
Varbūt tauta var mani kaut kā pierunāt uz vienu vai uz otru vai... trešo ar kādiem man nepamanītiem argumentiem?

Kandidāti:
1. Cagiva Raptor 650
2. Ducati Monster 750/600/620i.e.
3. Moto Guzzi Breva 750
Izstāstīšu mazliet savus apsvērumus.
Braucis neesmu ne ar vienu (pagaidām)

Cagiva:
(+)
eerts cilveekam augumaa virs videejaa
labi vadaams pilseetaa un liikumainos celinjos
atsauciigs, uzticams dzineejs
preciiza un viegla aatrumkaarba
dzineejs griezhas liidz augstiem apgriezieniem (9000rpm redline)
kvalitaate un iipasha pieeja katraa detaljaa
labs serviss ("Motosports")
jaudiigaaks kaa Ducati un Guzzi
(-)
seedpoziicija ir gandriiz kaa krosiniekam, pie tam straujas bremzeesanas gadiijumaa esot risks atsist ficiiti pret baaku

prieksheejaa daksha esot par cietu - risks nobieteet bedrainaa liikumaa
to atsauciigo un uzticamo dzineeju razho... suzuki

taapat kaa aatrumkaarbu
sho ir dizaineejis chalis, kas dzimis Argentiinaa un ko Cagiva/MV paarvilinaaja no Ducati peec tam, kad bija Bolognaa baazeeto Ducati paardevushi amerikaanjiem un tas Argentiinietis bija pagatavojis slaveno Monster. Kursh, savukaart, shobriid dod ~70% dalju no visiem paardotajiem Ducati... Liidz ar to "tas vairs nav tas"? Jaunaas Alfas ar GM dzineejiem?
Ducati:
(+)
saciikshu kaujas slava, kam liidziigu gruuti atrast
dizains - veel extreemaaks kaa Raptor
slavenie 2-vaarstu V-twin dzineeji ar tikai tiem raksturiigo skanju
pateicoties shim dzineejam, motocikls pamatiigi vibree, saliidzinot ar Cagiva, dodot daudz "feedbacka" vadiitaajam
dzineejs ir loti elastiigs ie zemiem rpm
iipashas attieciibas ar Alfa Romeo
seedpoziicija vairaak ir kaa baikam (rokas zemaak, kaajas atpakalj)
ljoti stabils, arii lielos aatrumos
tiek uzskatiits par vienu no vislabaak vadaamajiem motocikliem vispaar
viss ir autentisks un unikaals
nav radiatoru (gaisa dzese)
(-)
mazaak uzticami dzineeji, jau piemineetaas vibraacijas, saliidzinot ar Cagivaa lietoto Suzuki iztraadaajumu
vairaak "leetu" detalju (saving costs - savu dzineeju buuveet tomeer ir daargaak)
nav tik manevriigs
zemaaka seedpoziicija (vai tik neizskatiisies peec mopeeda?)
iipatneejaas izpuuteeju konstrukcijas deelj kaaju peedu tureeshana ir mazliet neveikla
dzineejs "negriezhas" kaa mocim pieklaatos - redline ir kaut kur jau ap 7,5k rpm
par servisu man pagaidaam nav infas. Zinu, ka taads ir. Bet neko nezinu, kaa straadaa un diez vai gribeeshu lietotu moci vest uz oficiaalo servisu...
stipri liidzinaas itaalju auto - daudz prieka, laba skanja, viss "look-and-feel" sekss, par ko maksaajam ar nesaprotamiem gljukiem, piloshu karteri, kuustoshaam plastmasaam, kad dzineejs sastreegumaa paarkarst, vibraacijaam uttuc. Sajuutat liidziibu?


Moto Guzzi
(+)
komfortabls, tai pashaa laikaa nebuudams neveikls
baigaa raritaate, lai gan man liekas, ka es Riigaa vienu esmu maniijis
aarzemees dzirdeeju ruucam - fantastiska skanja
dizains UN kvalitaate plus shiks
veel garaaka un legendaaraaka veesture kaa Ducati
(-)
ne smakas no sporta, lai gan testos chalji saka, ka esot OK vadiiba
kur taadu vispaabaa serviseet?!
sho peerkot laikam jaabuut reaali psiham


Nu kaut kaa taa...
_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica