elbee rakstīja:
ekonomeeshanai 1.9jtd buus iistais. 2.4 iet labi, teeree labi un apkopes arii vinjam maksaa labi, par apkopju izmaksaam vispaar buutu interesanti uzzinaat preciizi. piemeeram:
V6 vs TS vs 1.9d vs 2.4d
eljas mainja = imo stipri līdzīgi (v6 un lielajam R5 JTD kādu litru vairāk maybe)
bremzes = the same, izņemot V6, kam viss ir lielāks
filtri = viens pīpis
zobsiksna = arī nedomāju, ka jtd daudz atšķiras no 16v ts motoriem, tākā vecajiem dīzeļiem ir 8 un 10v - varbūt kāds lats lētāk materiālos uz siksnas rēķina, un kāds lieks lats klāt pie darba, jo saregulēt grūtāk. Kā ar v6 to es pagaidām negribu zināt

Commonrail dīzeklim dārgas ir sprauslas (neprasiet, cik maksā) un dārgs ir augstspiediena sūknis, dārga ir turbīna. Otros un trešos mēdz arī restaurēt ar mainīgiem panākumiem, jo ražo jau tos agregātus vienas un tās pašas firmas visām markām.