Autors |
Ziņojums |
mizish
Pievienojies: 23 Jul 2007
Komentāri: 106
1996 Alfa-Romeo GTV
|
 Kā ar turbīnes spiediena noslēdz;ejiem?
Tagat saprotu kādu jaudu dod turbīne, bet pārsļēdzot robus pazūd spiediens. Cik varētu maksāt turbīnes spiediena noslēdzējs GTV V6 TB??? Un kas ar to nodarbojās?
|
Wed Aug 22, 2007 1:19 am |
|
 |
xls99
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 4132
2003 Alfa-Romeo 147GTA
|
 Re: Kā ar turbīnes spiediena noslēdz;ejiem?
mizish rakstīja:Tagat saprotu kādu jaudu dod turbīne, bet pārsļēdzot robus pazūd spiediens. Cik varētu maksāt turbīnes spiediena noslēdzējs GTV V6 TB??? Un kas ar to nodarbojās?
ko tu ar to domaa... tjipa iebazt turbinas parspiediena varsta vietaa korkji? hm...
a varbut ne ta parsleedzies? Turbinai parsledzoties ir japazud spiedienam, vai vismaz jaakriitaas, viss atkariigs no parslegsanas makslas....
turbina darbojas no izpludes gazu plusmas... tatad jo vairak dod zadaa, jo atrak griezas (lidz sasniedz max pielaujamo spiedienu kad nostradaa varsts), parmetot robus, izpludes gazes samazinas, turbo griezas lenaak, ar nakamo atrumu atka ta ir jaiegriez. nu kaut kaa taa apmeram
|
Wed Aug 22, 2007 8:42 am |
|
 |
NIKSONS
Pievienojies: 10 May 2007
Komentāri: 4423
2012 Alfa-Romeo voyager
|
Čomam ar LT pirktu A3 netīšām sanāca korķis vārsta vietā. Auto bija sists, spārns lokoties bija aizspiedis/sabojājis to vārstu. Mājā braucot kex priecājās, kā forši vāgens iet utt. Pēdējos 30 km atvilka no sirds. 5 km "nobrauca" šņorē. Bija izdedzis caurums galvā
|
Wed Aug 22, 2007 9:30 am |
|
 |
Edc
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 3475
Atrašanās vieta: Rīga
1999 Alfa-Romeo GTV
|
|
Wed Aug 22, 2007 11:18 am |
|
 |
arba
Member of

Pievienojies: 16 Jul 2006
Komentāri: 5514
Atrašanās vieta: Rīga
1975 Alfa-Romeo GTV 2000 Bertone
|
nah pārslēdzot ātrumus gāzes pedālis jālaiž vaļā ?
_________________ es atgriezos 3 x
|
Wed Aug 22, 2007 11:38 am |
|
 |
Edc
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 3475
Atrašanās vieta: Rīga
1999 Alfa-Romeo GTV
|
Lai kārba neizbirtu pa asfaltu, kā te dažam labam
|
Wed Aug 22, 2007 12:04 pm |
|
 |
arba
Member of

Pievienojies: 16 Jul 2006
Komentāri: 5514
Atrašanās vieta: Rīga
1975 Alfa-Romeo GTV 2000 Bertone
|
Pārslēgt ar mīlestību vajag, bet pedāli tāpat nevajag laist vaļā
_________________ es atgriezos 3 x
|
Wed Aug 22, 2007 12:09 pm |
|
 |
GTV
Pievienojies: 19 Jul 2007
Komentāri: 45
Atrašanās vieta: Riga, Mezhciems
|
Man saakumaa arii bij nepierasti, ka pie aatrumu paarsleegshanas turbiina saak bremzeet un tad atkal saak ieskrieties pie gazes pedaalja nospieshanas.
Tagad kad gribu pagonkot, pie aatruma paarsleegshanas briidzza meeginu gaazes pedaali pilniibaa neatlaist.
