

Bezcelus un to parvaresanai paredzetas masinas lidz sim biju redzejis televizora ekrana, braucis laikam biju ar Pajero pa grants celu, kas ari mans smagakais bezcels

Tiksanas vieta pulcins savacas papravs, kadas masinas 15, un ieverojot principu "prieksa braucosie palidz aimugure braucosajiem" visi devas meza stigas. Pie pirmajam dzilajam smiltim un kalnina parsledzamies uz 4L, nekadu problemu, masina ka tanks, brauc visur, piedo tik gazi, paskist smiltis, nepiespradzetie pasazieri atsitas ar galvam pret jumtu, un masina jau kalna gala. Interesanta sajuta, ka braucot kalna neko neredzi, tikai debsis un koku galotnes.
Tad bija sastregums, izradas grutais kalns, Landkruizerus velk pari troses, parejie ari tiek pari ne ar pirmo piegajienu. Sis vietas laikam bija tas, del kuram visi vispar bija ieradusies. Beidzot visi gudram sejam vareja izteikt viedoklus, kads dzinejs labaks, kur jamin, kur jaatmet, kas jasabloke, kadam jabut spiedienam riepas, cik cietiem amisiem utt. Mes neko no ta nesapratam, gaze grida, esam kalna augsa. Nakamais kalns izskatijas tads pats, bet tik viegli vairs negaja nevienam. Ar pirmo piegajienu laikam dazas masinas tikai tika pari. Ipasi man patika tas ar V8 dzinejiem, kas kartigi ieskrejas un snakdamas un palekdamas tika kalna ar pirmo piegajienu. Mums ta lieta aizgaja, kad kads izmeta piezimi "grida! brauc ka ar savu!" un kads cits pateica "sabloke visu, ko vien var", ta ari dariju!

Tad vl bija atrumposms pa trasiti karejera ar nelieliem trampliniem, udens zonu, kalna augsa, kalna leja, pat taja nepaliku pedejais

Kopuma ideali pavadita diena svaiga gaisa, laba kompanija, viss forsi. Un es ta saprotu, ka vecs Cheroks un dublu riepas nav ari nemaz tik dargi, bet kaut kads prieks tur ir
