Lai kļūtu par Latvijas Alfa Romeo īpašnieku kluba biedru jāpierāda sevi kā krietnu un rūpīgu Alfa Romeo saimnieku. To iespējams veikt aktīvi piedaloties Kluba organizētos pasākumos, apmeklējot ikmēneša tikšanās itāļu restorānā, piedaloties diskusijās alfisti.lv portālā. Galu galā sava vēlme kļūt par biedru jāizsaka kādam no esošajiem Kluba biedriem. Ja nevienam no esošajiem biedriem nav pamatotu iebildumu, kandidāts tiek uzņemts klubā ikmēneša tikšanās pasākumā.
Pievienojies: 18 Jul 2006
Komentāri: 5241
Atrašanās vieta: Rīga 2012 Alfa-Romeo MITO
visiem v6 un visiem JTD ir kārbas eļļas līmeņa ščups reduktorā.tikt pie viņa gan klāt ir piiii.
TS motoriem ir kārbas sānā skrūve ar iekšējo šeškanti,tas ir eļļas līmeņa kontrol caurums.
_________________ Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
visiem v6 un visiem JTD ir kārbas eļļas līmeņa ščups reduktorā.tikt pie viņa gan klāt ir piiii.
TS motoriem ir kārbas sānā skrūve ar iekšējo šeškanti,tas ir eļļas līmeņa kontrol caurums.
kāpēc tā ?
ir kāds skaidrojums kāpēc vieniem ir, otriem nav ?
Pievienojies: 18 Jul 2006
Komentāri: 5241
Atrašanās vieta: Rīga 2012 Alfa-Romeo MITO
arba rakstīja:
vilsons rakstīja:
visiem v6 un visiem JTD ir kārbas eļļas līmeņa ščups reduktorā.tikt pie viņa gan klāt ir piiii.
TS motoriem ir kārbas sānā skrūve ar iekšējo šeškanti,tas ir eļļas līmeņa kontrol caurums.
kāpēc tā ?
ir kāds skaidrojums kāpēc vieniem ir, otriem nav ?
hvz.bet nu v6 un JTD kārba ier krietni savādāka nekā TS.tas tā...
_________________ Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās