 |
5 lapa no 7 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
amber
Pievienojies: 15 May 2008
Komentāri: 35
Atrašanās vieta: Īrija-Kilkenny
|
Man bija OPEL"reksis" ar 2,2 l dinēju.Gāzes iekārta bija likta nelicenzēta servisā Lietuvas mežos.Ar laiku amerikāņu reduktoram palika cietāka membrāna, nevarēju tādu dabūt,tad uliku itāļu reduktoru un gāja zvērā.Šoseja 9-10l,pilsēta 11-13l.Jaudu varēja palielināt ,pieregulējot reduktoru.Pa rūsas caurumiem bija ūdens ticis uz kompja,viss bija sasūbējis un sagājis uz īso,,ta ka ar bendžu vairs negāja,braucu tik uz gāzi.Man bija laba pieredze ar gāzi,nevaru sūdzēties... Bet es iesaku ,neklausi tos,kuriem nekad nav bijusi darīšana ar gāzes iekārtām.Un dzinējam ir eļļa un ellas gredzeni,lai notiktu eļļošana,nevis benzīnam,vai gāezi tur kautkas jāeļļo....Labāk palasi info netā no speciālistiem- lūk daī argumenti -par- * Gāzes oktāna skaitlis ir apmēram 100-105, tātad pieaug motora dinamika, tāpēc samazinās detonācijas varbūtība, bet darbības trokšņi samazinās par 2-3 dB.
* Gāzes sajaukšanās ar gaisu (divas gāzveida vielas) ir viendabīgāka nekā benzīnam, kas, savukārt, nozīmē, ka arī motors darbojas vienmērīgāk (vēl augstāku maisījuma sagatavošanas precizitāti nodrošina iekārta ar gāzes padeves elektronisku regulēšanu) un samazinās gāzes patēriņš. Sīkāk tas ir iztirzāts nodaļā par tehnoloģiju).
* Gāzveida degvielas vēl viena priekšrocība - palielināts griezes moments pie zemiem apgriezieniem, īpaši neiesildītiem dzinējiem.
Eksistē vēl daži aspekti, kas gādīgam automašīnas īpašniekam liek pieņemt lēmumu par labu gāzei:
* Motoreļļas kalpošanas ilgums, jo gāzē nav šķīdinošas un skalojošas īpašības, palielinās 1,5-2 reizes, bet tās ekspluatācijas patēriņš samazinās par 10-15%. Pamēģiniet nomazgāt eļļu no jebkuras virsmas, izmantojot gaisa vai gāzes strūklu.
* Degvielas padeves sistēmā un degkamerā neuzkrājas sveķu nogulsnes (sašķidrinātā naftas gāze tos izšķīdina), uzlabojas aizdedzes sistēmas funkcionēšana, aizdedzes sveču kalpošanas ilgums pieaug par 40%.
* Izplūdes toksiskuma līmenis samazinās diezgan ievērojami. Sīkāk tas ir iztirzāts nodaļā par ekoloģiju.
Kopumā, ja nepārslogo motoru ar augstiem apgriezieniem, degvielas nomaiņas priekšrocības ir acīmredzamas.
|
Thu Oct 08, 2009 2:17 am |
|
 |
amber
Pievienojies: 15 May 2008
Komentāri: 35
Atrašanās vieta: Īrija-Kilkenny
|
info no-http://www.autogaze.lv/index.php?lang=lv&p=ad&p2=mo http://www.sngaze.lv/faq-L.htm labs info- http://www.tvnet.lv/auto/article.php?id=6619 ieliec google-gāzes iekārta
|
Thu Oct 08, 2009 2:41 am |
|
 |
Ti
Pievienojies: 16 Jan 2009
Komentāri: 1186
Atrašanās vieta: Riga
2006 Alfa-Romeo 156 CW
|
Braucot aiz AR ir jājūt sadeguša benzīna smarža...
|
Thu Oct 08, 2009 10:53 am |
|
 |
AMV
Member of

Pievienojies: 23 Nov 2006
Komentāri: 4735
2001 Alfa-Romeo GTV
|
eksperti rakstīja:* Gāzes oktāna skaitlis ir apmēram 100-105, tātad pieaug motora dinamika, tāpēc samazinās detonācijas varbūtība.
Luuk arii "eksperti" tautai baazh batonu ausiis. Oktaan skaitlis ar dinamiku (laikam jau domaata jauda) tieshaa veidaa nekaa nav saistiits. Tas ir cipars, kas noraada speeju pretoties detonaacijai, jo tas augstaaks, jo var taisiit lielaaku kompresijas pakaapi. Bet taak aa kompresiju neviens peec gaazes uzlikshanas nemaina, tad tas ir nuuu tik ljoti mazsvariigi, ka pilniig po. Dzineeji ir taisiiti 95 vai 98 oktaaniem.
