Atbildēt pie šī temata 9 lapa no 10 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Nākošais
Par vasaras riepām
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Goodyear IR labs! Visu vasaru līdz pat šim brīdim nobraucu ar Eagle NCT5 - ideāli turās uz slapja asfalta, nekādas akvaplanēšanas peļķēs, dikti klusas un stabilas asos līkumos arī pa sausu. Tā ka, manuprāt, tur viss ir labi. Un galu galā katrs var piemeklēt sev piemērotāko modeli.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Sorres par iekakāšanu šinī topicā, bet nespēju saturēties.  c  
tie testi man sāk atgādināt prastu mērīšanos ar gailīšiem.  gejs

Ja būtiskajos (da faktiski visos) parametros šķirba ir 5 - 7 %, tad tas nozīmā, ka tās riepas IR VIENĀDAS.

Pat ja lieto ļoti precīzas un kalibrētas ātruma noteikšanas/uzturēšanas ierīces (neesmu gan tādas redzējis), lai izveiktu bremzēšanas testu, tāpat kļūdas ir iespējamas. Nerunājot par bremzēšanas sākuma ātruma kļūdu (bet ātrums maina bremzēšanas ceļu būtiski) to 5 % kļūdu var parādīt ar vienu nu to pašu riepu komplektu, veicot "vingrinājumu" desmit reizes pēc kārtas. Riepas testēšanas kārtas nummurs var mainīt rezultātu saknē - pēdējiem būs priekšrocības - uz asfalta palikusī gumija no pirmajiem braucieniem; tāpat trases temp varēja pamainīties; bezīns izlietojās - auto palika vieglāks; bremzes uzsila....
Bez tam - vai visas riepas bija vienādi svaigas, vienādi glabātas ? šādus jautājumus var uzdot līdz nelabumam.
Kāda riepa labāk par citām strādā pie + 30, bet pie + 20 atkal cita, bet pie mums vispār ir + 10  c

Es kādreiz cītīgi lasijo šos testus, mēģināju iedziļināties, taču kad paskatijos bildes un aprakstus, kā šie testi tiek veikti, sapratu, ka tas ir bezjēdzīgi. Vienīgais puslīdz objektīvais parametrs varētu būt trokšņu līmenis KONKRĒTAJĀ auto modelī. Konkrētajā, jo citu auto skaņas izolācija var savādāk slāpēt citas frekvences un trokšņu līmenis var mainīties.


Kur morāle ? Tendences tie testi parāda. Jebkura kaloša no pirmā piecinieka/desmitnieka būs ok.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Principaa jau buutu gruuti nepiekrist. Tomeer, ja tam pieiet no otras puses... kaadeelj gan par to pashu naudu nenjemt par 3% labaaku riepu?


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Oga rakstīja:
Principaa jau buutu gruuti nepiekrist. Tomeer, ja tam pieiet no otras puses... kaadeelj gan par to pashu naudu nenjemt par 3% labaaku riepu?


Ja kāds varētu DROŠI un OBJEKTĪVI pateikt - TĀ IR LABĀKĀ.   hmm
Man tomēr man ir pamats aizdomām, ka lielie riepu ražotāji iepriekšējā vakarā aizsūta testētājiem minetčitcu un ... uzvar "testā".  shura

Vai arī [ticamāk] testu veicēji slinkuma/laika trūkuma/nezināšanas dēļ neveic testus objektīvi. Man augstskolā veicot laboratorijas darbus fizikā mācija, ka lai rezultātu uzskatītu par objektīvu ir jāveic vismaz 5, bet labāk 10 mērijumi. Tad ar aprēķinu palīdzību jātrod vidējais rezultāts. Ja kāds mērijums ļoti nobīdās, to vajag ignorēt un veikt praktisko mērijumu daļu vēl vairākas reizes. Bet runājot par riepu testiem, vismaz es nekur neesmu lasijis, ka testi būtu veikti šādā veidā. Parasti ir tā - savedām riepas, pabraukājāmies ar kompi mašīnā, rezultātus savāca dators, mēs tikai parādam savāktos datus.
Manai teorijai par labu liecina apstāklis, ka nav 1 izteikta llīdera, kurš uzvarētu VISOS testos. ADACam savi favorīti, autobildam savi, krieviem vispār viss ar kājā gaisā...

