  | 
	
		1 lapa no 3 lapām pavisam 
		
	 | 
 
 
	
 
 
	| Autors | 
	Ziņojums | 
 
 
	
		PP 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 14 Jul 2006 
			Komentāri: 109 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  2006  Alfa-Romeo  159
		 
		 
	 | 
	
		
		  kas ir domkrats?   
		
			Tātad, kas ir normāls domkrats un kur tādu dod ēst? Precīzāk, cik, pie velna, ir normāla domkrata cena!? 
 
Patiesību sakot, man nav ne jausmas. Gluži vienkārši man ir nelāgas aizdomas par rimi, maxima utt domkratiem, ka tāda iegāde beigtos ar to, ka tajā reizē, kad es būtu izmantojis šo agregātu un pabāzis galvu zem mašīnas, īsi pēc krakšķa šī nelietīgā dzelzs štrumenta konstrukcijā mana galva tiktu saplacināta.
  
			
					 
	 | 
 
	| Mon Sep 25, 2006 3:45 pm | 
	          | 
 
 
	  | 
 
 
	
		Oga 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 29 Jun 2006 
			Komentāri: 12375
			
			  2004  Alfa-Romeo  156GTA
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			1) ne katrs domkrats der katrai mashiinai
 
2) kaada maarrutka peec Tev vajadzeetu baazt galvu zem mashiinas, kas staav uz domkrata?
 
3) es laikam paintereseetos vai Sasham nav kaads originaalais aizmeetaajies pa dazhiem latiem kaut kur kaktaa.
  
			
					 
	 | 
 
	| Mon Sep 25, 2006 3:48 pm | 
	           | 
 
 
	  | 
 
 
	
		elbee 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 29 Jun 2006 
			Komentāri: 21646
			
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			originaalie GTV/Spider domkrati luuzt veelaakais treshaja lietoshanas reizee. varbuut 156 ir taads pats... jebkura gadiijuma zem mashiinas, kas pacelta uz domkrata, baazt galvu vai kadu citu kjermenja sastavdalju stingri aizliegts
 
 
 
labie maksaa simtiem latu, droshvien pie palaidnieka var nopirkt
  
			
					 
	 | 
 
	| Mon Sep 25, 2006 3:54 pm | 
	          | 
 
 
	  | 
 
 
	
		Edc 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 12 Jul 2006 
			Komentāri: 3475 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  1999  Alfa-Romeo  GTV
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			Vislabākais variants pabāzt galvu (un netikai) zem mašīnas ir garāža ar bedri. Zin baigi ērti tas ir.   
			
					 
	 | 
 
	| Mon Sep 25, 2006 4:01 pm | 
	          | 
 
 
	  | 
 
 
	
		palaidniex 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 12 Jul 2006 
			Komentāri: 15407 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  1996  Alfa-Romeo  Spider
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			elbee rakstīja:originaalie GTV/Spider domkrati luuzt veelaakais treshaja lietoshanas reizee. varbuut 156 ir taads pats... jebkura gadiijuma zem mashiinas, kas pacelta uz domkrata, baazt galvu vai kadu citu kjermenja sastavdalju stingri aizliegts
 
 
 
labie maksaa simtiem latu, droshvien pie palaidnieka var nopirkt 
par simtiem latu pie manis nopērkamie domkrati būs paredzēti jau auto apgāšanai...   
			
			_________________ in Busso we trust...		  
	 | 
 
	| Mon Sep 25, 2006 4:05 pm | 
	           | 
 
 
	  | 
 
 
	
		PP 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 14 Jul 2006 
			Komentāri: 109 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  2006  Alfa-Romeo  159
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			he he. nē, vispār jau gan neko bāzt un pats bāzties zem mašīnas es nebiju domājis. tas bija kā dramatiskais piemērs. tomēr jāpieilst, ka tāpat negribas, lai, kaut vai tāpat bez gaļas apakšā, kaut kas kristu un gāztos utt. šo sestdien viena riepa atņirdzās un, protams, ka man nebija ne atslēgas, ne domkrata. brīnumainā kārtā uuber-normāls rezerves ritenis.
  