To pashu daru ja gribu uztaisiit izraavienu no vietas(iegriezzu Turbiinu un turu pie 3000 rpm)
|
Wed Aug 22, 2007 12:30 pm |
|
 |
zuncih
Pievienojies: 27 Aug 2006
Komentāri: 1401
|
GTV rakstīja:Man saakumaa arii bij nepierasti, ka pie aatrumu paarsleegshanas turbiina saak bremzeet un tad atkal saak ieskrieties pie gazes pedaalja nospieshanas.
Tagad kad gribu pagonkot, pie aatruma paarsleegshanas briidzza meeginu gaazes pedaali pilniibaa neatlaist.
To pashu daru ja gribu uztaisiit izraavienu no vietas(iegriezzu Turbiinu un turu pie 3000 rpm)
dzirdeju ka te driz bushot turbinu remonta laiks:))
|
Wed Aug 22, 2007 1:02 pm |
|
 |
xls99
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 4132
2003 Alfa-Romeo 147GTA
|
tur jau ir ta atskjiriba starp parasto motoru un turbo motoru brauksanas manieri...
atmosferiskajiem parasti ir smuks celiens visa apgeriezienu diapazonaa, turbo sakumaa nav nekaa, viduu - nu taa, vareja but labak, un tad kads ar mietu iemauc pa pakalju un viss aiziet... tad tik spej izpiest sajugu un parslegties lai neieiet redlinaaa... un tad vairak vai mazak viss sakas no jauna
|
Wed Aug 22, 2007 1:03 pm |
|
 |
PZ
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 844
Atrašanās vieta: Jūrmala
|
zuncih rakstīja:GTV rakstīja:Man saakumaa arii bij nepierasti, ka pie aatrumu paarsleegshanas turbiina saak bremzeet un tad atkal saak ieskrieties pie gazes pedaalja nospieshanas.
Tagad kad gribu pagonkot, pie aatruma paarsleegshanas briidzza meeginu gaazes pedaali pilniibaa neatlaist.
To pashu daru ja gribu uztaisiit izraavienu no vietas(iegriezzu Turbiinu un turu pie 3000 rpm)
dzirdeju ka te driz bushot turbinu remonta laiks:))
man tāds jau ir... mlja...
|
Wed Aug 22, 2007 1:05 pm |
|
 |
zuncih
Pievienojies: 27 Aug 2006
Komentāri: 1401
|
PZ rakstīja:zuncih rakstīja:GTV rakstīja:Man saakumaa arii bij nepierasti, ka pie aatrumu paarsleegshanas turbiina saak bremzeet un tad atkal saak ieskrieties pie gazes pedaalja nospieshanas.
Tagad kad gribu pagonkot, pie aatruma paarsleegshanas briidzza meeginu gaazes pedaali pilniibaa neatlaist.
To pashu daru ja gribu uztaisiit izraavienu no vietas(iegriezzu Turbiinu un turu pie 3000 rpm)
dzirdeju ka te driz bushot turbinu remonta laiks:))
man tāds jau ir... mlja... 
pie kartigas gazes pedelja spieshanas turbo dzinejs nav no tiem pateicigajiem:(((
ilgi nekalpo:((
bet za to patik taa sajuta kad turbiina iekviecaas.. taa forshaa saknja:))
|
Wed Aug 22, 2007 1:08 pm |
|
 |
PZ
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 844
Atrašanās vieta: Jūrmala
|
|
Wed Aug 22, 2007 1:16 pm |
|
 |
zuncih
Pievienojies: 27 Aug 2006
Komentāri: 1401
|
|
Wed Aug 22, 2007 1:18 pm |
|
 |
xls99
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 4132
2003 Alfa-Romeo 147GTA
|
ja turbina un motors nav modificets ar domu "gribu pa leto baigi daudz zirgaspekus", tad nekam tur tadam nevajadzetu notitk... jaa protams turbinas dzives muzs ir 150kkm, tad ta jaremontee, bet parejam tur nekam nevajadzetu but slikti.
Motri taksh ir konstrueti speciali prieks turbinam, nevis vienkarsi pie parasta atmosfernieka piebazta puute.
|
Wed Aug 22, 2007 1:39 pm |
|
 |
|