti. Ventilators izslēgts, visi paneļa caurumi nogriezti un logs ik pa brīdim tiek atvērts, bet ilgi tā nevarēs pabraukt, jo pacietībai arī ir robežas (ja vien tas nepāries pieraduma pakāpē).
_________________ Tas viss ir pupu mizas, galvenais ir fizikālā būtība!
|
Fri Jul 13, 2007 9:35 am |
|
 |
zeenjaa
Pievienojies: 10 Sep 2006
Komentāri: 1565
Atrašanās vieta: Jelgava
|
|
Fri Jul 13, 2007 9:45 am |
|
 |
|