Atbildēt pie šī temata 4 lapa no 27 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5 ... 25, 26, 27  Nākošais
Nuova Alfasud Berlina 4p
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nafig. Tas lai paliek vidējiem ļaudīm Mr. Green


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Citāts:
Dual circuit brake system (since 1973 with servo assitance). Two indepentdent brake circuits, one for the front brakes, one for the rear brakes. A Brake pressure limiter (bias valve) for the rear wheels avoids locked wheels at the rear when braking hard.

Ķipa sanāk aizmugurējais ABS ;D


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Pag. Šim ir tāpat kā SAAB 900 "sēdošajam sunim" - ručņiks uz priekšējā tilta? Smile


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
jap Very Happy


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tādēļ, aizmugurējās bremzes jāpārlasa ik gadu, jo viņas praktiski nelieto Smile


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Aizmugurē ručņiks parādās tikai 85.gadā (Sprintiem, 33ajām), kad tur sāk dzīvot trumuļi.


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Forši! Smile Pie gadījuma varu pastāstīt stāstu par ručņiku priekšā Wink


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Very Happy

Oi šitais labs sarakstiņš.
Saraksts ar lietām, kas bija Alfasud'a, bet nebija citiem 1972. gada automobiļiem:
    * Front wheel drive,
    * oversquare (big bore, small stroke) Boxer-engine, very free rewing, low noise, vibration free, low center of gravity,
    * belt-driven overhead camshafts,
    * easy adjustment of valve clearance due to ingenious simple adjusting mechanism,
    * electrical radiator fan, saves fuel and does not "eat" engine power,
    * big disc-brakes at the front, mounted in-board to reduce the unsprung weight,
    * disc-brakes at the rear (only available in very expensive big cars at that time),
    * parking brake at the front, gives better performance as emergency brake,
    * dual circuit brakes with two circuits to the front brakes (only Volvo and Rolls-Royce had this),
    * load sensing brake proportioning valve at the rear,
    * userfriendly engine compartment with starter and generator on top of the engine,
    * adjustable steering wheel,
    * adjustable hight and angle of front seats (with spacers),
    * very space-efficient body, only 3,9 m long and carries four 1,90 m long adults and their baggage.
    * heating system with hot / cold airmix instead of hot water tap,
    * all functions (lights, wiper / washer and fan) combined in two steering column switches,
    * low drag co-efficient (Cd) for that time, Cd 0,40 for the 4-door and 0,39 for the ti-models with spoilers,
    * double wall between the engine and passenger compartment, meaning low noise in the interior,
    * one of the first cars (if not the first at all) with petrol tank below the rear seat (safe and space-efficient place),
    * rear suspension: light live axle with Watt-linkages in each side and built in roll stabilising function,
    * front suspension: McPherson with very strong longitudinal reaction arm (where other cars keep the frontwheels in position by the roll-bar) together with negativ camber inclination this gives a very precise steering,
    * one of the first cars with "low profile tyres" (165 / 70 13),
    * exceptional good road holding, thanks to a low center of gravity, precise wheel allignment and right wheel inclination (negativ camber at the front, zero at the rear),
    * five-speed gearbox (except for the early base models),


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Vai kāds ir saskāries ar 1.7 boxeri, kas nāk 145tajās?
Moška to var iemontēt alfasud'ā (es domāju, pietiekoši vienkārši iemontēt, nevis veltīt dzīvi tam Very Happy).
Tad būtu vērts iegādāt tādu ar kādu sānu vai aizmugures vainu un dabūt pie reizes rezerves daļas 145ajai (kautgan pagaidām tfu tfu tfu neko nevajag) ;D.

Piem., tikai vajag sistu: Braļukas tirgo


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Palasījos, lai nečakarētu prātu, labāk (lasi vieglāk) likt pēdējās karburatorversijas motorus. Nav jāpinās ar 231213 sensoriem.


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
j.k. rakstīja:
Oga rakstīja:
j.k. rakstīja:
Īstenībā pie visa vainīgs viens slepens sirdī-alfists, kuram tagad ir bmw ;D Nebūtu viņa optimistiskā skata uz šito šrotiņu, drošvien, nebūtu pircis un būtu palaidis garām lielisku vēstures daļiņu, ko ir vērts saglabāt.
Oga: bet motoru drīkst mainīt uz jaudīgāku? ;D


Nē nedrīkst. Visam jābūt autentiskam.
Otrs piegājien - taisam spoooooooorta spaini un ne nieka nebēdājam par vēstures vērtībām Smile


A kā tad zelta vidusceļš?



nedomaaju, ka Sudu, kas tika sarazhots simtiem tuukstoshos eksemplaaru un bija apmeeram kaa itaalju golfs, ir veerts restaureet 1:1. un tam noteikti ir daudz labaak saglabaati eksemplaari. bet vidusceljsh buutu tieshi laikaa, melns, zems, agresiivs shosejas pleeseejs Wink









bet, spriezhot peec taa, cik ljoti j.k meegjina saglabaat savu 145 origjinaalaa staavoklii, domaaju, ka viss buus labi super

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
love



_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
[quote="elbee"]

nedomaaju, ka Sudu, kas tika sarazhots simtiem tuukstoshos eksemplaaru un bija apmeeram kaa itaalju golfs, ir veerts restaureet 1:1. un tam noteikti ir daudz labaak saglabaati eksemplaari. bet vidusceljsh buutu tieshi laikaa, melns, zems, agresiivs shosejas pleeseejs Wink

Cik no tiem simtiem tuukstoshu shodien ir dziivi? Un cik no vinjiem buus dziivi un originaali peec... 5 gadiem?


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
one of the first cars with "low profile tyres" (165 / 70 13)

hammer


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
1.7IE  var prasit priekshejas balkas nomainju....   radiatoru utt....   it ipashi ja tas bus 1.7IE16V.... njem vai 1.7 vai 1.5 2 karbjuratornieku...  Ja kas - man divi motori 1.5 ir....   abi stavokli so-so - bet pirms nonjemshanas gaja....   un stures kolonka no Alfasud-a arii ir (ARNAi staveja) - un sture - ka tev - uz 3 uzgriezhniem...   Un vel panelis ir (Japanju !!! )
 Smile))
1.7 no 145*146 - tas ir tas pats 1.7-16V no 33shas...
1.6 no 145*146 - tas ir 1.5IE 8V no 3shas

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 4 lapa no 27 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5 ... 25, 26, 27  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database