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
tikai daži testi tiek veikti ar jau pabrauktām riepām. bij viens tāds, imho objektīvāk parāda šo to - notestē, tad 5000km pa sausu asfaltu un testē vēlreiz.....rezultāti atšķīrās.

galu galā man ir svarīgāki tie rezultāti ar pabrauktām riepām....

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ye, atradu beidzot vienu semislick riepu uz vajadziigo izmeeru- Federal RS 595



Sport competition 595RS-R is Federal’s new semi-slick tire, has the best performance in its class – a street legal competition tire with the characteristics of a slick. 595RS-R is ranked #1 in the tire tests of Dry Cornering and Dry Braking held by a well-known Australia magazine, Wheels (Issue May 2006). And it is also recognized by Japanese professional D1 drivers through a test driving. In 2007, 595RS is announced to be the official tire to Australia 2007 X Challenge competition powered by Lotus.




cena http://www.pro-track.de 169 euro gab + 70 euro piegaade uz LV. ir diez to veerts? sanaak 2x daargaak ka Zero Nero Pirelli Rolling Eyes

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
ye, atradu beidzot vienu semislick riepu uz vajadziigo izmeeru- Federal RS 595



Sport competition 595RS-R is Federal’s new semi-slick tire, has the best performance in its class – a street legal competition tire with the characteristics of a slick. 595RS-R is ranked #1 in the tire tests of Dry Cornering and Dry Braking held by a well-known Australia magazine, Wheels (Issue May 2006). And it is also recognized by Japanese professional D1 drivers through a test driving. In 2007, 595RS is announced to be the official tire to Australia 2007 X Challenge competition powered by Lotus.




cena http://www.pro-track.de 169 euro gab + 70 euro piegaade uz LV. ir diez to veerts? sanaak 2x daargaak ka Zero Nero Pirelli Rolling Eyes


ko nozīmē tas -semislick???


_________________
Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
vilsons rakstīja:


ko nozīmē tas -semislick???



parasti tas noziimee slika tipa riepu, ar kuru ir atljauts piedaliities koplietoshanas satiksmee, t. sk. iziet TA. vobshem RACCCING. labi turas, bet aatri dilst, nav lietojamas pie zemas temperatuuras.


reifendirects izraadaas shito arii piedavaa, cena laba, tikai izmers 205/50/16, kas bishku neder Sad

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
ye, atradu beidzot vienu semislick riepu uz vajadziigo izmeeru- Federal RS 595



cena http://www.pro-track.de 169 euro gab + 70 euro piegaade uz LV. ir diez to veerts? sanaak 2x daargaak ka Zero Nero Pirelli Rolling Eyes


Laterālā G atkarīgais  shura Kopā ar alfu (labiekie "lateral G" rādītāji sērijveida cāriem) varētu būt ieperoša kombinācija.

Riepu komplekts wīkendam  c

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
tiem, kas saprot vaaciski, atradu vienu Nordschleifes amatiera testu RS 959. tiem, kas nesaprot, iisumaa iztulkoju- viss ar to riepu labi, nav ne par kapeiku sliktaaka par Michelin Cup (kuru mums somi dikti slaveeja) vai Toyo R888. es laikam pret pavasari noriskeeshu :8

AW: Neuer Semi Slick: Federal RS595 ab sofort bei uns erhältlich

Hallo !!

Also es ist vollbracht – am vergangenen Samstag war es endlich soweit & ich hatte die Zeit & die Gelegenheit, den Federal RS 595 auf der
Nordschleife „ausgiebig“ zu testen/ zu erleben. Die Wetterbedingungen waren mit 100% Sonnenschein zumindest schon mal nicht schlecht,
auch wenn die Temperaturen -> sowohl Asphalt, als auch Lufttemperatur <- bei knapp über 0° Grad gelegen haben.

Da ich meinen Golf IV ja schon vor einigen Tagen in den verdienten Vor-Renn-Ruhestand geschickt habe, habe ich über den Bastian Hell
(auch Mitglied hier im Forum), die Möglichkeit erhalten, auf seinem Seat Leon Cupra R die Reifen zu testen. Da sein & mein Fahrzeug sich
sowohl vom Antrieb (Frontantrieb) als auch in Sachen Fahrwerk (Federrate/Hersteller/Achs-Geometrie) sehr sehr ähnlich sind, war es also
keine wirklich große Umstellung auf das Fahrzeug. Ok die Sitzposition war nicht ganz optimal.