Un elljoshanas protbleema ar gaazi arii pastaav. Degvielas viena no funkcijaam ir elljoshana. Ja kaads apgalvo preteejo, lai aiziet uz iiso apmaaciibu 1'ajaa kursaa RTU autobuuvee.
To cik ilgi kas kalppos ar gaazi, laikam jau buus atkariigs no gaazes iekaartas un katra auto individaalo mezglu uzbuuvi un materiaaliem utt.
Ir gaazei plusi un ir miinusi. Pie taam cenaam cik maksaa labas iekaartas uzlikshana ir jaabuut taksim lai tas atmaksaatos.
_________________ Zvaigznēm ir nozīme
|
Thu Oct 08, 2009 11:19 am |
|
 |
Ti
Pievienojies: 16 Jan 2009
Komentāri: 1186
Atrašanās vieta: Riga
2006 Alfa-Romeo 156 CW
|
A kas notiek ar matoru, ja piemeram es izdomaju pa Vacijas bāni atvilkt kadu stundu.... Gadienā dragājot pa sauso virzulis tak uzkarst un paliek lielāks un .... ?????
|
Thu Oct 08, 2009 12:12 pm |
|
 |
MartinsT
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 12216
Atrašanās vieta: Rīga
|
166TI rakstīja:A kas notiek ar matoru, ja piemeram es izdomaju pa Vacijas bāni atvilkt kadu stundu.... Gadienā dragājot pa sauso virzulis tak uzkarst un paliek lielāks un .... ?????
pa sauso?  ja karterī nav eļļas, tad būs pa sauso un viss būs slikti, neatkarīgi vai tur brauc ar gāzi, benzīnu vai dīzeli
|
Thu Oct 08, 2009 12:47 pm |
|
 |
Ti
Pievienojies: 16 Jan 2009
Komentāri: 1186
Atrašanās vieta: Riga
2006 Alfa-Romeo 156 CW
|
nu jā...TV vakar radija un skaidroja par ralija mašinu šaušanu... kas tas tads ir ..utt.. Tur mineja ka šaušana esot no tā ka virzulim ejot uz leju iesmidzina degvielu, kura atdzesē virzuli. Un sākoties sadegšanas procesam izšauj ārā..
Tā nu es padomāju, kas notiek ar parasto mašīnu, ne rallija.. Uz bāņa, kad motoram ir apgriezieni tuvojas 7... Un ir gāze?
Meklēju sakarības...nesaku ka parastā šauj, bet kaut kadas sakaribas jau ir....
|
Thu Oct 08, 2009 1:45 pm |
|
 |
karatavas
Viesis
|
V6 dzinejam gazi es neieteiktu likt. pirkart tapec, ka svecem un svechvadiem ir jabut top zustand. bet jus jau pashi ziniet, kads gemars ir nomainit un cik tas viss maksaa.
otrkart, ir mulkjigi likt gazes iekartu mashiinai, kura maksaa 1000 lati, par 700 latiem. tadas investicijas jau pashos pamatos ir slima sunisha murgi. leta iekarta pa 300 lati te neies cauri.
negribu zinat kas notiks ar MAFu, ja tomer ta gaze vienreiz iepludes kolektora eksplodes. bus slikti/daargi.
man ir bijushi daudzi auto uz gazi, bet tadai alfai ar V6 motoru es neliktu. tas vienkarshi neatmaksaasies. vispar tadu auto nevajag pirkt, ja ir paredzets daudz braukt.
|
Sun Oct 11, 2009 8:40 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
karatavas rakstīja:V6 dzinejam gazi es neieteiktu likt. pirkart tapec, ka svecem un svechvadiem ir jabut top zustand. bet jus jau pashi ziniet, kads gemars ir nomainit un cik tas viss maksaa.
vispar tadu auto nevajag pirkt, ja ir paredzets daudz braukt.
Un kas vainas daudz braukt ar V6?
Plīst, neiet, dilst?
_________________ in Busso we trust...
|
Mon Oct 12, 2009 8:54 am |
|
 |
MartinsT
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 12216
Atrašanās vieta: Rīga
|
palaidniex rakstīja:karatavas rakstīja:V6 dzinejam gazi es neieteiktu likt. pirkart tapec, ka svecem un svechvadiem ir jabut top zustand. bet jus jau pashi ziniet, kads gemars ir nomainit un cik tas viss maksaa.
vispar tadu auto nevajag pirkt, ja ir paredzets daudz braukt.