			
					 
	 | 
 
	| Mon Sep 25, 2006 4:07 pm | 
	          | 
 
 
	  | 
 
 
	
		Megaboriss 
		 
				
		
			Pievienojies: 28 Jul 2006 
			Komentāri: 204
			
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			lai nekas nenogaztos pilniigi uz zemes, noņemor ratu tas vienmeer ir līdz pusei jāpabāz zem mašīnas.    
			
					 
	 | 
 
	| Mon Sep 25, 2006 4:22 pm | 
	          | 
 
 
	  | 
 
 
	
		Kaneelis 
		 
				 
		
			Pievienojies: 13 Jul 2006 
			Komentāri: 348 
			Atrašanās vieta: Tīraines ciems
			  2006  Alfa-Romeo  159SW
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			Ja ir tā, ka gribās kautko vairāk par skatienu pabāzt zem mašīnas, atdauzīt pieēdušos riteņa disku, vai izvekt kādu citu darbību, tad bez bluķīša vai piem. keramzīta bloka + dēlīša tur klāt neiet. btw riteni mainot kāds drošinājums arī nenāks par skādi         
Biju palīdis alfai apakšā vienudien skatīties kāpēc tā parodija par aizsargpannu kaukur strīķējas. uzbūvēju tādu estakādi, kur ar fūri varētu bez bailēm braukt virsū, uzbraucu, bet apakšā līst tik un tā pārāk omulīgi nebija   
			
					 
	 | 
 
	| Mon Sep 25, 2006 4:27 pm | 
	          | 
 
 
	  | 
 
 
	
		palaidniex 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 12 Jul 2006 
			Komentāri: 15407 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  1996  Alfa-Romeo  Spider
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Tikko patribelierēju kollegas.
 
Mums te tāc 3-tonnīgs domkrac, the hidrauliskais bez atlaidēm saietu uz kādiem Ls 35... (kluba biedriem atlaides)
 
Varbūt dārgi, bet viņu ražojumus izmanto profi..
 
Tāda vienkārša skrūvējamā mūsu piedāvājumā nau...
  
			
			 _________________ in Busso we trust...		 
	 | 
 
	| Mon Sep 25, 2006 4:29 pm | 
	           | 
 
 
	  | 
 
 
	
		elbee 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 29 Jun 2006 
			Komentāri: 21646
			
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			zinu, ka nevietaa, bet atcereejos jautru stastinju no savas autobrauceeja dziives   
laika, kad veel braucu ar Alfa 33, gadiijaas viena auksta ziemas diena dabuut miiksto, diski bija blekjinieki, kuriem centrs bija drusku tads pashaurs, ar skruuveem vareeja pievilkt vietaa, un tad taa lieta tureejaas "namertva".
 
aaraa -25. ritenis miiksts, es uzvalkaa, skruuves aaraa, mashiina uz domkrata, bet ritenis nost nenaak ne pa kam. peec stundas darboshanaas ar wd40, kuvaldu, stieni un citiem argumentiem tiek pienjemts leemums, mashiinu nolist ta lai ritenjis kjer zemi un drusku pabrakt, lai atlaizhaas. saciits, dariits. gaaze, sajuugs, BABABABAH, ritenis aizripoja pa ielu, mashiina nokrita zemee. bet nu nekas. ar chomu aiz arkas paceelam, rezerves riteni virsuu un uz riepuservisu prom   
			
					 
	 | 
 
	| Mon Sep 25, 2006 4:34 pm | 
	          | 
 
 
	  | 
 
 
	
		italis 
		 
				 
		
			Pievienojies: 16 Jul 2006 
			Komentāri: 2030
			
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			Ja ir slikta pieredze ar OE alfas domkratiem, tad var ņemt kada cita razotaja - piem.Audi. Mans kritērijs būtu. lai domkrats ir viegls un izturīgs. Jo galu galā tas tak visu laiku javadā līdz     Arī oriģīnālo "treščotku" kam tāda paredzēta - iesaku nomainīt ar dargaku bet kvalitatīvaku atbilstošu atslēgu/muciņu.
			 
			_________________ 'Quoconque Jeceris Stabit		  
	 | 
 
	| Mon Sep 25, 2006 5:11 pm | 
	           | 
 
 
	  | 
 
 
	
		Kaneelis 
		 
				 
		
			Pievienojies: 13 Jul 2006 
			Komentāri: 348 
			Atrašanās vieta: Tīraines ciems
			  2006  Alfa-Romeo  159SW
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			elbee rakstīja:zinu, ka nevietaa, bet atcereejos jautru stastinju no savas autobrauceeja dziives  
 
 
laika, kad veel braucu ar Alfa 33, gadiijaas viena auksta ziemas diena dabuut miiksto, diski bija blekjinieki, kuriem centrs bija drusku tads pashaurs, ar skruuveem vareeja pievilkt vietaa, un tad taa lieta tureejaas "namertva".
 
