| Autors | 
	Ziņojums | 
 
	
		Ritq 
		 
				
		
			Pievienojies: 25 May 2010 
			Komentāri: 12 
			Atrašanās vieta: Talsi <-> Rīga
			  1998  Alfa-Romeo  156
		 
		 
	 | 
	
		
		  Alfa Romeo 156 1.8 TS sajūga atgaisošana   
		
			Jautājums tads- Kā pie velna atgaisot sajūgu 
 
http://www.alfaworkshop.co.uk/parts/156_Clutch_Slave.shtml
 tadu kā otrajā bilde!
			 
					 
	 | 
	| Thu Aug 19, 2010 9:03 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		Alsi 
		 
				 
		
			Pievienojies: 16 Nov 2006 
			Komentāri: 3659 
			Atrašanās vieta: D-pils
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			IMHO ta pat ka parasto... redzi labaa pusee atgaisotaju zem vacinja   
			
					 
	 | 
	| Thu Aug 19, 2010 9:44 pm | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		Ritq 
		 
				
		
			Pievienojies: 25 May 2010 
			Komentāri: 12 
			Atrašanās vieta: Talsi <-> Rīga
			  1998  Alfa-Romeo  156
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			Alsi rakstīja:IMHO ta pat ka parasto... redzi labaa pusee atgaisotaju zem vacinja   
nju tik stūlbs jau es neesmu!!!!!
 
lieta taada ka atgaisoju ka parasto sajūgu, efekta ne kāda. Pamēģināju ar spiedienu pārdzīt visu sajuga sistēmu( pa gaisojamo pipļaku), bik labāk palika,bet kādu laiku pastāvot atkal pazūd. Lieta tāda ka tāda sajuta ka sistēmā nava spiediena, nju ka visu laiku sajūgs "jakačā". Varbūt ira kāds knifs vai kaut kas tāda garā ko es nezinu?? Toča nava man pasam vairāk idejas!!!
			 
					 
	 | 
	| Fri Aug 20, 2010 3:06 am | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		muuris 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 13 Jul 2006 
			Komentāri: 2628 
			Atrašanās vieta: Valmiera
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			A kas notiek ja sajūgu nospied ļoti strauji? Nu ķipa ar sitienu?
 
Skaties ka nav galvenajā cilindrā broblēma nevis šamējā.
 
Jo šitemējie atgaisojas paši, nevis "kā parastie".
 
Jo cik atceros, tad nekādi ventīļī pagriežami nav zem tā gumijas puļķīša     
Un tev tas sajūgs  pazūd stāvot, jeb vienkārši nevari nemaz sagaisot lai varētu pabrauk?
			 
					 
	 | 
	| Fri Aug 20, 2010 7:08 am | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		Alsi 
		 
				 
		
			Pievienojies: 16 Nov 2006 
			Komentāri: 3659 
			Atrašanās vieta: D-pils
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			pashatgaisojas tikai cilindri ar tvertnem. 
 
darba cilindri pashi nekad neatgaisojas - jo gaisam nav kur iet.
 
ja tur arii nav gaisa izlaides skruves - tad uz laiku jaatvieno shljutene.
 
 
droshibas pec parlasi galveeno sajuga cilindru - tur varbut problemas ar parpluudi.
  
			
					 
	 | 
	| Fri Aug 20, 2010 10:05 am | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		Fans 
		 
				 
		
			Pievienojies: 18 Dec 2009 
			Komentāri: 159 
			Atrašanās vieta: Rīga
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			Sajūgs gaisojas tā pat kā mersim. Bremžu škidruma trauka(laikam alfām arī ir kopējais trauks) vāciņa vietā uzskrūvējas vāciņš ar ventīli. Uzliekās KĀJAS vai ROKAS pumpis, bet ne kompresors, pielejas pilns bačoks ar eļļu. Tad viens uzpumpē nedaudz spiedienu, bet otrs palaiž vaļā atgaisošanas ventīli līdz brīdim kad pazūd spiediens. Process jāatkārto tikmēr kamēr pa atgaisošanas ventīli nāk ārā eļļa bez burbuļiem.
 
Citi kājas pumpi aizvieto ar paša plaušu un arī ar to pietiek.   
			
					 
	 | 
	| Fri Aug 20, 2010 11:31 am | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		Alsi 
		 
				 
		
			Pievienojies: 16 Nov 2006 
			Komentāri: 3659 
			Atrašanās vieta: D-pils
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			bet ja taada ventilja tur nav - tad atskruvejos shljauku
  
			
					 
	 | 
	| Fri Aug 20, 2010 1:05 pm | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		Ritq 
		 
				
		
			Pievienojies: 25 May 2010 
			Komentāri: 12 
			Atrašanās vieta: Talsi <-> Rīga
			  1998  Alfa-Romeo  156
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			Fans rakstīja:Sajūgs gaisojas tā pat kā mersim. Bremžu škidruma trauka(laikam alfām arī ir kopējais trauks) vāciņa vietā uzskrūvējas vāciņš ar ventīli. Uzliekās KĀJAS vai ROKAS pumpis, bet ne kompresors, pielejas pilns bačoks ar eļļu. Tad viens uzpumpē nedaudz spiedienu, bet otrs palaiž vaļā atgaisošanas ventīli līdz brīdim kad pazūd spiediens. Process jāatkārto tikmēr kamēr pa atgaisošanas ventīli nāk ārā eļļa bez burbuļiem.
 