Also folgende Eckdaten liegen/lagen diesem Test zu Grunde:

Fahrzeug:

Seat Leon Cupra R / Clubsport JTM-Edition
Leistung: ca. 260 PS
Gewicht: ca. 1350 KG geschätzt (mit 2 Fahrern & vollem Tank)
Antrieb: Frontantrieb
Fahrwerk: H&R Rennsport mit Uniballlagern
Negative Sturz: ca. – 1,8°

Strecke:

Nürburgring Nordschleife im Rahmen der Touristenfahrten.

Wetter:

100% trocken, sonnig und ca. 3° bis 5° Außentemperatur

Reifen:

Federal RS 595 „nigel-nagel-neu“
Größe 225/40 18“

Luftdruck:

kalt 1,8 Bar – auf Grund der steifen Flanke
warm 2,20 bis 2,25 Bar – nach 2 Runden bei den Außentemperaturen.

Bevor ich nun etwas über die Fahreigenschaften sowie das Grippniveau des Reifens berichte, erzähle ich vorab erst noch mal was über den Aufbau
des Reifens. Rein optisch handelt es sich bei dem Federal RS 595 eher um einen Sport-Straßen-Reifen, als um einen Semi-Slick. Er verfügt über
einen klassisches Straßenreifenprofil & hat mit einer Profiltiefe von 7,5mm (bei Neuauslieferung) schon erheblich mehr Profil als die „klassischen
Semislicks“ wie z.b. der Michelin Pilot Sport Cup. Die Flanke des Reifens ist sehr steif, was im Vorfeld schon darauf schließen lässt, das der Reifen in Kurvenpassagen nicht „weg knickt“ und man nicht über die Seiten Flanken „fährt“. Die Profil-Gummimischung ist ziemlich weich, was auf eine gute
Temperatur-Aufnahme schließen lässt. Also alles in allem macht der Reifen vorab schon einen guten Eindruck, wobei man ihm erstmal nicht das
zutraut, was er wirklich im Stande ist zu leisten!!

Ingesamt bin ich mit o.g. Fahrzeug am Samstag 10 Runden über die Nordschleife gefahren. Die ersten Runden waren recht verhalten, weil ich den
Reifen grundsätzlich erstmal „anfahren“ und mich an das Auto gewöhne wollte. Nach 2 Runden, habe ich dann einige Passagen schon mal etwas
zügiger durchfahren & zu meiner Überraschung festgestellt, das der Reifen auch bei Passagen wie z.B. Übergang Wippermann/Kuppe Eschbach oder
Eiskurve sehr „spurtreu“ ist & eine sehr gute Lenkpräzision hat. Der Reifen schmiert nicht & winselt erst beim wirklichen „überfahren“ um „Gnade“.
Für mich sind vorweg genannte Kurven immer ein guter Indikator ob ein Reifen guten Gripp hat oder nicht. Die Kurven gehen „leicht“ bergauf & hängen
nach außen/innen und wechseln dann in eine „bergab Passage“, wo ich dann eine Wechselwirkung zur vorherigen Kurve habe. Ein nachlenken bzw.
korrigieren des Lenkeinschlags war auf Grund von fehlendem Gripp nie notwendig – außer ich habe es extra übertrieben.

Im weiteren Verlauf der Runden, hat sich das erste Gefühl, das der Reifen in Sachen Gripp-Performance im Vergleich zum Toyo R888 (z.B.) nicht
wirklich das Nachsehen hat, bestätigt. Der Reifen drehte, obwohl das Profilbild es erst nicht vermitteln wollte, perfekte Runden, welche ich mit einem
Toyo R888 nicht wirklich schneller gefahren wäre.

Natürlich hat der Reifen, wenn man ihn extrem überfahren hat, „nachgegeben“ und dieses mit einem lauten Quietschen angekündigt bzw. bestätigt,
aber der Zeitpunkt wo dieses im Streckenverlauf der Nordschleife geschieht, ist dann schon auf einer sehr schnellen Runde. Aber selbst an diesem
Punkt hat der Reifen noch nicht wirklich geschmiert oder ist „unkontrolliert“ gerutscht.

