

AR156 sportwagon; 1.8; 2002
Pirms pus gada tiku pie AR156, nobraukti 5000 km. Tika veikti daži remonti un uzlabojumi. Varu atļauties izdarīt dažus secinājumus.
Remonti:
1. piekare:
pr. stabilizatora bukses 2. gab., pr. apakšējā svira 2. gab., aizm. stupicas bukse 2. gab., visi amortizatori.
2. dzinējs
Tika pārlasīts viss dzinējs, nomainītas visas blīves, noslīpēta galva, nomainīti 2 vārsti, visi gredzeni + honēšana, vārstu blīvslēgi, eļļa, filtrs, daži devēji, visas sveces.
3. dažādi
Nomainīta magnetola, iegādātas riepas un lietie diski, plus visādi sīki remonti salonā.
Plusi un mīnusi:
Pirmo reizi iesēžoties salonā patika dizains, visas pogas, rokturi atrodas savās vietās un ir ērti lietojami. Braucot ātrumi pārslēdzas ļoti labi un tos nav jāmeklē. Sajūgs gan varētu būt mīkstāks. Nepatika tas, ka bremzes un gāzes pedālis atrodas diezgan tuvu viens otram, spiežot bremzi, dažreiz aizķer arī gāzes pedāli. Stūres atsaucība perfekta, vismaz man vēl nav gadījusies auto ar tik labu vadāmību. Slapjo un sauso asfaltu auto tur perfekti. Ziemas apstākļos auto ceļu tur ļoti viduvēji, pat ņemot vērā, ka konkrētam modelim ir pretslīdēšanas sistēma, tā ļoti palīdz tikai uz grants seguma. Priekš manis liels mīnuss ir bagāžas nodalījuma telpa – tajā ir ļoti maz vietas, ielikt var tikai bērnu ratus un vienu somu, visu pārējo ir jākrāmē salonā.
Pēc dzinēja remonta ļoti patīkami pārsteidza degvielas patēriņš – 6,4l/100km ārpus pilsētas un pie 8l/100km pa pilsētu. Skaitļi ir iegūti ielejot pilnu bāku un izbraucot to tukšu, braucot attiecīgi 90-100km/h un 50/60km/h. Patika dzinēja jauda, pie 1.8l dzinēja un gandrīz vai 1,5 tonnas smaga auto, auto ļoti patīkami uzņem ātrumu, pie apdzīšanām no 90km/h līdz 120km/h paiet dažas sekundes.
Kopumā auto ir labs, ceru, ka dažus gadus vēl pabraukšu ar to.