Atbildēt pie šī temata 5 lapa no 7 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Nākošais
dzesesana.
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Teorētiski izklausās pa ātru, bet man vēl arvien nav pārliecības ka jāmaina termostats.
Cirkulācijas bilde no 146TS, bet domāju ka uz 156TS shēma ir tāda pati



_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ko man ta shema dod

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ziinossa rakstīja:
ko man ta shema dod

Shēmā redzami cirkulācijas loki.
Terētiski, pie pareizi strādājoša termostata, trubai no 3. uz 1. kamēr temp. pie termostata nav sasniegusi ~90C, jābūt stipri siltākai kā trubai no 3. uz 5.
Ja tās jau no sākuma uzsilst vienmērīgi, tad termostats visu laiku ir atvērtā stāvoklī, kas ir nepareizi.
Bet, vēlreiz iesaku tomēr parādīt auto kādam ar lielāku pieredzi. Tas nav iespējams precīzi nodiagnosticēt caur internetu...

Ja obligāti vajag braukt ar auto pa brīvdienām, tad brauc, dari kā Muuris ieteica (salona ventilators uz max un karstums uz max), un izvairies no braukšanas pa sastrēgumiem un jebkādas stāvēšanas uz vietas ar ieslēgtu dzinēju.

Ja temp turpina kāpt virs 100 un tuvojas 120, izslēdz motoru un gaidi kad atdzisīs.


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
nu ja skaidrs paldies

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ziinossa rakstīja:
nu ja skaidrs paldies


No lasītā un paspriestā nu jau 5 lappušu garā diskusijā jāizdara secinājums - ja ir tik daudz jautājumi, tad pašas spēkiem diagnosticēt un novērst, būsum objektīvi - nespēsi...

Uz doto brīdi nav arī jēgas satraukties par to, ko pati nespēj nodiagnosticēt un vēl vairāk - pašas spēkiem novērst!
No tā ka zināsi, kas ir beigts vai kas jānomaina, nekas, ja godīgi, nemainīsies...

Tāpēc jādara, kā iesaka muuris - ja ceļas temperatūra, logi vaļā un pečka līdz galam. Un pēc iespējas ātrāk doties uz servisu vai pie kāda, kas to spēs diagnosticēt un novērst... Wink

Galvenais - neķer kreņķi!

Neviens Tevi neapņirdz, bet internetā nodiagnosticēt un nepspecialistu iemācīt novērst problēmu ir maigi izsakoties nereāli!


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Emm. Izlasīju 5 lapas (ne pārāk uzmanīgi) ar spriedelējumiem, bet neievēroju, vai ir informācija par to, ka ventilatori darbojas vai nedarbojas pie virs 90 vai 100 grādiem.
Man vakar atkal nācās konstatēt, ka brīdī, kad braucu pie darba pagalmā atskanēja pīkstiens un lieliem burtiem rakstīts "engine coolant max temp reached". Paskatos, temperatūras rādītājs 140 (jeb līdz galam) rāda.
Bet klusums- nestrādā ventilatori.
Mazliet bailīgi bija, šovasar jau otro reizi tā, bet nu jau es zināju, kuri drošinātāji jāskatās.
Paskatījos, drošinātāji veseli. Atbildīgais drošinātājs tāds apkusis, bet vesels (plastmasa mazliet pakususi). Pabrīnījos, padomāju, ka sen neesmu servisā bijis, bet konstatēju, ka nav naudas. Vakarā ierubīju pečku uz max, logi vaļā, bet salonā sauna, kamēr tiku pāri vanšu tiltam.
Mājās paskatījos vēlreiz, pačamdīju to vietu, kur tie drošinātāji, un re- vaina atrasta vads, kas iet uz atbildīgo 40A drošinātāju ir nolūzis/nokusis vai kautkā citādi atvienojies no tās vietas, kur tam jābūt pievienotam...

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Man liekas, ka prtātīgāk būtu aizbraukt uz kādu servi, nevis divas dienas postēt netu Rolling Eyes


_________________
Presto - tas nozīmē ātri (drīz)
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Presto rakstīja:
Man liekas, ka prtātīgāk būtu aizbraukt uz kādu servi, nevis divas dienas postēt netu Rolling Eyes


...+1...

