Atbildēt pie šī temata 3 lapa no 4 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4  Nākošais
Palīdz jauniņajam ar padomu
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Visi, kas ir mainījuši gaisa mērītāju, zin , ka viņu nodiagnosticēt precīzi nemaz īsti nevar,  var domāt, ka tas ir viņš, tādēļ jau tomēr labāk, ka maina tie , kas diagnosticēja.
Dažādiem dzinējiem viņi ir dažādi (vismaz teorētiski ) jo dažādas ieplūdes trubas


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
muuris rakstīja:
kaut kur te bija neta adrese no anglijas, tur vispār pa sviestmaizi ~120poundiem vinjus tirgoja(AR kastītēs)
Man Rolī nosauca ~200LVL

Njaa tev nepaveicaas liidz 1998 gada ražotajām GTV tiešām ~200Ls , savukārt pēc 1999 gda ražotajiem GTV vairs tikai 77Ls. Bet varbuut var aizņemties no kāda strādājošu MAFu ielikt un pārbaudīt vai tā tiešam ir īstā vaina. Man Sono auto vienreiz arī pateica ka MAFs vainīgs, nopirku, bet izrādījās ka MAFs tomēr nebija vainīgs.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Man aizdomas, ka varbūt mana problēma ir par šo tēmu.
Tātad:
Ir Alfa155 2.0 TS 8V ar problēmu.
Novērojumi-
1) Motors auksts, iedarbinās normāli (pārsvarā), pirmās divas minūtes iet normāli, pēc tam nejauda, (Limits 3k apgriezieni minūtē), pat ar pirmo ātrumu nevelk. Tukšgaitā iet normāli.
2) Izslēdzu aizdedzi us 2 sekundēm, ieslēdzu, limits 3,5k apgriezieni, bet varu ieskrieties līdz 90km/h.
3) Esmu ieskrējies līdz 90 km/h desmit minūtes braucis, sāk nejauda parādīties, neizņemu no roba, nespaidu gāzi, izslēdzu aizdedzi, ieslēdzu aizdedzi, jauda parādās, varu ieskrieties līdz 120 km/h.
4) 20 minūtes varu braukt ar 120 km/h (parasti gan ar 105), pēc tam jauda pamazām sāk zust. Tad, kad ātrums nokrities līdz 85 km/h, pārstartēju, atkal varu apdzīt to opeli, kas mani apdzina, kamēr mērīju, cik ilgi varu braukt bez pārstartēšanas...

Man, kā datoriķim, skaidrs, ka pārstartēšana ir pirmais palīgs, bet sāk apnikt.
Benzīna patēriņš vidēji 8l/100km

Pirms ~50000 km ervo nomainīju lambdazondi, toreiz benzīna patēriņš bija uzaudzis līdz 16l/100km
Tagad aizbraucu uz roli diagnosticēt. Šie izmērīja kompresiju- 33.9/30.8/27.7/28.8
Teica, tas 27.7 ir vēl normas robežās, bet tuvu minimumam.
Un pateica, ka gaisa iepludes caurules saplaisājušas, tās jau esmu nomainījis, bet uzlabojuma nav.
Tad šie teica, ka vārstus jāregulē.
Tas atkal man nelīmējas kopā ar to, ka pārstartēšana bišku palīdz.
Tā nu es te štukoju, ko lai dara.
Mainīt lambdu, mainīt gaisa skaitītāju, vai mož degvielas filtru, par kura esamību agrāk nezināju, bet katalogā secināju, ka tādam jābūt? Gaisa mērkli man alfa-service.de piedāvā par 457.98 ērikiem.
Gari sanāca, bet tas tā, lai man vieglāk paliek. Tā teikt, sirdi izkratīju.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tas ir automātiskais limiters, lai netiek pārkāpti CSN.  Laughing  Bet, ja nopietni - pilnīga neizpratne. Confused  Ne ar ko līdzīgu nav nācies saskarties. Moš palaidniekam kādas idejas, jo agrāk lietoja līdzīgu aparātu..

p.s. nu nedomāju, ka pie šādiem gļukiem būtu vainīga lambda vai MAFs. Kaut kas ar elektroniku nav rihtig, man domāt.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
KaramBax rakstīja:
Man aizdomas, ka varbūt mana problēma ir par šo tēmu.
Tātad:
Ir Alfa155 2.0 TS 8V ar problēmu.
Novērojumi-
1) Motors auksts, iedarbinās normāli (pārsvarā), pirmās divas minūtes iet normāli, pēc tam nejauda, (Limits 3k apgriezieni minūtē), pat ar pirmo ātrumu nevelk. Tukšgaitā iet normāli.
2) Izslēdzu aizdedzi us 2 sekundēm, ieslēdzu, limits 3,5k apgriezieni, bet varu ieskrieties līdz 90km/h.
3) Esmu ieskrējies līdz 90 km/h desmit minūtes braucis, sāk nejauda parādīties, neizņemu no roba, nespaidu gāzi, izslēdzu aizdedzi, ieslēdzu aizdedzi, jauda parādās, varu ieskrieties līdz 120 km/h.
4) 20 minūtes varu braukt ar 120 km/h (parasti gan ar 105), pēc tam jauda pamazām sāk zust. Tad, kad ātrums nokrities līdz 85 km/h, pārstartēju, atkal varu apdzīt to opeli, kas mani apdzina, kamēr mērīju, cik ilgi varu braukt bez pārstartēšanas...