 
Citi kājas pumpi aizvieto ar paša plaušu un arī ar to pietiek.   
Tieši tā arī tika izdarīts. Sajūgs sāka strādāt, viss it kā kārtībā, jau nopriecājos, bet pabrauca kādu gabaliņu un atkal sajūgs pazuda
			 
					 
	 | 
	| Fri Aug 20, 2010 2:36 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		Alsi 
		 
				 
		
			Pievienojies: 16 Nov 2006 
			Komentāri: 3659 
			Atrašanās vieta: D-pils
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			tvertnee limenis ir ?
  
			
					 
	 | 
	| Fri Aug 20, 2010 3:02 pm | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		Ritq 
		 
				
		
			Pievienojies: 25 May 2010 
			Komentāri: 12 
			Atrašanās vieta: Talsi <-> Rīga
			  1998  Alfa-Romeo  156
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Līmenis ir, šķidrums nekur nezūd un nekur arī nesūcas, viss sauss
  
			
					 
	 | 
	| Fri Aug 20, 2010 5:55 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		Fans 
		 
				 
		
			Pievienojies: 18 Dec 2009 
			Komentāri: 159 
			Atrašanās vieta: Rīga
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			Ritq rakstīja:Līmenis ir, šķidrums nekur nezūd un nekur arī nesūcas, viss sauss 
Mistika   
			
					 
	 | 
	| Fri Aug 20, 2010 8:05 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		Fans 
		 
				 
		
			Pievienojies: 18 Dec 2009 
			Komentāri: 159 
			Atrašanās vieta: Rīga
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			Ritq rakstīja:Līmenis ir, šķidrums nekur nezūd un nekur arī nesūcas, viss sauss 
man liekas ka sūcas gan    pie pedāļa salonā un tek zem kovrika. Tur var nebūt daudz eļļas, pietiek ka ierauj iekšā gaisa burbulīti un viss. vai arī jāatgaiso pec principa - cik ielēju tik izlija. T.i. piem. bačokā 300ml tad 300ml ir jāiziet atgaisojot. tadā gadījumā būs izslēgts ka maģistrālē bij palicis burbulis.
			 
					 
	 | 
	| Fri Aug 20, 2010 8:22 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		Ritq 
		 
				
		
			Pievienojies: 25 May 2010 
			Komentāri: 12 
			Atrašanās vieta: Talsi <-> Rīga
			  1998  Alfa-Romeo  156
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			Fans rakstīja:Ritq rakstīja:Līmenis ir, šķidrums nekur nezūd un nekur arī nesūcas, viss sauss 
 
 
man liekas ka sūcas gan   pie pedāļa salonā un tek zem kovrika. Tur var nebūt daudz eļļas, pietiek ka ierauj iekšā gaisa burbulīti un viss. vai arī jāatgaiso pec principa - cik ielēju tik izlija. T.i. piem. bačokā 300ml tad 300ml ir jāiziet atgaisojot. tadā gadījumā būs izslēgts ka maģistrālē bij palicis burbulis. 
arī tas jau trīs reizes izdarīts 
 
zem kovrika ne kā nava viss sauss tā jau bija viena no idejām!!
 
tik tiešām mistika ar sito lietu
			 
					 
	 | 
	| Fri Aug 20, 2010 8:39 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		Fans 
		 
				 
		
			Pievienojies: 18 Dec 2009 
			Komentāri: 159 
			Atrašanās vieta: Rīga
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			Ritq rakstīja:Fans rakstīja:Ritq rakstīja:Līmenis ir, šķidrums nekur nezūd un nekur arī nesūcas, viss sauss 
 
 
man liekas ka sūcas gan   pie pedāļa salonā un tek zem kovrika. Tur var nebūt daudz eļļas, pietiek ka ierauj iekšā gaisa burbulīti un viss. vai arī jāatgaiso pec principa - cik ielēju tik izlija. T.i. piem. bačokā 300ml tad 300ml ir jāiziet atgaisojot. tadā gadījumā būs izslēgts ka maģistrālē bij palicis burbulis. 
 
 
 
arī tas jau trīs reizes izdarīts 
 
 
zem kovrika ne kā nava viss sauss tā jau bija viena no idejām!!
 
 
tik tiešām mistika ar sito lietu 
a moška disks slīd? vai pats disks ir uzlikts otrādi
			 
					 
	 | 
	| Fri Aug 20, 2010 9:28 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		Ritq 
		 
				
		
			Pievienojies: 25 May 2010 
			Komentāri: 12 
			Atrašanās vieta: Talsi <-> Rīga
			  1998  Alfa-Romeo  156
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			Fans rakstīja:Ritq rakstīja:Fans rakstīja:Ritq rakstīja:Līmenis ir, šķidrums nekur nezūd un nekur arī nesūcas, viss sauss 
 
 
man liekas ka sūcas gan   pie pedāļa salonā un tek zem kovrika. Tur var nebūt daudz eļļas, pietiek ka ierauj iekšā gaisa burbulīti un viss. vai arī jāatgaiso pec principa - cik ielēju tik izlija. T.i. piem. bačokā 300ml tad 300ml ir jāiziet atgaisojot. tadā gadījumā būs izslēgts ka maģistrālē bij palicis burbulis. 
 
 
 
arī tas jau trīs reizes izdarīts 
 
 
zem kovrika ne kā nava viss sauss tā jau bija viena no idejām!!
 
 
tik tiešām mistika ar sito lietu 
 
 
a moška disks slīd? vai pats disks ir uzlikts otrādi 
nju un kā tad ira pareizi??
			 
					 
	 | 
	| Fri Aug 20, 2010 10:06 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	| 
		
	 |