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Man te arii viens jautājums par tēmu...
Šajā karstumā braucot pa šoseju ar 100-105km\h temp datčiks rāda apmēram 95-97 grādi. Viss būtu normali un es nestresotu, bet, ja sanāk, ka vajag veikt apdzīšanas manevru ieminot pedāli grīdā, temp datčiks aiziet līdz vai pat pāri 100 grādiem un krītas baigi negribīgi, tikai ja palaiž ripināties... Un vēl, kad pirms kāda laiciņa paprovēju cik mana Alfa iet...paātrinās riktīgi patīkami un ātri, un tad kad pie 190km\h ievēroju ka temp datčiks ir pie 115 vai mazliet vairāk, godīgi sakot nobijos, ka nu būs s.di... bet temp lēnām līdz ar ātrumu nokritās un aizbraucot galā bija 97 grādi, strādāja tikai viens ventilators... Kaut kur forumā biju atradis, ka otrs ventilators slēdzas tikai pie 115 gradiem???
Vai ar temperatūras režimu motorā viss ir normāli?

156 2.4JTD

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tutolli rakstīja:
Man te arii viens jautājums par tēmu...
Šajā karstumā braucot pa šoseju ar 100-105km\h temp datčiks rāda apmēram 95-97 grādi. Viss būtu normali un es nestresotu, bet, ja sanāk, ka vajag veikt apdzīšanas manevru ieminot pedāli grīdā, temp datčiks aiziet līdz vai pat pāri 100 grādiem un krītas baigi negribīgi, tikai ja palaiž ripināties... Un vēl, kad pirms kāda laiciņa paprovēju cik mana Alfa iet...paātrinās riktīgi patīkami un ātri, un tad kad pie 190km\h ievēroju ka temp datčiks ir pie 115 vai mazliet vairāk, godīgi sakot nobijos, ka nu būs s.di... bet temp lēnām līdz ar ātrumu nokritās un aizbraucot galā bija 97 grādi, strādāja tikai viens ventilators... Kaut kur forumā biju atradis, ka otrs ventilators slēdzas tikai pie 115 gradiem???
Vai ar temperatūras režimu motorā viss ir normāli?

156 2.4JTD

Pārbaudi vai otrs vispār ieslēdzas? Piemēram - vai abi strādā ja ieslēgta kondiška...
Teorētiski pārak nevajadzētu temperatūrai celtieis, itīpaši dīzelim...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Itkā manam dīzelim ir līdzīgi, ja tā kārtīgi atvelk tad temperatūra ir augšā, pēc tam ātri atgriežas uz 90.
Pēc idejas ja kurina to dīzeli tad rodas arī siltums.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Citāts:
Pārbaudi vai otrs vispār ieslēdzas? Piemēram - vai abi strādā ja ieslēgta kondiška...
Teorētiski pārak nevajadzētu temperatūrai celtieis, itīpaši dīzelim...

Pārbaudiju abus ventilatorus pieslēdzot pa taisno, abi griezās, viens nostrādā pie kaut kādas temp, laikam ap 100 grādiem, kad ieslēdzas otrs nezinu, neesmu redzējis to darbībā pēc mašīnas rīkojuma!  Rolling Eyes

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Citāts:
Itkā manam dīzelim ir līdzīgi, ja tā kārtīgi atvelk tad temperatūra ir augšā, pēc tam ātri atgriežas uz 90.
Pēc idejas ja kurina to dīzeli tad rodas arī siltums.

Ja mīcoties pa pilsētu atvelkot karstu, tad es saprastu, ka vienkārši ir pārāk silts gaiss un mazs ātrums, lai spētu produktīvi atdzesēt, bet pa šoseju pie lielāka ātruma taču pūš riktīgi un būtu jāspēj atdzesēt... pie tam vēl Alfa ir no dienvidiem, kur šādas gaisa temp ir normāla ikdienas parādība... Cool
Laikam tam tā ir jābūt un nav ko lieki stresot... Very Happy

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Mu tad varētu būt, ka otrai veņķiks pats vesels, bet kaut kas shēmā noticis, un neļauj tam uzgriezties. Vai nu termodačiks, vai nu drošinātājs kirdik...
Vai arī kaut kur vadi...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Citāts:
Mu tad varētu būt, ka otrai veņķiks pats vesels, bet kaut kas shēmā noticis, un neļauj tam uzgriezties. Vai nu termodačiks, vai nu drošinātājs kirdik...
Vai arī kaut kur vadi...

Drošinātājus esmu skatijis visi OK, par vadiem nezinu neesmu pētijis, kā jau teicu, kaut kur šeit forumā lasiju, ka otrs pieslēdzas tikai pie 115 grādiem! Shocked  Tā var būt? Question

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 5 lapa no 7 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database