In letzter Instanz vermag ein reinrassiger Semi-Slick noch einen Hauch mehr Gripp haben & höhere G-Kräfte vertragen, aber für einen Reifen wie den
Federal, dem ich ohne sie getestet zu haben, auf Grund der Profilstellung schon wesentlich bessere Nasseigenschaften zuspreche, hat er sich brillant
auf dem Ring geschlagen. Hinsichtlich der Verschleiß-Thematik habe ich binnen der 10 Runden nicht ansatzweise etwas messen können. Wie dieses in
heißen Sommermonaten und höheren Asphalt-Temperaturen ist, mag ich noch nicht beurteilen. Grundsätzlich gehe ich aber auf Grund des höheren Neuprofilanteils (7,5mm) davon aus, das der Reifen mindestens so lange halten würde, wie ein Toyo oder Michelin Cup – wenn nicht so gar noch länger.
(Bei mir hält ein Cup ca. 60-70 Runden & ein Toyo ca. 140 bis 160 Runden)

Alles in allem halte ich den Reifen für alle Fahrer interessant, die Ihr Fahrzeug sowohl im Straßenverkehr und damit wohl teilweise auch ungewollt im
Regen bewegen und im Verhältnis häufig auf der Nordschleife/einer Rennstrecke fahren.

Hinsichtlich der Thematik Preis, so mögen die Geister sich streiten, ob es bei den Gesamtkosten für einen Satz Semis Sinn macht, z.B. in der Größe
225/40 18“ im Verhältnis zu anderen Semis € 120,- zu sparen oder nicht. Ich finde das ist viel Geld – aber wer hat der hat.

Ich kann euch diesen Reifen entgegen meinem ursprünglichen Gefühl mit gutem Gewissen empfehlen!! Der Reifen ist zumindest unter meinen
Testbedingungen ein Garant für Spaß und mehr als ausreichend Gripp gewesen!!

Übrigens -> der Satz-Test-Reifen wurde von der Firma Pro-Track, in Persona dem Christoph Penisch gestellt und Ihr könnte den Federal RS 595
über Ihn auf seiner Homepage  im Bereich Semi-Slick-Shop beziehen.

Ein riesen Dank übrigens noch an den Olli von csnuerburg.de, der es mit seiner spontanen „Wechsel-Aktion“ erst möglich gemacht hat, das wir am
Samstag testen konnten & natürlich ein großer Dank an Bastian Hell, der mir sein Auto anvertraut hat & mich während der ganzen Runden wunderbar
unterhalten hat!!

Gruß

Kilian -> der eigentlich mal geschrieben hatte -> "testet ihr den Reifen mal, ich bleibe so lange bei den „echten“ Semi-Slicks "


Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
PS:

1 Nordschleife aplis = 20km
60 aplji= 1200km
140 aplji= 2800km

un tas arii viss  Rolling Eyes

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Es gan neko no taa visa nesaprotu un joprojaam juutu vieglas galvassaapes, meeginot izlobiit kaut ko vaaciskaa textaa shura bet liekas, ka jaanjem tik ciet, elbee super


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
PS:

1 Nordschleife aplis = 20km
60 aplji= 1200km
140 aplji= 2800km

un tas arii viss  Rolling Eyes


Tiesa mazas korekcijas vajag

Aplis ir ~22 km
140-16 apļi ir 3100- 3500 km

un mazs sīkums - tas viss ir RRRRERACCING RRREŽŽŽĪĪMĀĀĀĀ

tākā - nav slikti, nav slikti...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
atradu testu, kur shis RS595 testeets kopaa ar parastajaam riepam, tai skaitaa izslaveeto Proxes T1R

http://www.planetsoarer.com/06tyre/index.htm


Dry cornering un braking izskataas paarliecinoshi. bet man iisti nav saprotams to T1R slava. ar ko taa riepa ir tik laba? sasodiiti daarga un nesmu redzeejis nevienu testu, kur tai buutu labi rezultaati hmm

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  

2,43 sekunžu starpība uz tik mazu apli  Shocked  Shocked  Shocked
Ja es vēl iepriekš domāju par T1R, tad tagad pavisam ir skaidrs ka tās riepas nekam neder pa tādu ciparu.


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 9 lapa no 10 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database