 
aaraa -25. ritenis miiksts, es uzvalkaa, skruuves aaraa, mashiina uz domkrata, bet ritenis nost nenaak ne pa kam. peec stundas darboshanaas ar wd40, kuvaldu, stieni un citiem argumentiem tiek pienjemts leemums, mashiinu nolist ta lai ritenjis kjer zemi un drusku pabrakt, lai atlaizhaas. saciits, dariits. gaaze, sajuugs, BABABABAH, ritenis aizripoja pa ielu, mashiina nokrita zemee. bet nu nekas. ar chomu aiz arkas paceelam, rezerves riteni virsuu un uz riepuservisu prom   
tai metodei nav ne vainas, tikai skrūves vajag atstāt ieskrūvētas   
			
					 
	 | 
 
	| Mon Sep 25, 2006 5:31 pm | 
	          | 
 
 
	  | 
 
 
	
		Aivars 
		 
				 
		
			Pievienojies: 10 Sep 2006 
			Komentāri: 374 
			Atrašanās vieta: Jelgava/Rīga
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			No ilggadējās pieredzes -  šāda veida tūlis ir visērtākais un vislabāk paslēpjams jau tā nelielajā bagāžniekā. Nāk 80.-90. gadu japāņos. Domājams, ka par nelielām naudiņām iegādājams dajebkurā šrotā. Savukārt garāžas darbiem, kur ciets grīdas segums, labs būtu šāds -  hidrauliskais.  Taču galīgi nepiemērots un neērts vadāšanai bagāžniekā. Domājams, ka var pirkt arī lētos variantus Maksimās. Uz galvas gluži neuzkritīs, atšķirība starp dārgajiem un lētajiem modeļiem ir tajā, cik ilgā laikā sāks laist garām eļļu manžetes. Dažādus vienkājainus domkratus, ar kādām aprīko vācu automašīnas es neesmu atradis par labiem esam - tos var ievietot tikai zem sliekšņa, kuru tādā veidā parasti izdodas ja ne ielocīt, tad vismaz pabojāt krāsu, kas pēc tam turpinās jau rūsas veidā.
			 
					 
	 | 
 
	| Mon Sep 25, 2006 5:47 pm | 
	          | 
 
 
	  | 
 
 
	
		smic 
		 
				 
		
			Pievienojies: 12 Jul 2006 
			Komentāri: 5497 
			Atrašanās vieta: Ķ.
			  2010  Alfa-Romeo  Brera
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			+/- normāls hidrauliskais domkrats lietošanai mājas apstākļos. Pirkts hvz kur par desmit-padsmit latiem
 
 
Tomēr, ja gribas līst zem auto - vajadzēs bluķīti. Ideāli ir ar 2 riteņiem uzbraukt uz augstas apmalītes - tas gadījumos, ja izpētes objekts nav saistīts ar riteņiem.
 
NOBLOĢĒT RITEŅUS IS A MUST!
			 
			_________________ @Scmic		 
	 | 
 
	| Mon Sep 25, 2006 6:47 pm | 
	            | 
 
 
	  | 
 
 
	
		MartinsT 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 13 Jul 2006 
			Komentāri: 12216 
			Atrašanās vieta: Rīga
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			Aivars rakstīja:No ilggadējās pieredzes - šāda veida tūlis ir visērtākais un vislabāk paslēpjams jau tā nelielajā bagāžniekā. Nāk 80.-90. gadu japāņos. Domājams, ka par nelielām naudiņām iegādājams dajebkurā šrotā. 
156 orgjinaalais ir ljoti liidziigs. nopeerkot auto rezerves ritenis ar domkratu un pricendaaljiem nebija ne reizi lietots, domratu un atsleegu ieproveeju - viss ok, pagaidaam nekas neluuzt; tfutfutfu   
			
					 
	 | 
 
	| Mon Sep 25, 2006 10:57 pm | 
	           | 
 
 
	  | 
 
 
	| 
		
	 | 
 
 
	
	
		 
			Pašlaik ir Tue Nov 04, 2025 3:49 am | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas		  
		 	  
  
 
	   | 
	
		1 lapa no 3 lapām pavisam 
		
	 | 
 
 
	Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  | 
	
		 
		 
			 | 
 
 
	 
	
	 |