Un kas vainas daudz braukt ar V6?
Plīst, neiet, dilst?
tērē divreiz vairāk kā dīzels
|
Mon Oct 12, 2009 9:20 am |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
MartinsT rakstīja:palaidniex rakstīja:karatavas rakstīja:V6 dzinejam gazi es neieteiktu likt. pirkart tapec, ka svecem un svechvadiem ir jabut top zustand. bet jus jau pashi ziniet, kads gemars ir nomainit un cik tas viss maksaa.
vispar tadu auto nevajag pirkt, ja ir paredzets daudz braukt.
Un kas vainas daudz braukt ar V6?
Plīst, neiet, dilst?
tērē divreiz vairāk kā dīzels 
Tad jau jāsaka, ka nav ekonomiski pirkt V6 vispār, nevis, ja daudz jābrauc...
Kāda starpība brauc maz vai daudz V6 šākātā ēd 2x vairāk par dīzeli...
P.S.
Kaut gan reizēm ir nu ļoooti daudz jānobrauc, lai startā dārgākais dīzelis atmaksātos...
Pēdējoreiz rediģējis palaidniex Mon Oct 12, 2009 9:31 am; pavisam rediģēts 1 reizi
_________________ in Busso we trust...
|
Mon Oct 12, 2009 9:25 am |
|
 |
MartinsT
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 12216
Atrašanās vieta: Rīga
|
ja maz brauc, tad ir diezgan po uz patēriņu, ja jābrauc miljoniem km, tad jau jāsāk domāt arī par patēriņu.....imho
|
Mon Oct 12, 2009 9:29 am |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
MartinsT rakstīja:ja maz brauc, tad ir diezgan po uz patēriņu, ja jābrauc miljoniem km, tad jau jāsāk domāt arī par patēriņu.....imho 
Nubet 100 km jau nobraukt ir Ls 10 vs Ls5...
Jau ar pirmajiem 100 km var iedrātēt pirmo piečuku...
_________________ in Busso we trust...
|
Mon Oct 12, 2009 9:31 am |
|
 |
karatavas
Viesis
|
palaidniex rakstīja:karatavas rakstīja:V6 dzinejam gazi es neieteiktu likt. pirkart tapec, ka svecem un svechvadiem ir jabut top zustand. bet jus jau pashi ziniet, kads gemars ir nomainit un cik tas viss maksaa.
vispar tadu auto nevajag pirkt, ja ir paredzets daudz braukt.
Un kas vainas daudz braukt ar V6?
Plīst, neiet, dilst?
es par auto kopumaa. tada 166 1997. gada jau ir veca grabazha. daudz braukt ar tadu ir jau defaulta dargi delj paterinja, nemaz nerunajot par apkopes izmaksam. nu nav tie italju auto tik labi ka jus vinus te slavejat. bet nav arii galigie sudi, pa to cenu (1000) lati, labs auto (kamer nav jaaremontee)
|
Mon Oct 12, 2009 10:41 am |
|
 |
Norkis
Pievienojies: 27 Oct 2006
Komentāri: 968
Atrašanās vieta: Saulkrasti
2011 Alfa-Romeo Giulietta
|
Saglabājusies tabuliņa ar maniem aprēķiniem par gāzi ,benzīnu un dīzeli.
Kilometri mēnesī 2500 km
Benzīns V6 2.5L 164 ZS
Benzīna cena 0.690 Ls/L
Benzīa patēriņš 11 L/100km
Litri benzīna 275 L
Nauda par benzīnu mēnesī 189.75 Ls
Gāze V6 2.5L 164 ZS
Gāzes cena 0.384 Ls
Patēriņš gāzes 13 L/100km
Litri gāzes 325 L
Nauda gāzei mēnesī 125 Ls
Ekonomija 65 Ls
Iekārtas cena 800 Ls
Atmaksājas 12 mēn
Dīzelis 2.4 JTD 103kW 140 ZS
Dīzeļa cena 0.650 Ls
Patēriņš dīzelim 7 L/100km
Litri dīzeļa 175 L
Nauda dīzelim mēnesī 114 Ls
Ekonomija 76 Ls
Dizelis ieliek gāzei par 11Ls mēnesī.
|
Mon Oct 12, 2009 10:42 am |
|
 |
|
Pašlaik ir Tue Jun 17, 2025 5:22 pm | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
5 lapa no 7 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|