Man, kā datoriķim, skaidrs, ka pārstartēšana ir pirmais palīgs, bet sāk apnikt.
Benzīna patēriņš vidēji 8l/100km

Pirms ~50000 km ervo nomainīju lambdazondi, toreiz benzīna patēriņš bija uzaudzis līdz 16l/100km
Tagad aizbraucu uz roli diagnosticēt. Šie izmērīja kompresiju- 33.9/30.8/27.7/28.8
Teica, tas 27.7 ir vēl normas robežās, bet tuvu minimumam.
Un pateica, ka gaisa iepludes caurules saplaisājušas, tās jau esmu nomainījis, bet uzlabojuma nav.
Tad šie teica, ka vārstus jāregulē.
Tas atkal man nelīmējas kopā ar to, ka pārstartēšana bišku palīdz.
Tā nu es te štukoju, ko lai dara.
Mainīt lambdu, mainīt gaisa skaitītāju, vai mož degvielas filtru, par kura esamību agrāk nezināju, bet katalogā secināju, ka tādam jābūt? Gaisa mērkli man alfa-service.de piedāvā par 457.98 ērikiem.
Gari sanāca, bet tas tā, lai man vieglāk paliek. Tā teikt, sirdi izkratīju.


Gaisa mērīājs varētu būt pie vainas...
Varētu būt pie vainas degvielas sūknis, kas nespēj saražot cik vaig...
Pirmo tomēr derētu pārbaudīt gaisa mērītāju...
Tas diagnosticējas fiksi un  ātri...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
muuris rakstīja:
kaut kur te bija neta adrese no anglijas, tur vispār pa sviestmaizi ~120poundiem vinjus tirgoja(AR kastītēs)
Man Rolī nosauca ~200LVL


Tas par MAF'u?  Shocked
D-pilī kolēga sev priekš 156-ās paņēma Bosha ražoto, cena ap 90 vai pat nedauz mazāka. Piegāde nākošajā dienā. Teica ka pa taisno no Bosha ņemot...   Rolling Eyes

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nedomaju ka tas ir MAFs, MAFu var atslēgt vispār un auto tik un taa daudz maz ies, man vairāk liekās ka tas ir degvielas sūknis. Par degvielas sūkņiem bija viens labs servisiņš pie slāvu apļa pie veikala mājas noliktava vai cenu klubs kā viņš tur tagad saucās.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
KaramBax rakstīja:
Man aizdomas, ka varbūt mana problēma ir par šo tēmu.
Tātad:
Ir Alfa155 2.0 TS 8V ar problēmu.


man liekas, ka zvani aatri elbee un tirgo nost to shrotu Wink


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
es gan ieteiktu nomainiit (ja jau nekad to nesi darijis) degvielas filtru. Tas tev izmaksas max 10lvl.
Un tevis aprakstitie simptomi par to ari liecina.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Oga rakstīja:

man liekas, ka zvani aatri elbee un tirgo nost to shrotu Wink


Tirgot nost vēl negribu  nono
Pārāk mīļa man.
Ja nu vienīgi kāds man varētu izstāstīt, kā ar līzinga piešprici varētu dabūt jaunu GT par cenu, ko piedāvā europe-mobile.
Varbūt pieskaitot kādu kilo par atgādāšanu.
Bet pirms tam man vajag notestēt sēdekļus. Pagaidām man nav gadījies tik ērti sēdēt nevienā citā mašīnā kā manā.
Tas gan varbūt ieradums, bet man svarīgi.

Man prieks, ka manas aizdomas par degvielas filtru ir pamatotas.
Vēl man aizdomas krīt uz apstākli, ka man nezināmos apstākļos ir izlūzis cauruma sašaurinājums benzīnbākas piepildes caurumā. Tākā nezinu, kur tās daļas ir palikušas, man atliek domāt, ka tās ir sabirušas iekšā bākā. Varbūt kautkas aizlīdis priekšā sūknim.
Bet iesākumā filtrs laikam būs visvienkāršākais pasākums.

Starp citu,
Līdz šim neesmu mainījis amortizatorus. Beidzot šķiet, ka sāk sist cauri (ik pa laikam atkrīt bardačoks). Tad nu man jautājums- kādus būtu vērts apdomāt, ja ievēro, ka man ir saīsinātās atsperes?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nezinu kā 155, bet pārējām Alfām rekomendējas Koni dzeltenie.


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
domāju, ka vaina ir degvielas sūknī


_________________
@Scmic
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
KaramBax rakstīja:
...............Vēl man aizdomas krīt uz apstākli, ka man nezināmos apstākļos ir izlūzis cauruma sašaurinājums benzīnbākas piepildes caurumā. Tākā nezinu, kur tās daļas ir palikušas, man atliek domāt, ka tās ir sabirušas iekšā bākā. ...............


nu shadaa gadiijumaa tiesham ar aizmuguri ari saktu... filtram tjipa jabut taks pirms suknja, pie viena iesaku ari baku notecinaat un ja iespejams nonjemt un iztiiriit... ta vien liekaas ka ta ir parvertusies par visakaukkaa detalju kratuviiti. Smile

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
smic rakstīja:
domāju, ka vaina ir degvielas sūknī


paldies!

Man prieks, ka pagaidām arvien attālinamies no gaisa mērkļa, kas no iespējām bija visdārgākā.

Man aprēķins- lai remontā mēnesī nesanāk maksāt vairāk par līzinga maksājumu.
Pagājšmēnes bija jau 237 laši par aizmug gultņa maiņu, stūres stieņa maiņu un no tā izrietošo visu riteņu disku valcēšanu un savirzes regulēšanu.
Šomēnes jātērē biku mazāk.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
wuw! Es gadu braucot ar 155 tik daudz neieguldiju! Un es neteikšu ka neko remontēju - lambda, piekare, vēl šis tas tika taisīts...


_________________
@Scmic
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 3 lapa no 4 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database